Oud 17-01-2016, 23:25
2e jaars
2e jaars is offline
.

Laatst gewijzigd op 01-02-2016 om 17:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2016, 23:29
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
ik zoek een hw hulp nodig.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2016, 23:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het is wel handig aan te geven in welke omgeving je iemand zoekt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 20:56
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Voor welke vakken is ook wel handig om te weten. En of het betaald of onbetaald is lijkt me ook wel van belang, vooral omdat je graag iedere dag hulp wil.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 22:18
Verwijderd
haii ik zit in de 1e en ik heb heel veel huiswerk nl,rek,eng,geschiedenis elke week en ik kan het wel gwn
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 22:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bijles is vooral voor uitleg. Ik denk dat huiswerkbegeleiding beter bij jou past.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 23:06
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Als je je huiswerk maakt en de opdrachten die je niet snapt hier op het forum bij huiswerk plaatst kunnen mensen je uitleg geven.
En anders aan je docent vragen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 23:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
ja, misschien wel maar ik snap ook vaak dingen niet....dus dan heb ik ook uitleg nodig. eigenlijk allebei dus.
Bij huiswerkbegeleidingsinstituten werken vaak mensen die naast plannen ed ook goed kunnen uitleggen en verstand hebben van bepaalde vakken. Zij kunnen je ook uitleggen dus dan heb je de combi.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 23:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ja, misschien wel maar ik snap ook vaak dingen niet....dus dan heb ik ook uitleg nodig. eigenlijk allebei dus.
Sorry, ik reageerde vooral op het bericht van Esmee. Zij gaf aan het wel te kunnen
In de eerste klas is dat ook geen enorme prestatie wanneer je op het juiste niveau zit, dus voel je vooral niet aangevallen omdat het haar wel makkelijk afgaat
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 23:14
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
maar dat gaat lastig aan je docent vragen als je thuis bent, en als je t niet snapt heb je meteen kruidje bij hw vergeten
Je kan het de volgende les vragen of in de pauze/les wisseling. Je leraar zou je altijd moeten helpen met een vraag lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 23:20
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
maar dan heb ik juist kruisje om dat ze denken dat ik gwn geen zin had....
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je leraar je een kruisje geeft omdat je het niet snapt. Dan moet je naar je mentor toestappen en het aangeven.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 07:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
maar dan heb ik juist kruisje om dat ze denken dat ik gwn geen zin had....
Dan moet je dus voor de huiswerk controle je spullen op orde hebben. Maak wat je snapt en doe desnoods alles waar je over twijfelt gewoon met potlood. Ga voor de les even naar de docent, misschien wil hij of zij dan gelijk wat extra uitleg geven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 17:32
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
ik maak ook wat ik snap, maar 1 opdracht niet in orde is hw vergeten, zo gaat dat in de klas bij ons op school
Fout gemaakt in je huiswerk en dan meteen een aantekening dat je je huiswerk vergeten bent? Dan zou ik daar eens wat aan doen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 17:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik maak ook wat ik snap, maar 1 opdracht niet in orde is hw vergeten, zo gaat dat in de klas bij ons op school
Als school wil dat je "iets" opschrijft, schrijf dan gewoon iets op. Doe een poging om tot een antwoord te komen en laat geen hele opgaven open. Als een docent ziet dat je je best hebt gedaan is het vaak wel prima.
Heb je twee dagen voor het huiswerk af moet zijn, stap dan de dag voor het af moet zijn op die docent af om uitleg te vragen bij die opgave.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 19:28
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
bij wiskunde is t 1 uur nablijven zelfs, bij de meeste andere is 't kruisje, ik ken mijn leraren beter dan jij
Waarom wordt je zo agressief als er iets vertelt wordt waar jij het niet mee eens bent?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 20:00
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
nee niet een fout, als je t niet snapt....wel nauwkeurig lezen he (volgens mij zijn dat zelfs jouw woorden "wel nauwkeurig lezen")
Oké, ik zal je nog een keertje proberen te leren lezen en schrijven. Elin3 zegt zet bij wat je niet weet wat neer met potlood:

Citaat:
Dan moet je dus voor de huiswerk controle je spullen op orde hebben. Maak wat je snapt en doe desnoods alles waar je over twijfelt gewoon met potlood. Ga voor de les even naar de docent, misschien wil hij of zij dan gelijk wat extra uitleg geven.
Vervolgens zeg jij in reactie daarop dat er toch een probleem is als je dat doet:

Citaat:
ik maak ook wat ik snap, maar 1 opdracht NIET IN ORDE is hw vergeten, zo gaat dat in de klas bij ons op school
De conclusie kan niet anders zijn dan dat fouten in je huiswerk worden afgestraft op jouw school.


Blijkbaar is dat echter toch niet zo, begrijp ik nu. Maar dan begrijp ik weer niet waarom je zo moeilijk doet over Elin3's idee
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 20:05
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
omdat ik vaak gwn echt geen idee heb wat het zou kunnen zijn en wat moet ik dan invullen; "hoi"?....
Beter je best doen. Je zit in 2 vwo, dus we mogen wat van je verwachten. Daarnaast kun je zeker in de onderbouw bijna alle antwoorden wel gewoon uit de boeken van het vak halen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2016, 18:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
ik doe mijn best....alle leraren zeggen in atheneum moet je zelf nadenken, dat kan je niet meer zomaar uit het boek halen.
Nee.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-02-2016, 18:55
2e jaars
2e jaars is offline
Citaat:
Nee.
ja, ik heb geen hoor probleem....misschien is het wel verandert sinds dat jij op de middelbare zat zo'n 100 jaar geleden ofzo...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2016, 20:27
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
ja, ik heb geen hoor probleem....misschien is het wel verandert sinds dat jij op de middelbare zat zo'n 100 jaar geleden ofzo...
Nee.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2016, 09:38
Verwijderd
Axel, alleen "nee" zeggen zonder uitleg is niet behulpzaam, daar heeft niemand wat aan.

2e jaars, als je om hulp vraagt, probeer dan ook iets te doen met de tips die je krijgt, in plaats van alles af te wijzen en in de verdediging te schieten.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2016, 09:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Deze user heeft daar wel wat aan, Sarah.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Help me pleasse ik heb veel antwoorden nodig!!
FlorenceFlo
6 03-09-2014 15:44
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Hulp nodig bij opgave economie!
wtje
1 30-01-2013 15:41
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 18:09
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie [BV] Hulp nodig bij huiswerk :'(
Meatball
12 12-02-2008 14:45
Algemene schoolzaken Ik heb echt jullie hulp nodig,voor morgen AUB
Studentje007
33 19-09-2005 18:44
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.