Oud 03-02-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
vampiro schreef op 03-02-2005 @ 03:38 :
Wel door de komst van internet.

In De goede oude WCW tijd zat ik elke vrijdag in spanning voor de tv zonder maar enig idee wat er zou gaan gebeuren Mooiste tijden waren dat...


Viel het jullie trouwens ook wel op dat Batista ook het grootste applaus kreeg van iedereen in de rumble? Toch knap voor zon relatieve rookie.
inderdaad. De komst van het Net heeft de boel ook wel voorspelbaar gemaakt.

Dat was wel anders in de WCW tijd.


Ik heb niet zo op dat applaus voor batista gelet.

Ik vond dat er wel grappige momenten in deze ppv zaten. Dat mogen ze wel vaker doen.
Advertentie
Oud 08-02-2005, 00:11
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Ik moet hem nog steeds zien ben sinds woensdag ziek geweest en zag alles draaien voor me ogen helaas anders had ik alles kunnen inhalen....
idd misschien maakt het net het wel voorspelbaarder maar zonder het net had ik en met mij veel mensen niks kunnen volgen en alleen maar ppv's kopen in de winkel of hopen dat je ergens een schotel of wat dan ook vandaan kan halen om het te ontvangen....

Ik las trouwens op internet dat eurosport TNA gaat uitzenden maar ik weet niet precies hoe dat zit met eurosport en weet dus ook niet of het in nederland komt......
Citaat:
04/02/2005: TNAW Impact! Ende Februar auf Eurosport!!!

Folgendes dürfte nicht nur alle Jeff Hardy Fans freuen: EUROSPORT
wird Ende Februar und Anfang März mit Total Nonstop Action wieder Wrestling ausstrahlen! Das hat der Sender am heutigen Freitag gegenüber Power-Wrestling bestätigt!

Die Promotion rund um Stars wie Jeff Jarrett, Kevin Nash, Scott Hall, Jeff Hardy oder auch A.J. Styles läuft erstmals am 25. Februar von 22.15 bis 23.15 Uhr (Wiederholung am 18. März ab 23.45 Uhr). Ein weiterer Ausstrahlungstermin ist für den 04. März von 21.00 Uhr bis 22.00 Uhr bestätigt.

Eurosport zeigt nach eigenen Angaben eine Zusammenfassung von TNA Impact! aus Orlando, Florida. Ob es über diese Ausstrahlungs- termine mit TNA bei Eurosport weitergehen wird, ist derzeit noch nicht bekannt.

Quelle: Power-Wrestling

!
Oud 08-02-2005, 15:14
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 08-02-2005 @ 00:11 :
Ik moet hem nog steeds zien ben sinds woensdag ziek geweest en zag alles draaien voor me ogen helaas anders had ik alles kunnen inhalen....
idd misschien maakt het net het wel voorspelbaarder maar zonder het net had ik en met mij veel mensen niks kunnen volgen en alleen maar ppv's kopen in de winkel of hopen dat je ergens een schotel of wat dan ook vandaan kan halen om het te ontvangen....

Ik las trouwens op internet dat eurosport TNA gaat uitzenden maar ik weet niet precies hoe dat zit met eurosport en weet dus ook niet of het in nederland komt......
Dit zou heel mooi zijn. Ik volg het nu op TWC. Als eurosport het werkelijk uitzendt , hoef ik de schotel niet meer te draaien.
Ik denk dat het ook in nederland Eurosport komt. Het enige verschil tussen alle zenders van Eurosport in Europa is taal van het commentaat denk ik.
Oud 11-02-2005, 21:12
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Ik hoop dat het komt zou wel mooi zijn...als ze nou ook nog eens wwe zouden gaan uitzenden.....maar TNA is ook goed...
Oud 12-02-2005, 14:12
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 11-02-2005 @ 21:12 :
Ik hoop dat het komt zou wel mooi zijn...als ze nou ook nog eens wwe zouden gaan uitzenden.....maar TNA is ook goed...
Het komt inderdaad op Eurosport. Vrijdag 25 Februari om 22.15 TNA Impact!
het zou inderdaad leuk zijn als ze weer WWE gingen uitzenden zoals ze vroeger WWF uitzonden.
Oud 14-02-2005, 23:59
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Ja dat zou echt gaaf zijn als ze WWE weer zouden uitzenden, maar ben al blij dat ze iig TNA uitzenden....Dan kan ik Jeff Hardy weer eens zien worstelen en eens goed kijken waar TNA nou allemaal over gaat...misschien slaat het wel zo goed aan dat ze WWE ook wel weer gaan uitzenden
Oud 15-02-2005, 13:53
Verwijderd
TNA zou eens in Grotere zalen shows moeten geven zoals WWE. Nu zitten ze in die studio in Florida. Das best klein.

Ik ben benieuwd naar die barbwire cagematch a.s zondag op No way out. Ik kan niet wachten.
Oud 15-02-2005, 23:14
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Ik wist niet eens dat no way out zondag is ...maar ja ik let eigenlijk niet zo op smackdown...ff kijken
Ja ben wel benieuw...hoop dat JBL eindelijk eens de titel kwijt raakt zal wel niet...Undertaker weer tegen een of andere vage worstelaar maar ja.....en daar ging de hoop dat taker de titel wint op wrestlemania 21.....
maar ben wel benieuwd naar de matches en welke er nog bijkomen denk niet dat ze er maar 3 zullen hebben...tenminste dat hoop ik want het zou dan wel heel erg zijn
Oud 16-02-2005, 14:02
Verwijderd
A.s donderdag zullen er vast nog wat matches toegevoegd worden. Ze hadden No way out beter een week of twee kunnen opschuiven. Dan hadden ze wat meer tijd gehad voor een goeie opbouw naar de matches. Nu moet het allemaal snel snel. Royal Rumble is nog maar net geweest. En wrestlemania is pas in April. Er zit dus nog een flinke tijd tussen No Way out en Wrestlemania.
Oud 17-02-2005, 00:55
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Ja idd...die ppv's komen zo snel na elkaar...vroeger had je er gewoon elke maand 1 nu heb je der meestal 2...best wel verwarrend want echt veel spannends gebeurt er nooit tussen de ppv's
Oud 17-02-2005, 16:00
Verwijderd
Precies. Opeens zijn er feuds en opeens zijn ze weer weg.
Oud 17-02-2005, 23:57
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Ja maar dat is ook met lange storylines....Trish en Christian hadden iets en opeens hadden ze niks meer zonder uitleg of wat dan ook....
Vraag me af hoe ze dat met Lita/Kane/Matt gaan oplossen want zodra Matt terugkomt is Lita er nog niet...
En ik vraag me af wat ze tussen Christy en Trish laten gebeuren...hoop niet dat ze Christy voor de titel latten gaan want er zijn 2 divas die het meer verdienen
Oud 18-02-2005, 14:59
Verwijderd
Het is een rotzooitje bij de WWE naar mijn mening. De sturylines zijn zo onduidelijk. Ik weet het allemaal niet meer.
Oud 19-02-2005, 01:37
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
neej het is echt verwarrend, net zoals dat tussen Haas/Jackie en dawn...hij maakt het uit, is vreemdgegaan in de storyline en nu is er helemaal niks meer...de laatste tijd maken ze helemaal niks meer af en nu met die diva search ehhh hoe noemen we ze... mensen is het helemaal verwarrend
en ze moeten de divas weer eens laten worstelen...zondag een "mode" show met de diva wannabees kom op het is een ppv voor worstelen...
Oud 19-02-2005, 14:25
Verwijderd
Van Daniel Puder hoor je ook opeens niets meer.


Ik ben blij dat TNA er nog is. Daar hebben ze tenminste nog duidelijke storylines.
Oud 19-02-2005, 16:24
Brigitte
Brigitte is offline
Al vind ik t niet erg, ik vind heel die Puder niet interessant en over die diva's maar te zwijgen.
Wat ben ik die diva's zat zeg, ik kan ze ook allemaal niet uit elkaar halen.

Toen Angle die ene zag onder de douche en ze ging gillen snapte ik er nix van, bleek het een andere te zijn.

En die Christy

Doe mij maar Gail Kim enzo
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 19-02-2005, 22:32
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Idd, geef iig diva's die echt kunnen worstelen en niet een beetje dom met spul schudden...laatst was er ook het debuut van een nieuwe diva bij smackdown en daarna heb ik ook niets meer van der gezien of gehoord
En die Puder deed mee in de Rumble maar daarvoor en daarna heb ik hem ook niet echt gezien.....
Ik volg TNA niet echt meer omdat ik het niet op tv kan zien en geen goede download site heb
Oud 20-02-2005, 14:51
Verwijderd
Aanstaande vrijdag is het zover: TNA Impact! op Eurosport.

Vanavond No Way Out! Ik hoop dat het een leuke ppv wordt. Ik kijk iig uit naar de main event.
Oud 20-02-2005, 14:52
Verwijderd
De enige diva's die ik goed vindt worstelen zijn Lita, Trish en Molly Holly. Het is de laatste tijd nogal stil rond Molly.
Oud 20-02-2005, 23:45
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Lita Trish Molly en Victoria zijn de enigste divas die ook echt kunnen worstelen...Stacy, Torrie en Dawn zitten er al een aantal jaar in maar kunnen nog steeds maar weinig en dan de diva wannabees die eigenlijk niks kunnen

Kan niet wachten tot vrijdag, moet het maar ff inme telefoon zetten anders vergeet ik natuurlijk weer en ff kijken of we een lege videoband hebben
Oud 21-02-2005, 15:15
Verwijderd
No Way Out was goeed!! Met name de cage match.

Ik baal alleen als een stekker dat ik de ongecensureerde versie niet kon vinden.
Oud 21-02-2005, 23:42
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
TNA op Eurosport? cool...ga eens kijken of ik dat kan kijken...

Verder download ik iedere week Raw en Smackdown. Ook alle PPV's komen bij mij in de download te staan. En als ik tijd over heb download ik Heat en Velocity. En wat losse matches, dvd-rips eof wat ik nog meer tegenkom. Download soms vanaf Usenet, soms vanaf pwtorrents en soms vanaf pyn.dl.am. Ligt eraan wie wat het eerste heeft. Nu vooral van pwtorrents aangeizen mijn share-rate omhoog moet.

Net heb ik No Way Out gekeken (behalve JBL-Big Show) en t viel mij zeker niet tegen. de Tag-match Eddie&Rey vs Bashams was erg cool. De cruiserweightmatch viel me tegen. Heidenreich -Booker T suckte big time, maar ik dan ook niks met Book of Heid. Taker vs. Reigns was wel een een goeie pot, evenals Cena-Angle, dat een terechte winnaar kende (iig in mijn ogen)

Mijn favoviete wrestlers zijn:
RVD, Mysterio, Batista en Undertaker
Mijn minst favoriete:
Angle en zijn Clan en JBL en zijn Cabinet. Nature Boy vind ik echt bagger en die verpest voor mij Evolution daar ik Triple H wel cool vind.

Qua Diva's is er maar 1 cool: LITA!
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 22-02-2005, 00:05
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Okay weet iemand een site waar ik ppv's en raw's enzo van kan downloaden zonder dat ik een password nodig heb waarvoor ik tig psots moet maken en geen torrent files....
De site waar ik me ppv's van daan haalde mag het niet meer aangezien ze een brief hebben gekregen van de WWE
dus ik heb NWO ook nog niet gezien...best wel balen want zijn ppv's waren goede kwaliteit
Oud 22-02-2005, 14:01
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 22-02-2005 @ 00:05 :
Okay weet iemand een site waar ik ppv's en raw's enzo van kan downloaden zonder dat ik een password nodig heb waarvoor ik tig psots moet maken en geen torrent files....
De site waar ik me ppv's van daan haalde mag het niet meer aangezien ze een brief hebben gekregen van de WWE
dus ik heb NWO ook nog niet gezien...best wel balen want zijn ppv's waren goede kwaliteit
Ik PM je wel een paar sites.
Oud 25-02-2005, 23:24
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Thnx

moet ze nog ff bekijken maar heb nog geen tijd gehad....
vanavond TNA...zondag ofzo maar ff kijken...ben wel benieuwd
Oud 27-02-2005, 13:15
Verwijderd
TNA op Eurosport was wel ok. Het is alleen jammer dat ze het originele commentaar niet hebben laten zitten en dat ze de verhaallijnen eruit geknipt hebben. Alleen maar matches is ook niet leuk. Ik kijk het toch liever op TWC.
Oud 27-02-2005, 23:55
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Moet het nog zien...maja voor mij is dit de enigste manier om het te zien dus dan maar zo....
Oud 28-02-2005, 13:29
Verwijderd
De kwaliteit van het worstelen is wel hoog bij TNA vind ik. Ze hebben daar echt goede talenten rondlopen zoals A.J Styles, Christopher Daniels, Low Ki, Elix Skipper, enz.
Oud 28-02-2005, 16:40
Brigitte
Brigitte is offline
Ik heb TNA ook zitten kijken, alleen ik volg het allemaal niet zo, heb niet zo'n tijd om die matches en storylines ook allemaal te volgen, maar vond het wel grappig om Nederlands commentaar te horen enzo.

En ik heb gister No Way Out gekeken en het mainevent was wel weer erg gaaf.
Alleen was ik erg aan t eind.

Ik zag trouwens een tijdje geleden op de voorpagina van een blaadje staan dat Brock de enige zou zijn die JBL van de titel af kan houden, maar ergens anders hoorde ik weer dat hij de WWE aanklaagde.
Het zal wel, maar hij hoeft nog steeds niet terug van mij.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 01-03-2005, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 28-02-2005 @ 16:40 :
Ik heb TNA ook zitten kijken, alleen ik volg het allemaal niet zo, heb niet zo'n tijd om die matches en storylines ook allemaal te volgen, maar vond het wel grappig om Nederlands commentaar te horen enzo.

En ik heb gister No Way Out gekeken en het mainevent was wel weer erg gaaf.
Alleen was ik erg aan t eind.

Ik zag trouwens een tijdje geleden op de voorpagina van een blaadje staan dat Brock de enige zou zijn die JBL van de titel af kan houden, maar ergens anders hoorde ik weer dat hij de WWE aanklaagde.
Het zal wel, maar hij hoeft nog steeds niet terug van mij.
Die commentator is echt bagger. Waar is de Commentator gebleven die toendertijd het Japanse wrestling op Eurosport versloeg? Dat is pas een goeie commentator.

Ik denk dat op Wrestlemania 21 de WWE titel eindelijk van eigenaar zal wisselen.


Brock zou mischien terug kunnen komen. Hij worstelt nu in Japan. Ik had gelezen dat hij weer toenadering zoekt naar WWE om terug te keren maar WWE negeert hem nu zoals hij ze negeerde toen hij weg was en ze hem terug wilden halen. Maar mischien spelen ze gewoon een spelletje met hem om hem voor goedkoper te kunnen halen.
Oud 01-03-2005, 22:48
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Ja ik heb ook op meerdere sites gelezen dat Brock wwe aanklaagd vanwege dat no-fight work of whatever clausule in zijn contract wat betekent dat ie zoveel jaar niet ergens anders kan werken...ma ja hij zit nu in japan en van mij mag ie daar blijven ik heb hem nooit leuk gevonden....
Ik hoop echt dat JBL zijn titel verliest...ben hem een beetje zat....net zoals HHH
Oud 01-03-2005, 23:10
Brigitte
Brigitte is offline
Het wordt de hoogste tijd dat tie hem verliest, maarja, dat vond ik weken geleden ook al.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 02-03-2005, 14:43
Verwijderd
JBL heeft wel een record gebroken van langste WWE-title houder. Maar nu mag iemand anders die Title wel krijgen.
Oud 04-03-2005, 15:45
Verwijderd
Goed nieuws! Op Wrestlemania 21 zal een oude bekende weer bij de WWE terugkeren.
Oud 04-03-2005, 18:26
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 04-03-2005 @ 15:45 :
Goed nieuws! Op Wrestlemania 21 zal een oude bekende weer bij de WWE terugkeren.
Das altijd mooi, ik ben benieuwd.
Heb wel al iets gehoord over the Hall of Fame ik weet niet of je dat bedoelt?
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 05-03-2005, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 04-03-2005 @ 18:26 :
Das altijd mooi, ik ben benieuwd.
Heb wel al iets gehoord over the Hall of Fame ik weet niet of je dat bedoelt?
Nee, buiten de Hall of Fame.
Oud 05-03-2005, 22:04
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 05-03-2005 @ 16:46 :
Nee, buiten de Hall of Fame.
Okee dan blijft t nog even spannend
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 06-03-2005, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 05-03-2005 @ 22:04 :
Okee dan blijft t nog even spannend
WWE heeft het zelf naar buiten gebracht op hun site, maar omwille van spoilers zwijg ik als het graf.
Oud 06-03-2005, 14:47
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 06-03-2005 @ 13:51 :
WWE heeft het zelf naar buiten gebracht op hun site, maar omwille van spoilers zwijg ik als het graf.
En daar ben ik je zeer dankbaar voor
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 06-03-2005, 14:57
Verwijderd
Vanavond komt als het goed is weer een TNA PPV op TWC. dat wordt weer leuk.
Oud 06-03-2005, 23:28
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 06-03-2005 @ 14:57 :
Vanavond komt als het goed is weer een TNA PPV op TWC. dat wordt weer leuk.
Mijn vriend huilt alstie dit hoor hehe, bij elke reclame die hij van TWC ziet wordt tie diep ongelukkig

Maareh wel beter dat jij t hebt
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 07-03-2005, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 06-03-2005 @ 23:28 :
Mijn vriend huilt alstie dit hoor hehe, bij elke reclame die hij van TWC ziet wordt tie diep ongelukkig

Maareh wel beter dat jij t hebt



Als ie eens zou stoppen met huilen en gewoon een schoteltje aanschaft. Zo duur zijn ze niet meer.


Die PPV is volgens mij toch volgende week. Gister was hij niet gekomen.
Oud 07-03-2005, 17:19
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 07-03-2005 @ 13:22 :


Als ie eens zou stoppen met huilen en gewoon een schoteltje aanschaft. Zo duur zijn ze niet meer.


Die PPV is volgens mij toch volgende week. Gister was hij niet gekomen.
Hehe nee dast probleem niet, maar hij woont bij z'n ouders en die hebben daar ook wat over te zeggen helaas
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 07-03-2005, 22:46
LWOLeN
LWOLeN is offline
Er is ook worstelen in Nederland: http://www.unbreakable.dcwrestling.nl

Over 2 weken is in Rotterdam in de Atlantic Palace een show van Dutch Championship Wrestling.

3 Amerikanen, meedere orstelaars uit Engeland en natuurlijk DCW Talent zal bij de show zijn.

De grootste ster van de avond is WWF Legende; Jim "The Anvil" Neidhart. Hij was 1 van de grote sterren uit de tijd met Hulk Hogan, Macho Man, Ultimate Warrior etc..
Samen met Bret Hart vormde hij het Tag Team "The Hart Foundation". Samen met Bret Hart is hij meerdere keren WWF Tag team Champion geweest.





Een andere grote ster bij de show is Chad Collyer. Collyer is net als Kurt Angle en Brock Lesnar een voormalig NCAA Champion en kan dus worstelen als de beste. Hij is een groter ster in "Ring of Honor" en heeft ook voor NWA-TNA geworsteld wat sinds kort op Eurosport is.

Chad Collyer in NWA-TNA:



ZWAAR COOL! Over 2 weken ga ik niet alleen hier in Nederland Amerikaanse sterren LIVE zien, maar ze ook ontmoeten bij de Meet and Greet!

Meer info @ http://www.unbreakable.dcwrestling.nl

Chad Collyer in Japan:
Oud 08-03-2005, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 07-03-2005 @ 17:19 :
Hehe nee dast probleem niet, maar hij woont bij z'n ouders en die hebben daar ook wat over te zeggen helaas
Er valt toch wel over te praten met z'n ouders hoop ik.
Oud 08-03-2005, 16:32
Verwijderd
Citaat:
LWOLeN schreef op 07-03-2005 @ 22:46 :
Er is ook worstelen in Nederland: http://www.unbreakable.dcwrestling.nl

Over 2 weken is in Rotterdam in de Atlantic Palace een show van Dutch Championship Wrestling.

3 Amerikanen, meedere orstelaars uit Engeland en natuurlijk DCW Talent zal bij de show zijn.

De grootste ster van de avond is WWF Legende; Jim "The Anvil" Neidhart. Hij was 1 van de grote sterren uit de tijd met Hulk Hogan, Macho Man, Ultimate Warrior etc..
Samen met Bret Hart vormde hij het Tag Team "The Hart Foundation". Samen met Bret Hart is hij meerdere keren WWF Tag team Champion geweest.

[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]


Een andere grote ster bij de show is Chad Collyer. Collyer is net als Kurt Angle en Brock Lesnar een voormalig NCAA Champion en kan dus worstelen als de beste. Hij is een groter ster in "Ring of Honor" en heeft ook voor NWA-TNA geworsteld wat sinds kort op Eurosport is.

Chad Collyer in NWA-TNA:

[afbeelding]

ZWAAR COOL! Over 2 weken ga ik niet alleen hier in Nederland Amerikaanse sterren LIVE zien, maar ze ook ontmoeten bij de Meet and Greet!

Meer info @ http://www.unbreakable.dcwrestling.nl

Chad Collyer in Japan:
[afbeelding]
Cool

Afgelopen jaar was er ook een schow in Rotterdam. Toen was de Honky Tonk man gekomen. Ik was er zelf niet naar toe geweest. Daarvoor was een show in Utrecht, waar Bret Hart bij zou zijn afgelast. daar wilde ik wel bij zijn.
Ik had niet geweten dat The Anvil nog worstelt.
Oud 08-03-2005, 17:17
Inferno
Inferno is offline
Heej mensen,

Het vriendje van Brigitte is ook weer es hier
Ben nog steeds aan t zeiken over schotel.

Ik ga niet naar die DCW show omdat ik hun persoonlijk niet mag vooral Renegade niet maar ja dat komt allemaal door de DWF tijd.

Ik verheug mij weer met volle teugen op WM 21.

Ik vind trouwens dat er de laatste tijd goeie nieuwkomers zijn:
Simon Dean, Muhammed Hassan en ik ben benieuwd naar The Masterpiece 'Chris Masters'

Ik heb 2 TNA ppv's gedownt nou is echt aan te raden!
Alles wat cruisers in WWE niet mogen doen zij en meer!

Voor Victory Road '04 is aan te raden daar zit een X-Division(cruiserweight voor TNA) 20 men gauntlet match in!

Voor alle action figure freaks een Custom Figure forum:
http://wfigs.proboards5.com/index.cgi?board=animations

Is een aanrader om even op te kijken!
Wie verwachten jullie die the rising stars of 2005 worden?
Dit is mijn lijstje:
1. John Cena
2.Muhammed Hassan(inclusief Devaira zijn manager)
3. Batista

Nou ik ben weer uitgepraat
Oud 08-03-2005, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Inferno schreef op 08-03-2005 @ 17:17 :
Heej mensen,

Het vriendje van Brigitte is ook weer es hier
Ben nog steeds aan t zeiken over schotel.

Ik ga niet naar die DCW show omdat ik hun persoonlijk niet mag vooral Renegade niet maar ja dat komt allemaal door de DWF tijd.

Ik verheug mij weer met volle teugen op WM 21.

Ik vind trouwens dat er de laatste tijd goeie nieuwkomers zijn:
Simon Dean, Muhammed Hassan en ik ben benieuwd naar The Masterpiece 'Chris Masters'

Ik heb 2 TNA ppv's gedownt nou is echt aan te raden!
Alles wat cruisers in WWE niet mogen doen zij en meer!

Voor Victory Road '04 is aan te raden daar zit een X-Division(cruiserweight voor TNA) 20 men gauntlet match in!

Voor alle action figure freaks een Custom Figure forum:
http://wfigs.proboards5.com/index.cgi?board=animations

Is een aanrader om even op te kijken!
Wie verwachten jullie die the rising stars of 2005 worden?
Dit is mijn lijstje:
1. John Cena
2.Muhammed Hassan(inclusief Devaira zijn manager)
3. Batista

Nou ik ben weer uitgepraat
Muhammad Hassan is Cool!

Heerlijk hoe hij die Amerikanen afkraakt.
Oud 15-03-2005, 17:06
Brigitte
Brigitte is offline
Nou ben weer een paar raws en smackdowns verder en heb inmiddels begrepen welke twee personen er even langskomen.
Tenminste tenzij er natuurlijk nog meer mensen komen, wat ook wel zal gebeuren denk ik
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 18-03-2005, 08:23
Inferno
Inferno is offline
Ik weet niet of jullie dit al gehoord hebben maar rond Mei komt er een ECW reunië show echt cool!

Hebben jullie de rise and fall of ECW DVD al?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd WWE wrestling #3
Rooster
200 28-05-2008 23:11
Vrije tijd WWE Wrestling #2
Verwijderd
501 08-01-2007 19:12
Vrije tijd WWE Worstel Legende - Rotterdam, 20 Maart - DCW Unbreakable
LWOLeN
0 07-03-2005 22:48
Vrije tijd nWo izz Back!!!
Verwijderd
10 06-12-2004 01:19
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.