Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2009, 16:40
jerryboy
jerryboy is offline
Hoi,

Ik ben 15 en ik heb een snor geen dikke ofso maar je weet wel je ziet dat er haar zit.

En ik heb ook geen vader die het me kan leren dus mijn vraag is hoe moet je scheren en wat heb je er allemaal voor nodig?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 16:59
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Scheerapparaat of scheermesje. Ik raad je het laatste aan. Koop er wat scheerschuim bij en het plaatje is compleet. En niet met je mesje van links naar rechts gaan als je niet onder de sneeën naar school wilt.

Vergeet ook de aftershave niet, zorgt voor meer game.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2009, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Scheerapparaat of scheermesje. Ik raad je het laatste aan. Koop er wat scheerschuim bij en het plaatje is compleet. En niet met je mesje van links naar rechts gaan als je niet onder de sneeën naar school wilt.

Vergeet ook de aftershave niet, zorgt voor meer game.
Kan ook zonder scheerschuim en aftershave, maar maak je huid eerst nat.

Neem het scheermesje in je hand met de steel naar beneden in je hand. Druk het scheermesje tegen je huid (Mesje dus tegen je huid) en in één vlakke beweging naar beneden trekken. NIET LINKS OF RECHTS AFWIJKEN MET JE BEWEGING, ANDERS TREK JE JE EIGEN OPEN.

Je kunt ook tegen de baardgroei richting in scheren, wat een strakker resultaat oplevert. Mesje 180 graden draaien (met de steel naar het plafond) Mesje tegen je huid plaatsen en in één vlakke, strakke beeging naar boven bewegen. Ook hier geld dat je niet naar links of naar rechts moet gaan, wil je jezelf open halen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2009, 20:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Alsof het zo moeilijk is. Gewoon met dat mes erlangs, en als je geen motorisch gestoorde mongool bent is de kans dat je in jezelf snijdt heel klein. Scheerschuim is onzin. Het idee ervan is dat het je baardharen zachter maakt, maar dat doet wat warm water net zo goed.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2009, 20:54
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Alsof het zo moeilijk is. Gewoon met dat mes erlangs, en als je geen motorisch gestoorde mongool bent is de kans dat je in jezelf snijdt heel klein. Scheerschuim is onzin. Het idee ervan is dat het je baardharen zachter maakt, maar dat doet wat warm water net zo goed.
Wat minder huidirritatie na het scheren is ook wel prettig. Maar niet iedereen heeft zo'n überhuid als jij, natuurlijk.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 08:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik heb nooit last gehad van huidirritatie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 11:02
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Als je die Mach3 mesjes hebt van Gillette ofzo, dan kún je jezelf eigenlijk niet eens snijden. Ik vind zelf met scheerschuim wat fijner trouwens, dan glijdt het mesje beter en is het wat gladder na afloop.

Andere tips:
-Direct na het opstaan is de huid het strakst dus het beste dan scheren
-Met koud water afspoelen na afloop dan sluiten de poriën zich
-Met lange halen met de baardgroei mee (dus niet 10tallen kleine scheerbeweginkjes maken)
-Eventueel daarna nog een keer tegen de haargroei in als je extra glad wil
-Aftershave(balsem) aanbrengen na afloop
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 13:31
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
hmmm...kan je moeder/oom of weet ik veel wie dan ook het je niet leren?

Mja...

ik gebruik dus mesjes, en moet scheerschuim/gel gebruiken anders raakt mijn huid geïrriteerd.
Gebruik de mesjes niet te lang, en laat de mesjes het werk doen. Verder scheer ik me meestal na het douchen want dan is mijn huid minder geïrriteerd/ lukt het beter.

En aftershave prik enorm maar is wel goed. Ik gebruik meestal balsem.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 16:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Geïrriteerde huid, prikkende aftershave, wat een metro's. Aftershave voel je heel lichtjes.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 16:25
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 19:52
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Geïrriteerde huid, metro's
Ik zou willen dat ik zo'n stoere man was als jij! Dan zou ik de hele dag voor de spiegel staan en masturberen.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 21:10
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Ik zou willen dat ik zo'n stoere man was als jij! Dan zou ik de hele dag voor de spiegel staan en masturberen.
Precies! Jezus wat een oetlul
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 21:44
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Precies! Jezus wat een oetlul
Niet overdrijven. Verder issie best lief.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 21:44
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ja sorry ik liet me ff gaan

*bied excuses aan*
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Ik zou willen dat ik zo'n stoere man was als jij! Dan zou ik de hele dag voor de spiegel staan en masturberen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 01:20
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Je kunt ook tegen de baardgroei richting in scheren, wat een strakker resultaat oplevert. Mesje 180 graden draaien (met de steel naar het plafond) Mesje tegen je huid plaatsen en in één vlakke, strakke beeging naar boven bewegen. Ook hier geld dat je niet naar links of naar rechts moet gaan, wil je jezelf open halen.
Als je tegen de haartjes in scheert krijg je inderdaad een strakker resultaat, maar bij sommige mensen kan het leiden tot lichte huidirritatie.

Wil van de gelegenheid gebruik maken om te vragen of iemand een site kent die advies geeft over hoe je je baard/snor een beetje in model kan scheren. Heb wel eens wat lopen kloten met het geheel met op zich een prima resultaat maar ik wil wel weer eens iets nieuws.
Heb nu de hele heisa laten staan staat op zich nu wel prima maar ik wil eens zien wat de mogelijkheden zijn.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 08:52
PatoLoco
PatoLoco is offline
Deze is wel grappig, misschien vind je er wel iets leuks

http://www.worldbeardchampionships.com/

http://m3.entitea.com/piles/?s=hugebeards#nav-holder
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 17:37
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
amedooienooitniet!
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 22:06
luciano90
luciano90 is offline
Wat een goede tip is om voor het scheren te douchen en je gezicht dan goed onder de warme straal te houden. Je kunt natuurlijk ook je gezicht wassen met warm water. Hierdoor word je huid soepeler en snij je jezelf minder.
Was na het scheren je gezicht dan wel weer met koud water. Hierdoor trekken de poriën samen en bloed je minder of stopt het zelf.
ook zou ik daarna iets van een aftershave creme gebruiken (niet op basis van alcohol want dat prikt en stopt het bloeden niet!). Hierdoor blijft je huid lekker soepel
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 14:00
Nero
Avatar van Nero
Nero is offline
Tip: probeer je nooit te scheren als je ook aan het tandenpoetsen bent, dat gaat niet lukken...

En ja, dat heb ik al eens geprobeerd. Had mijn tandenborstel in mijn mond en probeerde toen te scheren. Krijg een snee langs mijn lip. Best pijnlijk... En zo'n steentje (wat is dat eigenlijk?) er langs halen is ook niet prettig. (Prikt...)

En nee, ik heb geen idee wat me toen bezielde.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 17:19
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Steenje?
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 17:55
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
aluin
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Baard en snor
Wout130503
4 19-01-2017 10:30
Lichaam & Gezondheid Hoe word beharing donkerder? (Snor/Baard)
Collab
1 15-10-2011 15:26
Lifestyle Baardje en snor
Resource
26 29-07-2010 10:50
Lichaam & Gezondheid Beauty for boy's (?!)
Traumtaenzer
73 05-10-2006 12:17
Lichaam & Gezondheid Scheren op vroege leeftijd slecht?
Gamer
34 08-04-2005 19:16
Liefde & Relatie Wat vinden dames van snorren en/of baarden?
Mr.Hypert€xt
100 30-03-2005 10:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.