Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2002, 21:48
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Als meisje kan je een jongen niet als beste vriend hebben. Puur omdat je beide van het andere geslacht bent, en er dus een spanningsverschil ontstaat.

Wat vinden jullie hiervan?!
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2002, 21:51
.:::TaMsIe:::.
.:::TaMsIe:::. is offline
Daar ben k het van de ene kant wel meej eens, maar van de andere kant ook weer niej want k heb nu 2,5 jaar een beste vriend en toen k hem leerde kennen ben verliefd op hem geweest en hy op my...maar we hebben nooit iets gehad!en nu nu k hem zo goed ken zou k nie eens meer iets met hem willen, omdat k precies weet hoe hy op dingen reageerd en wat hy altyd doet!!en k weet tenslotte alles van hem dus dan zou k nicks meer met hem kunnen beginnen, dus het verliefd zijn is by ons al verledentyd het is nu egt alleen nog maar best friend....

kuzzz
__________________
HeT BlIjVeN RaRe WeZeNtJeS DiE MaNnEn...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 21:52
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Ik heb een beste vriend, al jaren.
Ent jah we zijn verliefd op mekaar, maar hij heeft een vriendin dus blijven we maatjes

(heb ik dat ff samengevat!!!!!)
__________________
Kleine Denise
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 21:56
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Ik heb een beste vriendin gehad, tweemaal liep toch altijd verkeerd uit door spanningen jegens het andere geslacht. Maar "was fun as long it lastet".
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 22:00
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Denyse schreef:
Ik heb een beste vriend, al jaren.
Ent jah we zijn verliefd op mekaar, maar hij heeft een vriendin dus blijven we maatjes

(heb ik dat ff samengevat!!!!!)
Iets te compact samengevat...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 22:08
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Iets te compact samengevat...
Ow profeet abt, ey

doe god de groeten van me
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 22:11
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Tox schreef:

Ow profeet abt, ey

doe god de groeten van me
Komt voor elkaar! Doei!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 22:16
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
hehe oke sorry, was onder de gordel. Excuses!
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 22:22
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Ik heb wel gehad dat ik een beste vriendin had en toen werd ik verliefd.
En toen waren we geen vrienden meer, 1 van de minst leuke dingen die ik ooit heb meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 22:24
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Ik heb wel gehad dat ik een beste vriendin had en toen werd ik verliefd.
En toen waren we geen vrienden meer, 1 van de minst leuke dingen die ik ooit heb meegemaakt.

Nee hehe, vandaar dat het ook niet kan!
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 06:22
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik heb al 2 jaar een beste vriend. Verliefd worden op elkaar zou niet gebeuren we weten te veel van elkaar af en de vriendschap zouden we niet op het spel zetten hiervoor
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 07:53
luckyleo
luckyleo is offline
Kan makkelijk. Mijn beste vriendin ken ik nu al 4 jaar en onze vriendschap is ontstaan uit een relatie. Sindsdien is er nooit meer sprake van liefde tussen ons. Gewoon heel goede vrienden. Haar ken ik ook beter en langer dan mijn eigen vriendin.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 09:04
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Ik heb wel gehad dat ik een beste vriendin had en toen werd ik verliefd.
Ach als beiden een keer op de ander verliefd is geweest (geen relatie gehad) en je bent dat punt voorbij...en alles eerlijk is gezegd ben ik tot de conclusie dat je wel degelijk beste vriend en vriendin kan zijn, alleen moet je wel eerst ff die spanning hebben gehad anders blijft die er de hele tijd tussen hangen...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 10:01
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nou, ik heb anders een hele goede vriend. Ik ben niet verliefd op hem (ik heb een vriend), ik weet niet of hij wel verliefd op mij is. Volgens mij niet, trouwens. Behalve dat heb ik nog een stel goede vrienden, die allemaal niet verliefd op me zijn. Lucky me!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 10:05
Verwijderd
Het kan wel. Er zijn zoveel verhoudingen te bedenken waarin een man en een vrouw samen moeten werken, gedwongen of vrijwillig, maar wat wel goed gaat. Als je een werkstuk op school moet maken, samen met iemand, kies je iemand die goed is, niet omdat je toevallig met die persoon het bed in wil duiken.

Toegegeven, 95% van de dingen die jongens op deze leeftijd doen zijn wel gericht op seks, maar niet álles. Als er gewoon alleen 'aardig vinden' is, en totaal geen lichamelijke aantrekkingskracht (kan heel goed) dan is het zeer wel mogelijk. Toegegeven, het is maar een dun laagje beschaving, maar je kunt je dierlijke driften toch wel een béétje in bedwang houden.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 10:32
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Het kan wel. Er zijn zoveel verhoudingen te bedenken waarin een man en een vrouw samen moeten werken, gedwongen of vrijwillig, maar wat wel goed gaat. Als je een werkstuk op school moet maken, samen met iemand, kies je iemand die goed is, niet omdat je toevallig met die persoon het bed in wil duiken.

Toegegeven, 95% van de dingen die jongens op deze leeftijd doen zijn wel gericht op seks, maar niet álles. Als er gewoon alleen 'aardig vinden' is, en totaal geen lichamelijke aantrekkingskracht (kan heel goed) dan is het zeer wel mogelijk. Toegegeven, het is maar een dun laagje beschaving, maar je kunt je dierlijke driften toch wel een béétje in bedwang houden.
ja, maar het gaat hier om beste vrienden, en dat zit je toch wel iets closer bij elkaar... ach zonder aantrekkingskracht kan het vast wel, ik heb het alleen nog niet meegemaakt ...

Alleen op afstand, ik beschouw iemand die verhuist is eigenlijk nog als beste vriend, maar omdat ik hem nooit zie, is de spanning en evt verliefdheid weg, maar dies zo weer terug als ik hem ook maar zie of spreek
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 10:46
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Geheel mee oneens!

Ik heb een beste vriend en ik kan het heel erg goed met hem vinden, maar ik zou nooit verliefd op hem kunnen worden. Ik ken hem daar te lang voor en ik vind hem niet aantrekkelijk.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 11:09
Piccola
Piccola is offline
Wat een onzin. Ik vind het echt belachelijk dat er nog zoveel mensen zijn die denken dat een jongen en meisje niet gewoon goede vrienden kunnen zijn!

Ik heb 2 beste vrienden! Zij zijn mij alles waard. Een beste vriendin heb ik niet, ook nooit echt gehad. Ik voel me sowieso meer op m'n gemak bij jongens...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-05-2002, 11:48
Verwijderd
Volgens mij kan het zeker wel. Alleen is het volgens mij wel vaak dat er op enig moment in een vriendschap vanuit een van de twee er gevoelens zijn voor de ander. Of het begint daarmee, of het eindigt daarin etc. Maar vaak gaat die verliefdheid dan wel weer over en kan er volgens mij wel een echt goede vriendschap zijn. Met verliefdheid ook trouwens.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 12:38
Salie
Salie is offline
Sinds het uit ging tussen mijn vriend en mij, merkte ik dat vriendschap er niet in zat, we willen het wel, maar hij werkt absoluut niet mee
__________________
wakker, dat schept meteen zulke verwachtingen :)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 12:58
Xahe
Xahe is offline
Tja... ik heb en beste vriendin, nu bijna een jaar . Verliefdheid is gegroeid . Daar kan je nix aan doen. Je ken wel zeggen : "Ik heb een beste vriendin en daar zal ik nooit verliefd op worden". Dan lieg je. Als het komt, dan komt het en daar ken je nix aan doen.

Zover ik weet ben ik ook haar beste vriend en ik zie wel waar het schip strand. Ik zou het klote vinden als het naar de klote zou gaan.

Maar om ff teruig te komen op de stelling. Ik vin het gelul. het is wel degelijk mogelijk

Seeya

Xahe
__________________
Reality is the part of the imagination that we all agree on
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 14:33
~*DeathlyDiva*~
Avatar van ~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
ben ik het absoluut niet mee eens!
ik heb drie beste vriendin... en ik kan het heel goed met jongens vinden. ik heb meer vrienden dan vriendinnen..
spanningsverschil?? neej helemaal niet. het is juist wel makkelijk, je kan raad aan hun vragen, zij aan jou als ze met een meisje zitten enzo..
tuurlijk, zit altijd een beetje te kloten maar ik heb me nooit heel erg aangetrokken gevoelt tot hun, misschien omdat ik ze daar veel te goed voor ken.
1 van die beste vrienden ken ik alvanaf groep 3 en ik hij is best populair maar ik kan van me leven niet op hem vallen, gewoon omdat ik hem veel te goed ken, ik ken hem beter dan wie dan ook!
we gaan altijd ''vechten'' , stoeien dus.
maar misschien komt dat ook omdat ik een heeeel klein beetje jongensachtig ben. ik zie er heel meisjesachtig uit, ook me kamer enzo maar...

ach ik weet het niet maar ik ben het er niet mee eens
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 14:35
~*DeathlyDiva*~
Avatar van ~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
Citaat:
Xahe schreef:
Je ken wel zeggen : "Ik heb een beste vriendin en daar zal ik nooit verliefd op worden". Dan lieg je. Als het komt, dan komt het en daar ken je nix aan doen.
ben ik het niet mee eens...
tuurlijk, als het komt dan komt het.
maar zoals ik net al schreef, 1 van mijn beste vrienden die ken ik al zooo lang, die ken ik zo goed dat ik echt niet op hem zou kunnen vallen. ik zie hem meer als een soort broer ofzo...
ik ken hem te goed. als ik op iemand val, moet ik nog wat te ontdekken hebben aan hem, moet ik verrast kunne zijn van: goh hou jjij daar van?? heb jij vroeger dat gedaan? ofzo, weet je wel, en dat heb ik bij hem niet meer, want ik ken hem vanaf zijn tenen tot zijn kruin...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 15:16
Yacine
Yacine is offline
Kan wel!!!Ik heb een heeeel best vriendje maar we zijn niet verliefd, hebben eigenlijk een broer/zus relatie (een goeie dan). Moeten wel altijd lachen om de vraag die elke dag wel terugkeert: hebben jullie wat???Iedereen denkt ook dat we zoenen, maar dat ook nie! Ik moet wel huilen als we ruzie hebben en denk veel aan hem, maar ik heb geen verliefd gevoel, en wil niks met hem. Er is absoluut geen spanning tussen ons, we kunnen gewoon met elkaar kroelen, terwijl anderen dan misschien zouden zoenen!!(Zoenen sommigen van jullie met je beste vriend/vriendin?)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:48
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens.
Ik heb namelijk al heel lang een beste vriend en ik heb heel veel aan hem en we hebben idd wat gehad, maar zijn nu weer gewoon elkaars beste vrienden, alsof er nooit iets is geweest eigenlijk.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2002, 21:00
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Waarom zou er een spanningsverschil ontstaan? Ik val niet op iedere jongen die ik ken, maar dat betekent niet dat ik diegene niet mag. Ik heb al 8 jaar een beste vriend en ik moet er niet eens aan denken dat ik verliefd op hem zou zijn . Hij is niet eens mijn "type" zeg maar, en ik de zijne niet (hij's homo )
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 21:29
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Maar waarom zou je geen beste vrienden kunnen zijn als je je wel tot elkaar aangetrokken voelt? Waarom zou dat perse een probleem zijn, een hechte vriendschap tussen een meisje en een jongen onmogelijk maken?
Als je het mij vraagt zijn de verschillen tussen meisjes en jongens juist vaak een toegevoegde waarde in een vriendschap. Bij mij in elk geval wel. En ja, hij kan me erger raken dan een vriendin, dus dat zou dan duiden op andere gevoelens...maar ik zie niet in waarom dat een nadeel zou zijn? Ik vind dat juist het bijzondere aan die vriendschap, het is anders... maar minstens even goed.

Dat een vriendschap tussen een jongen en een meisje misschien anders in elkaar zit dan een vriendschap tussen twee mensen van hetzelfde geslacht hoeft toch niet te zeggen dat dit per definitie nadelig is voor de vrienschap? Misschien is het juist iets extra's.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 22:01
nouk16
nouk16 is offline
Er hoeft niet perse een soort van spanning tussen een jongen en een meisje te hangen, die bevriendt zijn met elkaar. Ik heb een paar hele goeie vrienden waarmee ik heel goed kan opschieten maar waarmee ik absoluut niks zou willen beginnen. Er hangt ook geen spanning tussen ons. We maken wel vaak seksueel getinte opmerkingen maar ik weet van die jongens dat het gewoon een grap is.
Ik heb wel 1 hele goeie vriend waarbij die spanning is geweest en af en toe nog is. Hij heeft wel wat voor mij gevoeld maar ik niet voor hem. maar een beetje van die spanning heerst nog wel tussen ons.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 22:17
Verwijderd
er is zeker een soort spanning maar ik zit dus op een ICT opleiding en we hebben maar 1 meisje in onze klas die loopt zeg maar altijd met ons groepje mee 5 jongens en 1 meisje en ze voelt zich denk wel veilig maarja ze heeft ook niet veel keus. Ze is alleen niet mijn vriendin zeker niet vind haar een bitch maar ok
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 23:08
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
Als meisje kan je een jongen niet als beste vriend hebben. Puur omdat je beide van het andere geslacht bent, en er dus een spanningsverschil ontstaat.

Wat vinden jullie hiervan?!
't kan wel, ik heb zelfs een hele goede vriendin waar ik relatief veel mee omga, maar er zal altijd een spanning, of een sexuele aantrekking tot elkaar blijven bestaan.

Anyone seen: 'when harry met sally'?
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 10:31
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Spyker schreef:


't kan wel, ik heb zelfs een hele goede vriendin waar ik relatief veel mee omga, maar er zal altijd een spanning, of een sexuele aantrekking tot elkaar blijven bestaan.

Anyone seen: 'when harry met sally'?
Nope niet gezien....

Maar het is toch juist die spanning/aantrekking die de vriendschap een beetje in de weg zit? Ik heb het zelf gemerkt, met een goede vriend... dat ik op een gegeven moment dubbelzinnige opmerkingen ging maken.... en hij ook... alleen al door die spanning... ik denk dat we ons iets te veel aangetrokken voelden tot elkaar...
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 10:52
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Ja natuurlijk... dat zou betekenen dat jongens die homo zijn geen gewone vrienden kunnen hebben....
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 11:24
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
*Marieke* schreef:
Ja natuurlijk... dat zou betekenen dat jongens die homo zijn geen gewone vrienden kunnen hebben....
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 11:41
stitch.temp
stitch.temp is offline
werkelijke onzin. echt waar. ik heb maar een paar vriendinnen en de rest alleen maar vrienden. ik vind dat je juist heel goed een jongen kan hebben als beste vriend. je kan er net zoveel mee delen als met een meisje. dat is tenminste mijn ervaring. en dan heeft het geslacht er niet veel mee te maken. jongens denken wel vaak anders maar als het erop aankomt begrijpen ze meer dan je denkt. en je kan er trouwens ook goede discussies meehouden en je kennis verbreden
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:47
dwerg
dwerg is offline
ik vind dit onzin want ik en mijn ex zijn hele goede vrienden na dat het uit is en het gaat hartsikke goed dus

kuzzies
__________________
als jullie mij missen ben ik ff pissen en als jullie mij roepen ben ik ff poepen:):)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 08:55
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
nou, ik heb al meer dan 2 jaar een bestevriendje, en dat gaat heel okay. ja, hij is een keer of 3 goed verliefd op mij geweest, maar dan zei ie dat gewoon, en dan zei ik 'dat zet je maar uit je hoofd' en dat deed ie dan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-05-2002, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Denyse schreef:
Ik heb een beste vriend, al jaren.
Ent jah we zijn verliefd op mekaar, maar hij heeft een vriendin dus blijven we maatjes

(heb ik dat ff samengevat!!!!!)
uh? Hij is verliefd op jou en toch blijft hij bij z'n vriendin? Dat is lullig. Voor jullie alle drie, maar voor die vriendin het meest...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:


uh? Hij is verliefd op jou en toch blijft hij bij z'n vriendin? Dat is lullig. Voor jullie alle drie, maar voor die vriendin het meest...
Ja, vaag...'we zijn verliefd maar hij heeft een vriendin en dus blijven we maatjes'. Dat vind ik een beetje kromme redenatie. Je zou juist verwachten dat je in zo'n situatie wat afstand neemt van die 'beste vriend' van je, zodat hij z'n gevoelens even op orde kan krijgen en de situatie weer kan beheersen. Want twee 'beste vrienden' die verliefd op elkaar zijn maar waarvan de vriendin van de één verhindert dat er een relatie komt, lijkt me geen gezonde situatie...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 19:51
Verwijderd
BULLSHIT! tuurlijk kan dat wel. je kan toch ook gewoon vrienden zijn met jongens zonder ze te bespringen? waarom dan geen beste vrienden?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 08:32
Mandy
Mandy is offline
Ik vind die stelling egt bullshit!! Ik ken mn beste vriend nu 9 jaar en er zijn egt geen spanningen....ik kan gewoon alles aan um kwijt...en het is fijn om naast een beste vriendin ook een beste vriend te hebbe want dan krijg je ook te hore hoe sommige jongens ergens over denke...maar owkee ik vind de stelling dus onzin...!!

Dikke smakkerd ...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 09:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hm tja... k ken wel een paar jongens met wie ik het goed kan vinden... maar ik bereken ze niet echt tot m'n vrienden, wel als personen die belangrijk voor me zijn. k weet t niet... het zijn trouwens bij mij meestal exen of vroegere liefdes met wie ik nog zo goed contact heb (na eerst ruzie te hebben gehad dan ).
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 17:08
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
Als meisje kan je een jongen niet als beste vriend hebben. Puur omdat je beide van het andere geslacht bent, en er dus een spanningsverschil ontstaat.

Wat vinden jullie hiervan?!
ik weetniet ik vind het aan de ene kant wel iets van waarheid hebben en aan de andere kant niet

waarom? moeilijk uitlegbaar
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 19:57
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Probeer toch maar
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 11:02
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
uhh ik heb een beste vriend, we hebben verkering gehad vorig jaar, maar sinds hij bij me in de klas zit zijn we "echte" maatjes geworden

ik heb ook weleens gehad dat ik een maatje had maar dat het weer uitliep tot zoenen.. waar ik achteraf spijt van had, we zijn nu nog steeds hele goede vrienden, maar niet meer zoals vroeger
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 21:50
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Ik ben zelf innig bevriend met een paar meiden, maar ik zou liegen als ik beweerde dat er geen spanning is van mijn kant. Zij zien mij gewoon als goede vriend, dus ik zou nooit wat met die spanning doen: dan zet je de vriendschap als het ware in de ijskast.
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 22:09
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Ik heb wel gehad dat ik een beste vriendin had en toen werd ik verliefd.
En toen waren we geen vrienden meer, 1 van de minst leuke dingen die ik ooit heb meegemaakt.
Ja ik weet niet of het me eigen schuld is, maar ik dacht omdat het zo een goede vriendschap was dat ik het best kan vertellen. Niet dus, ik vertelde haar dat ik echt veel meer dan vriendschap voelde en toen werd ze kwaad, ze werkte bij de supermarkt bij mij en daar werkte maar 10 mensen dus ik zag dr nog vaak en toen heeft ze iets van 3 maanden geen woord tegen mij gezegd.
Heb overigens nu wel een veel betere beste vriendin en daar ben ik niet verliefd op.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 10:39
robijnbeertje
Avatar van robijnbeertje
robijnbeertje is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
Als meisje kan je een jongen niet als beste vriend hebben. Puur omdat je beide van het andere geslacht bent, en er dus een spanningsverschil ontstaat.

Wat vinden jullie hiervan?!
wat ik ervan vind ik vind het onzin..
__________________
knuffelen is het fijnste om te doen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 10:51
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
ABrules schreef:


Ja ik weet niet of het me eigen schuld is, maar ik dacht omdat het zo een goede vriendschap was dat ik het best kan vertellen. Niet dus, ik vertelde haar dat ik echt veel meer dan vriendschap voelde en toen werd ze kwaad, ze werkte bij de supermarkt bij mij en daar werkte maar 10 mensen dus ik zag dr nog vaak en toen heeft ze iets van 3 maanden geen woord tegen mij gezegd.
Heb overigens nu wel een veel betere beste vriendin en daar ben ik niet verliefd op.
Denk ik!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:22
dribble
dribble is offline
sja.. nouh. Ik had ook een beste vriend, en we werde vriende doordat ik verliefd op um was. En toen later, na een jaar ofzo werd hij verliefd op mij. En toen ik ook op hem. En nu hebben we wat. Maar omdat er eerst vrienden waren kennen we elkaar en kunnen we overal over praten.. Das dan wel weer een voordeel..
__________________
** Somewhere deep inside of me, I have to find the child I used to be... **
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 20:32
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
Als meisje kan je een jongen niet als beste vriend hebben. Puur omdat je beide van het andere geslacht bent, en er dus een spanningsverschil ontstaat.

Wat vinden jullie hiervan?!
ben ik het niet mee eens... ik kan beter met jongens opschieten dan dat ik met meisjes kan .. ik kan het nooit hebbe bij meisjes over dat geroddel en van al die kleine dingetjes van bijv : oeh kut me nagel is gebroke " .... so what boeiend !!
majah ik kan dan wel met sommige meisjes opschieten maar beter met jongens .. majah
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vriendschap tussen jongen en meisje!?
123AnonyMous123
14 01-09-2015 13:45
Liefde & Relatie verbreken van vriendschap
Verwijderd
24 21-01-2007 01:01
Liefde & Relatie ikke niet begrijp
dolliefijntje
38 24-12-2003 08:53
Liefde & Relatie tot hoever gaat vriendschap?
steentje
24 30-01-2003 20:37
Liefde & Relatie Een jongen kan alleen een vriendschap met een meisje hebben als...
Toscane
50 12-11-2002 14:56
Liefde & Relatie Waarin zit het verschil tussen een relatie en een vriendschap?
John Sickbock
73 08-07-2002 14:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.