Oud 09-01-2016, 18:37
marc-juh
marc-juh is offline
Hallo,

ongeveer een jaar terug begon het met bloedneuzen bij mij. ik ging dan elke dag op de fiets naar school door het koude weer en dan ging het meestal bloeden. soms wel 2 keer per dag of meer. ik ben toen naar de KNO geweest en die heeft het aangestipt met geel achtig spul.

het werkte best lang maar op en duur begon het weer. ( ong een halfjaar later). ik weer terug naar het ziekenhuis en weer laten aanstippen. maar op 1 of andere manier kwam er een grote korst in mijn neus die jeukte heel erg en er kwam allemaal korstjes uit me neus.(dit was de eerste keer niet) ik heb uiteindelijk die korstjes eraf getrokken.. ( heel fout van mij ik weet het)

ik ging vandaag werken in het koude weer en had nu in mijn andere neusgat een bloedneus en niet zo een kleintje ook. savonds weer een bloedneus gehad maar dan aan de kant die was aangestipt. ik heb dus aan allebei de kanten last van bloedneuzen ik word er niet goed van!
moet ik nu weer terug naar het ziekenhuis om aan te stippen? ik word dat namelijk beu, het kost tijd en het prikt in je neus (dat aanstippen) en ben de eerste keer ook bijna van mijn stokje gegaan. en als het toch niet werkt..

iemand advies of raad wat ik hier mee aan moet?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 19:18
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Weer naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 20:57
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jep, gewoon weer teruggaan, net zo lang tot ze het gerepareerd hebben. Iets anders is er namelijk niet aan te doen. In je neus zitten hele oppervlakkige bloedvaatjes, en bij sommige mensen zijn die erg kwetsbaar, zoals bij jou. Zeker als je dan ook nog eens aan zo'n korstje gaat zitten krabben, dan is het hek van de dam.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 21:09
Verwijderd
Wat je kunt doen om het te helpen voorkomen, is voordat je de kou in gaat, vaseline in je neus smeren. Maar waarschijnlijk moet het nu eerst weer worden aangestipt.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2020, 10:31
1Tweeling
1Tweeling is offline
Sinds ik vitamine k slik heb ik geen last meer van bloedneuzen. Mensen die bloedverdunners gebruiken mogen geen vitamine k gebruiken. Ik had vaak hevige bloedneuzen, het slijmvlies moest zelfs een keer worden dichtgebrand , omdat het bloeden niet wilde stoppen. Toch kwamen de bloedneuzen terug. Ik heb nu al 5 maanden geen bloedneus meer gehad, sinds ik vitamine k slik. Ik ben er heel gelukkig mee.😇
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 21:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #163
Eend
466 29-05-2011 11:56
Lichaam & Gezondheid Bloedneuzen
kippiej
24 11-06-2004 21:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 25 April 2003, de 53e RMSdag.
Hydraul!C FunK
45 01-05-2003 12:12
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 19:49
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Coma (drama)
Anne
13 11-11-2002 13:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.