Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2004, 13:26
floeps
floeps is offline
Hoi mensen,

Aan alle meisjes van dit forum (en natuurlijk jongens die er wat van afweten!)
Weet iemand enkele natuurlijke manieren waardoor je je menstruatie 1 of 2 weken kunt uitstellen.
Ik wil namelijk liever niet ongesteld worden op vakantie.
Of zijn er middeltjes voor (met u.z.v de pil)

Heel erg bedankt alvast!!!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 13:43
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik heb daar twee keer orgametril voor gebruikt. Je moet dan twee weken van te voren beginnen, en dan elke dag 1 pilletje. Ik heb er wel allebei de keren bijwerkingen van gekregen (eerste keer migraine, tweede keer misselijkheid). Het beste kan je gewoon langs de huisarts gaan voor een recept. Ik weet niet wanneer je op vakantie gaan maar eventueel zou je ook nog met de pil kunnen beginnen (minder kans op bijwerkingen, gezonder, en handig in de toekomst).
Natuurlijke manieren bestaan er volgens mij niet voor, gewoon even langs de huisarts gaan voor een receptje .
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 14:01
floeps
floeps is offline
Zijn er echt geen natuurlijke dingen,
want ik denk niet dat mijn ouders het goed vinden dat ik al de pil ga slikken?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 14:24
jet
Avatar van jet
jet is offline
natuurlijke dingen zou ik niet weten (nouja, naast zwanger worden dan)

je kan wel aan de primoluut. kan korter van et voren dan die bovenstaande pilletjes. elke dag 3 keer slikken, totdat je weer ongesteld meot worden. kan je zo bij de dokter halen.


je kunt je ouders gewoon uitleggen dat je niet op vakantie ongesteld wil worden, omdat je dat onhandig vind. dat zullen ze heus wel snappen. die primoluut is dacht ik ook heen anticonceptie dus ze hoeven niet bang te zijn dat je het daarom gaa slikken
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 26-06-2004 @ 15:24 :
natuurlijke dingen zou ik niet weten (nouja, naast zwanger worden dan)

je kan wel aan de primoluut. kan korter van et voren dan die bovenstaande pilletjes. elke dag 3 keer slikken, totdat je weer ongesteld meot worden. kan je zo bij de dokter halen.


je kunt je ouders gewoon uitleggen dat je niet op vakantie ongesteld wil worden, omdat je dat onhandig vind. dat zullen ze heus wel snappen. die primoluut is dacht ik ook heen anticonceptie dus ze hoeven niet bang te zijn dat je het daarom gaa slikken
primoluut was em inderdaad
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 15:03
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
jet schreef op 26-06-2004 @ 15:24 :

je kan wel aan de primoluut. kan korter van et voren dan die bovenstaande pilletjes. elke dag 3 keer slikken, totdat je weer ongesteld meot worden. kan je zo bij de dokter halen.


je kunt je ouders gewoon uitleggen dat je niet op vakantie ongesteld wil worden, omdat je dat onhandig vind. dat zullen ze heus wel snappen. die primoluut is dacht ik ook heen anticonceptie dus ze hoeven niet bang te zijn dat je het daarom gaa slikken
Met Orgametril kan je ook korter van te voren beginnen alleen moet je dan idd een hogere dosis slikken (wat mij minder gezond lijkt) en de kans op een doorbloeding is groter. Orgametril is ook geen anticonceptie. En ach je ouders, het is toch jouw keuze? Mijn ouders hadden ook liever niet dat ik het deed maar het is mijn lichaam en mijn keuze. Gewoon uitleggen waarom je het wilt.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 17:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
floeps schreef op 26-06-2004 @ 15:01 :
Zijn er echt geen natuurlijke dingen,
want ik denk niet dat mijn ouders het goed vinden dat ik al de pil ga slikken?
je kan het altijd proberen.
ik ben de pil ook om die reden gaan slikken en dacht dat m'n ouders dat nooit goed zouden vinden. Bleken ze het ineens een prima oplossing te vinden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 18:24
ratonita7
Avatar van ratonita7
ratonita7 is offline
Er bestaan ook heel lichte pillen die niet beschermen tegen zwangerschap maar waarmee je wel je cyclus kunt regelen (vb Harmonet). Misschien gaan je ouders daar wel mee akkoord?
__________________
Grow up! What for?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 20:42
druiveke
druiveke is offline
harmonet is toch ook veilig???
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Piltopic #22
Pluis
501 22-11-2012 14:49
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic # 12!!
Daantje_0705
500 23-09-2005 19:32
De Kantine Hoe reageer jij als je in paniek bent?
Verwijderd
78 20-03-2004 21:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pil en 1x perjaar tandartscontrole uit ziekenfondspakket?
Gatara
292 29-09-2003 19:56
Lichaam & Gezondheid pap-test (cervical cytology) inwendig onderzoek ofzo
Verwijderd
29 04-08-2003 00:12
Seksualiteit Over tijd bij ongesteldheid
pimpo
11 29-09-2002 14:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.