Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2012, 16:53
Verwijderd
Heee, ik ben gister begonnen met de pil slikken, alleen heb een vraagje over de stopweek want die duurt 7 dagen toch? Moet je dan de 8e dag weer beginnen met slikken of de 7e?

Ow en als je zeg maar op dinsdag begint moet je toch de eerste dinsdag op de strip pakken, en als die strip dan leeg is moet je dan nog de maandag van de volgende strip pakken of gewoon tot dat hij leeg is en dan een stop week houden?

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 06-06-2012 om 17:32.
Oud 06-06-2012, 17:27
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je begint op de 8e dag weer. Dus als je bijvoorbeeld op donderdag je laatste pil neemt, dan moet je de week erna weer op vrijdag beginnen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 06-06-2012, 17:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tis makkelijk om te onthouden dat je altijd op dezelfde dag begint en eindigt (ik slik bijvoorbeeld altijd mijn eerste pil op maandag en mijn laatste op zondag).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-06-2012, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Nou, mijn mirena zit erin. Al met al is het me eigenlijk wel meegevallen.
Oh hey zie je Goed om af en toe eens een positief verhaal op internet te plempen, vrijwel alle negatieve ervaringen worden gedeeld voor mijn gevoel.
Oud 06-06-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Je begint op de 8e dag weer. Dus als je bijvoorbeeld op donderdag je laatste pil neemt, dan moet je de week erna weer op vrijdag beginnen.

Ow en als je zeg maar op dinsdag begint moet je toch de eerste dinsdag op de strip pakken, en als die strip dan leeg is moet je dan nog de maandag van de volgende strip pakken of gewoon tot dat hij leeg is en dan een stop week houden?
Oud 06-06-2012, 20:43
Verwijderd
Overigens! Ik plaats hem maar hier, lijkt me wel kunnen?

Citaat:
.Spiraal betrouwbaarder dan pil en nuvaring
BAARN - Vrouwen die de pil of de nuvaring gebruiken hebben twintig keer meer kans op een ongeplande zwangerschap dan vrouwen met een spiraaltje.

Foto: Gezondheidsnet Uit onderzoek van Washington University blijkt dat verschillende anticonceptiemiddelen minder betrouwbaar zijn dan tot nu toe werd gedacht.

De onderzoekers verstrekten aan 7486 proefpersonen een gratis anticonceptiemethode naar keuze. Vervolgens werden deze vrouwen drie jaar lang gevolgd.

.
Ongepland zwanger

Er werden 334 vrouwen ongepland zwanger, waarvan 156 zwangerschappen toe te schrijven waren aan de onbetrouwbaarheid van het middel dat ze in het kader van het onderzoek gebruikten.

Hiervan gebruikten 133 vrouwen de pil, anticonceptiepleisters of de nuvaring. Slechts 21 vrouwen met een spiraaltje en 2 vrouwen die de prikpil gebruikten werden zwanger. De overige zwangerschappen waren het gevolg van andere anticonceptiemethoden die niet afdoende gewerkt hadden, zoals condooms en onthouding.

Bij vrouwen jonger dan 21 jaar die de pil, anticonceptiepleisters of de nuvaring gebruikten was het risico op een ongeplande zwangerschap twee keer zo hoog als bij oudere vrouwen.


Oorzaak

Een spiraaltje is volgens de onderzoekers vooral betrouwbaarder omdat je daar niet aan hoeft te denken. Menselijke fouten "zoals het vergeten van de pil" zijn daarmee uitgesloten.

Als je de pil volgens de voorschriften slikt, biedt deze een bescherming tegen zwangerschap van meer dan 99 procent. In de praktijk vergeten vrouwen wel eens een pil of nemen ze deze niet elke dag rond hetzelfde tijdstip in, wat de betrouwbaarheid vermindert.
Oud 06-06-2012, 21:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ow en als je zeg maar op dinsdag begint moet je toch de eerste dinsdag op de strip pakken, en als die strip dan leeg is moet je dan nog de maandag van de volgende strip pakken of gewoon tot dat hij leeg is en dan een stop week houden?
Als jij op dinsdag begint moet je doorgaan tot de strip leeg is, en van die strip is dan de maandag ook je laatste pil! dus je begint automatisch op je nieuwe strip weer met een dinsdag!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 06-06-2012, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Als jij op dinsdag begint moet je doorgaan tot de strip leeg is, en van die strip is dan de maandag ook je laatste pil! dus je begint automatisch op je nieuwe strip weer met een dinsdag!
Okee dankjewel!
Oud 22-06-2012, 22:59
Verwijderd
Hallo, ik ben nou sinds kort aan de pil nog 4 pillen slikken en ik heb een strip leeg.. Nou had ik vandaag sex met mijn vriend met condoom maar die is afgegleden, nou dus kan ik zwanger zijn? Alvast bedankt
Oud 22-06-2012, 23:11
Verwijderd
Je slikt al sinds 5 juni de pil? Dan ben je allang veilig
Het staat gewoon in je bijsluiter he.

Laatst gewijzigd op 22-06-2012 om 23:30.
Oud 23-06-2012, 22:26
Verwijderd
Dat geldt alleen wanneer je op de eerste dag van je menstruatie bent begonnen met slikken
Oud 23-06-2012, 23:13
Verwijderd
Jaa er staat dat het als je op dag 2 tot 5 begint je na 7 dagen veilig bent maar mijn leraar biologie zei dat het meestal 2 maanden duurd dus jaa nou vraag ik me af of hij wel gelijk heeft of andersom..
Oud 23-06-2012, 23:17
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
je leraar biologie moet dan de bijsluiter maar eens gaan lezen want je bent écht veilig als je op dag 1 of 2 van je menstruatie begint. En als je later begint (dag 3 t/m 7) dan moet je inderdaad nog een week condooms gebruiken. En als je nog later begint ben je pas beschermd als je aan de tweede strip begint.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 24-06-2012, 03:59
Verwijderd
Citaat:
Dat geldt alleen wanneer je op de eerste dag van je menstruatie bent begonnen met slikken
Uuh voor zover ik weet ben je inderdaad na 7 dagen veilig, als je niet op de eerste dag van je menstruatie bent begonnen. Zij is al weer meer dan 2 weken verder
Oud 24-06-2012, 11:53
Verwijderd
Nee. Je bent binnen 7 dagen beschermd áls je begint ergens tijdens je menstruatie. Vanaf dag 1 of 2 van je menstruatie ben je direct beschermd. Als je gewoon random begint dan ben je dus pas beschermd vanaf de volgende strip.

Verschilt dit eigenlijk per soort pil die je krijgt? Vanaf wanneer je beschermd bent? Want mijn eigen bijsluiter vermeld alleen maar dat je moet beginnen tijdens je menstruatie, en heeft het niet over wat er gebeurt als je buiten je menstruatie om begint .
Oud 24-06-2012, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Nee. Je bent binnen 7 dagen beschermd áls je begint ergens tijdens je menstruatie. Vanaf dag 1 of 2 van je menstruatie ben je direct beschermd. Als je gewoon random begint dan ben je dus pas beschermd vanaf de volgende strip.

Verschilt dit eigenlijk per soort pil die je krijgt? Vanaf wanneer je beschermd bent? Want mijn eigen bijsluiter vermeld alleen maar dat je moet beginnen tijdens je menstruatie, en heeft het niet over wat er gebeurt als je buiten je menstruatie om begint .
Mijn bijsluiter zegt ook alleen iets over tijdens de menstruatie beginnen.
Oud 24-06-2012, 13:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Nee. Je bent binnen 7 dagen beschermd áls je begint ergens tijdens je menstruatie. Vanaf dag 1 of 2 van je menstruatie ben je direct beschermd. Als je gewoon random begint dan ben je dus pas beschermd vanaf de volgende strip.

Verschilt dit eigenlijk per soort pil die je krijgt? Vanaf wanneer je beschermd bent? Want mijn eigen bijsluiter vermeld alleen maar dat je moet beginnen tijdens je menstruatie, en heeft het niet over wat er gebeurt als je buiten je menstruatie om begint .
Nee dat verschilt niet echt, alleen verwoorden alle farmaceuten het anders.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 25-06-2012, 20:18
xSunshinex
xSunshinex is offline
Hallo,

Ik ben aan de pil en mijn stopweek is ongeveer 2 weken geleden, maar na het sporten merkte ik vandaag dat ik bloed was verloren, terwijl ik zeker weet dat ik de pil niet vergeten ben. Is dit normaal? Want ik heb hier nog nooit last van gehad.
Oud 25-06-2012, 20:51
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ja dat kan wel, dat is een doorbraakbloeding. Het heeft niks te maken met de werking van de pil overigens, als je hem netjes gebruikt ben je gewoon beschermd tegen zwangerschap.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 26-06-2012, 21:34
Fietsenmaker19
Fietsenmaker19 is offline
Hey,

ik en mijn vriendin hebben vanmiddag seks gehad, het was onze 2e keer en het ging prima.. nadat we klaar waren besloten we het nog een keer te doen, hier zat ongeveer 20 minuten tussen. Ik heb een nieuwe condoom om gedaan, het ging best moeizaam omdat zowel ik en mijn vriendin dit niet gewend waren, 2 keer. Op een gegeven moment even gestopt, niets aan de hand.. 2 minuten later besloten om te stoppen en wat zie ik.. hele condoom gescheurd, ik ben echter niet klaargekomen. Vandaag was helaas ook nog eens haar vruchtigste dag, is het handig om toch een MAP te kopen? Ze is heel bang voor de bijwerkingen..

Maar door achtergebleven sperma resten of voorvocht kan dus alsnog een zwangerschap komen?
Oud 26-06-2012, 21:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ja, dat is een goed idee, vooral doen.

En vruchtigste dag.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-06-2012, 21:38
Fietsenmaker19
Fietsenmaker19 is offline
Ja of hoe noem je dat, haha
Oud 26-06-2012, 21:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij contactpunten van Sense (www.sense.info , waar ook toen die chat van was over seks en relaties) kun je tot je 25e gratis de MAP halen.
Oud 26-06-2012, 22:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
verkeerde subforum.

en van een MAP kun je wat misselijk worden, maar het hoeft niet. Van een zwangerschap word je veel misselijker
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 26-06-2012, 23:23
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
En zorg er meteen voor dat ze aan de pil gaat! Dan scheelt dat voortaan zulke zorgen. En pluis even uit hoe je een condoom goed omdoet (wacht, heet dat omdoen? ) want indien verkeerd zou dat wel eens de reden van het scheuren kunnen zijn.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 26-06-2012, 23:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Haal de MAP zo snel mogelijk! Je kunt hem tot 72 uur na de daad gebruiken, maar hij is het effectiefst als je hem zo snel mogelijk gebruikt, dus morgenochtend direct naar de apotheek!
__________________
you're not my demographic
Oud 27-06-2012, 11:25
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
waarom moet een vraag over map in dit topic?
Oud 27-06-2012, 12:09
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
waarom moet een vraag over map in dit topic?
Dat vroeg ik me ook al af en we zijn het aan het bespreken.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 27-06-2012, 12:16
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
haha goed zo pluisje, want ook zonder het onnodig samenvoegen van topics is het hier een beetje dood ;o
Oud 27-06-2012, 12:22
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
True

Om het topic een beetje leven in te blazen kan ik overigens wel zeggen dat mijn mirena me goed bevalt. Laten zetten deed pijn, maar daarna heb ik helemaal niet zo heel veel last gehad. En ik heb nu direct al m'n oude cyclus terug (helaas, want die is maar 3 weken ). De menstruatie is wel behoorlijk minder en ook de emo-buien zijn minder. Het grootste nadeel dat ik nu bemerk is dat ik meer puistjes heb gekregen. Maar dat zou ook wel kunnen komen doordat ik de laatste weken een stuk meer carameldingen heb gegeten en daar krijg ik het ook van. We zullen zien.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 29-06-2012, 15:22
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik weet niet of dit hier moet, denk het eigenlijk niet maarja x)
als je zegmaar sex hebt met iemand, de eerste keer voor beiden, dan kan je dus geen soa hebben?
en wat als je dan een nieuwe relatie krijgt met iemand die het nog nooit heeft gedaan, en je hebt sex, kan je dan dus geen soa overdragen?
Oud 29-06-2012, 15:35
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als je allebei nog nooit seksueel contact hebt gehad kun je inderdaad geen soa hebben.
Er is alleen 1 uitzondering: de koortslip! Als je met een koortslip orale seks hebt (dus pijpen of beffen) kun je dat overdragen aan het genitaal gebied.
Als je vervolgens een nieuwe partner krijgt die ook nog maagd was, dan kan je inderdaad nog steeds geen soa hebben (want je eerste vriendje had immers ook geen soa). De enige kink in de kabel is dat nogal wat mensen niet zo eerlijk zijn (want soa's zijn nog behoorlijk taboe qua gespreksonderwerp) dus het is maar de vraag of je vriendjes direct op hun woord moet geloven
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 29-06-2012, 15:36
Verwijderd
Je kunt soa's alleen overdragen als je ze hebt. Als je voor de eerste keer seks hebt met iemand (en voor hem is dat ook zo) dan krijg je daar geen soa van. Als je dan met een ander seks hebt heb je nog steeds geen soa. Iets wat je niet hebt, kun je ook niet overdragen. Maar vergeet niet dat die ander jou wel nog steeds een soa zou kunnen geven als hij wel onbeschermde seks heeft gehad.
Oud 29-06-2012, 17:06
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ok ik snap hem, bedankt
Oud 04-07-2012, 09:50
xLuna.
xLuna. is offline
Hallo

Ik slik sinds ongeveer 1 jaar Mercilon. Vorige maand heb ik mijn stopweek overgeslagen en meteen aan de volgende strip begonnen (aan deze tweede strip ben ik nu nog bezig). Zondag 8 juli zou ik normaal de laatste pil nemen, gevolgd door een stopweek.
Nu zag ik gisterenochtend (dinsdagochtend) dat ik de avond ervoor (maandagavond dus) een pil was vergeten nemen, ik heb snel deze vergeten pil genomen (het was 9u45).
Normaal neem ik de pil altijd rond 22u, maar door omstandigheden heb ik ze zondagavond om 22u30 genomen, zaterdagavond om 1u 's nachts en vrijdagavond ook om 1u 's nachts)

Mijn vraag: was ik nog op tijd om de vergeten pil in te nemen?

Bedankt!
Oud 04-07-2012, 10:47
Verwijderd
Ja, er zat minder dan 36 uur tussen je pil van zondag en de pil die je eigenlijk op maandag had moeten nemen (de 24 uur die standaard is plus de 12 uur 'te laat' die je mag hebben).
Let nu wel de komende weken extra goed op, want de pil kan wel minder goed werken als je meerdere keren in één strip die 12 uur uitloop nodig hebt.
Oud 04-07-2012, 11:22
xLuna.
xLuna. is offline
Citaat:
Ja, er zat minder dan 36 uur tussen je pil van zondag en de pil die je eigenlijk op maandag had moeten nemen (de 24 uur die standaard is plus de 12 uur 'te laat' die je mag hebben).
Let nu wel de komende weken extra goed op, want de pil kan wel minder goed werken als je meerdere keren in één strip die 12 uur uitloop nodig hebt.
Dank je wel!

Inmiddels heb ik nog 5 pillen over. Deze mag ik dus gewoon verder nemen, gevolgd door een stopweek?
Oud 04-07-2012, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Dank je wel!

Inmiddels heb ik nog 5 pillen over. Deze mag ik dus gewoon verder nemen, gevolgd door een stopweek?
Ja, dat kan gewoon!
Oud 04-07-2012, 11:45
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Als je minder beharing wil, kun je ook eens met je huisarts overleggen over de Diane of Minerva pil, die ook wordt gegeven bij acne. Die vermindert overmatige lichaamsbeharing iets. Hij zorgt er uiteraard niet voor dat je oksel- en beenhaar spontaan uitvalt ofzo maar een snor of buikhaarstreepje kan er wel minder door worden.
werkt het ook als je zegmaar niet superveel zwarte haren op je buik hebt, maar wel een beetje zichtbare donkere haartjes? want ik wil hier graag vanaf komen
Oud 04-07-2012, 12:03
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
op internet staat iets over de yasmin pil, slikt iemand die hier? werkt het positief?
en werkt deze ook tegen zwangerschap? want op internet staat dat het niet echt een zware pil is.

Laatst gewijzigd op 04-07-2012 om 12:25.
Oud 04-07-2012, 14:34
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
hier maar weer een negatief verhaal over de mirena dan

Heb m sinds zomer 2010, maar vandaag eruit laten halen. Ik had al een jaar last van af en toe (2x per week een paar keer per dag ongeveer) ontzettend pijnlijke steken in mijn baarmoeder, geen 'menstruatie'kramp maar echte steken. Ook deed t soms met seks pijn . Ik heb uiteindelijk besloten hem eruit te laten halen, ook al waren alle andere pluspunten echt ONTZETTENDE pluspunten (nauwelijks tot geen menstruatie, geen omkijken naar, weinig hormonen).

het zetten deed bij mij trouwens wel heel erg pijn, met flauwvallen en alles erbij. Het eruit halen valt mee, even een heel erg vervelende pijn (hetzelfde als zetten), maar het duurt veel minder lang.

ik hoop dat de klachten echt aan mijn mirena lagen, aangezien er niets te zien was op de echo kon de gynaecoloog dit niet met zekerheid zeggen. normaalgesproken met klachten heb je last van cystes of zit de mirena een beetje scheef, maar hier was geen sprake van gelukkig. anders zouden het darmklachten kunnen zijn, maar ik had echt gevoel dat de pijn vanuit mijn baarmoeder kwam.

Anyway...nu weer op zoek naar een nieuwe anticonceptie...pff Even aan de condooms, want ik wil mn eigen lichaam zonder die extra hormonen leren kennen...sinds mn 16e al aan de pil of andere anticonceptie dus vind het wel even fijn zonder.

Ik denk aan de nuvaring op t moment!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 04-07-2012, 17:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
op internet staat iets over de yasmin pil, slikt iemand die hier? werkt het positief?
en werkt deze ook tegen zwangerschap? want op internet staat dat het niet echt een zware pil is.
Ik slik al jaren Yasmin en ben er best tevreden over. Ik neem aan dat jij met positief wilt weten of het werkt tegen donkere beharing? Dat weet ik niet want daar heb ik geen last van maar het is gewoon een anticonceptiepil dus hij beschermt ook tegen zwangerschap.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-07-2012, 18:44
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Ik slik al jaren Yasmin en ben er best tevreden over. Ik neem aan dat jij met positief wilt weten of het werkt tegen donkere beharing? Dat weet ik niet want daar heb ik geen last van maar het is gewoon een anticonceptiepil dus hij beschermt ook tegen zwangerschap.
oew ok, nou ik heb niet echt heel donkere haren ofzo, soms blonde haartjes of iets donkerder maar wel erg veel, over m'n hele buik en rug een beetje en je kan het ook bestwel goed zien ><
en onder m'n navel zitten iets donkerdere haartjes..
ik heb ook gelezen dat hij tegen acne werkt, niet dat ik dat heb maar ik heb af en toe wel een paar puistjes, zou ook mooi zijn als die weg bleven :3
EN je krijgt er misschien ook grotere borsten door? kan het nog beter? xD
lol maar alleen ben ik niet iets te jong voor de pil? ik ben bijna zestien.. ik heb wel een regelmatige menstruatie maar het is soms bestwel hevig, door de pil kan het toch iets minder worden?
sorry dat ik zoveel vragen stel
Oud 04-07-2012, 18:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was veertien toen ik de pil ging slikken. Ga anders gewoon eens langs je huisarts en leg uit waar je last van hebt en dat je denkt dat de pil je daar misschien bij kan helpen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-07-2012, 19:02
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nouja ik heb er niet echt superveel last van.. maar ik wil liever wel minder haar op mn lichaam en graag iets grotere borsten.. en later is het ook handig als ik een keer een vriendje heb ;P
Oud 04-07-2012, 19:48
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
en ik heb wel dat als ik ongesteld ben en in de ochtend naar de wc ren ik meestal te laat ben.. ><
Oud 05-07-2012, 03:24
Verwijderd
Ik weet niet of het hier moet maar ik ben dan nou sinds kort aan de pil, net aan de 2e strip begonnen. Maar sinds ik de pil slik ben ik elke ochtend misselijk ofzo maar ik heb het idee dat dat komt door honger? Vannacht ben ik veel wakker geworden een x heb ik zelfs overgegeven dus weet niet hoe dat nou met de pil gaat maar vooral de vraag kan ik overgeven van honger hebben? En natuurlijk wat ik moet doen met de pil
Oud 05-07-2012, 09:18
Verwijderd
Van te weinig eten kun je misselijk worden en overgeven, als je er ook last van houdt als je wel voldoende eet is er misschien wat anders aan de hand. Als je binnen 4 uur nadat je de pil hebt ingenomen moest overgeven, heeft je lichaam niet voldoende tijd gehad de stoffen op te nemen. Als het meer dan 4 uur later was is er dus niets aan de hand.
Oud 05-07-2012, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Van te weinig eten kun je misselijk worden en overgeven, als je er ook last van houdt als je wel voldoende eet is er misschien wat anders aan de hand. Als je binnen 4 uur nadat je de pil hebt ingenomen moest overgeven, heeft je lichaam niet voldoende tijd gehad de stoffen op te nemen. Als het meer dan 4 uur later was is er dus niets aan de hand.
Ik heb hem om 12 uur ingenomen en iets over 4 moest ik overgeven dus dan zou het net gelukt moeten zijn?
Oud 05-07-2012, 13:27
Verwijderd
Ga er toch maar vanuit dat je hem kwijt bent geraakt daarmee. Als je het als anticonceptie gebruikt is het handig een extra zekerheid in te bouwen. En misschien is het beter hem voortaan te nemen met wat voedsel en op een ander tijdstip? Dat kan wel schelen in je misselijkheid.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid orgametril
ninie
17 22-07-2006 22:49
Lichaam & Gezondheid de pil en overgeven
anoniem888
4 01-03-2006 17:16
Lichaam & Gezondheid problemen
xeen
36 19-11-2004 10:14
Lichaam & Gezondheid zwanger??
2 good 4 You
12 02-03-2004 11:20
Lichaam & Gezondheid Onveilig in de stopweek?
Ireentje
18 22-05-2003 18:43
Lichaam & Gezondheid Pil lovette
Bambino
2 22-04-2003 13:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.