Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2017, 20:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik geloof niet dat de oplossing voor seksuele objectivering ligt in het scheiden van kleedkamers maar ik begrijp ook dat mensen zich bij het omkleden niet lustobject willen voelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2017, 21:47
frats
Avatar van frats
frats is offline
Uiteraard. Denk alleen dat dat wel zal meevallen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 01:58
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Vrijwel alle kleedkamerpraat die ik op mijn sportschool hoor, gaat over hoe het sporten was of over werk. En er is één gast die het altijd over beesten heeft, neushoorns enzo, want daar weet ie iets vanaf.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 06:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat vinden jullie dan van gender neutrale omkleedkamers.
Daar zou ik me oprecht minder prettig bij voelen. Maar dat ligt natuurlijk ook aan het gedrag van de andere gebruikers, op straat kan ik me door het staren van een man/ opmerkingen van een man best onveilig voelen en in zo'n sfeer zou ik me liever niet omkleden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 08:24
Verwijderd
Late train incoming!

Citaat:
Hoe noem je het dan?
"Meestal is de uitslag minder extreem", "Meestal is het verschil minder groot". Sowieso heeft niemand het over "punten" als het om doelpunten gaat bij voetbal (of vergelijkbare sporten for that matter). Maar zelfs "het aantal doelpunten ligt dichter bij elkaar" zal echt niemand zeggen Maakt verder geen fluit uit natuurlijk maar ik lees nogal veel over voetbal en praat er veel over en het was gewoon grappig om te lezen

Citaat:
Ze hebben de anderhalf jaar daarvoor 40 wedstrijden gespeeld tegen jongensteams. De meesten hebben gewoon 'normale' uitslagen, die je zou verwachten bij twee teams die op gelijk niveau spelen.


Ze waren zelf ook niet op hun best, hè; ze roteerden voortdurend spelers om te testen wat zou werken.
Beide statements komen rechtstreeks uit het boekje van de bondscoach van Australië die deze mantra predikte in de media. De geluiden uit het land waren toch wel dat er meerdere clubs ook eerder met een jeugdteam gemakkelijk gewonnen hadden van de Matildas. Maar goed, doet er niet toe, want zoals gezegd, al zijn ze wel gelijkwaardig: dat de beste vrouwenploeg van het land gelijkwaardig is aan wat jeugdteams bij de jongens zegt al genoeg. Maar dit blijft een bevreemdende discussie want het is helemaal niet relevant om te vergelijken en je stelt ook helemaal niet dat vrouwen- en mannenvoetbal op hetzelfde niveau zit. Volgens mij niemand in deze topic. Maar toch reageerde je op de link over die ene wedstrijd

En het is een zwaktebod om het te gooien op rotatie en testen. Denk je echt dat de Newcastle Jets u15 voor een oefenwedstrijdje in de sterkste opstelling speelden en gemotiveerd waren alsof ze de finale voor het landskampioenschap moesten spelen (voor de mensen die het interesseert, in Australië spelen ze een finale na afloop competitie)? Ik denk het niet.


Citaat:
Oh, natuurlijk. Er zijn gewoon verschillen tussen mannen en vrouwen waar je niet onderuit komt; groter hart, meer longcapaciteit, meer spiermassa. Volgens mij betwist niemand dat verschil.
Er voetballen ook veel meer mannen dan vrouwen. Ik kan zo snel nergens precieze cijfers terugvinden voor Australië maar in Nederland is de verhouding geloof ik ongeveer 8 mannen voor iedere vrouw. Waarbij het aantal vrouwen in de afgelopen 10 (? kan er iets naast zitten maar scheelt niet veel) jaar verdubbeld is en de mannen relatief constant gebleven is. Om iets goed te kunnen doen heb je grofweg 10.000 uren training/oefening nodig dus het gros van die aanwas bij de vrouwen zal nu hoe dan ook nog niet op niveau kunnen zijn. Dus even simpel gesteld zou je kunnen zeggen dat in ieder geval in Nederland de verhouding van mannen die op topniveau kunnen zijn ten opzichte van de vrouwen die dat kunnen, gemakkelijk 16 op 1 zou kunnen zijn. Ja, dan is het nog los van fysieke verschillen logisch dat er een flink niveauverschil in zit.

Ook al was deze discussie geloof ik al voorbij
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Daar zou ik me oprecht minder prettig bij voelen. Maar dat ligt natuurlijk ook aan het gedrag van de andere gebruikers, op straat kan ik me door het staren van een man/ opmerkingen van een man best onveilig voelen en in zo'n sfeer zou ik me liever niet omkleden.
Maar dat is misschien ook omdat we er nu juist wel een ding van maken. In de sauna loopt ook iedereen naakt door elkaar en daar word je ook niet nagestaard of voel je je onveilig.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 10:03
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Daar zou ik me oprecht minder prettig bij voelen. Maar dat ligt natuurlijk ook aan het gedrag van de andere gebruikers, op straat kan ik me door het staren van een man/ opmerkingen van een man best onveilig voelen en in zo'n sfeer zou ik me liever niet omkleden.
Ik snap deze reactie wel, en tegelijkertijd kleed ik me in de sauna ook zonder problemen in gemengde kleedkamers om. Ik heb sowieso het gevoel dat mijn idee hierover puur gestuurd wordt door het bordje op de deur. Zelfde met wc's; ik heb geen problemen met gemengde toiletten maar zou niet snel naar de mannenwc gaan (ook niet als het gewoon 1 hokje is waar je dus überhaupt geen man tegen zult komen). Volstrekt onzinnig natuurlijk.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 10:26
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik snap deze reactie wel, en tegelijkertijd kleed ik me in de sauna ook zonder problemen in gemengde kleedkamers om. Ik heb sowieso het gevoel dat mijn idee hierover puur gestuurd wordt door het bordje op de deur. Zelfde met wc's; ik heb geen problemen met gemengde toiletten maar zou niet snel naar de mannenwc gaan (ook niet als het gewoon 1 hokje is waar je dus überhaupt geen man tegen zult komen). Volstrekt onzinnig natuurlijk.
Dit ja.
Ik voel me enorm ongemakkelijk als ik per ongeluk een mannen-wc inloop en er iemand voor een urinoir staat, terwijl ik op festivals continu langs die dingen loop.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 10:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wij hebben hier op het werk een WC die 2 jaar terug van dames- naar herentoilet veranderd is en die wordt door veel heren nog steeds gemeden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 11:51
frats
Avatar van frats
frats is offline
Ja het is maar wat we gewend zijn denk ik. Als het gemixt is wordt dat na verloop van tijd misschien wel heel normaal, zonder dat het als eng, gevaarlijk, spannend, awkward wordt ervaren.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 13:38
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja het is maar wat we gewend zijn denk ik. Als het gemixt is wordt dat na verloop van tijd misschien wel heel normaal, zonder dat het als eng, gevaarlijk, spannend, awkward wordt ervaren.
Ja, dat denk ik dus ook
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 13:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
zeer waarschijnlijk. maar veranderingen in de huidige status quo is een natuurlijk nachtmerrie voor conservatievelingen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 13:44
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik denk dat het zo zal gaan als bij het rookverbod. Nu kan je je toch niet meer voorstellen dat er 'vroeger' aan het tafeltje naast je gerookt werd, terwijl jij lekker aan je diner zat?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 14:53
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik werk er zelf aan mee het in de hand te houden door jongens en meisjes apart van elkaar te laten omkleden bij de gym
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 15:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hmmm maar hoe zit het eigenlijk met de aard van het beestje en onze natuurlijke lusten? Is dat echt iets wat zomaar zou verdwijnen omdat we eraan wennen dat we ons gemixt omkleden?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 15:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hmmm maar hoe zit het eigenlijk met de aard van het beestje en onze natuurlijke lusten? Is dat echt iets wat zomaar zou verdwijnen omdat we eraan wennen dat we ons gemixt omkleden?
Tjah, het zit ook in onze "aard" om vreemdelingen te wantrouwen en geweld te gebruiken. Beetje het nature vs nurture verhaal lijkt me.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 15:18
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
"Meestal is de uitslag minder extreem", "Meestal is het verschil minder groot". Sowieso heeft niemand het over "punten" als het om doelpunten gaat bij voetbal (of vergelijkbare sporten for that matter).
Ik dus wel.
Citaat:
Maar goed, doet er niet toe, want zoals gezegd, al zijn ze wel gelijkwaardig
Nou ja, als ze niet meestal gelijkwaardig waren, zou het niet gebruikelijk zijn om tegen elkaar te oefenen, lijkt me.

Citaat:
Maar toch reageerde je op de link over die ene wedstrijd
Veel van de reacties onder dat nieuwsberichten waren in de trant van: 'het is ook niet slim om vrouwen tegen jongens te laten trainen, dan krijg je dit, had ik ze zo kunnen vertellen.' Er staat ook niet in het bericht dat dit regelmatig gebeurt. Dat wilde ik alhier even verduidelijken, meer niet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 15:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Context maakt wel uit lijkt me.
Ik geraak ook niet opgewonden tijdens praktijksessies met iedereen in ondergoed.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 15:31
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Context maakt wel uit lijkt me.
Ik geraak ook niet opgewonden tijdens praktijksessies met iedereen in ondergoed.
Ik vind mensen met kleding aan ook veel sexier (is dat een woord?) dan naakte mensen.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 15:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik werk er zelf aan mee het in de hand te houden door jongens en meisjes apart van elkaar te laten omkleden bij de gym
Op de basisschool deed men dat lange tijd nog, ook bij schoolzwemmen. Tot de jongetjes heel opdringerig hun piemeltjes ging laten zien aan de meisjes en de juffen, toen is op initiatief van de ouders gekozen voor aparte kleedruimtes voor de jongens en de meisjes.

Denk dat pubermeisjes die onzeker zijn over ongesteld zijn/ doorlekken/ in onderbroek zichtbaar maandverband/ etc. omkleden met alleen maar andere meisjes ook fijner vinden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 15:45
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Op de basisschool deed men dat lange tijd nog, ook bij schoolzwemmen. Tot de jongetjes heel opdringerig hun piemeltjes ging laten zien aan de meisjes en de juffen, toen is op initiatief van de ouders gekozen voor aparte kleedruimtes voor de jongens en de meisjes.

Denk dat pubermeisjes die onzeker zijn over ongesteld zijn/ doorlekken/ in onderbroek zichtbaar maandverband/ etc. omkleden met alleen maar andere meisjes ook fijner vinden.
Bij ons op school is het vanaf groep 3 al apart omkleden.

Pubermeisjes die ongesteld zijn schamen zich al enorm voor de andere meisjes. Blijft een erg moeilijk ding op die leeftijd.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 15:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bij ons op school is het vanaf groep 3 al apart omkleden.
Ik denk bij mij op school dan ook, met uitzondering van schoolzwemmen in groep 3 en 4. Op initiatief van de ouders is dat toen veranderd, de juf liet het maar een beetje gaan want die wist zelf waarschijnlijk ook niet wat ze moest met jongetjes die hun piemeltje wilde laten zien en meisjes die krampachtig achter handdoeken gingen omkleden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 16:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons op de roeivereniging is overwogen om een gemeenschappelijke kleedruimte te maken zodat de dameskleedkamer omgebouwd kon worden tot krachthonk. Ik zou er daar nog niet eens zo'n moeite mee hebben, zeker niet als je gewoon kan afdrogen en ondergoed aan doen in het douchehokje.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 16:58
frats
Avatar van frats
frats is offline
Als de douchehokjes echt apart zijn zie ik het probleem idd al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 17:00
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
En misschien kunnen we ook gewoon wat minder preuts worden. Zie ook Starship Troopers.
Dit sowieso.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 17:22
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
ja starship troopers is echt een goed model om onze samenleving naar te vormen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 19:23
Verwijderd
Citaat:
ja starship troopers is echt een goed model om onze samenleving naar te vormen
In Schindler's List zitten ook leermomentjes domme trut
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 19:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ja starship troopers is echt een goed model om onze samenleving naar te vormen
Would you like to know more?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 06:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik denk dat het zo zal gaan als bij het rookverbod. Nu kan je je toch niet meer voorstellen dat er 'vroeger' aan het tafeltje naast je gerookt werd, terwijl jij lekker aan je diner zat?
In Wenen gebeurt dat nog gewoon, net als koks die in de keuken staan te roken en rokerige kleding na het uitgaan. Mocht iemand het missen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 06:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hmmm maar hoe zit het eigenlijk met de aard van het beestje en onze natuurlijke lusten? Is dat echt iets wat zomaar zou verdwijnen omdat we eraan wennen dat we ons gemixt omkleden?
Ik val op zowel vrouwen als op mannen maar ik ben nog nooit per ongeluk dan wel Expres met mijn tong tussen iemand schaamlippen geland omdat ze zich aan het omkleden was. Waarom zou dat bij gemengd anders zijn?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 06:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
In Schindler's List zitten ook leermomentjes domme trut
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 06:42
Verwijderd
Citaat:
In Wenen gebeurt dat nog gewoon, net als koks die in de keuken staan te roken en rokerige kleding na het uitgaan. Mocht iemand het missen.
Nog 3 en een halve maand de kans want per 1-1-2018 is de situatie net zoals bij ons.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 08:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ongelooflijk, ik dacht dat ze 30 jaar achterliepen en het blijkt slechts 5 te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Ongelooflijk, ik dacht dat ze 30 jaar achterliepen en het blijkt slechts 5 te zijn.
Niet helemaal het rookverbod is daar tegelijkertijd ingesteld als in Nederland ongeveer. Omdat er een uitzondering voor kleine zelfstandigen zonder personeel gemaakt werd in de wet, hebben de rest van de horeca-uitbaters de boel voor de rechter gebracht en gewonnen, waardoor roken weer overal mocht.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 09:44
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik val op zowel vrouwen als op mannen maar ik ben nog nooit per ongeluk dan wel Expres met mijn tong tussen iemand schaamlippen geland omdat ze zich aan het omkleden was. Waarom zou dat bij gemengd anders zijn?
Heb je mij ergens horen zeggen dat dat is waar ik bang voor ben? Ffs...
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 09:59
Verwijderd
Wat bedoel je dan wel?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 10:12
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Dat het biologisch gezien nou eenmaal zo werkt dat mensen anderen seksueel aantrekkelijk kunnen vinden. En dat ik me afvraag of je dat aspect helemaal weg kunt nemen door simpelweg gemengd omkleden de norm te maken.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 10:16
Verwijderd
Is dat relevant? Als jij door een snoepwinkel loopt kan je je ook niet inhouden om niet al lopende van alles en nogwat uit de schappen te trekken en op te eten?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 10:28
Verwijderd
Maar homosuelen hebben dat nu toch al?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 10:28
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja voor mij is dat relevant want ik vraag het me af. Ik stel gewoon een vraag over iets wat ik me nav van reacties en vragen in dit topic afvraag. Teh fuck boeit dat nou of jij/iemand anders dat relevant vind of niet. Ik vraag het me gewoon af. Probeer niemand te beledigen of te zeggen alleen mannen kijken naar vrouwen op een seksuele manier, vrouwen doen dat niet. Of elke lesbische vrouw heeft stiekem de behoefte dr tong even tussen Mn schaamlippen door te halen als ze toevallig naast me staat in de kleedkamer.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 10:46
Verwijderd
Ik stel gewoon een tegenvraag, hou je geknor ff lekker bij je
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 10:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Misschien kan er hier dan ook niet zo spastisch gedaan worden over iets wat ik in zn geheel niet zeg.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 11:03
Verwijderd
Nou jah, ik vind het een terechte vraag. Jij stelt iets dat, denk ik, waar is, en ik vraag me daar tegenover af of dat relevant is omdat ik vind dat "lusten" iets is wat je zou moeten kunnen bedwingen om normaal te kunnen functioneren in de maatschappij. Ik denk tevens dat degenen die zich niet kunnen beheersen nu al crimineel gedrag vertonen en dat dat niet anders zou worden. Ik denk eigenlijk dat het sociaal veel onacceptabeler wordt om je te misdragen in gemengde kleedkamers waardoor "stoere kleedkamerpraat" alleen maar eerder zal gaan uitsterven.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 11:08
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja en je zou dat moeten kunnen bedwingen, absoluut eens. Maar ik vroeg me gewoon oprecht af of dat iets is wat over de volle 100% van de populatie haalbaar is vanwege biologische dingen waar ikgeen snars van weet, en waarvan ik hoopte dat iemand daar een lichtje op kon schijnen.


Daarnaast ben ik echt gestressedtothemax en niet zo lief momenteel. Mi scuzi mi scuzi
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 14:33
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik werk er zelf aan mee het in de hand te houden door jongens en meisjes apart van elkaar te laten omkleden bij de gym
Ik mocht vroeger tussen de meisjes omkleden, omdat de jongens te anti-homo deden.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 17:16
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Dat het biologisch gezien nou eenmaal zo werkt dat mensen anderen seksueel aantrekkelijk kunnen vinden. En dat ik me afvraag of je dat aspect helemaal weg kunt nemen door simpelweg gemengd omkleden de norm te maken.
Als ik mij nu aan het omkleden ben en een gozer vindt mij uitstekend neukmateriaal is dat toch niet meer dan een aardig compliment? Waarom moet dat aspect weg, überhaupt?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 17:36
Verwijderd
Ik dacht dat je m'n gevoelens geheim zou houden
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 18:07
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Als ik mij nu aan het omkleden ben en een gozer vindt mij uitstekend neukmateriaal is dat toch niet meer dan een aardig compliment? Waarom moet dat aspect weg, überhaupt?
Ik zeg niet dat dat weg moet, ik zeg dat ik me daar in een volledig naakte situatie niet comfortabel bij zou voelen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 19:14
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik zeg niet dat dat weg moet, ik zeg dat ik me daar in een volledig naakte situatie niet comfortabel bij zou voelen.
Nu ja, op verschillende festivals heb ik ook meegemaakt dat dames een gedeelde damesdouche (dus geen cabines maar één groot hok voor alleen vrouwen) hadden maar alsnog in bikini gingen douchen.

Verbijsterend.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 19:24
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Nu ja, op verschillende festivals heb ik ook meegemaakt dat dames een gedeelde damesdouche (dus geen cabines maar één groot hok voor alleen vrouwen) hadden maar alsnog in bikini gingen douchen.

Verbijsterend.
Dat begrijp ik ook niet.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.