Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2004, 21:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jaja, deel vijf alweer!!!

Deel vier is hier te vinden

De 'gebruiksaanwijzing' van het topic, geschreven door Kruimel:
De laatste tijd komen er nogal wat topics die alleen de mededeling bevatten dat iemand zich rot voelt, zonder daadwerkelijke vraagstelling erbij. Dat zijn mededelingen en dus eigenlijk niet toegestaan. Daarom hier een lucht-je-hart topic zodat iedereen even zijn frustraties van zich af kan schrijven zonder daar een heel apart topic voor te hoeven openen.

Dus: schrijf het maar op. En één tip: als je even down bent, ga dan even wat anders doen en niet dit topic lezen.

En tot slot, een dikke *knuf* voor iedereen die op dit moment de behoefte heeft om te schrijven.

Schrijf ze!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 22-05-2004, 21:32
Verwijderd
5



al tijdje geen lang verhaal mee gepost .. ach..

ze is mijn kamer binnengedrongen en heeft alles overhoopgehaald .. ik heb meteen al mijn privéspullen verbrand / verscheurd .. ze mag er niet achter komen, en ik weet dat ze nu nieuwsgierig is geworden gelukkig had ik de inhoud al uit mijn dagboek al verscheurd, want dat boekje lag ''zomaar'' op mijn bureau .. no way dat ze erachter komt.. k heb allang geaccepteerd dat ik geen eingen kamer mag hebben met mijn eigen spullen, dat kan ik hebben, maar tis zo vermoeiend om de hele tijd alles weg te moeten vernietigen wat erg prive is ..

en het heeft niks met mijn leeftijd te maken dat ik een hekel heb aan mijn vader en moeder, het zijn de vele andere redenen...

en boos worden ho maar .... daar staat straf op , moeten ze zichzelf ns filmen zeg ..

(/ veel edits omdat, als ik een bericht wil wijzigen (bijvoorbeeld wat foutjes waardoor het idee 8er mijn post niet meer klopt), eerst het volledige scherm moet afsluiten, en dan weer inloggen op de index .. omg .. hoe enorm frustrerend *baggercomputer heeft* /)

ohja, ik heb adsl das wel fijn nu, kan ik tenminste zovaak editten als ik wil

Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 21:53.
Oud 22-05-2004, 21:58
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
ik maak me een beetje zorgen om iemand.... *vind fijn dat daantje nieuwe ljh geopend heeft!!!*

knuffel
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 22-05-2004, 22:07
kleinedraak
*zucht* er komen weer een hele hoop dingen boven die een tijd geleden met een ex zijn gebeurt. Ik wil er zo graag over praten, maar of men wil niet luisteren. Of het gaat niet. Een lerares is ziek waar ik mee wil praten en daar zit ik dus ook erg mee.
Maandag examens Ik heb nog geen stress maar dat komt nog wel, mja ik ga het toch niet halen. Ik ben teveel met mezelf bezig ipv met school. *damn* zag maar eens iemand dat aan mij zodat ik erover kon praten
Verder net van ellende een zak chips op *grom*
Oud 22-05-2004, 22:09
Verwijderd
Er heeft net iemand aan de voordeur staan morrelen, waarna er aangebeld werd. Ik heb door het raam gekeken, maar er stond niemand voor de deur.

Owwww bahbahbah ik heb alle deuren op slot én op de knip en overal licht aan, maar jezus wat is dit kut.
Oud 22-05-2004, 22:20
kleinedraak
Citaat:
zuster schreef op 22-05-2004 @ 23:09 :
Er heeft net iemand aan de voordeur staan morrelen, waarna er aangebeld werd. Ik heb door het raam gekeken, maar er stond niemand voor de deur.

Owwww bahbahbah ik heb alle deuren op slot én op de knip en overal licht aan, maar jezus wat is dit kut.
Ben je alleen thuis, of woon je alleen>
Very creepy idd
Nja sterkte en probeer beetje te slapen! Desnoods met licht en muziek aan ofzo!
Oud 22-05-2004, 22:23
Verwijderd
Citaat:
kleinedraak schreef op 22-05-2004 @ 23:20 :
Ben je alleen thuis, of woon je alleen>
Very creepy idd
Nja sterkte en probeer beetje te slapen! Desnoods met licht en muziek aan ofzo!
Ik ben nu alleen thuis, ouders zijn op vakantie. En je gaat niet 112 bellen om te zeggen dat er iemand aan de voordeur rommelt.

Ik ga dus niet slapen hè? Radio aan, overal licht en als ze nog een keer komen, bel ik de buurman.
Oud 22-05-2004, 22:46
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
net een dik enge fillum zitten kijken.. was best koel opzich.. 'the hole' best wazig.. maar goed...
pff.. nu slaapt iederen weer.. en ikke is weer alleen... maar het is gezellig met ruud en daantje... *hoopt dat ze nog lang blijven*

soms heb je gewoon heel even een hele grote knuffel nodig van een lief mensje die zegt dat alles wel goed komt...
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 22-05-2004, 22:49
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
zuster schreef op 22-05-2004 @ 23:09 :
Er heeft net iemand aan de voordeur staan morrelen, waarna er aangebeld werd. Ik heb door het raam gekeken, maar er stond niemand voor de deur.

Owwww bahbahbah ik heb alle deuren op slot én op de knip en overal licht aan, maar jezus wat is dit kut.
*knuffelt*
we zijn nu 40 minuten verder. is hij/zij nog teruggekomen? gaat het wat met je? houd iig de lichten ed aan!!
(het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat iemand aanbelde en toen merkte dat hij bij het verkeerde huis stond)
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 22-05-2004, 22:51
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
offtopic @ kleinedraak:
heb je een nickchange gehad?
er stonden toch eerst de letters van je school tussen?!!
(of vergis ik me heel erg?)
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 22-05-2004, 22:51
Verwijderd
Dan maak je toch geen geluid alsof je een sleutel in het slot probeert te krijgen?

Nou ja, ik ga beneden film kijken en ik hou de pook en de telefoon bij de hand.
Oud 23-05-2004, 06:40
Verwijderd
Citaat:
zuster schreef op 22-05-2004 @ 23:23 :
En je gaat niet 112 bellen om te zeggen dat er iemand aan de voordeur rommelt.
Waarom niet? Als iemand blijft rommelen, dan zou ik dat wel doen...of iig de meldkamer. Volgens mij kan dat best. (Of je belt de buren of ze ff willen gaan kijken, misschien is de buurman een lefgozer. )
Oud 23-05-2004, 06:52
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
@ relaxxaman: God, ik mag er niet aan denke zo'n nieuwsgierige moeder te hebben. Denk dat ze me dan toch echt nimeer herkent, dan zou ik echt flippen. Ik heb mss ni zoveel privacy nodig maar dat kleine stukje dat ik heb is toch echt alleen van mij.
Hele dikke knuff.

@ flip: Jij krijgt van mij ook een hele dikke knuf in de hoop dat je de warmte een heel klein beetje voelt.

Lieve groetjes Magicflower
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 23-05-2004, 07:06
Verwijderd
'wij zijn zo'n normaal gezin. zoooo normaal. alles gaat hier gewoon heel erg goed en daar ben ik zo blij mee.'

mn vader gisteravond. wij zijn niet bijzonder, nou lekker dan. mn eige vader vind me niet bijzonder. en het gaat hier helemaal niet goed. maar dat ziet hij niet. hij ziet neit dat mn zusje en ik hem haten, en blijkbaar nog steeds niet dat ik mezelf haat. dat ik liever dood ben. het boeit hem waarschijnlijk ook niks. hij weet niks over ons. hij weet niet eens wat er met mn zusje dr pols is. weet niet wat er in het ziekenhuis is gezegd. want hij waser niet. nou dan niet. maar laat hem dan zn bek houden, en dat ie niet meer zegt hoe 'fantastisch' alles hier gaat.
Oud 23-05-2004, 08:42
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Om half 4 je bed uit te gaan voor een bliep-bloep-msn geluidje is een goed idee. Heb even wat meer houvast gekregen. Misschien zal het andere dan iets afnemen, maar wil ik dat wel?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 23-05-2004, 08:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik kan er nog steeds niet overuit dat m'n korfbalteam uit elkaar gehaald word... Dat wordt dus een nieuwe club zoeken in Utrecht ..
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-05-2004, 10:10
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
De zon schijnt, de vogeltjes fluiten. Het lijkt een mooie dag.

Moeder is ziek en ik heb onrustig geslapen. Hopelijk wordt het toch nog een beetje een leuke dag.

(Ik hoop dat ik vanavond kan zeggen dat ik nog maar één uur tv hoef te kijken voor engels. )
__________________
Oud 23-05-2004, 10:33
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Het gaat wel redelijk goed. Ik voel me weer een beetje blij en huil niet zoveel meer, gelukkig. Ben gisteren uit eten geweest met mijn gezin en dat was leuk en lang geleden. Heb alleen veelste veel gegeten en daar baal ik van. Vandaag komt de familie op bezoek, dat is minder. Krijg ik al hun medelijden weer en daar heb ik dus echt geen zin in. Blijf denk ik maar boven op mijn kamertje zitten, dan heb ik er geen last van. Morgen ga ik weer werken voor het eerst sinds twee maanden. Ben benieuwd, hoop dat het een beetje gaat lukken..
Ads door Google
Oud 23-05-2004, 11:12
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
kut... ruzie met mn beste vriendin..ik ben ook stom geweest.. had dat nooit mogen doen.. nu kan ze me niet meer vertrouwen zegt ze.....

mooi weer.. en ja hoor ik moet dalijk werken.. toch nog maar even genieten dalijk... (omdat je ook positief moet posten... )
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 23-05-2004, 11:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Even een hersenspinsel... Ik ben op dit moment alles behalve geëmotioneerd, hooguit wat gespannen zonder te weten waarom. Er is wel iets, maar dat is het niet en ik wil een oplossing.
Er is dus... Een jongen. Ik heb hem een paar maanden geleden ontmoet in een danscafé in Rotterdam en na afloop heft hij mijn nummer gevraagd. Ik heb hem dat gegeven. Stom eigenlijk misschien... Nou ja, even later belde hij me, dezelfde week nog. Vroeg of ik eens mee ging, nog een keer samen uit. Eerst pizza gegeten en daarna samen naar een maf feest gegaan. Was wel leuk, maar hij hing de hele avond de gentleman uit. Ik schrok er een beetje van, want het kwam over of hij meer wilde en ik wilde niets meer. Dat wist hij, ik had het hem al van tevoren verteld.
Ik zie hem nu elke week wel een keer. We gaan uit, kijken samen films, praten heel veel... Maar hij vindt me leuk en nu echt. Hij denkt aan me, maar ik niet aan hem. En dat doet hem pijn.
Verdomme, ik doe hem pijn en ik doe niet eens iets... Ik kan er ook niet mee stoppen, of ik moet in één keer tot over mijn oren verliefd op hem worden. En dat kan ik gewoon niet. Ik maak hem kapot en ik steek geen vinger uit. Het feit dat ik besta kwetst hem al.
En nu is er ook nog eens iemand die ik toevallig wel leuk vind. En ik heb het gevoel dat dit wederzijds is. Ik heb het verteld, maar hij vindt het pijnlijk. En er een beetje lollig over doen om de moeilijke sfeer te vermijden helpt echt niet op langere termijn.

Wat moet ik nou???
__________________
I like my new bunny suit
Oud 23-05-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 23-05-2004 @ 12:49 :


Wat moet ik nou???
Afstand nemen van de 'aanbidder' en verder gewoon afwachten hoe het verder gaat met de wederzijdse jongen.

Zou ik doen, in ieder geval. Vertel die aanbidder dat je hem graag mag, maar dat er echt niets meer dan dat in zit en dat het je daarom beter lijkt om wat afstand te nemen.
Oud 23-05-2004, 12:14
Freestyler*
Freestyler* is offline
hij is zo leuk
maar hij is niet van mij
__________________
I love dr Phil :D
Oud 23-05-2004, 14:01
kleinedraak
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 22-05-2004 @ 23:51 :
offtopic @ kleinedraak:
heb je een nickchange gehad?
er stonden toch eerst de letters van je school tussen?!!
(of vergis ik me heel erg?)
Neej dat klopt! Maar ik ben bijna van school af(althans als ik slaag) en door deze naam ben ik herkenbaar voor mensen van school, snappie?
Oud 23-05-2004, 14:38
Verwijderd
weet je, ik ben gewoon zenuwachtig. moe van het leren, terwijl het veel intensiever kan, en heb gewoon geen zin meer. natuurlijk ga ik niet toegeven dat ik iedereen afsnauw en dat ik chagrijnig ben van die zenuwen, maar t is toch echt wel zo.

misschien vind ik het ook gewoon vervelend dat ze steeds naar m'n zus vragen. ze komt 10 juni terug uit Australië na 7 maanden, en dat lijkt haast wel het belangrijkst. waarom vragen mensen niet aan mij hoe mn examens gaan? waarom vragen ze aan mij of ik mn zus gemist heb? denkt iedereen dat dat leuk is? nee, natuurlijk niet.

maar laat mij alsjeblieft even mokken en chagrijnig zijn, en ga er niet te veel op in, want dan word het erger. ik moet gewoon die examens gehad hebben.
Oud 23-05-2004, 14:54
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Gisteren is het nogal misgegaan. Ik heb de afgelopen dagen op de een of andere manier veel last van herbelevingen, en m'n hoofd is een grote chaos van herinneringen + beelden en gevoelens die daarbij horen. Gisteren liep de spanning binnen mezelf zo hoog op dat het allemaal nogal misgegaan is.

Mijn vriend snapt en begrijpt het allemaal niet zo goed, en dat is soms best frustrerend. Natuurlijk kan hij niet op alle punten weten hoe het voelt, of hoe hij moet reageren, maar soms had ik toch graag dat hij niet zo "verkeerd" op me reageerde.. Niet zo kwaad, niet zo agressief.. *zuchtje* Maarja, ik kan het hem niet kwalijk nemen.. Het zal vast heel frustrerend zijn dat ik als een bang kind in een hoekje zit of voor me uit zit te staren, of, of, of

Kweet t niet.. wat ik ervan moet denken. Of ik het positief moet benaderen, of negatief zoals ik op dit moment doe. Ik weet niet goed waarom maar heb het idee dat ik mezelf overal de schuld van moet geven, want als: Ik .. niet gedaan had was .. niet gebeurd, en als ik daar toen niet gelopen had was .. niet gebeurd, en, en, en, en..

*zit zichzelf weer ontzettend in de knoop te denken*

...
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Advertentie
Oud 23-05-2004, 14:59
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
alles gaat verkeerd. en het is mijn eigen schuld. ik weet hoe ik het zou moeten doen, maar ik doe het niet. het liefst zou ik in mn bed kruipen en héél lang slapen. maar nu ga ik toch nog maar een poging doen om wat uit mn handen te krijgen. ik moet de was ook nog op eten. whaha, dat is zo'n leuke verschrijving dat ik m laat staan. - maar goed, de was op hangen dus. en vanavond ga ik gebakken ei eten, ik heb geen zin in koken.

wat ik altijd zo gek vind, als ik me klote voel en ik kijk in de spiegel, zie ik er precies hetzelfde uit als wanneer ik blij ben, alleen dan somberder. maar verder, precies hetzelfde. terwijl ik me een volslagen ander iemand voel. dat is zo gek...

en ik ben net als het weer op dit moment, het lijkt lekker weer buiten. maar eenmaal buiten voelt het koud aan, of er schuift net een wolk voor de zon. zo is het met mij ook, ik lijk gelukkig en onbezorgd, maar ik neig naar overspannenheid en chronische onderhuidse somberheid.

en morgen zie ik hem weer. en ik weet niet meer of ik dat leuk vind. ik heb m nu bijna een week niet gezien en alhoewel ik m wel weer wil zien, omdat hij een hot chick is enzo, wil ik m ook niet zien, omdat áls ik m zie ik volledig van slag ben. en nu, ach, nu is het goed. beetje onderhuidse verliefdheid voor wat vrolijke gedachten, maar zonder de erge onzekerheid en bangheid van de ultieme verliefdheid als ik m (net heb ge)zie(n ).

wat een verhaal.. en zo oninteressant, ook
Oud 23-05-2004, 15:01
Evidence
Evidence is offline
ik haat het ik haat het ik haat het
aaargh
Ik kan niet leren, kan me niet concentreren het is nog erger dan normaal. Ik voel me kut, gewoon zonder reden, en ik had me voorgenomen positiever te worden.
Ik zou willen dat ik me meer open zou kunnen opstellen tegen anderen. Niet van als iemand me weer in de steek laat zeggen van pff zoek ik wel iemand anders, Maakt me niet uit ik heb toch niemand nodig.
Ik word echt gek en het ergste is dat ik niemand heb om er over te praten, zonder dat hij/zij me voor gek verklaard
__________________
bluh
Oud 23-05-2004, 15:01
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 23-05-2004 @ 13:14 :
hij is zo leuk
maar hij is niet van mij
herkenbaar...
Oud 23-05-2004, 15:04
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hm.. zal ik hier ook eens iets schrijven?

Ik zou eigenlijk niet weten wat. Er gebeurt hier vanalles maar het lijkt allemaal zo on-echt. Waarom? Omdat er een heleboel dingen voor de verandering goed lijken te gaan! Ik weet het nog niet zeker, ik moet het nog zien gebeuren.. 'eerst zien dan geloven' maar het lijkt erop dat het gaat lukken allemaal! Oh, ik hoop het zo. Weer een beetje gemotiveerd raken om dingen te doen, weer wat extra energie voor leuke dingen.. lief en leuk vriendje.. school bijna afgelopen.. heerlijk weer.. nee het gaat eigenlijk allemaal wel redelijk en over een paar weken kan ik hopelijk zeggen dat het goed gaat!

*knuff aan iedereen*
Oud 23-05-2004, 15:45
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
AAaaaaaaaaaaaaaarg. net op het moment dat je dacht dat alles ok en fijn was en je het giowed met mensen kunt vinden komt er altijd wel iets binnenstappen dat je leven weer overhoop kan gooien. Weer van vooraf aan beginnen *zucht* tis dat de aarde nog niet in 2 en gebarsten is
Oud 23-05-2004, 15:52
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 23-05-2004 @ 15:54 :
Ik weet niet goed waarom maar heb het idee dat ik mezelf overal de schuld van moet geven, want als: Ik .. niet gedaan had was .. niet gebeurd, en als ik daar toen niet gelopen had was .. niet gebeurd, en, en, en, en..

*zit zichzelf weer ontzettend in de knoop te denken*

...
Ik denk ni dat het veel zin heeft jezelf verwijten te maken. De dingen zijn nu eenmaal gebeurd en je kan de klok ni trugdraaien ook al zou je da mss nog zo graag willen.

Mijn advies (ook al heb je er mss nix aan): Maak die knoop maar trug los want die is nergens goed voor.

Groetjes Magicflower
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 23-05-2004, 15:54
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
Citaat:
grl schreef op 23-05-2004 @ 16:04 :
Hm.. zal ik hier ook eens iets schrijven?

Ik zou eigenlijk niet weten wat. Er gebeurt hier vanalles maar het lijkt allemaal zo on-echt. Waarom? Omdat er een heleboel dingen voor de verandering goed lijken te gaan! Ik weet het nog niet zeker, ik moet het nog zien gebeuren.. 'eerst zien dan geloven' maar het lijkt erop dat het gaat lukken allemaal! Oh, ik hoop het zo. Weer een beetje gemotiveerd raken om dingen te doen, weer wat extra energie voor leuke dingen.. lief en leuk vriendje.. school bijna afgelopen.. heerlijk weer.. nee het gaat eigenlijk allemaal wel redelijk en over een paar weken kan ik hopelijk zeggen dat het goed gaat!

*knuff aan iedereen*
Das nog is een positief berichtje. Ik hoop alvast ontzettend met je mee.
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 23-05-2004, 15:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
magicflower schreef op 23-05-2004 @ 16:54 :
Das nog is een positief berichtje. Ik hoop alvast ontzettend met je mee.
Dank je! Nou ja.. als het niet lukt, dan is het nog steeds allemaal wel positief.. maar dan moet ik weer verder gaan denken en zo terwijl ik nu toch de beste oplossing lijk te hebben gevonden..
Oud 23-05-2004, 16:06
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
Citaat:
grl schreef op 23-05-2004 @ 16:58 :
Dank je! Nou ja.. als het niet lukt, dan is het nog steeds allemaal wel positief.. maar dan moet ik weer verder gaan denken en zo terwijl ik nu toch de beste oplossing lijk te hebben gevonden..
Super

Ik duim voor je.
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 23-05-2004, 17:05
Verwijderd
ik zit nog steeds na te genieten van de meeting van vrijdag. heb weer superlieve mensen ontmoet en er zeker vriendjes bij gekregen. Ondanks mijn fysieke toestand op dat moment (lees: niets gegeten, daarna baileys achterover gegoten en daarna ook nog veel drank en een paar lange vingers en 1 broodje ) voelde ik me gewoon top. Er waren echt lieve mensen en ik heb weer lekker geknuffeld. Dat voelde zo goed! Alleen nu is t weer wat minder dat t nu weer niet kan En dat terwijl ik dat knuffelen zo gemist heb
Leren, ach ja, daar ben ik nog niet eens aan begonnen. Kan mezelf wel voor mn kop slaan maar begin er ook niet aan. Na lang twijfelen toch maar mn 'miniprobje' op L&R onder mn eigen naam gezet. Allemaal lieve mensen die me willen helpen.. hihi.. hoe lief!

Ik wou zo graag dat ik beter kon slapen! Ik kan gewoon bijna niet meer slapen. En met al die examens is dat ook niet zo fijn, want ben daarvoor al moe .....
Oud 23-05-2004, 17:12
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Ja, jaa...kvoel me beter. Maar, hm, 'k doe niet echt veel voor school, terwijl het hard nodig is. 'k Houd me bezig met vanalles en nog wat. Ik denk aan mijn ex...zie ik hem nu nog graag of niet?
'k Weet het niet...hij ook niet. Hij valt misschien wel op die Afrikaanse, tenminste zo eerlijk om me dat te vertellen.
'k Wil hem zien...maar ja, dan voel ik me weer zo schuldig, want dan doe ik weer niets voor school. Hoewel ik nu thuis ook niets doe. Toch blijf ik express thuis. Ga niet uit. Gewoon om me wat minder schuldig te voelen over mijn niet gedisciplineerde karakter.
Structuur heb ik nodig...maar nee. 'k Blijf tot 4h op en slaap de helft van de dag weg.

Ik haat mezelf op dat vlak.
Ads door Google
Oud 23-05-2004, 17:12
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
De laatste 2 dagen ben ik echt goed doorgedraaid. Gaat gewoon super slecht, slechter kan haast niet. Janken, janken en nog eens janken. Uithuilen en praten bij een vriendin, mezelf volgieten met drank, alles weer van me af geschreven, op msn gepraat, en ga zo maar door. Ik wil gewoon niet meer verder...

( nog steeds niet hulp gezocht, durf ik nog steeds niet, kan mezelf er nog niet toe zetten)
Oud 23-05-2004, 17:18
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben weer terug ... Tijdje niet hier geweest, 't was zó enorm druk! Woensdag open podium gehad, was echt heel erg leuk!! Donderdag gelogeerd met vriendinnen, toen naar kennissen geweest. Gisteren de hele dag toneel, en 's avonds voorstelling. Het ging heel erg fout, maar het publiek had niets door!! Ben er wel eventjes achtergekomen wie m'n echte vrienden zijn.. Heb nu eindelijk eens eventjes rust, alhoewel, al m'n hw..Ach, dat ligt er morgenochtend ook nog wel ..Aahrg! Dinsdag sportdag!Ik moet estafette lopen! Voel me wel goed nu..en moe
*danst*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-05-2004, 17:53
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik iig m'n Duits ga
verprutsen morgen.

Net in slaap gevallen tijdens het leren, en nu heb ik de fut
niet om ermee verder te gaan... Hopen dat ik het
morgenochtend wel red om er nog even aan te zitten ed.
__________________
Drie.
Oud 23-05-2004, 18:09
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Nee... Niet alweer! *huilt*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-05-2004, 18:31
Bamboo
Avatar van Bamboo
Bamboo is offline
Damn, waarom moet nou alles tegelijk tot een ontknoping komen?
Als 't zo door gaat ben ik aan het eind van volgende week uitgeput
Oud 23-05-2004, 18:36
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
HIJ SMS'TE, HIJ SMS'TE!!!!!!!! En ik heb hem meteen gebeld en hij was gaan zeilen enzo en ik zie hem misschien woensdag en anders volgende week woensdag want dan ga ik in ieder geval naar hem toe en hij is super!!!! *huppel* *bounce*

En iedereen heel veel succes met de examens!!!
@ Quiana: Duits is best te doen hoor. Ik heb het vorig jaar gedaan en kwam er bij het examen achter dat ik het verkeerde woordenboek erbij had. Ik had alsnog een 7. Dus moeilijk is het niet te noemen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 23-05-2004, 19:01
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nou Utrecht heeft de Amstelcub gewonnen, daar was m'n vriend heen en daarom kon ik hem niet zien... maar ik ben erg blij voor hem...

En ik heb hem net 2 sec op tv gezien !!!!!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-05-2004, 19:13
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Seksueel gefrustreerd.
Oud 23-05-2004, 19:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Damn. Dealer belde dat ik vandaag 80 euro moest lappen, anders kwamen ze naar mijn huis en zouden ze m'n ouders wel onder handen nemen... Ik begon helemaal te flippen en wilde mama's pinpas jatten... Op dat moment kwam ze net binnenzetten... 'wat is dat? waarom?' ...Mama, ik heb schulden, ik móét vandaag 80 euro lappen, anders komt P langs de deur.. Ik wilde 10 gram speed halen. Het spijt me zo.. Ik doe het al vanaf mijn 15de of zo... Ik voel me anders zo alleen en leeg.. Ja, ik neem elke dag seroxat... Nee, ga je alsjeblieft niet bellen dat ik opgeomen moet worden.. Ik zal stoppen met drugs.. Ik doe het echt mama! Mama, ga alsjeblieft niet huilen.. Mama, ze dreigen dat ze langs kwamen als ik vandaag niet zou betalen.. Ik wilde anders zeker geld terug betalen aan jou. P schreeuwde door de phone dat ze me kwam opzoeken. iIk voel em altijd leeg en alleen mama, volgens Van Dorp van ik gevoelsarm of gevoels-beperkt. En zo voel ik me ook. Mama, wil noiet elke dag denken aan hoe mathijs die vieze dingen deed en wat bij hem moest doen en dat ik moest tongzoenen met papa. Ik wil niet denken aan papa met zijn fucking 'anti-sociale persoonlijkheid'. Ik wil verdomme weg van deze kutplaneer. Nu is de vieux ook nog eens bijna op
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-05-2004, 19:31
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 23-05-2004 @ 20:21 :
Damn. Dealer belde dat ik vandaag 80 euro moest lappen, anders kwamen ze naar mijn huis en zouden ze m'n ouders wel onder handen nemen... Ik begon helemaal te flippen en wilde mama's pinpas jatten... Op dat moment kwam ze net binnenzetten... 'wat is dat? waarom?' ...Mama, ik heb schulden, ik móét vandaag 80 euro lappen, anders komt P langs de deur.. Ik wilde 10 gram speed halen. Het spijt me zo.. Ik doe het al vanaf mijn 15de of zo... Ik voel me anders zo alleen en leeg.. Ja, ik neem elke dag seroxat... Nee, ga je alsjeblieft niet bellen dat ik opgeomen moet worden.. Ik zal stoppen met drugs.. Ik doe het echt mama! Mama, ga alsjeblieft niet huilen.. Mama, ze dreigen dat ze langs kwamen als ik vandaag niet zou betalen.. Ik wilde anders zeker geld terug betalen aan jou. P schreeuwde door de phone dat ze me kwam opzoeken. iIk voel em altijd leeg en alleen mama, volgens Van Dorp van ik gevoelsarm of gevoels-beperkt. En zo voel ik me ook. Mama, wil noiet elke dag denken aan hoe mathijs die vieze dingen deed en wat bij hem moest doen en dat ik moest tongzoenen met papa. Ik wil niet denken aan papa met zijn fucking 'anti-sociale persoonlijkheid'. Ik wil verdomme weg van deze kutplaneer. Nu is de vieux ook nog eens bijna op
Aangrijpend.

...


En hoe nu verder?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 23-05-2004, 19:32
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
@coopergirl: Jemig, heel veel sterkte *knuf*
(en wat dreamerfly al zei)

ontopic:
*zucht*
__________________

Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 19:34.
Oud 23-05-2004, 19:33
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
@ coopergirl

..slik..amai, ehm. Nogal een opstapeling van verschillende problemen.

'k Weet niet echt wat zeggen, terwijl ik wel zou willen helpen.
Probeer het licht door de onweerwolken niet uit het oog te verliezen.
Oud 23-05-2004, 19:50
Verwijderd
vermoeiend dagje..

hoe voorspelbaar .. ik naar buiten en gepest hoe kan het ook anders
En bij hun langsgeweest .. ma wil dat ik vrienden maak denkt ze nou echt dat dat lukt .. maarja..ik vertel haar natuurlijk ook niks, dan mag ik ook niet zeuren ..
Zo zonde dat ik alles heb moeten vernietigen ..

(/maskertje op/) adsl werkt supergoed en vandaag lekker naar buiten geweest heb zelfs ontbeten was een fijne ochtend, ma naar de tuin dus ik had het huis alleen (/maskertje af/)

en de rugpijn markeert het eine van de dag .. (misschien van de klappen, misschien van de weggestopte zorgen ..)
Oud 23-05-2004, 19:58
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Ik dacht alles juist even op een rijtje te hebben, knopen waren doorgehakt. Maar nu is alles weer weg. Alles dat er ooit was.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Wat valt je op aan andere forummers?
Yana
133 26-02-2007 09:38
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.