Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2004, 15:07
Verwijderd
Citaat:
forumfreakie schreef op 06-12-2004 @ 13:32 :
*wenst sterkte en zegt dat ze moed, moet houden*
Dank je wel.. Komt wel goed, zie het nu alleen niet meer zitten. En dan had ik gesprek met de psych, is ze ziek. Net nu ik het eigenlijk wel nodig had.. Mja, weekje wachten dan maar...

En WAAAUW! Mijn Grieks vlaggetje is echt wel te gek! Heb er twee, ook eentje voor mn beste dinnetje, met een armbandje er bij (zo'n Zoppini ding)
Advertentie
Oud 06-12-2004, 15:20
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
na het 4 dagen uitgesteld te hebben, vandaag toch netjes bijna alles gedaan wat moest ... nu morgenochtend nog mn werkstukken maken en dan is het weer zoals het moest .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 06-12-2004, 15:57
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik ben nu al een uur thuis van een ontzettend zwáár gesprek;
en nog steeds in een roes.

:/
__________________
Drie.
Oud 06-12-2004, 16:05
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Aahrg, ben zenuwachtig voor morgen! Hoe moet ik daar nu tegen aan kijken? 'We doen het allemaal voor jou!' waarom voelt het dan zo klote? En waarom lijkt het dan dat dit allemaal is gedaan mij nog een trap na te geven? En dan weer blij doen en lekker naar schooltoneel gaan.. nee, 't zal hen een zorg wezen =/
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 06-12-2004, 16:40
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
morgen naar de ex mentor/ leergroep begeleider..
misschien kan die een tip geven ik weet het niet meer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-12-2004, 17:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik ben zó enorm moe... Vervelend gewoon. En dat nadat ik zo veel geslapen heb en eigenlijk uitgerust zou moeten zijn! Misschien helpt het om actiever te worden - ga vanavond bij mijn mam op school helpen kerstversieringen op te hangen.
En ik heb echt het liefste vriendje ter wereld... Kon ik nou ook maar het liefste vriendinnetje ter wereld zijn...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-12-2004, 17:50
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Steikem vind ik het jammer dat de s & c dagen voorbij zijn, want na 3 dagen slavenarbeid voel ik een leegte, hoewel dat ook kan komen doordat die gast nog steeds te lui is om zijn hart te luchten
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Oud 06-12-2004, 18:06
pink_kitten
Avatar van pink_kitten
pink_kitten is offline
ik wou dat deze maand voorbij was, klotemaand.
njaa..
Oud 06-12-2004, 18:37
Ilja_
Avatar van Ilja_
Ilja_ is offline
Ik weet niet of het waar is.. Maar als het waar is.. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, of mag denken.. Heb ik het recht om me te voelen zoals ik me voel? Ik weet het niet meer Mis hem zo ontzettend..
Oud 06-12-2004, 18:57
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-12-2004 @ 16:06 :
Lees: wat zijn de directe gevolgen voor jou, dat je je zo druk maakt?
Dat ik troep in m'n mailbox krijg duh
Oud 06-12-2004, 19:01
Verwijderd
dit is de klootste verjaardag ooit
Oud 06-12-2004, 19:13
Verwijderd
praat met m en heb kriebels.. grrr
Oud 06-12-2004, 19:20
Verwijderd
Damn, hoe kan het zijn dat ik zoveel om d'r geef, zij kennelijk ook veel om mij geeft, maar ze toch een vriend heeft die 4 jaar ouders is dan zij.
Oud 06-12-2004, 19:25
Ilja_
Avatar van Ilja_
Ilja_ is offline
Wat zou ik zonder zus moeten
Oud 06-12-2004, 19:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nee, ik wil geen griep gaan krijgen...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-12-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
_TiggaH_ schreef op 06-12-2004 @ 20:25 :
Wat zou ik zonder zus moeten
gelukkig ben ik er
ga nooit weg hoor *knuft*
Oud 06-12-2004, 20:19
Verwijderd
zelf:
Meer dan een uur drinken halen Eikel!
Oud 06-12-2004, 20:24
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Bubaai gala..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 06-12-2004, 20:31
Verwijderd
...
edit: nog meer gvd...
Oud 06-12-2004, 20:43
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Marcade schreef op 06-12-2004 @ 19:57 :
Dat ik troep in m'n mailbox krijg duh
tssk Relax

ennn zelf: het gaat best ok allemaal zo ja *broembroem*
Oud 06-12-2004, 20:51
Verwijderd
Waaaaa, ik heb wss weer een stageplaats! Niet te hard van stapel lopen, moet nog even bellen voor kennismaking enzo.

Hoop zo dat het nu wel goed gaat....

*dansje doet*
Oud 06-12-2004, 21:03
Terra
Avatar van Terra
Terra is offline
Ja meis, life goes on. Ik haat die tegenstellingen de hele dag. Warmte van iedereen en mijn rare manier om daarmee om te gaan. Angst voor de leraren en m'n school. Ze zeggen wel dat ze me begrijpen, maar wat als ééntje het niet doet. Ik wil het niet meer uitleggen. Ik kán het niet uitleggen.
Warrigheid. Ze zullen we me wel raar vinden.
Verklaringen, waarom doe ik zo?

Vragen, antwoorden en richtingen....
Oud 06-12-2004, 21:26
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Boete van de GVU...

en bijna jankend weggelopen bij Altrecht, geen PGB, en nu weet ik het niet meer..
Oud 06-12-2004, 21:45
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 06-12-2004 @ 22:26 :
Boete van de GVU...

en bijna jankend weggelopen bij Altrecht, geen PGB, en nu weet ik het niet meer..
Verman jezelf.
Oud 06-12-2004, 21:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 06-12-2004 @ 22:45 :
Verman jezelf.
Makkelijk te zeggen tegen een meisje.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-12-2004, 21:53
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-12-2004 @ 22:49 :
Makkelijk te zeggen tegen een meisje.
Het was welgemeende advies. Soms janken meisjes om de kleinste dingen zoals een nagelbreuk, een puistje, verkeerde broek bij het jasje, verkoudenheid en zo kan ik wel een poosje doorgaan.
Oud 06-12-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 06-12-2004 @ 22:53 :
Het was welgemeende advies. Soms janken meisjes om de kleinste dingen zoals een nagelbreuk, een puistje, verkeerde broek bij het jasje, verkoudenheid en zo kan ik wel een poosje doorgaan.
... maar je weet toch niet waar het over gaat ? En wat de omvang er van is ?

---

Nog een week, dus. Het voelt allemaal enorm onwerkelijk. En mensen om me heen maar panieken en zich druk maken .. Het is zo vreemd.

Min 2. Dan wel het liefst min 20 gelijk weer maar als ik daar aan denk dan raak ik weer in paniek. Tegenstrijdigheid.
Maar het lijkt wel alsof ik meer weet wat ik doe ? Nog meer tegenstrijdigheid.
Oud 06-12-2004, 22:07
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Rhea schreef op 06-12-2004 @ 23:00 :

Nog een week, dus. Het voelt allemaal enorm onwerkelijk. En mensen om me heen maar panieken en zich druk maken .. Het is zo vreemd.

Min 2. Dan wel het liefst min 20 gelijk weer maar als ik daar aan denk dan raak ik weer in paniek. Tegenstrijdigheid.
Maar het lijkt wel alsof ik meer weet wat ik doe ? Nog meer tegenstrijdigheid.
Kan het nog vager? Mag ik weten wat het probleem is?
Oud 06-12-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 06-12-2004 @ 23:07 :
Kan het nog vager? Mag ik weten wat het probleem is?
Zeg, het was niet zomaar vaag.
Oud 06-12-2004, 22:44
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Pff best moeilijk om iemand los te moeten laten. Weet dat het me echt wel gaat lukken maar toch, voel me aardig kut Beetje bang dak hem helemaal kwijt raak. Maarja de tijd zal het leren.
Maar aan de andere kant, mn broer heeft sinds tijden weer een beetje hoop in zn leven en daar ben ik heel erg blij om Is ook eigenlijk veel belangrijker.. Heb ik jaren op gehoopt
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Oud 06-12-2004, 23:14
Sartre
Sartre is offline
Tentames, werkstukken, nieuw baantje, geen geld, mensen zitten teveel op mn nek..

ik ga binnenkort maar eens in siberie overwinteren
__________________
Единый, могучий Советски
Oud 07-12-2004, 00:10
Verwijderd
Komt het dan ook nooit goed?
Oud 07-12-2004, 01:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik zat in m'n werkcollege... Proberen wakker te blijven... De blikken van de groepsdocent vermijdend... Luisterend naar de anderen... En toen zoemde m'n mobieltje en schrok ik me rot! Hmm, SMS-je. Benieuwd van mij. Dadelijk in de pauze maar eens even lezen. En wat blijkt?? Van die ene goede vriendin, die ik al zo lang niet meer gesproken of gezien heb. Ik ahd me namelijk voorgenomen dat het contact nu eens van háár kant moest komen. En net toen ik de hoop op had gegeven, een SMS-je: 'Hoi Mark, hoe gaat het met je? XXX A.' 's Avonds drie kwartier met d'r aan de foon gehangen.

M'n hele maandag goed!
Oud 07-12-2004, 06:36
Verwijderd
Gisteren hem gesproken. Hij sprak me dus aan om half zes toen ik er niet was. Toen ik er wel was zei ik wat en op een gegeven moment was hij er ook. Hij begon over het theorieexamen! Terwijl er echt wel andere dingen te bespreken zijn. Zoals mijn mail/brief aan hem bijvoorbeeld!! Maar ik durf daar zelf niet zo goed over te beginnen Heb met mezelf afgesproken dat ik dat maar eens ga doen.
Opeens ging het over afspreken, want ik moest mijn boeken terug voor theorie leren enzo. Of ik vrijdag misschien kon. Ik moest even denken of ik dan kon en hij ging wat drinken halen in die tussentijd dan even en ik ging ook even naar de wc. Dus ik kom terug. Naja, bijna 2 uur na dat tijdstip was hij nog niet terug van drinken halen. Had t weer eens gehad. Ik verwachtte ook niet dat ie zou smsen of een mail zou sturen. Nu toch een sms gehad, waarin ie sorry zei en met een stomme smoes kwam (kreeg de sms om 12 uur 's nachts en er stond van sorry dat ie er opeens niet meer was, maar hij ging naar beneden en toen gingen ze ook eten. Ja, je eet tot bijna 12 uur Dat heet gewoon prioriteiten stellen.). Ook vroeg hij of we nou wat voor vrijdag hadden staan. Heb net maar op msn gezegd dat ik zijn sms heb gelezen. Ik ga vandaag naar school, dus zal hem misschien pas vanavond spreken, maar ik ga m niet smsen of mailen dat het kan. Dat komt vanavond ofzo wel. Als ik m vanavond niet spreek dan mail ik t wel.
Maarja, dus tegen mijn verwachting in een sms gekregen. Wel fijn op zich..

Ik wil dan het liefste dat hij naar mij toe komt. Dan voel ik me hopelijk wat meer op mijn gemak omdat ik thuis ben, in tegenstelling tot vorige keer toen we in Amsterdam en bij hem thuis waren. Thuis heb ik zeg maar ook de leiding. Voel ik me wat zekerder hoop ik. Naja, we zien het wel.

Ook nog een sms gehad van een vriend. Dat ie me stiekem wel mist en of we wat gaan afspreken met kerst. Dat zouden we al doen, want we zouden uitgaan in Amsterdam, dus dat komt allemaal goed.

Morgen naar Amsterdam, even een vriend bezoeken. Heb ik heeeel erg veel zin in.

En zaterdag ga ik meeten met 3 andere forummers. Heel erg veel zin in. Eentje komt langs Klarenbeek, dus tot Amersfoort reizen we met z'n tweeen en dan in Amersfoort komt een andere forumster er bij en reizen we met zn drieen naar Rotterdam, waar nummer vier dan is
Oud 07-12-2004, 06:45
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Géén zin. Hopelijk gaat het allemaal goed vandaag...
Oud 07-12-2004, 08:48
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Het bedrijf waar ik bijna 3 jaar heb gewerkt is zondagavond overvallen. Anders werkte ik altijd op zondagavond.
Oud 07-12-2004, 09:20
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Mijn vriendin is lief.
Oud 07-12-2004, 09:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Griep
Gelukkig is t niet zo'n hele zware met alleen keelpijn, spierpijn, een kop vol snot, licht in mn hoofd en zwak voelen.
Geen hoofdpijn gelukkig...

maar leuk is anders....
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-12-2004, 10:13
Verwijderd
hihi.. hoe stom. Ik ben helemaal bezorgd terwijl hij gewoon ligt te slapen.
Oud 07-12-2004, 10:40
Verwijderd
Mijn 'nieuwe' haar is echt supertof, anders geföhnt, lekker kleurtje er in!

En tja, wat moet je met iemand die zegt: "Sorry meisje, misschien ooit, maar ga er niet op wachten ok". Ik ben koppig, hij is koppiger. Bwaaargh, hopeloos!

Durf trouwens niet te bellen voor die stageplaats.. Morgen misschien maar... Eerst op mijn werk mededelen dat ik niet meer fulltime kan werken
Oud 07-12-2004, 11:45
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
ik vertel veel te veel over mezelf tegen dat mens... gvd
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 07-12-2004, 11:50
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Alweer die terugkomende droom gehad
Oud 07-12-2004, 12:22
Verwijderd
Ben ik gek? Wat is gek? Misschien ben ik wel gek, ik weet het ook niet. Het gaat gewoon verkeerd in m'n kop. Ben je dan gek? Misschien wel, misschien ben ik eigenlijk wel vreselijk gestoord en gek. Bah, ik wil niet zoveel nadenken. Dat kan mijn hoofd niet aan en daar komen rare dingen van. Bah. Moeilijk. En marielle was er weer niet vandaag. En ik wil eigenlijk alleen maar heel evne met d'r praten. Ik vind het zo moeilijk. Misschien ben ik echt wel gek. Want ik haal me allemaal rare dingen in mijn hoofd. Ik droom raar, ik denk raar. Ik weet het allemaal niet meer. *zucht* En passief tv kijken kan ook niet, want dan hoeft er maar dit te gebeuren en ik schiet alweer in de stress. Als mijn moeder iets zegt ben ik bang over wat ze ermee bedoeld. Ik zie dingen die er niet zijn, in m'n kop. Ik vind het eng worden. En ik ben zo bang voor alles.

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am
Oud 07-12-2004, 12:28
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Mushu schreef op 07-12-2004 @ 13:22 :
Ben ik gek? Wat is gek? Misschien ben ik wel gek, ik weet het ook niet. Het gaat gewoon verkeerd in m'n kop. Ben je dan gek? Misschien wel, misschien ben ik eigenlijk wel vreselijk gestoord en gek. Bah, ik wil niet zoveel nadenken. Dat kan mijn hoofd niet aan en daar komen rare dingen van. Bah. Moeilijk. En marielle was er weer niet vandaag. En ik wil eigenlijk alleen maar heel evne met d'r praten. Ik vind het zo moeilijk. Misschien ben ik echt wel gek. Want ik haal me allemaal rare dingen in mijn hoofd. Ik droom raar, ik denk raar. Ik weet het allemaal niet meer. *zucht* En passief tv kijken kan ook niet, want dan hoeft er maar dit te gebeuren en ik schiet alweer in de stress. Als mijn moeder iets zegt ben ik bang over wat ze ermee bedoeld. Ik zie dingen die er niet zijn, in m'n kop. Ik vind het eng worden. En ik ben zo bang voor alles.

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am
Et komt allemaal goed??

ik denk zelf ook regelmatig dat ik gek ben/word maar als je goed kijkt heeft iedereen een klinke kink in de kabel lopen en als je al zo ver bent dat je gaat inzien dat je anders denkt dan de mensen om je heen ben je al een heen eind. Geloof me je bent niet gek, anders was ik allang opgenomen.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 07-12-2004, 13:40
Verwijderd
vandaag was/is fijne dag
mama is jarig! op school was leuk. erg gelachen onder muziekles.
mjah maar wie uit mn klas moet ik nou wel en nou niet vragen voor mn verjaardag
moeilijk,moeilijk....
Oud 07-12-2004, 14:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
dammit... is die eikelige leergroepbegeleider er niet
en ik ga maandag pas weer naar school

owwww waarom wassie er nou niet
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-12-2004, 15:38
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
er komen meer goede dagen
Oud 07-12-2004, 15:39
Verwijderd
Bel nou.
Oud 07-12-2004, 15:39
zus
Avatar van zus
zus is offline
Ik weet het echt niet meer hoor
__________________
Dare to fly!
Oud 07-12-2004, 16:05
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
ohjee. ohjee. ohjee.

ohjee.

ik heb de afstandsbediening in de wc laten vallen.

ohjee. Ohjeeee.

Ehh - hij is doorweekt. Wel deels schoongemaakt nu, maar het
lijkt wel alsof er water in zit.

Ohnee.

(dit is niet wat het lijkt. Voor de duidelijkheid; ik was aan het
schoonmaken, en liep met een grote volle emmer sop (en de
afstandsbediening in m'n andere hand) draaide 'm om, en...)

__________________
Drie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Psychologie Het grote Lucht je Hart topic #73
Cherry Springs
498 24-10-2006 10:19
Psychologie Heimwee?
JJ13
7 24-01-2005 17:33
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #15.2
Verwijderd
500 02-12-2004 14:07
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.