Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2006, 14:11
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ben jij wel eens naar een sneak preview geweest?
Vond je het leuk om verrast te worden? Of had je van tevoren opgezocht wat er zou draaien?

Zijn er sites waarop je kunt zien welke sneak preview waar en wanneer precies draait?

Ik ben zelf nog nooit naar een sneak geweest, ik hou niet zo van verrassingen. Maar ik heb zojuist een kortingsbon gewonnen voor de sneak.

Ik kwam terecht op bioscoopagenda.nl, daar staan drie films op, die me alledrie niks lijken..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2006, 14:17
Verwijderd
er is een site waar je op kan vinden wat er in veel bioscopen in de komende sneak draait

Ik ben een keertje geweest, en toen hoopte ik op Almost Famous, dat werd hem ook, en dat is nog altijd een van mn lievelingsfilms

Maar verder heb ik het nooit gedaan, omdat ik bang ben dat het een heel enge film wordt waar ik niet goed tegen kan, of iets wat me totaal niet interesseert. Ik ga liever naar iets waarvan ik wel denk dat ik het leuk zou vinden.
Als ik nu weet dat er over een tijdje veel leuke films gaan draaien, dan zou ik misschien wel een keertje de gok wagen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 14:25
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik hou er niet zo van. ik heb een paar keer een vreselijke film in de sneak gezien en ik vind het prijsverschil tussen normaal en de sneak te klein om de gok te wagen vooral dus omdat ik nog nooit echt een leuke film heb gezien en dan is 4,50 nog veel
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 22:34
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 18-05-2006 @ 15:11 :

Zijn er sites waarop je kunt zien welke sneak preview waar en wanneer precies draait?
www.sneakpoint.nl

Ik ga best vaak, maar dus alleen als er iets draait wat ik leuk denk te vinden. Soms ga ik wel eens zonder te kijken op de site en dan laat ik me verassen, ook wel eens leuk
Maar ik ga vooral omdat ik dan voor minder geld een leuke film kan zien
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 22:51
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
4 jaar geleden gingen we met hele vriendengroep elke week naar de sneak. Zo 3 jaar lang gedaan maar jammer genoeg is dee bios nou een jaar dicht en gaan we niet meer heen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 23:05
Verwijderd
Praktisch iedere week met een paar vrienden.
Het heeft wel wat
Over het algemeen wel goede films gezien. Die sneakpoint klopt trouwens vrijwel nooit. Daarom scheelt het weer voor mij dat een vriendin van mij daar werkt waardoor ik het gewoon zeker weet.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 23:05
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ga nog elke week. Een boel van die films heb ik vaak al gezien, maar dat mag de pret niet drukken.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Sneak Preview!
2B!
37 23-02-2005 22:16
Lifestyle Wat deed je vandaag dan ?
Back Door Man
500 10-02-2005 01:34
Films, TV & Radio Sneak Preview
Verwijderd
3 04-08-2004 23:48
Liefde & Relatie Het saai en gewoontjes worden in een relatie
Ireentje
46 06-04-2004 12:36
Films, TV & Radio sneak preview
--Pipeloi--
27 31-07-2003 20:31
Films, TV & Radio Lilo & Stitch
Aurelia AutumnRain
26 04-07-2002 14:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.