Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2006, 18:53
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 19-03-2006 @ 15:13 :
Even n vraagje over christina piercing;
het bovenste bolletje zit zegmaar in mn huid, en er zit een soort 'kuil' nu, ziet er niet zo prettig uit. Kan dit kwaad/gaat het over? tis net of het staafje eigenlijk beter iets gebogen kan zijn oid omdat het nu in mn huid drukt..

edit: als ik het schoonmaak met een wattenstaafje+zeep zit er zelfs bloed brr
ik had dat ook
maar heb hem idd beetje surface bar gebogen zodat er geen druk meer op bovenste balletje staat
kan jij dna ook best ff doen/laten doen
Advertentie
Oud 19-03-2006, 18:55
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Als ik dat vrijdag laat doen, is dat dan erg? Of kan het beter z.s.m.? Ik ben mijn ov kwijt en het duurt nog wel even voordat ik een nieuwe krijg dus misschien kan ik het maar beter hier in Utrecht laten doen. Argh
__________________
look back and laugh
Oud 19-03-2006, 19:11
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Krynn schreef op 15-03-2006 @ 16:44 :

[afbeelding]
Ohhh...mooi ...wordt dat nog een volle arm of blijft het bij bovenarm?
Tis al bijna een volle arm, nog 1 stukje op de onderarm en hij is af.
Oud 19-03-2006, 20:12
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 19-03-2006 @ 19:55 :
Als ik dat vrijdag laat doen, is dat dan erg? Of kan het beter z.s.m.? Ik ben mijn ov kwijt en het duurt nog wel even voordat ik een nieuwe krijg dus misschien kan ik het maar beter hier in Utrecht laten doen. Argh
kan je wel mee wachten tot vrijdag maar je akn ook daar laten doen, maar zover ik weet zijn er geen/weinig zaken die dat materiaal in die piercing zetten maar je kan proberen
successss
Oud 19-03-2006, 20:51
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
MissTake schreef op 18-03-2006 @ 19:01 :
en al je je madonna met 1.2 laat piercen heb je helemaaaal inie minie puntje litteken..
Thanks voor de info
Oud 19-03-2006, 20:53
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
MissTake schreef op 19-03-2006 @ 21:12 :
kan je wel mee wachten tot vrijdag maar je akn ook daar laten doen, maar zover ik weet zijn er geen/weinig zaken die dat materiaal in die piercing zetten maar je kan proberen
successss
ik bel ze morgen wel even
__________________
look back and laugh
Oud 19-03-2006, 21:23
Verwijderd
De mooiste tattoo vind ik die rug van een vrouw waarop de gaten van een cello zijn getattooeerd. Kan iemand daar een plaatje van vinden? Elke andere tattoo die daar nog bij gezet zou worden zou het hele plaatje breken.
Oud 19-03-2006, 21:24
Verwijderd
Wat is een normale prijs voor een anti-eyebrow piercing??
Oud 19-03-2006, 21:38
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 19-03-2006 @ 22:23 :
De mooiste tattoo vind ik die rug van een vrouw waarop de gaten van een cello zijn getattooeerd. Kan iemand daar een plaatje van vinden? Elke andere tattoo die daar nog bij gezet zou worden zou het hele plaatje breken.
Oud 19-03-2006, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 19-03-2006 @ 22:38 :
[afbeelding]
naja das geen goed plaatje
Oud 19-03-2006, 22:29
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
dit beter rutger??
http://www.molokosynthemesc.com/sear...na%2C+Chile%29
Oud 19-03-2006, 22:35
Verwijderd
mm zo vind ik em ook niet zo ruig uitzien. vind het sowieso niet zo vet als je dit na gaat doen.
Oud 20-03-2006, 07:48
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-03-2006 @ 23:35 :
mm zo vind ik em ook niet zo ruig uitzien. vind het sowieso niet zo vet als je dit na gaat doen.
er zijn zoveel vrouwen met die dingen op haar rug, vind het nog goed egvonden dat ze ze beetje schaduw achtig heeft gemaakt
maar iets beters akn ik ook net vindennnn
Oud 20-03-2006, 09:34
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
MissTake schreef op 17-03-2006 @ 20:11 :
als de vorige net gesloten werk dan post ik hem hier stiekem nog eens
mijn elleboogje
[afbeelding]
mooi hoor !
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 20-03-2006, 15:02
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik ga wss mn wenkbrauwpiercing en mn lippiercing eruit halen, wanneer de tijd is aangebroken dat ik op sollicitatie gesprek word gevraagd. Ik vind het wel enorm jammer van het geld dat k erin heb gestoken. En eigelijk wil k ze ook liever inhouden, maar in deze situatie heeft het meer voordelen dan nadelen als k ze eruit haal
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 20-03-2006, 15:35
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 19-03-2006 @ 23:03 :
naja das geen goed plaatje
Ik heb ook maar heel kort gezocht.
Oud 20-03-2006, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 20-03-2006 @ 16:02 :
Ik ga wss mn wenkbrauwpiercing en mn lippiercing eruit halen, wanneer de tijd is aangebroken dat ik op sollicitatie gesprek word gevraagd. Ik vind het wel enorm jammer van het geld dat k erin heb gestoken. En eigelijk wil k ze ook liever inhouden, maar in deze situatie heeft het meer voordelen dan nadelen als k ze eruit haal
Er zijn ook wel baantjes waarbij piercings geen probleem zijn. In een supermarkt of restaurant is het het (nog?) not done, maar schoonmaken of archiveren kan bijv. wel. Ik ben erg blij met mijn kantoorbaantje over een paar jaar zullen ze er wel uit moeten, in de advocatuur kan ik niet aankomen met 4 piercings in mijn gezicht
Oud 20-03-2006, 19:51
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Katje schreef op 20-03-2006 @ 16:59 :
Er zijn ook wel baantjes waarbij piercings geen probleem zijn. In een supermarkt of restaurant is het het (nog?) not done, maar schoonmaken of archiveren kan bijv. wel. Ik ben erg blij met mijn kantoorbaantje over een paar jaar zullen ze er wel uit moeten, in de advocatuur kan ik niet aankomen met 4 piercings in mijn gezicht
Dat wel, maar aangezien ik geen zin heb om uit school ramen te gaan wassen en dergelijke, haal ik ze er toch liever uit. Ik stap denk ik maar over op de tattoo's over 2 jaar
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 20-03-2006, 20:17
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
hoi ik ben in paniek, t bolletje van mn lippiercing is eraf gevallen (kwijt:@) en ik heb m nog maar n maand. Hoe snel groeit dat ding dicht weet iemand dat?

En als je naar de piercingshop gaat voor n nieuw bolletje, hoe duur is dat dan ongeveer?
__________________
bonnie and clyde
Oud 20-03-2006, 20:24
Verwijderd
Tongpiercingballetjes zijn een euro of 5, zoiets zal het ook wel zijn voor een lippiercing.

Verder, wat kut. Ik kan me herinneren dat iemand ooit zei dat die dingen best hard dichtgroeiden, maarrrrr, voor je in paniek raakt, afwachten tot iemand er iets over zegt die er meer verstand van heeft. Ik geloof dat toen wel werd aangeraden om het staafje/iets er alsnog in te houden. Als je gewoon thuis zit de dag dat je 'm kwijt bent en de dag erna langs de piercer gaat, dan kan dat best. Dan kan er niks dichtgroeien. Over 's nachts weet ik dan weer niks eehhh. Maar goed, hm, er uithalen en weinig slapen, oid?

Oja, en een laatste iets - daarom moet je altijd zorgen dat je ergens nog een of wellicht zelfs twee reserveballetjes hebt. (a)
Oud 20-03-2006, 20:45
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik heb weleens een maand zonder bolletje rond gelopen. ook als je gaat slapen blijft het staafje wel gewoon zitten, hoor. athans bij mij.
__________________
sleep is no friend.
Oud 20-03-2006, 23:43
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hm ik hoop het maar, t kutte is dat ie pas n maand erin zit, dus volgens mij is de kans op dichtgroeien dan groter..ik ga morgen wel effe langs de shop
__________________
bonnie and clyde
Oud 20-03-2006, 23:57
Verwijderd
In één nacht kan er niet zo veel fout gaan, lijkt me. Al helemaal niet als je het staafje er in houdt.
Oud 21-03-2006, 00:00
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 21-03-2006 @ 00:57 :
In één nacht kan er niet zo veel fout gaan, lijkt me. Al helemaal niet als je het staafje er in houdt.
Ok thanks, krijg alleen t staafje er niet in effe doordouwen dan maar
__________________
bonnie and clyde
Oud 21-03-2006, 00:03
Verwijderd
ff proppen dan
Oud 21-03-2006, 00:07
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
uhuh, t lukt niet
__________________
bonnie and clyde
Oud 21-03-2006, 00:10
Verwijderd
hoezo heb je in eerste instantie dat staafje er uit gehaald dan? of viel hij er gewoon opeens uit?
Oud 21-03-2006, 00:13
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-03-2006 @ 01:10 :
hoezo heb je in eerste instantie dat staafje er uit gehaald dan? of viel hij er gewoon opeens uit?
t balletje pleurde er kennelijk opeens af want t staafje viel voor me neer op mn bureau
__________________
bonnie and clyde
Oud 21-03-2006, 10:44
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Haha ik heb gisteren een shop in utrecht gebeld voor die christina:

Ik: "zetten jullie de christina piercing met teflon?"
Zij, heel arrogante toon: "uhh.. weet je eigenlijk wel wat dat is?"
Ik: "eh ja ik heb er zelf een"
Zij, nog steeds kattig: " oh nou dat zetten we niet met teflon hoor, ik weet niet waar je dat hebt laten doen maar dat hoort helemaal niet!"
__________________
look back and laugh
Oud 21-03-2006, 11:24
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Mensen in piercings shops zijn heel vaak arrogant. In Queen of Rings werken ook van die arrogante wijven.

Maar teflon is toch juist beter, geneest snel enzo?
Oud 21-03-2006, 11:37
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 21-03-2006 @ 12:24 :
Mensen in piercings shops zijn heel vaak arrogant. In Queen of Rings werken ook van die arrogante wijven.
Moet je maar niet naar van die trendy zaken gaan.

Ik heb echt een hekel aan die mentalitait van dat soort volk. "Hoe meer piercings in het uur, hoe beter. Tattoos? Ja, zetten we wel, als ze maar standaard en simpel zijn. Kunnen we daarna snel door naar de volgende klant!"
Oud 21-03-2006, 11:41
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 21-03-2006 @ 12:37 :
Moet je maar niet naar van die trendy zaken gaan.

Ik heb echt een hekel aan die mentalitait van dat soort volk. "Hoe meer piercings in het uur, hoe beter. Tattoos? Ja, zetten we wel, als ze maar standaard en simpel zijn. Kunnen we daarna snel door naar de volgende klant!"
Ik heb er ook niks laten zetten. Mijn ex kreeg een lippiercing van me en die wilde hem graag snel laten zetten en die was het dichtst bij.

Ben zelf een paar keer bij Miranda (Bodypiercing, Van Speijkstraat) geweest, haar vind ik ook wel wat vreemd maar ze neemt wel de tijd voor je.
Oud 21-03-2006, 12:33
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 21-03-2006 @ 12:24 :
Mensen in piercings shops zijn heel vaak arrogant.

Maar teflon is toch juist beter, geneest snel enzo?
Niet altijd maar vaak inderdaad wel.. yuk. En ja ik geloof van wel, maar zij zetten hem vast met navelpiercings ofzo ik weet t niet.
__________________
look back and laugh
Oud 21-03-2006, 14:26
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 21-03-2006 @ 13:33 :
Niet altijd maar vaak inderdaad wel.. yuk. En ja ik geloof van wel, maar zij zetten hem vast met navelpiercings ofzo ik weet t niet.
dat zijn vaak de shops die gewoon niet eens proberen met dat materiaal te werken...het is wat duurder dan het standaard spul van hun ja... en ze moeten de werkwijze van hun erop aanpassen, zal wel teveel werk zijn ofzo
Achja, ik ben blij dat ik ermee mag werken want ik vind het superrrrfijn spul!
maar ieder zijn ding he is ook maar net waar je zelf ervaring mee hebt
Oud 21-03-2006, 15:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik vind het fijne van teflon vooral dat je het gewoon kunt buigen en afknippen, het hoeft er niet eens uit ofzo
__________________
look back and laugh
Oud 21-03-2006, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Backstage schreef op 19-03-2006 @ 22:24 :
Lieverds, wat is een normale prijs voor een anti-eyebrow piercing??
Oud 21-03-2006, 20:15
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 21-03-2006 @ 16:28 :
Ik vind het fijne van teflon vooral dat je het gewoon kunt buigen en afknippen, het hoeft er niet eens uit ofzo
Teflon <3 Na 2 maanden met een ijzer staafje [labret] rond te hebben gelopen kwam ik bij Bunker tattoo [Breda] die mij teflon adviseerde. uiten dat het goedkoper was, zit het echt heerlijk!
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 21-03-2006, 20:44
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
@ backstage: Ik heb er 50 euro voor betaald.Maar nadat ie voor de 2e keer was uitgegroeid gaf ik het maar op .
Oud 21-03-2006, 21:02
Shortiej
Avatar van Shortiej
Shortiej is offline
Ja ik heb ook ontdekt dat piercings bij je wenkbrauw er snel uitgroeien. Bij mezelf is hij er ook 2 keer uitgegroeid en hoor het vaker... Best vaag en heel irritant!
__________________
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen!
Oud 21-03-2006, 22:31
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 21-03-2006 @ 12:37 :
Moet je maar niet naar van die trendy zaken gaan.

Ik heb echt een hekel aan die mentalitait van dat soort volk. "Hoe meer piercings in het uur, hoe beter. Tattoos? Ja, zetten we wel, als ze maar standaard en simpel zijn. Kunnen we daarna snel door naar de volgende klant!"
ja dat is inderdaar irritant. Buiten dat een relaxte sfeer veel beter is, zijn vaak mensen ook gewoon heel zenuwachtig. Dan is een beetje praten en geinen juist wel ok.

Ik vind piercen en tattoo's zetten sowieso een werkje waar je de tijd voor moet nemen. Jammer dat er zaken zijn die dat niet begrijpen.
Oud 21-03-2006, 22:42
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Shortiej schreef op 21-03-2006 @ 22:02 :
Ja ik heb ook ontdekt dat piercings bij je wenkbrauw er snel uitgroeien. Bij mezelf is hij er ook 2 keer uitgegroeid en hoor het vaker... Best vaag en heel irritant!
kan ook zijn d at ie doro zenuwknooppunt is gezet en dan groeit ie er ook uit, kotm heel vaak voor bij wenkbrauw

en anti eyebrow is bij ons 30
bij mij niet uitgegroeid maar heb hem er uitgehaald
Oud 22-03-2006, 13:00
Verwijderd
hmmm ik zit aan een snakebite te denken, vraag me af of het me zal staan
Oud 22-03-2006, 13:25
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
milkzhake schreef op 22-03-2006 @ 14:00 :
hmmm ik zit aan een snakebite te denken, vraag me af of het me zal staan
Een? Snakebites zijn twee piercings aan weerszijde van je lip of je tong.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 22-03-2006, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 22-03-2006 @ 13:25 :
Een? Snakebites zijn twee piercings aan weerszijde van je lip of je tong.
ja dat weet ik
Oud 22-03-2006, 14:43
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Nee ok Je praat in enkelvoud, dus ik denk; ik meld het even.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 22-03-2006, 15:16
Verwijderd
K had houten plugs gekocht, komen ze in 20 stukjes aan.
Oud 22-03-2006, 15:36
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
milkzhake schreef op 22-03-2006 @ 14:00 :
hmmm ik zit aan een snakebite te denken, vraag me af of het me zal staan
Ik weet het ook niet maar vind het in general best wel stom. Bij meisjes kan ik me er helemaal niet zoveel bij voorstellen.
Oud 22-03-2006, 15:57
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Qamra schreef op 22-03-2006 @ 14:25 :
Een? Snakebites zijn twee piercings aan weerszijde van je lip of je tong.
Wat moest er dan gezegd worden? Ik zit aan twee snakebites te denken?
__________________
qkw <3
Oud 22-03-2006, 17:18
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 22-03-2006 @ 16:16 :
K had houten plugs gekocht, komen ze in 20 stukjes aan.
Terugsturen en niet betalen danwel mocht je dat al wel gedaan hebben gewoon je geld terugeisen. Of gewoon terugsturen dat ze je nieuwe sturen.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 22-03-2006, 17:34
Verwijderd
Krijg mijn geld terug, gelukkig


Snif.

Laatst gewijzigd op 22-03-2006 om 17:36.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.