Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2014, 23:27
lautsj
lautsj is offline
Kort onderzoekje!

Je zou mij erg helpen door deze enquête in te vullen! Is voor mijn afstudeeronderzoek

http://www.survio.com/survey/d/o7n7r9i7x1n7g7o6k

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2014, 09:57
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
het is wel zo handig als je ook even vertelt waar je onderzoek over gaat en of hij gericht is op een bepaalde doelgroep.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 10:08
lautsj
lautsj is offline
Dat is zeker waar!

Met behulp van deze enquête wordt onder meer uitgezocht hoe negatieve berichtgeving in de media over geweld tegen vrouwen in India je beeld van India als reisbestemming heeft beïnvloed.

De doelgroep is Nederlanders die reizen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 10:21
Verwijderd
Maar niet Nederlanders jonger dan zestien, leid ik af uit je antwoordmogelijkheden. En dat is op een scholieren-forum wat onhandig.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 10:33
lautsj
lautsj is offline
Misschien wat onhandig, maar ik geloof dat ik op dit forum nog steeds mensen kan vinden boven de 16 die me uit de brand kunnen helpen!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 10:49
Verwijderd
Dat klopt, maar dit verneukt natuurlijk wel de uitkomsten van je onderzoek. Iemand jonger dan 16 zal wellicht toch invullen en een andere leeftijdscategorie aanvinken.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 10:57
lautsj
lautsj is offline
Dat is een zware conclusie. Het zou kunnen gebeuren maar blijf je dat risico niet altijd houden? Ik waag het erop
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 11:04
Verwijderd
Ja, natuurlijk ga je het niet veranderen, het zal jou verder jeuken of je onderzoek goed is uitgevoerd en je begeleider komt hier toch niet achter. Jij wilt gewoon je opleiding afronden. Maar het argument dat je gebruikt is nogal gebrekkig. Het risico dat mensen een verkeerde leeftijdscategorie invullen, loop je inderdaad altijd. Maar als je alle mogelijke leeftijden gecovered hebt, is dat risico een stuk kleiner dan als je een hele leeftijdsgroep buitensluit.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 11:13
lautsj
lautsj is offline
Mijn argument dat ik mensen nodig heb die me uit de brand willen helpen en daarvoor alle kansen aangrijp is niet gebrekkig!
Je hebt gelijk dat ik alle leeftijden zou kunnen insluiten en dat dat het risico kleiner zou maken, maar hier heb ik in mijn onderzoek een bewuste keuze voor gemaakt. Maar thanks voor je feedback!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 11:24
Verwijderd
Daar geloof ik echt niets van, dat dat een bewuste keuze was. Wat een rare keuze. Wat is de motivatie van die keuze dan?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 11:30
lautsj
lautsj is offline
Mijn onderzoek gaat verder dan alleen deze enquête en mijn onderwerp is niet geheel geschikt voor alle leeftijden. Dus het is absoluut een hele bewuste keuze geweest
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 12:24
Verwijderd
Maar er is nergens in terug te vinden dat het niet geschikt is voor alle leeftijden. Dat zou je dan op zijn minst in een begeleidende tekst kunnen zetten, of nog beter, als eerste vraag "bent u ouder dan 15?" en bij het antwoord "nee" de melding "u valt buiten de doelgroep van dit onderzoek" laten zien en enkel bij het antwoord ja verder met de vragenlijst. In dat geval voorkom je dat mensen per ongeluk toch het onderzoek invullen als jij dat niet wilt.

De keuze om die groep uit te sluiten mag dan wel bewust zijn geweest, maar de uitvoering sluit die groep helemaal niet uit. Je onderzoeksresultaten zullen dus verstoord zijn. Dat boeit jou verder niet want je wil gewoon zo snel mogelijk afstuderen en daar heb ik ook wel begrip voor, maar kom dan hier niet mooi weer spelen alsof deze precieze opzet exact is zoals je beoogd had.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 12:43
lautsj
lautsj is offline
Ten eerste, het is behoorlijk brutaal dat je al twee keer zegt dat het me niet boeit. Ten tweede, hoe weet je dat ik zo snel mogelijk wil afstuderen? Ik begrijp niet waarom je zo snel en makkelijk conclusies trekt. Of zal ik zeggen, zo snel en makkelijk oordeelt?
Ik speel geen mooi weer; jij vraagt, ik geef antwoord. Mijn onderzoek zal niet foutloos zijn, maar ik heb de beste intenties en doe zeker wel mijn best. Ik had het, zoals gezegd, wel zo beoogd. Dat jij het er niet mee eens bent verandert de zaak niet. Ik begrijp je punt en ik heb weer wat geleerd. Dat is volgens mij de hele bedoeling van dit traject. Dus dank daarvoor.
Maar zo oordelen is niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 12:47
Verwijderd
Ok
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Wie helpt mij afstuderen?
AnoukJ
4 01-05-2014 13:09
De Kantine Wie helpt mij afstuderen? Onderzoek naar gezondheidsvoorlichting
NinaH
1 10-05-2013 13:15
Studeren Wie helpt mij afstuderen? Respondenten gezocht
Mark_
11 08-06-2012 09:14
Studeren Wie helpt mij met afstuderen?
Chocobo
5 15-12-2011 11:41
Algemene schoolzaken Afstudeeronderzoek Social Media - wie helpt?
gvanleeuwen
0 18-04-2010 21:23
Films, TV & Radio Doe mee aan dit onderzoek en win een bioscoopbon!!
Hester Costa!
12 07-07-2008 22:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.