Oud 27-07-2014, 18:14
Verwijderd
Forumers aller subfora, verenigt u!

Hallo <3

Zoals iedereen wel merkt loopt het forum dramatisch leeg. Gelukkig weten onze leden hoe dit komt:

Citaat:
Nouja, nouja , zo historisch is het forum nou ook weer niet. Maar het forum vergrijst. Een nieuwe generatie had het roer over moeten nemen maar dat is nog niet echt gebeurd.
En, nouja, hier ben ik. Ik ben negentien jaar oud en nog een beetje scholier en ik ga het roer nu overnemen. Het is wel gebleken dat langzame veranderingen niet werken. Het is tijd voor een revolutie, en een revolutie heeft een Leider nodig. Die Leider is nu opgestaan. Ik word in woord en daad bijgestaan door Penolopepop.

Mijn beleid heeft de volgende speerpunten:
  • Snelheid. Plannen gaan snel. Het huidige bewind is langzaam en bureaucratisch door allerlei mastodonten. Mijn regime heeft hier geen enkele last van.
  • Betrokkenheid. Ik sta open voor PM's van iedereen en bemoei me ook graag actief met iedereen.
  • Liefde. Het forum zal liefde uitstralen naar iedereen. Nieuwe leden krijgen pm's van mijn volgelingen en mij om zich extra welkom te voelen.

Ik heb de volgende concrete plannen:
  • Ieder subforum krijgt een postquote. Het precieze aantal moet ik nog vaststellen. Op het niet halen van de quote staan sancties. De sancties worden uitgedeeld aan iedereen van wie ik denk dat hij iets interessants had kunnen posten in het betreffende topic.
  • Er komt een speciaal subforum voor mijn volgelingen en mij. Wat zeg ik, subforum - forum. Op dit subforum kunnen zaken betreffende de Revolutie besproken worden. Meer informatie hierover volgt nog.
  • Op Onzin komt een vastgepind topic met daarin links naar actuele topic op andere subfora. De forumbazen van Onzin zijn er verantwoordelijk voor dat deze goed worden bijgehouden, maar de forumbazen van de andere subfora moeten net zo goed topics voor deze lijst aandragen.
  • Alle permbans worden opgeheven. Uitzonderingen gelden natuurlijk voor reclamebots en mensen die strafbare feiten hebben gepleegd, zoals doodsbedreigingen.
  • Forumers worden door mij nu en dan aan elkaar 'gekoppeld'. Dat wil zeggen dat ik een forumer die hier al langer zit de opdracht geef om pm-contact te starten met een nieuweling. Als na een tijdje blijkt dat verder contact er niet inzit, mogen ze daar natuurlijk weer mee stoppen, maar het is belangrijk dat er persoonlijke banden worden opgebouwd met nieuwe forumers. Dat maakt de kans dat ze blijven forumen een stuk groter.
  • Forumers die irl of ergens anders nieuwe leden werven, krijgen per lid 200 extra plaatsen in hun PM-box.
  • Onderdelen van s.com worden verplaatst naar het forum, of ernaartoe gekopieerd. Dit idee moet ik nog iets verder uitwerken.

Mededeling: Ik ga binnenkort op vakantie. Ik zal voor die periode een vervanger aanwijzen.

Ik zie de reacties tegemoet.

Liefs,

Jullie Roerganger.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2014, 18:19
Verwijderd
Pls no
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Pls no
Er volgen sancties als je dit niet binnen 15 minuten vanaf nu hebt onderbouwd.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:24
Verwijderd
Oké, I'm in!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:24
Verwijderd
Goed idee. Jon moet even een prehistorische fb kiezen om fb-af te maken, en jou op die plek neerzetten zitten goede ideeën tussen!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Oké, I'm in!
Heel goed! Jouw Postlijst van de Dag is:
  • 5 posts op DK en/of Onzin
  • 1 post op L&R
  • 5 posts op subfora naar keuze

Ga heen en vervul je plicht!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Er volgen sancties als je dit niet binnen 15 minuten vanaf nu hebt onderbouwd.
Ik ben niet zo goed met kinderen/de nieuwe generatie
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:31
Verwijderd
"Op Onzin komt een vastgepind topic met daarin links naar actuele topic op andere subfora. De forumbazen van Onzin zijn er verantwoordelijk voor dat deze goed worden bijgehouden, maar de forumbazen van de andere subfora moeten net zo goed topics voor deze lijst aandragen.
Alle permbans worden opgeheven. Uitzonderingen gelden natuurlijk voor reclamebots en mensen die strafbare feiten hebben gepleegd, zoals doodsbedreigingen."

Kan dat niet zo snel mogelijk geregeld worden? Lijken me niet echt reëele nadelen aan te zitten en zorgt hoogstwaarschijnlijk voor meer activiteit forumbreed.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:32
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Deels al geprobeerd, deels al recent afgewezen door het hoofdkantoor van s.com, en deels te verplichtend.

Maar ik wil er nog wel eentje toevoegen:
  • In plaats van dat we elkaar WhatsAppen of Facebooken, gaan we weer hier posten.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:34
Verwijderd
Citaat:
  • In plaats van dat we elkaar WhatsAppen of Facebooken, gaan we weer hier posten.
Nee, spraakberichten zijn te leuk
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:35
Verwijderd
Citaat:

Maar ik wil er nog wel eentje toevoegen:
  • In plaats van dat we elkaar WhatsAppen of Facebooken, gaan we weer hier posten.
Aldus de beheerder en oprichter van de hoi Facebook
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Deels al geprobeerd, deels al recent afgewezen door het hoofdkantoor van s.com, en deels te verplichtend.

Maar ik wil er nog wel eentje toevoegen:
  • In plaats van dat we elkaar WhatsAppen of Facebooken, gaan we weer hier posten.
Dam begin maar eens met hoi-fbgroep te verwijderen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:37
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Aldus de beheerder en oprichter van de hoi Facebook
Was alleen bedoeld voor het handig afspreken van meetings en er is daar ook nauwelijks activiteit
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:39
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dam begin maar eens met hoi-fbgroep te verwijderen
Laatste nieuwe onderwerp 9 mei, laatste reactie 30 juni. Gaat echt helpen

Maar ik zal jou eruit verwijderen hoor!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Laatste nieuw onderwerp 9 mei, laatste reactie 30 juni. Gaat echt helpen

Maar ik zal jou eruit verwijderen hoor!
Oh dan laat maar .
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:40
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Maar ik wil er nog wel eentje toevoegen:
  • In plaats van dat we elkaar WhatsAppen of Facebooken, gaan we weer hier posten.
Tegen, omdat daar niet de hele wereld mee kan lezen en je er dus wat opener kunt zijn.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:42
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Tegen, omdat daar niet de hele wereld mee kan lezen en je er dus wat opener kunt zijn.
Uit "weer" kun je opmaken dat het gaat om informatie/posts die vroeger ook hier konden staan.

Maar het wordt nu wel erg serieus
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Kan dat niet zo snel mogelijk geregeld worden? Lijken me niet echt reëele nadelen aan te zitten en zorgt hoogstwaarschijnlijk voor meer activiteit forumbreed.
Ik werk aan het topic!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-07-2014, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Deels al recent afgewezen door het hoofdkantoor van s.com
Welke en waarom?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 18:56
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Welke en waarom?
Citaat:
Onderdelen van s.com worden verplaatst naar het forum, of ernaartoe gekopieerd. Dit idee moet ik nog iets verder uitwerken
Deze. Met name omdat het gigantisch veel (programmeer)werk is om website en forum beter te integreren en daar is geen capaciteit/geld voor. En voor het hoofdkantoor lag de focus op (en het verdienmodel in) de website, niet op het forum.

Het staat iedereen natuurlijk vrij om zelf copy+paste een tekst van s.com in een post op het forum te zetten.

Citaat:
Er komt een speciaal subforum voor mijn volgelingen en mij. Wat zeg ik, subforum - forum.
En over dit soort dingen is wel eens gezegd dat de activiteit op de rest van het forum (met name Onzin en DK) dan nog verder terugloopt als je actieve leden weer een eigen subforum biedt, want uiteindelijk gaat het daar toch ook off topic etc.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 19:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De forumbazen gaan over dit nieuwe beleid overleggen. Je krijgt een reactie rond 2016.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 21:11
Verwijderd
Citaat:
De forumbazen gaan over dit nieuwe beleid overleggen. Je krijgt een reactie rond 2016.
Niet zo negatief!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 21:33
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
  • Ieder subforum krijgt een postquote. Het precieze aantal moet ik nog vaststellen. Op het niet halen van de quote staan sancties. De sancties worden uitgedeeld aan iedereen van wie ik denk dat hij iets interessants had kunnen posten in het betreffende topic.


Is dit enigszins een serieus idee? Je wilt mensen straffen als ze niet posten?
Met quotas en sancties straalt het forum geen liefde uit. Absoluut niet zullen we maar zeggen.
Ben het er wel mee eens dat de "scholieren.com" website te veel los staat van het forum erachter. Er moet meer gekoppeld worden tussen website en forum.
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 21:43
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
etmakas
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 21:45
Verwijderd
Ik stem voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2014, 21:48
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Is dit enigszins een serieus idee? Je wilt mensen straffen als ze niet posten?
Met quotas en sancties straalt het forum geen liefde uit. Absoluut niet zullen we maar zeggen.
Ben het er wel mee eens dat de "scholieren.com" website te veel los staat van het forum erachter. Er moet meer gekoppeld worden tussen website en forum.
O, maar mijn sancties zijn bijzonder liefdevol.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 21:49
Verwijderd
Ik dacht er bijvoorbeeld aan om onder iedere post van een forumer onder sanctie een glitterplaatje neer te zetten, of alleen nog te reageren met ''.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 22:07
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik steun initiatief.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.

Laatst gewijzigd op 27-07-2014 om 23:12.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 22:48
Verwijderd
Voer gelijk maar even uit dan.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 23:01
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ja, ik word graag gekoppeld aan nieuwe forumsters van een jaar of 17.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 01:12
Verwijderd
Het enige waar jij graag aan koppelt is Håkon.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 01:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 01:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik steun initiatief.
Subtiele edit, Ieke ;;D;D;;:;DDd
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 09:12
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Kat
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 13:36
Verwijderd
Gewoon onzin sluiten.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 15:14
Verwijderd
ik ben te oud om aan scholierenrevoluties deel te nemen maar ik doe natuurlijk verder wel alles wat Etmakas me opdraagt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2014, 16:24
Verwijderd
Ik stel wel voor dat we in plaats van te reageren in "welke film heb jij het laatst gezien" en "welk boek ben jij nu aan het lezen" enzovoort, gewoon nieuwe threads maken waarin gediscussieerd kan worden. Ik ben vast begonnen.
Vroeger zette ik na elke aflevering van Gilmore Girls de computer aan om in het Gilmore Girls topic alles na te bespreken! Dat is met downloaden enzo niet meer echt handig, maar films kunnen we nog wel op die manier behandelen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 14:04
Verwijderd
Goed punt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 14:15
Verwijderd
Wordt dit nou eigenlijk op admin besproken of is het 'leuk idee, we laten alles zoals het is groetjes'?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 14:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Er wordt over gesproken
We vragen ons wel af waarom mensen nu spontaan ideeën hebben, maar zich niet bij de werkgroep aangesloten hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Er wordt over gesproken
We vragen ons wel af waarom mensen nu spontaan ideeën hebben, maar zich niet bij de werkgroep aangesloten hebben.
Ik ben pas sinds eergisteren een borrelend vat van inspiratie, helaas.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Er wordt over gesproken
We vragen ons wel af waarom mensen nu spontaan ideeën hebben, maar zich niet bij de werkgroep aangesloten hebben.
Ik heb niet echt concrete ideeën maar voor die werkgroep moest je maar net kunnen op een dinsdagmiddag ofzo toch?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 14:38
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Op Onzin komt een vastgepind topic met daarin links naar actuele topic op andere subfora. De forumbazen van Onzin zijn er verantwoordelijk voor dat deze goed worden bijgehouden, maar de forumbazen van de andere subfora moeten net zo goed topics voor deze lijst aandragen.
Citaat:
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat jullie reageren in die topics ;D;D:;D;D:;D;d;D;D
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 14:40
Verwijderd
Ja Axel, ga jij eens reageren in die topics!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 14:48
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Nee, daar begin ik niet meer aan
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Nee, daar begin ik niet meer aan
Bedankt voor je bijdrage dan.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 14:53
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Bedankt voor je bijdrage dan.
Graag gedaan, ik lees wel graag jouw reacties op al die subfora
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Er wordt over gesproken
We vragen ons wel af waarom mensen nu spontaan ideeën hebben, maar zich niet bij de werkgroep aangesloten hebben.
De werkgroep die op een doordeweekse middag plaatsvond en 1 week van te voren werd aangekondigd? Ik denk dat de meeste mensen andere plannen hadden - werk en college enzo.

Laatst gewijzigd op 29-07-2014 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 15:14
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Bestat er een werkgroep?
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 15:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
De daadwerkelijke werkgroep is digitaal hoor. Er was inderdaad 1 middag om ideeën te spuien maar dat was niet een voorwaarde om in de werkgroep te mogen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.