Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2003, 14:25
Verwijderd
Na lang denken en overwegen wil ik het dan toch van mij afschrijven. Ik wist niet of ik het hier wel wou plaatsen, maar het topic over het liegen heeft de doorslag gegeven.

Mijn vriend heeft een vriendengroep en in die vriendengroep (ook een beetje mijn vriendengroepje trouwens) zit dus ook een stelletje. Nou is er in de vakantie veel gebeurd, maar om als inleiding het even kort samen te vatten: de vriend van dat meisje was op vakantie en zij ging naar een feestje, maar had geen zin om alleen te gaan. Mijn vriend werkte in de vakantie vijf dagen in de week en kwam dan in het weekend naar mij toe (hij woont ver bij mij vandaan), dus hij zou dan voor haar met haar meegaan naar dat feestje. Allemaal heel leuk en aardig, het werd laat en hij is bij haar blijven slapen, want de volgende dag moest hij weer heel vroeg werken, en als hij naar huis zou gaan, dan moest hij nog heel lang fietsen en zou hij minder slaap hebben en moest hij langer naar zijn werk fietsen dan vanaf haar. Zij hebben in 1 bed geslapen, maar ik vertrouwde ze allebei, dus toen ik het dat weekend hoorde vond ik dat helemaal niet erg.
Wat nu gebeurd was (vertelde hij na mijn vakantieweek) is dat zij dacht dat zij meer voor hem voelde dan gewone vrienden. Hierdoor is hij onzeker geworden en dacht dat ook te denken. Maar toen hij mij weer zag was hij overtuigd dat het niet zo was.

Dit deed mij natuurlijk pijn. Ik vond het ook heel moeilijk hoe te reageren richting haar. Ik heb ook nog een keer met haar vriend gepraat omdat hij tenmiste begreep hoe ik me voelde. Naja, op een gegeven moment was het weer zo dat we met zn allen afspraken en toen scheen zij dus te vinden dat mijn vriend haar ontweek etc, dus stelde ze aan hem voor om samen met hem naar de efteling te gaan, en twee andere mensen zouden dan meegaan, zodat er niets zou kunnen gebeuren etc. Ik vond dat niet zo leuk, maar hij mocht van me gaan. Het is uiteindelijk niet doorgegaan en daar was ik wel blij om.
Toen kwam er een ander meisje om de hoek kijken. Ik ken haar niet, maar ik zag haar op een foto op de site van mijn vriend en naja, ik kreeg gewoon een naar gevoel bij haar. Hier heb ik met mijn vriend over gesproken en hij was heel lief enzo. Nou, vorige week maandag had ik na een heerlijk weekend dan echt het gevoel dat de jaloersheid helemaal over was. Ook richting dat eerste meisje.

Toen vroeg mijn vriend of ik het goed vond dat hij wat met dat eerste meisje zou afspreken die donderdag. Ik zei dat ik dat wel goed vond, aangezien ik hem vertrouw. Ze wisten nog niet wat ze gingen doen en hij belde me nog toen hij op weg was naar haar toe.

Het weekend vroeg ik hoe het was geweest. Gezellig zei ie. Ze waren naar het strand geweest. Au, steek in mn hartje. Hij, zij, samen, strand. Mijn fantasie, mijn droomplaatje, iets wat IK met HEM wil doen. Niet zij! Ik weet wel dat het voor hem niets voorsteld, gewoon naar het strand, maar voor mij is dat anders. Vroeger dacht ik er altijd aan: als ik een vriendje heb, dan wil ik lekker romantisch alleen met hem over het strand lopen en de rest van de wereld om ons heen vergeten. Even alleen op de wereld met zn tweeen, het zand, de zee en de wind, onder het toeziend oog van de maan. blablabla..
Maarja, hij is helemaal niet romantisch, voor hem boeit t allemaal niet zo. Maar voor mij blijkbaar dus wel. Het deed gewoon pijn. Maar later het weekend kwam ik er achter: dit was nog niet alles. Hij heeft dus ook zijn kleren uitgetrokken is een rondje gaan rennen in zn nakie en heeft toen weer zn kleren aangetrokken. Het was al laat zei hij en zij zei dat ze dacht dat hij zijn boxer nog aan had. Volgens hem kon je bijna geen hand voor ogen zien, dus hij gelooft haar.
maar het idee al. het gewoon zeg maar 'riskeren' dat zij hem naakt zag. En alsof ze niets gezien had.. Hij heeft daar ook wat hangen hoor, en dat lijkt niet op een boxer! Kijk, hij is daar wel gek genoeg voor, maar ik kan me het gewoon wel en niet voorstellen. Ik weet niet eens of hij het wel had gedaan bij mij en het zegt wel dat hij zich goed voelt bij haar en dat zij meer is dan een gewone vriendin.. Ik weet niet meer wat ik moet denken, wat ik kan denken en hoe ik me voel. Ik kan alleen maar huilen..

Het is nu gewoon zo dat zij eigenlijk mijn speciale moment van me heeft afgepakt. Ik bedoel: ik heb nu niet echt zo'n gevoel meer van: samen lekker naar het strand, want ik weet: hij heeft toch daar al met haar gelopen.
Ja, tuurlijk loopt ie wel vaker op t strand.. ook met zn ouders etc, maarja, toch heel anders voor mijn gevoel..


Nou, ik weet niet wat ik met dit alles wil bereiken. Ik durfde hem dus niet te vertellen dat ik er zo mee zat, maar ik heb het toch gedaan. Hierdoor hebben we heel erge ruzie gekregen en ik wil dat het weer goed komt... Naja, iig bedankt voor het lezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef op 28-11-2003 @ 15:32:
O, o, o, wat ben jij onnozel.
Maar dank voor je fantastische verhaal. Ik heb me er goed mee geamuseerd.
waarom ben ik onnozel?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 14:53
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Dat is echt klote voor je. Ik snap je helemaal. Je hebt je vriend verteld wat je voelt en vind, en hij wordt boos? Waarom dan precies? Ik vind dat je hem wel echte kansen hebt gegeven met vertrouwen. Ik weet zeker als mijn vriend dat allemaal zou doen, dat mijn vertrouwen best kapot zou zijn. Is dat ook bij jou?

*knuf*
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:01
Verwijderd
Ja, het voelt gewoon zo van: ik geef hem mijn volste vertrouwen en hij beschaamd het gewoon op deze manier. En ik hou zoveel van m, dat t gewoon extra pijn doet en al helemaal de manier waarop hij reageert. Door te zeggen dat het hem ook niet zou boeien als ik naakt voor iemand zou staan ofzo..
Ik wou voor hem de dag erop naar hem komen om het uit te praten, maar meneer wou dat niet, hij wou niet met me praten, hij nam niet meer op en gedroeg zich als een klein kind. Toen zei ik: nou dan hoef je ook niet het weekend te komen.
achteraf natuurlijk meteen weer spijt, want ik mis hem veel te veel, omdat we elkaar ook alleen maar in de weekeinden zien en toen belde ie net. Hij wou morgen dan wel komen (had hem gevraagd of hij alsjeblieft wou komen in het belang van onze relatie etc, en hij zei: weet ik nog niet.. moet even kijken.) en ik vraag waarom vandaag niet, is het antwoord: ik ben heel erg moe.

Jezus, ik zou als ik al half slaapdronken met mijn hoofd op de grond liep, nog komen. Maarja, misschien ben ik een debiel ofzo
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:05
Yousra
Yousra is offline
Ja dat komt ervan, de mens is nu eenmaal zwak dus moet je de kat niet op het spek gaan binden...

Lang leve de vrijheid
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:07
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-11-2003 @ 16:01:
Ja, het voelt gewoon zo van: ik geef hem mijn volste vertrouwen en hij beschaamd het gewoon op deze manier. En ik hou zoveel van m, dat t gewoon extra pijn doet en al helemaal de manier waarop hij reageert. Door te zeggen dat het hem ook niet zou boeien als ik naakt voor iemand zou staan ofzo..
Ik wou voor hem de dag erop naar hem komen om het uit te praten, maar meneer wou dat niet, hij wou niet met me praten, hij nam niet meer op en gedroeg zich als een klein kind. Toen zei ik: nou dan hoef je ook niet het weekend te komen.
achteraf natuurlijk meteen weer spijt, want ik mis hem veel te veel, omdat we elkaar ook alleen maar in de weekeinden zien en toen belde ie net. Hij wou morgen dan wel komen (had hem gevraagd of hij alsjeblieft wou komen in het belang van onze relatie etc, en hij zei: weet ik nog niet.. moet even kijken.) en ik vraag waarom vandaag niet, is het antwoord: ik ben heel erg moe.

Jezus, ik zou als ik al half slaapdronken met mijn hoofd op de grond liep, nog komen. Maarja, misschien ben ik een debiel ofzo
Jullie moeten echt snel praten. Dat moe zijn van hem, is denk ik een smoesje. Heeft hij moeite om te praten en zijn gevoel uit te leggen? Jullie moeten zo snel mogelijk alles uit praten. Kan jij niet naar hem gaan?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Sjoe schreef op 28-11-2003 @ 16:07:
Jullie moeten echt snel praten. Dat moe zijn van hem, is denk ik een smoesje. Heeft hij moeite om te praten en zijn gevoel uit te leggen? Jullie moeten zo snel mogelijk alles uit praten. Kan jij niet naar hem gaan?
ja, ik wil wel praten, maar hij niet. hij vind het moeilijk, maar hij kan het op zich wel.. ik krijg m altijd wel zover dat hij praat.. al duurt het soms even. Ja, hij vertelde dat hij bij een vriend was geweest. Daar zal hij dan wel zijn blijven slapen, en ach, dan kan je natuurlijk weten dat het laat word en dat je moe bent, maar blijkbaar is dat leuker etc, dan naar mij gaan en alles goedpraten, en ik heb absoluut geen zin om naar hem te gaan, want ik had toen dinsdag dus naar zijn huis opgebeld om te vragen of het uberhaupt uit zou komen als ik daar zou komen, etc en toen vroeg zijn moeder: hebben jullie ruzie? ik zei: zoiets ja en toen zei ze: nou, ik zou hem maar een paar dagen laten, als ie boos is. Ik had echt zoiets van: wie ben jij om MIJ te zeggen wat ik wel en niet moet doen? Het is ONZE relatie en niet die van jou en niet alleen zijn gevoelens tellen, maar ook die van mij! Dus misschien begrijp je waarom ik niet naar daar wil.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:14
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hey meis, ik vind het echt heel erg, als ik lees hoe hij je behandelt..ik vind niet dat je zoiets verdiend hebt!! Ik heb ook het gevoel dat jij meer van hem houdt, dan hij van jou..laat niet over je heen lopen he!
Ik vind het trouwens wel een kutopmerking, dat het hem niets zou uitmaken, als je voor iemand naakt zou gaan staan. Mijn vriend zou het dan echt uitmaken hoor..
Ik vind eigenlijk ook dat je al best veel hebt toegelaten van je vriend, ik zou allang mijn bedenkingen hebben gehad, als mijn vriend vaker met een ander meisje zou willen afspreken.
Het klopt gewoon niet..HIJ is hier de schuldige, en pakt de telefoon niet op..JIJ belt hem, terwijl HIJ jou zou moeten bellen..hij heeft hier iets goed te maken..en JIJ moet hem HEM vragen of hij alsjeblieft wil komen?! Wil hij het dan niet net zo graag als jou uitpraten?! En dan twijfelt hij ook nog of hij even moet komen..
Als mijn vriend dit mij allemaal geflikt had, had ik hem echt laten stikken en hem eens moeite voor mij laten doen..Ik vind dat jouw vriend ook wel eens mag bewijzen dat jij nog altijd het belangrijkste meisje voor hem bent...
Ik vind ook niet dat je naar hem moet gaan..ik bedoel..
HIJ gaat net niet vreemd (of is al vreemdgegaan, als ik zijn debiele acties zo hoor..hallohw, wie gaat nu naakt op het strand rennen met een ander meisje?!?!), HIJ laat jou zitten, en JIJ moet moeite doen om met hem te kunnen praten, omdat meneer 'een beetje moe is'...jij verdient echt wel beter
Er zijn grenzen..nouja, ik wil je niet dwingen in wat je moet doen, maar ik zou nog wel eens twee keer nadenken, voordat je met hem verder gaat..laat hem eerst maar eens zijn liefde aan jou bewijzen, in plaats van met zijn blote piemos over het strand te rennen..
Kom voor jezelf op, dit heb je niet verdient!!
Heel veel sterkte en succes, en loop niet teveel achter hem aan!! Laat hij jou maar eens bellen..dat heb jij niet nodig..

Veel liefs, Moi
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:19
Verwijderd
Ik heb zeker ook nagedacht van wat nu.. Het feit is dat ik gewoon veel te veel van hem hou om het uit te maken. Ik heb wel heel duidelijk voor mijzelf nu gezegd: als hij vraagt of ik het goed vind dat hij met haar afspreekt zeg ik nu standaard NEE. Ik vind het heel moeilijk, want IK wil dat het goed komt, hij misschien ook, maar misschien heeft ie wat meer tijd nodig, maar ik wil dus dat het eerder goed komt, dus moet ik initiatief nemen. Hij reageerde zo met niet opnemen omdat ik had opgehangen.
Ja, vind je het gek? Ik heb dan ook gesmst: ja, ik ben degene die opgehangen heeft, maar ik ben ook degene geweest die haar angsten laat zien en ik ben ook degene die de ontstane ruzie wil oplossen...

Ik weet t gewoon niet meer. Het liefst zou ik hem nu aan zijn haren naar mijn kamer slepen en eens heel erg boos op hem worden, maarja.. dat gaat zo lastig..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:26
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik snap heel goed dat je te veel van hem houdt, dat heb ik met mijn vriend ook altijd, en das verdomd lastig..je bent kwaad op hem, maar tegelijkertijd wil je hem niet kwijt..maar hoe moeilijk het ook is, toch vind ik dat je je trots mag hebben, en hem juist het initiatief mag laten nemen..mijn vriend is daar ook vaak langzaam in (hoogst irritant), maar hoe moeilijk ik het ook vind, als HIJ echt fout zit, laat ik hem ook weer moeite doen om het goed te maken..dan wacht ik maar af..of ik bel kwaad, waarom hij geen moeite doet om het goed te maken
En tuurlijk hoef je het niet uit te maken, maar hij mag zichzelf wel eens bewijzen voor jou vind ik..hij mag zijn liefde ook wel eens tonen..
En als hij nu zou vragen om met dat ander meisje af te spreken, zou ik vragen of hij soms een kou op het strand heeft opgelopen..hij moet met jou afspreken, niet met dat meisje..ik bedoel, hij wilt toch wel jullie relatie redden?!
Hoe moeilijk het ook is, laat hem die tijd nemen en laat vooral HEM ook eens moeite doen..je kunt op dit moment beter zelfsrespect dan respect voor hem hebben..
Ik zou gewoon even afwachten als ik jou was..ik weet dat het moeilijk is, maar uit ervaring heb ik gemerkt dat het alleen maar erger wordt, als je nu contact met hem gaat opzoeken..
Mijn vriend heeft soms ook even tijd nodig om te beseffen dat hij fout zit..
Ik hoop dat je wat hieraan hebt, al weet ik natuurlijk niet hoe het precies zit allemaal..in ieder geval sterkte!!
Kus
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:31
Verwijderd
Ja, dat heb ik dus ook een beetje geprobeerd. Gisteren smste hij dus ook ineens dat ie van me hield. dus toen smste ik dus terug dat ik ook van hem hield, maar dat ik het graag wou oplossen dus of hij dan het weekend toch alsjeblieft wou komen en toen smste hij dus ineens van: dat weet ik nog niet..
dus vandaag kreeg ik ineens een sms: hey schat, hoe gingen je toetsen, hoe laat kan ik je bellen?
Dus ik blij, nou nu is hij dus te moe om te komen vandaag en komt ie morgen

Af en toe word ik er zo gek van. Hij is gewoon degene die me gelukkig maakt, maar hij kan me ook helemaal breken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:32
Verwijderd
Waarom gaat iemand in godesnaam naakt een rondje over het strand rennen?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:36
Verwijderd
Zet er een korte samenvatting onder, dan overweeg ik op te treden als love dr.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Para! schreef op 28-11-2003 @ 16:32:
Waarom gaat iemand in godesnaam naakt een rondje over het strand rennen?
hij dus
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 28-11-2003 @ 16:36:
Zet er een korte samenvatting onder, dan overweeg ik op te treden als love dr.
heeel kort?
hij is in zn nakie over het strand gaan rennen waar een meisje bij was waar ik moeite mee had. (ze hadden afgesproken om wat (als vrienden) samen te doen en toen waren ze naar t strand gegaan)


maarja, dan weet je nog niet waarom ik moeite met dat meisje had
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:40
hi
hi is offline
Wat een vertrouwen heb jij je vriend gegeven jammer dat hij er zo mee omgaat ! sterkte
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:42
Verwijderd
naja, grappig feit: hij heeft niet door wat er nou fout aan was
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:52
Verwijderd
Kijk, als ik het nou een beetje van zijn kant bekijk (voorzover ik het begrijp, want ik vind het wel vaag hoor ) denk ik dat hij er inderdaad niet zo'n probleem in ziet. Dan wordt het al vaak een iets groter probleem, want jij vindt het wél erg. Toch?

Maar: dat hij al aangeeft dat het voor hem niks betekent, wil dus zeggen dat zij ook niks, of weinig, voor hem betekent, dus ik denk niet dat je voor haar bang hoeft te zijn.

Rest nog dat hij natuurlijk erg lame reageert en daar valt weinig aan goed te praten. Heb je hem daar al mee geconfronteerd? Want het gaat hier wel om jou gevoelens, en als het hem niks uitmaakt, had hij net zo goed al die dingen niet kunnen doen. Al was het alleen maar om jou gerust te stellen.

En dat hij nou niet als de sodemieter naar je toekomt, snap ik niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-11-2003, 15:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Jee, wat een verhaal... En ik kan me precies voorstellen wat er zo moeilijk is voor je: je bent kwaad op hem, maar je houdt zoveel van hem dat je hem niet wilt verlaten en dus durf je niet goed je boosheid te tonen, omdat dat verkeerd af zou kunnen lopen...

Ik vind het heel knap van je dat je erover wilt praten, maar ga niet achter hem aanlopen. Hij kan ook toenadering naar jou zoeken, als hij inziet dat wat hij gedaan heeft, jou behoorlijk raakt. En, hoe stom het ook klinkt (en voelt), misschien heeft zijn moeder wel gelijk: laat hem een paar daagjes... Dan kan hij nadenken over alles. Misschien kan hij daarna wel met je praten.

Maar goed, dat kan ik nu wel mooi zeggen, mijn vriend heeft dit niet gedaan (tenminste, niet dat ik weet ), dus ik heb makkelijk praten...

Heel veel succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 28-11-2003 @ 16:52:
Maar: dat hij al aangeeft dat het voor hem niks betekent, wil dus zeggen dat zij ook niks, of weinig, voor hem betekent, dus ik denk niet dat je voor haar bang hoeft te zijn.
maar meneer werd eerst boos omdat ik teveel over ons vertelde aan haar, en ja, daarom mede was de eerste situatie ontstaat tussen hen..
en ja, ik mag maar naakt voor iemand staan zolang iemand mij maar niet aanraakt of aan me plakt. dus in theorie mag ik zelfs een striptease geven ofzo.. met de lekkere opmerking erachter aan: ik zou het niet geweldig vinden, maar als dat jou blij maakt (of iets in die richting). zoals altijd dus weer een soort halve beschuldiging dat ik dat wel leuk zou vinden ofzo. het is die jongen gewoon niet in zijn kop te krijgen hoeveel ik van m hou en dat ik absoluut geen behoefte heb aan anderen..

En ja, confronteren wil ik wel, maar dat gaat zo lastig als hij zo reageert en dat doe ik dan liever gewoon als ik bij m ben, want dan kan ik zien hoe hij reageert en dan kan ik dingen beter uit hem krijgen...

Het doet me ook gewoon pijn dat hij dus nu niet wil komen. Omdat ie te moe is ofzo..

Maarja, dan zie ik wel weer de positieve dingen erin (en volgens sommigen ben ik TE positief): hij is tenminste eerlijk geweest en hij komt wel het weekend..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 16:01
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 28-11-2003 @ 16:55:
Hij kan ook toenadering naar jou zoeken, als hij inziet dat wat hij gedaan heeft, jou behoorlijk raakt.
ja, ik had dus al gezegd: dit doet me gewoon ongelooflijk veel pijn en toen kreeg ik weer de reactie waar ik al bang voor was: ach one of the stories in our relationship.

Hij zegt dus altijd: ik doe je altijd pijn, ik ben geen goede vriend voor je etc, en misschien lijkt dit ook wel voor jullie, maar hij is ook gewoon de enige bij wie ik echt mezelf kan zijn enzo en degene die me gelukkig maakt, hoe stom het misschien nu ook klinkt..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-11-2003 @ 16:57:
1. [stripteaseverhaal]
2. En ja, confronteren wil ik wel, maar dat gaat zo lastig als hij zo reageert en dat doe ik dan liever gewoon als ik bij m ben, want dan kan ik zien hoe hij reageert en dan kan ik dingen beter uit hem krijgen...

3. Het doet me ook gewoon pijn dat hij dus nu niet wil komen. Omdat ie te moe is ofzo..

4. Maarja, dan zie ik wel weer de positieve dingen erin (en volgens sommigen ben ik TE positief): hij is tenminste eerlijk geweest en hij komt wel het weekend..
1. hij is dan in ieder geval consequent: hij naakt, jij ook naakt.

2. Ik bedoelde ook dat je dat moet doen als je bij hem bent (ik vergeet soms dat anderen soms vriendjes hebben die niet altijd bij hen zijn, sorry )
3. Ik vind het maar een lamme reden zoals ik al zei, en om eerlijk te zijn: als hij van je houdt, komt ie toch zowiezo wel als je dat graag wilt?

4. Niet te positief zijn, daar wordt je naïef van... en dat kun je niet gebruiken, geloof me.
Realisme is nog het beste, maar helaas zijn weinig mensen daarmee begenadigd.

en dit:

Citaat:
Loontjuh schreef op 28-11-2003 @ 16:31:
Af en toe word ik er zo gek van. Hij is gewoon degene die me gelukkig maakt, maar hij kan me ook helemaal breken.
kent denk ik iedereen wel een beetje... Ik ook.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 28-11-2003 @ 17:07:
1. hij is dan in ieder geval consequent: hij naakt, jij ook naakt.
Maar als ik dit geflikt had... nou dan had ie me helemaal niet meer vertrouwt denk ik. Dat is ook wat me boos maakt. Want ja, nu is het makkelijk om te zeggen van: ja, als jij dat had gedaan, dan had ik niet zo moeilijk gedaan, maarja, hij heeft gedaan en ik niet, en als ik t was geweest.. oehh.. dan weet ik niet wat er gebeurd was hoor.


o ja.. wij bellen dus en hij vraagt dus op gegeven moment: vind je dat dan goed? (ofzoiets.. nadat hij dus had vertelt dat hij morgen komt) en toen zei ik: maakt dat dan iets uit dan? zegt ie: ja, weet ik niet..


sorry dat ik hier zo iedereen zit te vervelen etc, maar het moet ffies eruit..

Laatst gewijzigd op 28-11-2003 om 16:27.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-11-2003 @ 17:20:
1. Maar als ik dit geflikt had... nou dan had ie me helemaal niet meer vertrouwt denk ik. Dat is ook wat me boos maakt. Want ja, nu is het makkelijk om te zeggen van: ja, als jij dat had gedaan, dan had ik niet zo moeilijk gedaan, maarja, hij heeft gedaan en ik niet, en als ik t was geweest.. oehh.. dan weet ik niet wat er gebeurd was hoor.


2. o ja.. wij bellen dus en hij vraagt dus op gegeven moment: vind je dat dan goed? (ofzoiets.. nadat hij dus had vertelt dat hij morgen komt) en toen zei ik: maakt dat dan iets uit dan? zegt ie: ja, weet ik niet..


3. sorry dat ik hier zo iedereen zit te vervelen etc, maar het moet ffies eruit..
1. hij maakt zich er zo inderdaad wel makkelijk vanaf.
2. Dus... Lekkere instelling heeft hij.
3. Daar is dit forum voor.

Algemeen: ik zou me toch maar eens gaan beraden of je nog wel een relatie met hem wilt, want als ik het zo lees, wordt je er op het moment niet echt gelukkig van...
En als hij dan ook nog eens niet wil meewerken aan een oplossing... dan zou ik het wel weten - maar in mijn eigen geval zou ik het never nooit doen. Dat is het probleem ook, ik zit niet in jouw situatie, dus jij bent eigenlijk de enige die het kan beoordelen.

Vraag jezelf maar eens af: wegen de voordelen (hij maakt je gelukkig) nog op tegen de nadelen (deze situatie)?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 16:33
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-11-2003 @ 17:01:
ja, ik had dus al gezegd: dit doet me gewoon ongelooflijk veel pijn en toen kreeg ik weer de reactie waar ik al bang voor was: ach one of the stories in our relationship.

Hij zegt dus altijd: ik doe je altijd pijn, ik ben geen goede vriend voor je etc, en misschien lijkt dit ook wel voor jullie, maar hij is ook gewoon de enige bij wie ik echt mezelf kan zijn enzo en degene die me gelukkig maakt, hoe stom het misschien nu ook klinkt..
Ik kan me helemaal verplaatsen in jou...
Hoe kwaad ik ook ben op mijn vriend, ik vergeef hem (bijna!) alles...

Ik vind (op basis van wat je gepost hebt) zijn reactie een beetje lullig... Hij doet totaal geen moeite om zich in je te verplaatsen... Dat is toch niet teveel gevraagd, als vriend zijnde?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2003, 16:36
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
groovy schreef op 28-11-2003 @ 16:14:
Ik heb ook het gevoel dat jij meer van hem houdt, dan hij van jou..
Dit denk ik niet. Hij gaat gewoon anders met zijn gevoelens om dan zij. IK herken dit ook heel erg van mijn vriend.
Op dit moment zit ik ook in een klote situatie met mijn vriend( hij twijfelt of ie nog wel met mij verder wil) dus ik kan me heel goed voorstellen hoe naar je je voelt. Al is de situatie anders. De onzekerheid is hetzelfde, denk ik.
Ik denk dat je hem inderdaad beter even kunt laten, als hij toch steeds bot reageert word jij daar alleen maar verdrietig van. Hij trekt vanzelf wel bij als hij merkt dat ie jou mist.
Maar het is wel een goed teken dat hij je een berichtje stuurt met daarin dat hij van je houdt, dat meent ie in ieder geval!
(mijn vriend doet dat niet, mijn relatie hangt nu aan een zijden draadje. Ik wil niet zielig doen, wil je alleen zeggen dat het erger kan, dat jij je geen zorgen hoeft te maken)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 28-11-2003 @ 17:32:
want als ik het zo lees, wordt je er op het moment niet echt gelukkig van...
ja dat is t m.. op dit moment straks wel weer.. dat is ook zo lastig..


@vizz:
Citaat:
Ik denk dat je hem inderdaad beter even kunt laten, als hij toch steeds bot reageert word jij daar alleen maar verdrietig van.
Ja, maar dat is t dus.. ik laat m, dan smst ie zoiets liefs en meteen daar achteraan kwam weer iets minder leuks.. op deze manier blijf ik blij en verdrietig blijven, dus als ik m laat dan heeft dit toch precies hetzelfde. ook blijf ik alleen maar verdrietig als ik m laat en ik weet wel dat dit het beste is, maar het is zo moeilijk!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 16:48
Verwijderd
En als je hem dit nu laat lezen? Ik bedoel ik zou razend zijn als mijn vriend mij zo'n sterk staaltje flikte....

Mijn vriend zou nooit zoiets doen, ik zou eerder zoiets raars doen en me niet realiseren wat ik aan het doen ben en dan te koppig zijn om in te zien dat het gewoon niet hoort enzo

Maar eh, komt hij je nu vandaag of morgen zien?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 17:04
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
morgen volgens mij...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 17:10
Sithan
Sithan is offline
OK, meestal lees ik hier van die jaloezie verhalen, waarvan ik denk van "stel je niet zo aan", maar dit vind ik persoonlijk toch wel heel erg ver gaan van je vriend...
En t lijkt me geheel rechtvaardig dat jij wilt praten en om eerlijk te zijn kan ik zijn redenen waarom hij dit niet zou hoeven niet echt snappen...enige uitleg van zijn kant lijkt me geen overbodige luxe...
T doet mij meer voorkomen alsof er meer aan de hand is dan hij wil zeggen en dat hij daarom dus niet wil praten...maar goed ik ken je vriend natuurlijk helemaal niet...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 17:35
Verwijderd
Nog even voor sweetsterretje: hij komt morgen om kwart voor elf aan op t station.
Al zou ik het echt heel super vinden als hij alsnog vanavond zou komen, die hoop heb ik niet meer.
En ik kan hem dit niet laten lezen. Waarom niet? Omdat ie dan gaat zeggen dat ik alles over hem op internet gooi en weet ik veel wat allemaal en dan krijg ik zoveel keer meer gezeik en daar heb ik even geen behoefte aan. Ook niet omdat ik nu midden in een toetsweek zit en op deze manier al heel slecht slaap...

Voor Sithan: toch lief dan dat je de moeite neemt om dit nog te lezen. Mijn vriend is heel erg koppig en eigenwijs (net als ik dus, alleen hij nog wat erger), maarja, soms heb ik zoiets van: is er meer aan de hand of heb je gewoon geen zin om te praten.. hij is iig geen prater, en dat heeft hij ook nooit gedaan. Ik ben eigenlijk de enige die echt weet wat er in hem omgaat (naja, vaak dan ).. zelfs zijn ouders weten dit niet..

Ik wil alvast even iedereen heel erg bedanken voor alle lieve reacties.. Echt super..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-11-2003 @ 18:35:
En ik kan hem dit niet laten lezen. Waarom niet? Omdat ie dan gaat zeggen dat ik alles over hem op internet gooi en weet ik veel wat allemaal en dan krijg ik zoveel keer meer gezeik en daar heb ik even geen behoefte aan.
Het lijkt haast wel alsof het vanzelfsprekend is dat je vriend zou gaan zeiken als ie dit zou lezen. Beetje erg vreemd dan. Zegt m.i. wel iets over wat voor persoon hij is.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 18:44
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 28-11-2003 @ 19:40:
Het lijkt haast wel alsof het vanzelfsprekend is dat je vriend zou gaan zeiken als ie dit zou lezen. Beetje erg vreemd dan. Zegt m.i. wel iets over wat voor persoon hij is.
hij is heel erg gesloten en wil het liefst dat niemand weet wat er in hem omgaat.. dat is af en toe erg lastig ja. voor mij, maar zeker ook voor hem.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 19:24
Verwijderd
Ik heb een heel deel gelezen, en ik moet zeggen dat ik eigenlijk altijd een beetje tegen jullie opkeek. Ik lees natuurlijk alleen verhalen hier, dus ik weet niet hoe het er in het echt aan toe gaat. Maar fijn om te zien dat zelfs de in mijn ogen perfecte relaties kinkels hebben.

wat betreft je verhaal, ten eerste: kan jij niet onverwachts op de stoep gaan staan en zeggen dat je het er NU over wil hebben? Ookal woont hij ver? Heb ik ook een keer gedaan en werkt erg verlossend.
Ik snap je punt helemaal, ik zou het ook niet super vinden. Maar zijn reactie daarop vind ik nogal k*t. Mijn oplossing is dus bovenstaande, want hij doet kinderachtig. Maar dan moet je je wel er even overheen zetten dat jij nu iets goed wil maken wat hij aangericht heeft. En dit is niet lullig bedoelt ofzo, maar meer van: je hebt gelijk dat hij naar jou zou moeten komen, maar dat doet ie niet. (snap je het een beetje)
En ik vind dat als het om jou gaat, hij ook inderdaad rekening kan houden met jou.
Hij wil misschien niet praten, maar hij kan wel luisteren en op zn minst reageren.
Ik snap ook je gevoel van: Hij is gewoon degene die me gelukkig maakt, maar hij kan me ook helemaal breken. Dat herken ik heel sterk en maakt je erg machteloos.

ik hoop dat je er wat aan hebt, en succes ermee verder
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 19:35
Verwijderd
Hmm.. misschien was dat niet helemaal bij jou overgekomen (en op anderen, en misschien heb ik t ook wel niet gezegd ) maarja, ik zou dat idd het liefst doen. Dat was ik dus ook van plan woensdag (wou er zelfs mijn paardrijden voor opzeggen), maar zijn moeder heeft toen zo tegen mij gereageerd dat ik iets had van: eigenlijk wil ik niet meer. Ik wou heel graag voor hem, maar zag er gewoon tegenop om bij hem thuis te komen.

Naja, zoals je ziet dus.. ook onze relatie is niet perfect (al weet ik niet hoe je dat idee kreeg ) Maar Snoopy op dit forum (een heel goede vriendin van mij geworden) en The0 op t forum (een vriend van mij geworden ) lieten mij dus ffies weten dat ik nu even voor mezelf moest kiezen en niet over me heen moest laten lopen, want zij vonden dat ik dat deed.. Dat was wel heel confronterend. Ook omdat ik het zo niet zie. Ook mijn moeder zei van: laat m nu maar even in zn sop gaarkoken, hij mag nu eens contact opnemen met jou, want hij is heel erg kinderachtig bezig. Op zich is dit alles wel goed voor me geweest, want ik ben er beter over na gaan denken, en mijn woede is ook deels gezakt.

Fijn om te merken dat iemand zo is als ik Ik zet hem dan ook regelmatig voor het blok als hij ineens zegt bijvoorbeeld: laat maar.. of iets in die richting, of als hij niets wilt zeggen. thnx.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 08:04
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-11-2003 @ 20:35:
Hmm.. misschien was dat niet helemaal bij jou overgekomen (en op anderen, en misschien heb ik t ook wel niet gezegd ) maarja, ik zou dat idd het liefst doen. Dat was ik dus ook van plan woensdag (wou er zelfs mijn paardrijden voor opzeggen), maar zijn moeder heeft toen zo tegen mij gereageerd dat ik iets had van: eigenlijk wil ik niet meer. Ik wou heel graag voor hem, maar zag er gewoon tegenop om bij hem thuis te komen.

Naja, zoals je ziet dus.. ook onze relatie is niet perfect (al weet ik niet hoe je dat idee kreeg ) Maar Snoopy op dit forum (een heel goede vriendin van mij geworden) en The0 op t forum (een vriend van mij geworden ) lieten mij dus ffies weten dat ik nu even voor mezelf moest kiezen en niet over me heen moest laten lopen, want zij vonden dat ik dat deed.. Dat was wel heel confronterend. Ook omdat ik het zo niet zie. Ook mijn moeder zei van: laat m nu maar even in zn sop gaarkoken, hij mag nu eens contact opnemen met jou, want hij is heel erg kinderachtig bezig. Op zich is dit alles wel goed voor me geweest, want ik ben er beter over na gaan denken, en mijn woede is ook deels gezakt.

Fijn om te merken dat iemand zo is als ik Ik zet hem dan ook regelmatig voor het blok als hij ineens zegt bijvoorbeeld: laat maar.. of iets in die richting, of als hij niets wilt zeggen. thnx.
Oww ik herken je verhaal echt voor een heel groot deel. Ik had dat bij mijn vorige vriend ook heel erg dat ik over me heen liet lopen. Hij kon echt zoveel maken bij mij. En elke kaar als er weer ruzie was, wat duidelijk door HEM veroorzaakt was, was ik de gene die het niet meer volhield en uiteindelijk maar weer toenadering zocht om het goed te maken. Ik denk dat als ik niet steeds weer het initiatief had genomgen dat de relatie al na een paar maanden was doodgebloed. Nu heeft het 11 maanden geduurd Het is heel moeilijk, maar je moet echt proberen voor jezelf op te komen. Soms werkt het echt om het ffies te negeren, hij is niet achterlijk en moet toch op een gegeven moment gaan inzien dat hij fout bezig is. En als het goed is, dat komt hij dan vanzelf naar je toe. En zo niet,, tja,, lullig, maar dan weet je tenminste wel wat je aan hem hebt, niets dus.

En verder : hij is toch gister langs geweest, laat je ons nog weten hoe dat allemaal verlopen is ?
Succes en Liefs.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-11-2003, 12:05
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 28-11-2003 @ 16:52:
En dat hij nou niet als de sodemieter naar je toekomt, snap ik niet.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:54
The0
The0 is offline
Ja, what's left unsaid?

Zou graag het laatste nieuws horen, hoe is het afgelopen dat ie naar je toe kwam? Heeft hij excuses gemaakt?

Ik ben trots op je dat je gaat proberen minder over je te laten heenlopen. Ik snap dat je superveel van hem houdt, maar hij moet zich wel een beetje inhouden (zoals ergens hoger beschreven: hij schaadt wel je vertrouwen: Jij geeft toestemming met miss M. af te spreken en vervolgens gaat meneer buttnaked rondrennen).

Al nieuws? Kus Theo
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:11
JaZzmiN
Avatar van JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Citaat:
The0 schreef op 30-11-2003 @ 13:54:
Ja, what's left unsaid?

Zou graag het laatste nieuws horen, hoe is het afgelopen dat ie naar je toe kwam? Heeft hij excuses gemaakt?

Ik ben trots op je dat je gaat proberen minder over je te laten heenlopen. Ik snap dat je superveel van hem houdt, maar hij moet zich wel een beetje inhouden (zoals ergens hoger beschreven: hij schaadt wel je vertrouwen: Jij geeft toestemming met miss M. af te spreken en vervolgens gaat meneer buttnaked rondrennen).

Al nieuws? Kus Theo
Ja inderdaad..voor ik alles had gelezen was alles wat ik wilde zeggen al gezegd door andere forummers...

Wat ik nog kan zeggen..Heel veel sterkte Loontjuh!!

Hoop dat het na je gesprek wel goed komt en dat hij zich beter gedraagd als eerst!

Nogmaals: Sterkte!! (K)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 20:31
Verwijderd
Hoi iedereen. Ik vind het echt super dat jullie zo lief reageren. Nou, we zagen elkaar dus zaterdag. Kon die nacht niet echt lekker slapen en was al vroeg wakker. Ik ging m ophalen op t station en we hebben daar echt even een paar minuten in omhelzing gestaan en eigenlijk niets gezegd. Toen naar mijn fiets gelopen en toen zei ie: Ga je mee? En verder niets. Ik kan niet zo goed tegen stilte.. dan weet ik niet zo goed hoe ik me moet gedragen, dus ik had twee of drie dingen gezegd, maar verder was t dus helemaal stil. Het rare is dat ik er op dat moment niet zo heel erg meteen over wou beginnen. Ten eerste vind ik het moeilijker overdag, ik weet ook niet hoe dat komt, al doe ik t wel hoor, maarja.. en anders was t meteen ook zo geforceerd. Dus hij heeft even mijn nieuwe slaapbank en lampen bewonderd en langzaam kwam ie wat losser.

Dus toen konden we wel redelijk normaal reageren. Gisteravond in bed ben ik er toen over begonnen. Ik heb verteld hoe ik me voel, dat ik bang ben om hem kwijt te raken etc en toen kwam hij weer op met zijn oude verzonnen gebeurtenis. Hij beweert namelijk dat ik met iemand gezoent heb voor zijn neus in het begin van onze relatie. Nou, ik bedoel: als ik met iemand had gezoent, dan zou ik me dat nog echt wel kunnen herinneren hoor, dat is niet zomaar iets, en dan zou ik het echt niet zomaar voor zijn neus doen, maar okeej, wat ik ook zeg, hij is daar niet van te overtuigend, dus loopt hij met dat idee rond.. Nou, daar begon ie dus weer over en toen was ik heel erg boos, ben uit bed gestapt, heb mijn badjas aangetrokken en ben buiten in de tuin gaan zitten. Met de hoop dat hij kwam. Ik had na een half uur wel blauwe voeten geloof ik, naja, ik voelde ze eigenlijk niet echt meer, toen mijn zusje thuis kwam (mijn moeder sliep bij haar vriend) en heel bezorgd buiten kwam kijken wat ik daar deed. Zij belde mijn moeder (volgens afspraak) op om te vertellen dat ze thuis was en toen kreeg ik natuurlijk haar ook nog aan de lijn, dus mijn moeder werd een beetje boos dat ik buiten zat, want dat was natuurlijk belachelijk, ach, ik zou zo de hele nacht buiten zitten wachten tot hij kwam hoor.. nou dat mocht dus niet, dus ik moest naar binnen en desnoods maar in haar bed gaan liggen. Nou, ik dacht: ik probeer het nog één keer. En had mijn moeder beloofd te bellen hoe t ging en of ze thuis moest komen.
Dus ik vroeg of ie kon praten en toen hoorde ik natuurlijk 'jij loopt weg..' te horen.. Ik licht aan, hij last van zn ogen en geirriteerd, ik licht weer uit en ben in bed gekropen. Ver bij hem vandaan, want ten eerste moet hij mij maar vasthouden als hij dat wilt, en ten tweede was ik ijskoud, en dat haat ie. Ik heb uitgelegd dat ik van mn moeder naar binnen moest en hij zei: wat doe je dan ook buiten.. dus ik legde t m uit, volgens mij raakte hem dat wel, en toen hebben we redelijk gepraat. Met huilen etc en ik heb hem uitgelegd dat ik gewoon veel moeite heb met dat meisje en dat ik gewoon niet snap dat hij daar geen rekening mee had gehouden etc.. naja, ik kan t me niet allemaal zo heel erg goed meer herinneren (ik HAAT ruzies en wil ze het allerliefst meteen vergeten), maar op een gegeven moment moest meneer ook huilen. Maarja, ik heb hem meteen gezegd dat hij af en toe ook kan laten merken/soort van bewijzen dat hij van me houdt en dat ik het fijn vind als hij, ook als we ruzie hebben ofzo, ook me vasthoud enzo.. naja, al met al, ging best wel goed op een gegeven moment, maar had nog niet gezegd dat ik niet meer wil dat hij met haar alleen wat afspreekt, dat kwam wel. Hij had me dan toch heel lief vastgehouden en ik kon hem dan ook eindelijk vertellen wat me nog meer dwarszat behalve onze ruzie (want dat wou ik hem ook zo graag vertellen, want hij is eigenlijk de enige persoon met wie ik echt praat en bij wie ik me zo veilig voel en degene die mijn diepste angsten en emoties kent).. Hij was heel lief wat drinken voor ons en een kruik voor mijn koude voetjes gaan halen (en hij nam ook maar koekjes mee ).. Dat voelde goed. Heb niet echt goed geslapen, want ik moet altijd wennen met slapen als hij er is, want dat is toch heel anders dan in je eentje en vanochtend hebben we ook nog goed gepraat. En toen heb ik hem ook verteld dat ik gewoon niet wil dat hij wat alleen met haar afspreekt, met anderen erbij vind ik niet zo heel erg, maar alleen met haar wil ik niet. Ik kan hem niet tegenhouden, maar ik kan wel vertellen wat ik wel en niet wil, dat is dan aan hem om daar wel of geen rekening mee te houden. Ook heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om te vertellen dat ik ook mede door zijn moeder niet ben gekomen en dat ik best wel boos was op zijn moeder, want het is tenslotte ONZE relatie en niet alleen ZIJN gevoelens tellen mee, maar ook de MIJNe. Eerst had ie zoiets van: maar ik was boos blablabla en toen heb ik echt gezegd van: ja, maar ik heb ook gevoelens, ik zit daar ook mee, en ik heb recht op antwoorden en ga zo maar door. En hij snapte t wel. Dat ik ook voor mezelf op moest komen. Ik denk dat hij nu ook meer begrip zou hebben en anders zou reageren als ik nu met een ruzie ineens op de stoep zou staan.
Het was zelfs zo dat hij niet wou douchen, maar ik graag wel en ik moest HEEL nodig naar de wc, dus ik zei: dan ga ik naar de wc, snel onder de douche en dan ben ik weer terug. En toen zei ie iets in de trand van: je mag niet douchen, want ik wil je bij me hebben, waarop ik zei: oke, dan ga ik niet douchen.. (ach, wat boeit mij t..) en toen zei ie: he, nee, nee, een beetje voor jezelf opkomen dame
Dat voelt goed.

Hij heeft ook gezegd dat t m spijt. Als ik dan vraag: waarvan? Dan vind hij het wel moeilijk om te zeggen, maar dat komt wel goed.. Ben iig blij dat deze ruzie gewoon uit de weg is en we kunnen op naar ons jaartje samen (nog ongeveer anderhalve maand ).

Echt iedereen bedankt voor de steun en de lieve reacties. Op deze manier geeft het me ook een andere kijk op de gebeurtenissen en dat is wel eens goed. Top allemaal! Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 20:40
JaZzmiN
Avatar van JaZzmiN
JaZzmiN is offline
*rekt eerst ff uit na het lezen van "part 2" ..*

Sow.. das me een verhaal!! Ik ben echt blij voor je dat het goedgekomen is tussen jullie...Praten doet goed he!

En prachtig hoe tie je pakt met .. nee je mag niet douchen bij me blijven!

Groot feest als jullie een jaar hebben?!!

Houden zo dame!! ben niet sow geod in woorden, maar hoop dat je me begrijpt!!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 20:58
Verwijderd
Ik wil alleen ff kwijt dat ik het heel leuk vind om dit zo te lezen.
Gefeliciteerd hè
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:06
Verwijderd
Haha, als ik eenmaal begonnen ben, dan is er bijna geen stoppen meer aan Dank jullie wel voor de positieve reacties. Ik straal nu ook weer helemaal. Voelt gewoon goed zo.

Ja, praten dat is voor mij nooit zo'n groot probleem. Mijn moeder zegt bijvoorbeeld wel eens als ik wat geschreven heb over gevoelens etc: jeetje, wat heb je dat goed gedaan! En dan komt het helemaal niet eens een heel klein beetje bij wat ik echt voel, maar zo ziet men het blijkbaar wel, terwijl het voor mij nog geen milimeter dicht bij dat gevoel is wat ik wil uitdrukken.. Maarja, hij is ook heel slecht in praten. Is af en toe echt een struikelblok en ik moet daar ook mee leren omgaan, maar hij ook met zo'n pratert als ik.

Ik heb hem nog maar eens duidelijk gemaakt dat je in een relatie met zn tweeen bent en dat niet alleen zijn gevoelens tellen, maar ook de mijne, en niet alleen de mijne, maar ook de zijne. Dat je je moet aanpassen en in t begin deed ie een beetje raar, maar even later merkte ik wel dat t indruk had gemaakt en dat ie een beetje doorkreeg wat ik nou bedoelde etc..

En zo komen we weer door elk dal heen. Het is echt zo vervelend op dit soort momenten dat je zo ver bij elkaar vandaan woont. Maar we slaan ons er wel doorheen en het maakt ons ook sterk.. En ja, ik wil nog steeds bij hem blijven en met m samenwonen Het is alleen maar sterker..


*verliefd is*
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:12
JaZzmiN
Avatar van JaZzmiN
JaZzmiN is offline
echt geweldig dit loontjuh..
Kwou dat ik er zo goed in was..
Heb net ook hier op L&R wat getypt..duurde me echt 3 kwartier ofzo.. k klikte op enter..bleek dat ik niet ingelogd was ofzo.. logde ik in.. kreeg ik een nieuw venster.. Beetje doorgezocht in geschiedenis enz.. Maar kon niet vinden..
Dacht laat maar..


Maar ben blij dat het tenminste bij iemand geod gaat .. (F)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:18
Sithan
Sithan is offline
Mooi zo
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 02:44
Verwijderd
Goed zo! ben blij voor je dat het nu weer goed is tussen jou en je vriend.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 08:12
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik vidn het echt kut voor en ik zou toch denken dat ej vriend had moeten weten dat dit je pijn doet... Want zoiets is toch niet echt normaal om te doen..

Iig heel veel sterkte en ik zou des noods in een brief al je gevoelens neerschrijven.. en die hem laten lezen.. Anders zla hij het niet echt snappen denk ik
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 08:13
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
oeps.. het si dus al goed

* leest voortaan maar topic door tot het einde*
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 08:16
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Goed dat je het uitgepraat hebt, maar nog een toevoeging: het is heel goed van je dat je je vriend zo goed vertrouwd dat je hem met een meisje op stap laat gaan, maar er zijn grenzen. In een cafetje afspreken en bijkletsen is een ding, samen naar 't strand en dergelijke 'romantische' dingen is iets compleet anders, helemaal als je dat zelf nog niet gedaan hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 09:03
Verwijderd
@Chimera: ja, het probleem daarmee is dus eigenlijk dat hij absoluut niet romantisch is, en naar het strand gaan dus niet als iets romantisch ziet. Maar ik heb het hem wel verteld. Als ze de stad in waren gegaan... boeie.. dan was dit ook niet gebeurd.. Maarja, heb m dus wel verteld dat ik niet meer wil dat zij met zn tweeen wat afspreken. Hij kan hiermee rekening houden en het niet doen of er geen rekening mee houden en het wel doen. Dat is aan hem.. Hij zei dat hij soms niet meer dingen wil vertellen, want hij is bang dat ie me pijn doet etc etc, toen heb ik hem duidelijk gemaakt (naja iig geprobeerd) dat het juist heel belangrijk is dat hij alles verteld. Ten eerste, moet ik aan het idee wennen dat er ook andere meisjes in zijn leven belangrijk zijn, en daardoor kan ik aan mijn eigen jaloezie werken en ook dat het alleen nog maar meer pijn zal doen als hij niets zegt en dat ik er dan later achter kom.. Ook heb ik hem verteld dat ik het gewoon moeilijk vind om te praten en dat ik het bijvoorbeeld makkelijker via brief of internet ofzo kan, maar dat ik het belangrijk vind dat hij weet hoe ik me voel en dat ik daarom (hoe bang ik ook ben voor ruzie etc, want ik kan dus absoluut niet tegen ruzie) hem vertel hoe ik me voel etc.. Naja, we will see Iig thnx voor je reactie..

@JaZzmiN: thnx.. als ik jou ergens mee kan helpen moet je het zeggen he? Dan pm je maar.. Ik kan je desnoods helpen met een bericht typen okeej? Succes!

@Punkygirl: Thnx.. Ik had ook een brief geschreven anders hoor. Dat had ik al een keer gedaan toen ik gewoon dingen die in mijn hoofd zaten over een meisje (jaja, die jaloezie is soms lastig hoor ) er uit moest gooien en ik vond dat hij best wel eens mocht weten wat ik daar over dacht.. Hij was toen ook heel lief en zei dat ik me weer allemaal rare dingen in mn hoofd haalde etc.. Dus als hij was niet gekomen had ik of hem nog even gelaten of idd een brief geschreven..



O ja.. Ik had m verteld dat ik zo bang was om hem kwijt te raken en dat ik dus absoluut niet van plan was om hem kwijt te raken aan dat meisje en toen ik m gisteren op de trein zette zei ie: niet meer bang zijn heah meissie..

Vond ik lief.. Hij vertelde me t weekend ook dat ie het idee had dat hij me alleen maar verdrietig maakte de laatste tijd en dat ik vroeger altijd om m moest lachen en dat ie zich dan zo goed voelde en dat het leek alsof ik nu nooit meer om m lachte.. Ik heb m meteen maar even verteld dat dat absoluut niet waar is, want als hij me alleen maar verdrietig maakte zou ik niet de hele dag over m praten en meteen een smile op mijn gezicht krijgen als ik aan m dacht etc..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie In de war!
4no
53 22-08-2008 03:49
Liefde & Relatie in de war over ex-vriend
waves
14 05-10-2007 19:31
Lichaam & Gezondheid Lichaam in de war
BananaSplit
8 29-03-2006 12:33
Liefde & Relatie In de war...
blurred
21 15-07-2004 17:54
Psychologie nogal in de war
Verwijderd
2 29-04-2002 08:26
Psychologie in de war,weggelopen
tiktoktak
1 05-02-2002 17:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.