Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2006, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 22-03-2006 @ 18:34 :
Krijg mijn geld terug, gelukkig

[afbeelding]
Snif.
dan moet je wel erg lomp met je post omgaan maar beter dat je je geld terug krijgt al is het zonde van je plugs
Advertentie
Oud 22-03-2006, 21:29
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Haha ik ga zaterdag met mn vriend naar Maastricht, en hij wil weer een labret laten zetten maar loopt er al dagen over te miepen, want hij is eigenlijk bang voor naalden. Hehe
__________________
look back and laugh
Oud 22-03-2006, 22:10
Verwijderd
Ik had laatst plugs besteld, toen kwamen ze niet eens aan.
Maar ze wilden gelukkig het nog een keer opsturen!
Oud 23-03-2006, 06:48
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Jules schreef op 22-03-2006 @ 16:57 :
Wat moest er dan gezegd worden? Ik zit aan twee snakebites te denken?
Nee, "ik zit aan snakebites te denken".
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 23-03-2006, 12:54
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb mn lippiercing terug ik was naar een andere shop gegaan en daar zeiden ze dat ze de wond nog wel open kregen en toen hebben ze m doorgestoken en opgerekt pff dat deed zeer. En toen meteen maar eentje in mn wenkbrauw laten zetten
verslavend
__________________
bonnie and clyde
Oud 23-03-2006, 13:33
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 22-03-2006 @ 18:34 :
Krijg mijn geld terug, gelukkig

[afbeelding]
Snif.
Wow hoe groot zijn die wel niet joh?
Jammer dat ze gewoon kapot aankwamen, je zou verwachten dat ze ze inpakken in een beschermbubbelfolie oid.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 23-03-2006, 14:18
Verwijderd
10mm. En ze zaten in zon bubbeltjesplasticenvelop (leuk voor scrabble ), maar is toch niet genoeg geweest.. Geplet onder de andere post op het postkantoor, denk ik. Ach, geld terug, no harm done. Jammer, das het enige.
Oud 23-03-2006, 16:43
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
http://www.bmezine.com/pierce/05-lip...mepb235726.jpg
Zo'n kleintje wil ik, maar dan iets meer naar beneden en dichter naar mijn lip.
__________________
.
Oud 23-03-2006, 19:35
Verwijderd
ehh ik heb een kopstoot van m'n paard gehad, en nu is een balletje van mn vertical labret weg, en m'n lip dik en paarsig. de piercing zelf doet ook zeer. meh nouja, hij zit er iig nog in.
Oud 23-03-2006, 21:13
655321
655321 is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 23-03-2006 @ 15:18 :
10mm. En ze zaten in zon bubbeltjesplasticenvelop (leuk voor scrabble ), maar is toch niet genoeg geweest.. Geplet onder de andere post op het postkantoor, denk ik. Ach, geld terug, no harm done. Jammer, das het enige.
Ik heb een tijdje bij de TPG gewerkt en ze gaan écht heel lomp met post om daar. Het is een wonder als je je post heel in je brievenbus krijgt. Vooral met grote pakketten.
__________________
Fire, walk with me
Oud 24-03-2006, 06:46
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
655321 schreef op 23-03-2006 @ 22:13 :
Ik heb een tijdje bij de TPG gewerkt en ze gaan écht heel lomp met post om daar. Het is een wonder als je je post heel in je brievenbus krijgt. Vooral met grote pakketten.
Agreed. Je kunt meer met pakketten dan je dénkt hoor.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 24-03-2006, 13:17
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Weet iemand nog een shop ergens in twente waar ik geen 50 euro betaal voor een piercing bovin mijn oor?

Ik vind 50 euro wel heel erg veel geld namelijk.
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 24-03-2006, 14:30
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
655321 schreef op 23-03-2006 @ 22:13 :
Ik heb een tijdje bij de TPG gewerkt en ze gaan écht heel lomp met post om daar. Het is een wonder als je je post heel in je brievenbus krijgt. Vooral met grote pakketten.
Klopt.

Ik mag van mn werk een piercing, ze vinden het alleen jammer want ze vinden het niet zo mooi. Nu is de grote vraag, staat het me wel en zo ja dan ga ik het deze week nog doen.
Oud 24-03-2006, 14:50
Built to last
Built to last is offline
Ik werk zelf bij de TPG maar het probleem met die pluggen is geweest dat het waarschijnlijk in een klein bubbleenvelopje op de post is gedaan.

En niet als pakket verstuurd is, een sorteermachine zoals ze die tegenwoordig hebben is echt niet breekbaar spulvriendelijk...

MAar ja, 39ct versus 1,56 verzendkosten...t is me wat.
Oud 24-03-2006, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 24-03-2006 @ 15:30 :
Klopt.

Ik mag van mn werk een piercing, ze vinden het alleen jammer want ze vinden het niet zo mooi. Nu is de grote vraag, staat het me wel en zo ja dan ga ik het deze week nog doen.
Weet je al zeker wat voor een?

En dat staathetmewel-probleem ken ik.. Twijfeltwijfel.
Oud 24-03-2006, 16:13
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Gadje schreef op 24-03-2006 @ 15:30 :
Klopt.

Ik mag van mn werk een piercing, ze vinden het alleen jammer want ze vinden het niet zo mooi. Nu is de grote vraag, staat het me wel en zo ja dan ga ik het deze week nog doen.
Wat wil je laten zetten? Tuurlijk staat het, en anders haal je m er weer uit
__________________
look back and laugh
Oud 24-03-2006, 16:46
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 24-03-2006 @ 17:13 :
Wat wil je laten zetten? Tuurlijk staat het, en anders haal je m er weer uit
Wel zonde van het geld

En even vraagje, heeft iemand ervaring met een surface piercing die zo naast verticaal je oor zit en niet echt in je gezicht? Hoe duur, hoe pijnlijk, en last met uitgroeien enzo?
Ik wil eigenlijk eentje schuin onder mijn oog, maar op mijn werk mag dat niet en ik heb liever geld dan zo'n piercing dus tjsa
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 24-03-2006, 19:53
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 24-03-2006 @ 17:13 :
Wat wil je laten zetten? Tuurlijk staat het, en anders haal je m er weer uit
Ik wil een schuine labret, maar wel dun en heel klein. 1.2 mm en een ieniemini bolletje. Of een vertical.
Maar ja ik weet niet of het me staat en ik ben slecht met photoshop op dat gebied...
En ja ik zou het wel zonde van mn geld vinden...
Oud 25-03-2006, 02:43
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Gadje schreef op 24-03-2006 @ 20:53 :
Ik wil een schuine labret, maar wel dun en heel klein. 1.2 mm en een ieniemini bolletje. Of een vertical.
Maar ja ik weet niet of het me staat en ik ben slecht met photoshop op dat gebied...
En ja ik zou het wel zonde van mn geld vinden...
Hoe ziet dat eruit?
Oud 25-03-2006, 12:56
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
L_angel schreef op 24-03-2006 @ 17:46 :
Wel zonde van het geld

En even vraagje, heeft iemand ervaring met een surface piercing die zo naast verticaal je oor zit en niet echt in je gezicht? Hoe duur, hoe pijnlijk, en last met uitgroeien enzo?
Ik wil eigenlijk eentje schuin onder mijn oog, maar op mijn werk mag dat niet en ik heb liever geld dan zo'n piercing dus tjsa
Een klasgenoot van me heeft er zo eentje. Ze zal hem nu zo'n 6 maanden hebben, en het ziet er nog steeds goed uit. Soms een beetje rood, maar hij is nog niet uitgegroeit.

Hoe duur die is weet ik niet, en qua pijn... Knijp maar eens heel hard in je wangen, ik denk dat de pijn daar mee te vergelijken is. Want wss krijg je een verdoving (spray of iets denk ik).
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 25-03-2006, 14:13
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
L_angel schreef op 24-03-2006 @ 17:46 :
Wel zonde van het geld

En even vraagje, heeft iemand ervaring met een surface piercing die zo naast verticaal je oor zit en niet echt in je gezicht? Hoe duur, hoe pijnlijk, en last met uitgroeien enzo?
Ik wil eigenlijk eentje schuin onder mijn oog, maar op mijn werk mag dat niet en ik heb liever geld dan zo'n piercing dus tjsa
heb m gehad, ongeveer 9 maanden. heb er 30 euro voor betaald, best wel pijnlijk en na een maand of 7 begon ie wel een beetje moeilijk te doen. soms rood, pus, bultjes...en op t laatst begon ie echt erg uit groeien, dus toen moest ie er toch echt uit.
Oud 25-03-2006, 22:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
@ Gadje; bedoel je met een schuine labret zo een als ik heb? ik vind die iedereen wel staan eigenlijk..zeker als je het balletje klein houdt

Vandaag een kleiner ringetje in m'n neus laten doen, ben er erg blij mee. M'n christina is weer gered maar cleavage moest eruit en t ziet er nasty uit nu. Nu maar bedenken waar ik een andere surface ga laten zetten al weet ik niet of het wel zin heeft (blijkbaar heb ik niet zo'n geschikte huid oid.)
__________________
look back and laugh
Oud 25-03-2006, 22:21
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 25-03-2006 @ 15:13 :
heb m gehad, ongeveer 9 maanden. heb er 30 euro voor betaald, best wel pijnlijk en na een maand of 7 begon ie wel een beetje moeilijk te doen. soms rood, pus, bultjes...en op t laatst begon ie echt erg uit groeien, dus toen moest ie er toch echt uit.
Maar heb je er nog littekens aan over gehouden, en kon je er uberhaupt op liggen? Mijn oorbel bovenin mijn oor doet normaal verder geen pijn, maar ik kan er niet goed op liggen met slapen enzo, en ik wil die surface dus aan de andere kant maar straks heb ik daar ook last van, kan ik helemaal niet meer op mijn zij slapen

thnx En ook @ flip, hoewel ik denk dat het wel iets meer pijn doet dan hard in je wang knijpen
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 26-03-2006, 00:21
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
L_angel schreef op 25-03-2006 @ 23:21 :
Maar heb je er nog littekens aan over gehouden, en kon je er uberhaupt op liggen? Mijn oorbel bovenin mijn oor doet normaal verder geen pijn, maar ik kan er niet goed op liggen met slapen enzo, en ik wil die surface dus aan de andere kant maar straks heb ik daar ook last van, kan ik helemaal niet meer op mijn zij slapen

thnx En ook @ flip, hoewel ik denk dat het wel iets meer pijn doet dan hard in je wang knijpen
je kan er gewoon op liggen hoor je zal er weinig last van hebben maar niet iedereen eheft egschikte huid voor surface piercings, ik heb hem zeker een jaar gehad maar op laatste was er zon rood vlekje halverwege en kwam er prutje uit en als het er nie meer gezond uitziet haal ik hem liever eruit
heb klein beetje litteken maar niet echt opvallend ofzo... zal eens kijken of ik morgen fototje van men littekentje voor je kan maken.
Oud 26-03-2006, 09:13
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Als ik dit jaar geslaagd ben en mijn medicatie kuur is voorbij ga ik zo'n piericing gelijk UUUF laten zetten jah
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 26-03-2006, 09:34
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 25-03-2006 @ 23:07 :

M'n christina is weer gered
Heb je nu een gebogen staafje?
__________________
.
Oud 26-03-2006, 10:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Jup als een soort nietje |__| zoiets. Beter
__________________
look back and laugh
Oud 26-03-2006, 12:21
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 26-03-2006 @ 11:28 :
Jup als een soort nietje |__| zoiets. Beter
zo moet dat
goed dat je je hebt kunnen beheersen en niks hebt laten zetten
Oud 26-03-2006, 13:56
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 25-03-2006 @ 23:07 :
@ Gadje; bedoel je met een schuine labret zo een als ik heb? ik vind die iedereen wel staan eigenlijk..zeker als je het balletje klein houdt

Vandaag een kleiner ringetje in m'n neus laten doen, ben er erg blij mee. M'n christina is weer gered maar cleavage moest eruit en t ziet er nasty uit nu. Nu maar bedenken waar ik een andere surface ga laten zetten al weet ik niet of het wel zin heeft (blijkbaar heb ik niet zo'n geschikte huid oid.)
Ja die bedoel ik, maar met mn bril vind ik het zelf al gauw teveel worden
Dus nu wil ik voor een andere gaan, cleavage of een andere surface...
Oud 26-03-2006, 13:56
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
@ misstake: Hehe ja was wel raar hoor.. en iedereen die wist dat ik naar maastricht was geweest was verbaasd dat er niks nieuws bijzat, haha.
__________________
look back and laugh
Oud 26-03-2006, 14:52
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
MissTake schreef op 26-03-2006 @ 01:21 :
je kan er gewoon op liggen hoor je zal er weinig last van hebben maar niet iedereen eheft egschikte huid voor surface piercings, ik heb hem zeker een jaar gehad maar op laatste was er zon rood vlekje halverwege en kwam er prutje uit en als het er nie meer gezond uitziet haal ik hem liever eruit
heb klein beetje litteken maar niet echt opvallend ofzo... zal eens kijken of ik morgen fototje van men littekentje voor je kan maken.
ok cool dankjewel
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 26-03-2006, 18:33
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Ik heb nu een kerstbal aan m'n offcentre labret
Die dingetjes lijken veel kleiner als je ze gewoon in je hand hebt. Maar goed ik koop wel weer een keer een kleiner bolletje..

Ik had dus eerst een super klein spike dingetje erop, maar die kon ik na een week al door het gat heen trekken en vorige week ben ik 'm kwijt geraakt toen ik dronken was (nee niet ingeslikt, volgens mij..)
__________________
jaaaaa jaaa
Oud 27-03-2006, 10:11
Verwijderd
hmm ik moet mijn tongpiercing uitdoen vanwege een baan. Weet iemand hoelang je precies een tongpiercing uit kan laten zonder dat het dichgroeit en of er dingetjes zijn die het dichtgroeien tegen houden??
Oud 27-03-2006, 10:18
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
er bestaan retainers daarvoor, zag ik zaterdag geloof ik nog liggen, een doorzichtig staafje met elastiekjes
__________________
look back and laugh
Oud 27-03-2006, 10:27
Verwijderd
en waar kan ik zoiets vinden???
Oud 27-03-2006, 11:30
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Strawberry-girl schreef op 27-03-2006 @ 11:11 :
hmm ik moet mijn tongpiercing uitdoen vanwege een baan. Weet iemand hoelang je precies een tongpiercing uit kan laten zonder dat het dichgroeit en of er dingetjes zijn die het dichtgroeien tegen houden??
hangt beetje af van hoelang je hem hebt, maar zolang je ana de onderkant dat gaatje ziet is ie bijna altijd nog open, alleen wat gekrompen, zaterdag had ik nog meisje ahd hem maar 3 maanden gehad en toen een jaar uit en gewoon weer er terug in kunnen zetten, maar zelf zal je dat niet lukken.
retaitner kan idd ook, is aan bovenkant een plat doorzichtig rondje en onder elastiekje erom.
Maar je kan hem hem gewoon uitlaten en bv 1 keer per week ff erdoor duwen dan komt ook wel goed hoor
Oud 27-03-2006, 14:06
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Strawberry-girl schreef op 27-03-2006 @ 11:27 :
en waar kan ik zoiets vinden???
In alle piercingshops / online shops
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 27-03-2006, 18:24
weazel
weazel is offline
heb een tragus piercing en wil hem stretchen, maar tot hoever mag deze gestretcht worden? en heeft iemand er misschien foto's van?
groeten
Oud 27-03-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
MissTake schreef op 27-03-2006 @ 11:30 :
hangt beetje af van hoelang je hem hebt, maar zolang je ana de onderkant dat gaatje ziet is ie bijna altijd nog open, alleen wat gekrompen, zaterdag had ik nog meisje ahd hem maar 3 maanden gehad en toen een jaar uit en gewoon weer er terug in kunnen zetten, maar zelf zal je dat niet lukken.
retaitner kan idd ook, is aan bovenkant een plat doorzichtig rondje en onder elastiekje erom.
Maar je kan hem hem gewoon uitlaten en bv 1 keer per week ff erdoor duwen dan komt ook wel goed hoor
ohh ok ik heb hem al een jaar of 4, ik dacht altijd dat hij na een paar uur weer dichtzat. Maar bedankt voor het antwoord.
heb in ieder geval ook een retainer besteld.
Oud 28-03-2006, 00:08
Verwijderd
gisteren heb ik geprobeert mijn oor verder te stretchen met van die stretchpinnen (of hoe je die dingen ook noemt) maar dat ging niet zo goed en nu heb ik zo'n ring met bolletje gekocht maar ik krijg hem niet open help? hoe maak ik zo'n ding los?
Oud 28-03-2006, 06:38
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
weazel schreef op 27-03-2006 @ 19:24 :
heb een tragus piercing en wil hem stretchen, maar tot hoever mag deze gestretcht worden? en heeft iemand er misschien foto's van?
groeten
Best laten stretchen als ik jou was... Je kan ver gaan, maar dat hangt van je oor zelf wel af. Foto's kan je op BME vinden
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 28-03-2006, 14:11
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Help mijn tragus heeft denk ik een paar klappen gehad (paar weken terug) en nu zit er (anderhalve week of zo) een klein rood bobbeltje aan de voorkant. Begint hij nu te bloemkolen?
__________________
qkw <3
Oud 28-03-2006, 14:13
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik heb iets heel raars met mijn tongpiercing, hij is heel gevoelig en net ervoor is mijn tong hard Ik heb em sinds november ongeveer, weet iemand wat het is? Een ontsteking of zo? Ik wil em er niet uithalen
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 28-03-2006, 15:44
Verwijderd
Heb n vraagje,

ben al een tijdje van plan een navelpiercing te zetten. Maar ik slaap op mn buik en ik heb gehoord dat dat dan niet meer kan.

En ik weet niet of ik wel kan slapen als ik altijd op mn rug of zij moet slapen
Oud 28-03-2006, 23:43
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Jules schreef op 28-03-2006 @ 15:11 :
Help mijn tragus heeft denk ik een paar klappen gehad (paar weken terug) en nu zit er (anderhalve week of zo) een klein rood bobbeltje aan de voorkant. Begint hij nu te bloemkolen?
Nee dat gaat vanzelf wel weg, tenminste ik heb ook rode bultjes gehad en na een tijdje vielen die er van zelf af. Gewoon schoon blijven maken.
Oud 29-03-2006, 19:05
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Gadje schreef op 29-03-2006 @ 00:43 :
Nee dat gaat vanzelf wel weg, tenminste ik heb ook rode bultjes gehad en na een tijdje vielen die er van zelf af. Gewoon schoon blijven maken.
Kee. Ik hoop het maar.. doe het 's avonds met zoutoplossing en 's morgens met unicura.. is wel goed toch?
__________________
qkw <3
Oud 29-03-2006, 19:41
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Jules schreef op 29-03-2006 @ 20:05 :
Kee. Ik hoop het maar.. doe het 's avonds met zoutoplossing en 's morgens met unicura.. is wel goed toch?
Ja dat lijkt me wel.
Misschien nog iets van sterilon er over heen blijven doen, tussendoor ofzo. Dan blijft het in ieder geval schoon
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 29-03-2006, 21:01
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Jules schreef op 29-03-2006 @ 20:05 :
Kee. Ik hoop het maar.. doe het 's avonds met zoutoplossing en 's morgens met unicura.. is wel goed toch?
unicura doodt ook huideigen bacteriën, die (soms? altijd?) nodig zijn voor genezing van het wondje/ de huid.

correct me if I'm wrong svp
__________________
pics or it didn't happen
Oud 29-03-2006, 21:11
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
nee da's sterilon (toch?)
__________________
look back and laugh
Oud 29-03-2006, 21:31
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
laat die sterilon maar beter achterwegen...
uni cura is primaaaa
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.