Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2003, 13:46
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Heeyz, mss een stomme vraag, maar wilde het toch even weten:

Hoe vieren jullie oud en nieuw?
Ik wil het graag met mijn vriend vieren, hoef niet zo nodig uit te gaan..

Vinden jullie dit saai, of zijn er dus ook mensen die net als ik liever lekker thuis zitten met hun vriend(in) en dan daarna lekker samen in bed kruipen ?

Thx voor the reply's enzow!

Liefsss
Advertentie
Oud 01-12-2003, 13:57
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
*zegt blub terug*

Zoals je mss gezien hebt, is dat topic anders, ik hoef namelijk niet te weten wie er met kerst allemaal in bed blijft liggen , maar wat mensen met oud en nieuw willen doen.

Ook al staat hier ook af en toe wat van in, in dat andere topic, ik wil gewoon wat duidelijkere antwoorden
Oud 01-12-2003, 14:15
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik ga voor 12 uur met onze hele groep naar een vriendin, daarna gaan we met zn allen uit naar onze 'stamkroeg' waar weer allemaal andere bekenden zijn

Mijn vriendje gaat zelf ook uit met zijn vrienden en ik vind het prima zo. Ik zie hem 1 januari wel weer
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Oud 01-12-2003, 14:56
Faery
Faery is offline
Hm. 's Nachts met 'r naar een feestje in een stal annex feesthok, om daar exorbitant grote hoeveelheden bier/wiet te consumeren, terwijl wat poservriendjes vuurwerk af steken en de rest lam op een bank ligt.

Kicks ass.
__________________
Genocidealisme.
Oud 01-12-2003, 15:10
Studentje
Studentje is offline
Afgelopen jaar ben ik ook maar alleen naar mijn vriendin geweest.

Lekker samen dronken worden van de champagne .
__________________
Geiz ist Geil!
Oud 01-12-2003, 15:10
Skinless
Avatar van Skinless
Skinless is offline
zuipen en lachen natuurlijk
Oud 01-12-2003, 15:54
pure_evil
pure_evil is offline
waarschijnlijk met mijn zeer saaie familie ergens ver van mijn vriend (die met zijn leuke familie is) en dan fijn de hele avond tv kijken
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Oud 01-12-2003, 16:04
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
waarschijnlijk naar mijn vriend, daar de hele dag gezellig zijn. savonds uit met zijn vrienden.

of gewoon thuis, en dan waarschijnlijk niet uit.

heb t liefst een mengeling van dit; wel bij hem, maar niet uitgebreid uit. maar ja...
Oud 01-12-2003, 16:16
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Eerst thuis met papa, mama, zusje, opa en oma oliebollen eten en sjoelen owja en natuurlijk Youp van 't Hek kijke
Dan slaat de klok 12x, buren nieuw jaar wensen btj bellen, dan als een idioot naar de sporthal en het nieuwe jaar inluiden!
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Oud 01-12-2003, 16:22
Verwijderd
Ik ga ook niet uit met oud en nieuw, ten eerste omdat me dat eeeecht niet leuk lijkt, zó druk als het dan is, en ten tweede omdat ik die nacht moet mijn vriend moet vieren dat het dan een jaar geleden is dat we voor t eerst seks met elkaar hadden . Maargoed, ik vier het dus 's nachts met mijn vriend en 's avonds ga ik lekker oliebollen eten met mijn ouders en zus.
Oud 01-12-2003, 16:23
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik blijf in ieder geval in Limburg. Bij mijn ouders. Waarschijnlijk muziek luisteren, foute Duitse aftelprogramma's kijken en met mijn moeder samen koken enzo. En om half twee lekker naar bed met m'n discman op, mijn jaar overdenken.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 01-12-2003, 16:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
En ik sta ergens in Frankrijk in een of ander witbesneeuwd dorp m'n vriendin te missen.
Oud 01-12-2003, 16:37
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
waarschijnlijk bij m'n opa en oma.
__________________
■▲■▲■▲
Oud 01-12-2003, 16:41
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Mn vriend vroeg of ik samen met hem bij waar hij werkt achter de bar wil gaan staan (01.00-07.00 of zoiets) voor 15 euro het uur....ik twijfel nog
tis wel lekker veel geld en misschien ook wel leuk...en achter de bar heb je misschien niet zoveel last van de drukte, maar toch.
Wat zal ik doe-hoen.....???????
Andere keus is dus thuis zitten met misschien nog familie die op bezoek komt, TV kijken, oliebollen eten, sterretjes afsteken, oudejaarsprogramma's kijken etc....dit is de ene keer ergernis over en weer en de andere keer gezellig (en ik heb zin in zo'n gezellige avond)....met mijn vriend geldt hetzelfde En weet niet of ik zin heb om oud&nieuw in vreemde omgeving te vieren....en of ik zolang op kan blijven......aan de andere kant is t weer ns wat anders dan thuis gezapig voor de buis hangen.

Maar met kerst ben ik ook al bij hem en ik ben al zo weinig thuis....zucht kweet het niet...ben altijd bang dat ik spijt krijg, wat ik ook kies.
Oud 01-12-2003, 16:56
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb egt nog geen idee wat ik ga doen... komt tegen die tijd wel gok ik...
Oud 01-12-2003, 17:04
Verwijderd
ik denk in delft, maar waar en met wie heb ik nog geen idee van...
Oud 01-12-2003, 17:19
Verwijderd
Ik vier het eerst met m'n ouders, zusje, en vrienden van m'n ouders met hun twee kinderen. Dat doen we al jaren zo en het is erg gezellig. We gaan dan eerst gourmetten, dan spelletjes doen, tv kijken en vervolgens vuurwerk afsteken.
Als het 12 uur geweest is, ga ik met een hele groep vrienden naar een groot feest dat in de buurt gehouden wordt. Daar komen ook altijd veel andere bekenden, dus het is erg gezellig
Ads door Google
Oud 01-12-2003, 18:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb nog geeeeen idee
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-12-2003, 19:02
Buffy
Buffy is offline
ergens anders

ik en mijn vriend gaan gourmetten bij een ander stel, waar nog meer bevriende stellen komen. daarna gaan we met zn allen de straat op en bekenden zoeken
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Oud 01-12-2003, 19:07
Mindfields
Mindfields is offline
Ik ben op vakantie met mijn ouders :/
(en op 1 januari weer thuis..jaaaarig )
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 01-12-2003, 19:57
Aniken
Avatar van Aniken
Aniken is offline
Ik heb nog geen idee waar ik ga zijn, eigenlijk. Waarschijnlijk thuis of ergens bij familie, tot een uur of 1, half 2. In ieder geval wel met mn vriend
En daarna met vrienden naar een feest, wat altijd ontzettend gezellig is. Al is dat ook wel meteen alles wat ik me er van kan herinneren, maar oké... Gaat weer helemaal goed komen dit jaar!
Oud 01-12-2003, 20:03
Noeksel
Avatar van Noeksel
Noeksel is offline
Zeker NIET op stap... Pff, weetje hoe druk...
Waarschijnlijk heel de avond + nacht bij een vriendin drinken met de groep, dan even iedereen in t dorp die we kennen gelukkig-nieuwjaar wensen, en dan weer verder drinken. Heel gezellig!
__________________
Fur is worn by beautiful animals and ugly people...
Oud 01-12-2003, 20:09
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
M'n vriend is jarig op oudjaarsdag . Wat een rotdag . Maar we gaan naar een hele goeie kennis om daar oud en nieuw te vieren. Lekker leuk .

Die verjaardag vieren we eerder.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 01-12-2003, 20:12
Verwijderd
Met oud en nieuw:
Mijn vriend heeft voorgesteld om met vrienden voor twaalven ergens af te spreken en bij iemand wat drank achterover te gieten en lol te maken.

Met kerst:
lootjes getrokken en dan onder de kerstboom met zn allen
Advertentie
Oud 01-12-2003, 20:12
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 01-12-2003 @ 14:57:
*zegt blub terug*

Zoals je mss gezien hebt, is dat topic anders, ik hoef namelijk niet te weten wie er met kerst allemaal in bed blijft liggen , maar wat mensen met oud en nieuw willen doen.

Ook al staat hier ook af en toe wat van in, in dat andere topic, ik wil gewoon wat duidelijkere antwoorden
Ja, en zo werkt het dus niet precies.. Dan kunnen we voor elke verduidelijking van iets wel een nieuw topic gaan openen
De vraag met wie vier je kerst en oud & nieuw vind ik ook nog wel enigszins hier passen..

maar bij jou lijkt de vraag toch vooral hoe men het liefst oud&nieuw viert en wat daarvan de connectie met L&R is snap ik niet helemaal eigenlijk..

Ik sluit deze, mocht je het daar nou alsnog heel erg mee oneens zijn, pm me dan maar met overtuigende hij-moet-open-blijven argumenten, en dan kijk ik er opnieuw naar

Ik sluit deze,
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154
Verwijderd
495 10-04-2010 09:38
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.