Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2013, 07:09
Verwijderd
Wat is/was jouw studentenstad? Waarom heb je voor die stad gekozen en zit je op kamers/kot of reis je heen en weer? Bevalt het studentenleven daar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2013, 07:12
Verwijderd
Ik heb in Turnhout gestudeerd. De Hogeschool van Antwerpen had daar een afdeling zitten die mij beviel en Turnhout was zo'n 20 minuten rijden van waar ik toen woonde en daarnaast ook makkelijk te bereiken met het Belgische ov. Ik vond het wel fijn dat het geen hele grote studentenstad was, er waren maar een paar verenigingen ook en die waren niet zo doorgeslagen als wat ik over sommige verenigingen in Leuven en Antwerpen hoor. Geen overdreven grote/drukke stad en ik ken Turnhout sowieso al wel goed en wist waar ik moest zijn. Bij TD's kende je ook altijd een groot deel van de mensen, ook al zaten die op een andere school.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 17:49
Verwijderd
Ik studeer in Leiden. Voor mij was er geen keuze, want de opleiding die ik doe is alleen in Leiden te volgen. Aangezien ik uit Friesland kom, ben ik meteen naar Leiden verhuisd, want ja. 3 uur reistijd (alleen trein dan moet ik ook van en naar een station) was me ietsjes te veel. Gelukkig bevalt het mij heel erg goed!

Ik vind het juist grappig dat hier van die doorgeslagen verenigingen zitten je ziet zo vaak mensen er achterlijk bijlopen . Best wel heel erg grappig. Verder is het ook echt een studentenstad, dat vind ik best wel heel erg chill.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 11:03
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline