Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2006, 18:35
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Vee schreef op 31-07-2006 @ 19:21 :
Midden van mijn onderlip, en dan een ringetje zonder zo'n raar balletje

Lekker meteen de origneelste genomen, haha, nouja je moet ergens beginnen, en het gaat er met name om of het op de te piercen plek een beetje staat...

Ik wil er ook nog een door dat leuke oorflapje in je oor... geen idee wat de naam van het preciese flapje is, maar wilde er eerst een die niet door kraakbeen of tong heef hoefde... (ik vind naalden en prikjes echt vet eng... hehe)
Ik ga volgende week ook labret zetten !!

En dat flapje heet de ''tragus'' .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Advertentie
Oud 31-07-2006, 18:41
Vee
Vee is offline
Nou vraag ik me af, moet ik dat kreng ook draaien, zeg maar in de richting van het ringetje, want dat is echt best wel damn au... of werkt het in eerste instantie ook als ik hem van de ene naar de andere kant beweeg... dat is een stuk minder au...

ik ben een mietje, ik haat au!

(en dat is zo'n leuk flapje )
__________________
pretenties zijn kut
Oud 31-07-2006, 19:27
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Vee schreef op 31-07-2006 @ 19:41 :
Nou vraag ik me af, moet ik dat kreng ook draaien, zeg maar in de richting van het ringetje, want dat is echt best wel damn au... of werkt het in eerste instantie ook als ik hem van de ene naar de andere kant beweeg... dat is een stuk minder au...

ik ben een mietje, ik haat au!

(en dat is zo'n leuk flapje )
nee, dat hoeft niet. en ffs, zeg gewoon pijn ipv au.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 31-07-2006, 19:43
Vee
Vee is offline
ik ben echt te pussy voor het woord "pijn"... Pijn is voor mensen waarbij het om pijn gaat, dit is geen "pijn", dit is echte onvervalste kinderlijke "au"

en dat was de enige vraag over mijn au, so I won't mention it again
__________________
pretenties zijn kut
Oud 31-07-2006, 20:32
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
morgen anti tragus laten zetten, liefst 2 kleine zwarte balletjes. en mss ook nog tragus, maar dan mn andere oor.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 31-07-2006, 23:58
DrSjaak
DrSjaak is offline
MissTake, ben jij niet piercer bij een zaak in Maastricht?
Oud 01-08-2006, 01:25
Vee
Vee is offline
Citaat:
woezel schreef op 31-07-2006 @ 21:32 :
morgen anti tragus laten zetten, liefst 2 kleine zwarte balletjes. en mss ook nog tragus, maar dan mn andere oor.
prachtig!!!
__________________
pretenties zijn kut
Oud 01-08-2006, 07:12
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
DrSjaak schreef op 01-08-2006 @ 00:58 :
MissTake, ben jij niet piercer bij een zaak in Maastricht?
Juist wel.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 01-08-2006, 07:12
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Vee schreef op 31-07-2006 @ 20:43 :
ik ben echt te pussy voor het woord "pijn"... Pijn is voor mensen waarbij het om pijn gaat, dit is geen "pijn", dit is echte onvervalste kinderlijke "au"

en dat was de enige vraag over mijn au, so I won't mention it again
Dan doet iets dus "zeer"

Maar als je je piercing niet kunt bewegen zonder pijn, dan beweeg je hem gewoon niet. Simpel als dat
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 01-08-2006, 08:18
DrSjaak
DrSjaak is offline
Citaat:
Qamra schreef op 01-08-2006 @ 08:12 :
Juist wel.
Ja, dat vraag ik toch?

Hmm, cool... Volgens mij heb jij dan mijn navel en prince albert gezet...
Oud 01-08-2006, 08:32
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
DrSjaak schreef op 01-08-2006 @ 09:18 :
Ja, dat vraag ik toch?

Hmm, cool... Volgens mij heb jij dan mijn navel en prince albert gezet...
Jij vraagt of ze "niet piercer" is Het was ook flauw van me hoor
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 01-08-2006, 08:42
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
DrSjaak schreef op 01-08-2006 @ 09:18 :
Ja, dat vraag ik toch?

Hmm, cool... Volgens mij heb jij dan mijn navel en prince albert gezet...
jezus, tmi.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 01-08-2006, 09:48
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
DrSjaak schreef op 01-08-2006 @ 09:18 :
Ja, dat vraag ik toch?

Hmm, cool... Volgens mij heb jij dan mijn navel en prince albert gezet...
dat klopt, daar werk ik ...zou goed kunnen ja
sorry...weet het zo ff niet
Oud 01-08-2006, 10:31
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
woezel schreef op 31-07-2006 @ 21:32 :
morgen anti tragus laten zetten, liefst 2 kleine zwarte balletjes. en mss ook nog tragus, maar dan mn andere oor.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 01-08-2006, 12:24
Verwijderd
Citaat:
mandi schreef op 01-08-2006 @ 09:42 :
jezus, tmi.
stel je niet zo aan
Oud 01-08-2006, 12:38
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Urm schreef op 01-08-2006 @ 13:24 :
stel je niet zo aan
je hoeft niet te reageren.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 01-08-2006, 12:41
Verwijderd
Citaat:
mandi schreef op 01-08-2006 @ 13:38 :
je hoeft niet te reageren.
gelukkig was jouw reactie wel een enorme bijdrage aan het topic
Oud 01-08-2006, 12:44
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Urm schreef op 01-08-2006 @ 13:41 :
gelukkig was jouw reactie wel een enorme bijdrage aan het topic
Gelukkig post ik niet alleen zulke reacties. /care
__________________
pics or it didn't happen
Oud 01-08-2006, 12:55
Verwijderd
fijn dat je je eigen reacties zo waardevol vindt, ga zo door dan!!
Oud 01-08-2006, 12:57
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Does begrijpend lezen say anything to you? geeft niets.

ontopic:


verdorie zeg, m'n nieuwe liefde.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 01-08-2006, 13:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
oi, kappen kinders. *zwaait met vingertje*

Ik zit er trouwens ook aan te denken om een tatoeage te laten zetten, ik wil al een paar jaar, maar ik twijfel steeds aan wat ik wil. Ik denk iets Pixel-igs. Een soort van Diesel Sweeties meets Nick Baxter.
Wat zijn goede (custom) shops in de buurt van Rotterdam? M'n zus vertelde iets over tattoo Mick, schijnt heel mooi te kunnen tekenen, iemand ervaring met hem?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-08-2006, 13:56
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 01-08-2006 @ 14:53 :
oi, kappen kinders. *zwaait met vingertje*

Ik zit er trouwens ook aan te denken om een tatoeage te laten zetten, ik wil al een paar jaar, maar ik twijfel steeds aan wat ik wil. Ik denk iets Pixel-igs. Een soort van Diesel Sweeties meets Nick Baxter.
Wat zijn goede (custom) shops in de buurt van Rotterdam? M'n zus vertelde iets over tattoo Mick, schijnt heel mooi te kunnen tekenen, iemand ervaring met hem?
wow. feck'n wow.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 01-08-2006, 14:06
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
aaargh ik moet mn labret bolletje verwisselen voor een doorzichtige maar ik krijg het kreng met geen mogelijkheid los.. tips anyone?
__________________
look back and laugh
Oud 01-08-2006, 14:07
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 01-08-2006 @ 14:53 :
Nick Baxter
KWIJL!!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 01-08-2006, 14:16
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 01-08-2006 @ 15:06 :
aaargh ik moet mn labret bolletje verwisselen voor een doorzichtige maar ik krijg het kreng met geen mogelijkheid los.. tips anyone?
tangetje zoeken. helpt het best.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 01-08-2006, 14:17
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
k zit al te knoeien met een pincet maar het lukt echt niet haha, ik ga wel even bij een piercer langs een dezer dagen en dan hopen dat ze op mn werk niet gaan zeiken vandaag en morgen.
__________________
look back and laugh
Oud 01-08-2006, 15:07
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 01-08-2006 @ 14:53 :


Ik zit er trouwens ook aan te denken om een tatoeage te laten zetten, ik wil al een paar jaar, maar ik twijfel steeds aan wat ik wil. Ik denk iets Pixel-igs. Een soort van Diesel Sweeties meets Nick Baxter.
[/B]
mooii!!
Oud 01-08-2006, 17:32
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Aangezien de search het niet doet:
ik twijfel over een 'madonna' pierc.. Een klasgenoot van me had er telkens problemen mee en heeft em uiteindelijk uitgelaten en een behoorlijk litteken aan over gehouden.. Op i-net kan ik niet vinden dat er meer kans op 'narigheid' bij deze lippiercing is dan bij andere.

En, zijn er meer mensen die er een behoorlijk litteken aan over hebben gehouden toen ze 'm eruit haalden/ eruit lieten?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 01-08-2006, 19:01
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Wat voor narigheid? Wat voor problemen? Tandproblemen, ontstekingen, uitgroeien?!

Littekens hangt af van je eigen huid en hoe erg je piercing eraan toe is als je hem eruit haalt.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 01-08-2006, 20:05
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Qamra schreef op 01-08-2006 @ 20:01 :
Wat voor narigheid? Wat voor problemen? Tandproblemen, ontstekingen, uitgroeien?!

Littekens hangt af van je eigen huid en hoe erg je piercing eraan toe is als je hem eruit haalt.
Bij haar ging de pierc telkens ontsteken en volgens mij had ze het ook over het uitgroeien ervan..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 02-08-2006, 07:04
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Hmmja, ontsteken is meer lichaamsafhanklijk, dan piercing afhankelijk (hoewel je natuurlijk wel risico-piercings hebt. Surface enzo).

Uitgroeien doen lippiercings niet (dan moeten ze door een spier heen, fat change), verplaatsen wel. En dat verplaatsen heeft vaak weer te maken met het ontsteken (of andersom ). En echt uitgroeien van binnen naar buiten (dus dat het achterkantje zich in je lip graaft) heeft te maken met te korte staafjes in te gezwollen lippen. Maar dan ben je echt de lul hoor En stom dat je niet eerder hebt ingegrepen.


Maar als je een madonna vergelijkt met andere, soortgelijke lippiercings; nee, niet meer of minder kans op ontstekingen.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 02-08-2006, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 01-08-2006 @ 14:53 :
oi, kappen kinders. *zwaait met vingertje*

Ik zit er trouwens ook aan te denken om een tatoeage te laten zetten, ik wil al een paar jaar, maar ik twijfel steeds aan wat ik wil. Ik denk iets Pixel-igs. Een soort van Diesel Sweeties meets Nick Baxter.
Wat zijn goede (custom) shops in de buurt van Rotterdam? M'n zus vertelde iets over tattoo Mick, schijnt heel mooi te kunnen tekenen, iemand ervaring met hem?
prrr
Oud 02-08-2006, 17:26
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 01-08-2006 @ 14:53 :
oWat zijn goede (custom) shops in de buurt van Rotterdam? M'n zus vertelde iets over tattoo Mick, schijnt heel mooi te kunnen tekenen, iemand ervaring met hem?
Toetag in R'dam, maar die werkt exclusief op afspraak, lastig tussen te komen, en je mag wel ff sparen!





__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 02-08-2006, 18:15
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
drezzz schreef op 02-08-2006 @ 18:26 :
Toetag in R'dam, maar die werkt exclusief op afspraak, lastig tussen te komen, en je mag wel ff sparen!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Aan zijn werk te zien, is hij het zeker waard!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 02-08-2006, 18:25
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Tis dat ik t bij m'n baas gratis krijg, anders ging ik zeker ff daar langs!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 02-08-2006, 19:41
NomiPomi
NomiPomi is offline
Heb nu bijna 3 weken een neuspiercing (ringetje)
er zit al 2 weken een klein bultje boven, nog steeds niet weg. Lijkt net of het een soort van blaasje is. Het deed niet echt pijn, tot ie vandaag weer wat groter werd. Weet iemand wat dat kan zijn en of het wegtrekt en wat ik er aan kan doen..ik wil m niet eruit halen, dat vind ik zonde, en dat mag ook niet als ie zo nieuw is in irriteerd.
Oud 02-08-2006, 20:24
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline


stukje arm onder de scanner (ondersteboven)!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 02-08-2006, 20:35
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
drezzz schreef op 02-08-2006 @ 21:24 :
[afbeelding]

stukje arm onder de scanner (ondersteboven)!
<3
__________________
pics or it didn't happen
Oud 02-08-2006, 20:37
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
ja hij rockt! Volgende week inkleuren! wootwoot!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 02-08-2006, 23:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
drezzz schreef op 02-08-2006 @ 18:26 :
Toetag in R'dam, maar die werkt exclusief op afspraak, lastig tussen te komen, en je mag wel ff sparen!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
omg. <3
Dus als je die gast een idee geeft van wat je ongeveer wilt heben kan hij dat zo uitwerken? Wowwww.
Aan watvoor prijs moet ik denken voor een halve sleeve?

En weet je toevallig nog andere custom shops? (hoeft dan niet perse in R'dam)

PS: Die tat van jou is ook f'ing gaaf. Ben benieuwd hoe 'ie word met kleur.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-08-2006, 23:46
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 01-08-2006 @ 18:32 :
Aangezien de search het niet doet:
ik twijfel over een 'madonna' pierc.. Een klasgenoot van me had er telkens problemen mee en heeft em uiteindelijk uitgelaten en een behoorlijk litteken aan over gehouden.. Op i-net kan ik niet vinden dat er meer kans op 'narigheid' bij deze lippiercing is dan bij andere.

En, zijn er meer mensen die er een behoorlijk litteken aan over hebben gehouden toen ze 'm eruit haalden/ eruit lieten?
heb 2x een madonna gehad, half jaar na elkaar. De eerste keer met zetten wel een enorme bloeduitstorting gehad maar dat kwam meer door de piercer. Verder nooit last gehad. Nu heb ik hem eruit en je ziet het littekentje eigenlijk alleen als ik mijn lippen tuit.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-08-2006, 06:39
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 01-08-2006 @ 18:32 :
Aangezien de search het niet doet:
ik twijfel over een 'madonna' pierc.. Een klasgenoot van me had er telkens problemen mee en heeft em uiteindelijk uitgelaten en een behoorlijk litteken aan over gehouden.. Op i-net kan ik niet vinden dat er meer kans op 'narigheid' bij deze lippiercing is dan bij andere.

En, zijn er meer mensen die er een behoorlijk litteken aan over hebben gehouden toen ze 'm eruit haalden/ eruit lieten?
Er is wel ietsje meer kans. Maddona is een moeilijke soms. Maar niet echt meer als andere lippiercing soorten. Maar een een litteken, gewoon gelijk een andere piercing
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 03-08-2006, 06:40
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
drezzz schreef op 02-08-2006 @ 19:25 :
Tis dat ik t bij m'n baas gratis krijg, anders ging ik zeker ff daar langs!
Ja, dat kan ik geloven!
Prachtig werk doet hij...
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 03-08-2006, 11:24
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Hagel schreef op 03-08-2006 @ 00:46 :
heb 2x een madonna gehad, half jaar na elkaar. De eerste keer met zetten wel een enorme bloeduitstorting gehad maar dat kwam meer door de piercer. Verder nooit last gehad. Nu heb ik hem eruit en je ziet het littekentje eigenlijk alleen als ik mijn lippen tuit.
okay dat klinkt inderdaad niet zo heftig 21 augustus komt mijn loon, als ik teh curage heb, laat ik em zetten Ik ben echt een schijtert wat dat betreft.


btw, ik heb sinds vandaag stretchers en ze vallen telkens uit m'n oren Ik heb gewoon oplopende gekocht en uhm ik kan ze niet nog verder in m'n oorlelgaatje duwen
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 03-08-2006, 11:26
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Qamra schreef op 02-08-2006 @ 08:04 :
Hmmja, ontsteken is meer lichaamsafhanklijk, dan piercing afhankelijk (hoewel je natuurlijk wel risico-piercings hebt. Surface enzo).

Uitgroeien doen lippiercings niet (dan moeten ze door een spier heen, fat change), verplaatsen wel. En dat verplaatsen heeft vaak weer te maken met het ontsteken (of andersom ). En echt uitgroeien van binnen naar buiten (dus dat het achterkantje zich in je lip graaft) heeft te maken met te korte staafjes in te gezwollen lippen. Maar dan ben je echt de lul hoor En stom dat je niet eerder hebt ingegrepen.


Maar als je een madonna vergelijkt met andere, soortgelijke lippiercings; nee, niet meer of minder kans op ontstekingen.
Okay, dat klinkt duidelijk

Misschien was het inderdaad wel 'verplaatsten'. Mijn tragus, neus en helixgaatjes zijn allemaal gaan ontsteken na het zetten maar zodra dat achter de rug was, heb ik nooit meer ontstekingsprob's gehad
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 03-08-2006, 11:53
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 31-07-2006 @ 21:32 :
morgen anti tragus laten zetten, liefst 2 kleine zwarte balletjes. en mss ook nog tragus, maar dan mn andere oor.

uitgesteld wegens werken in stof en geen zin ingedoe en niet zoveel hygiene.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 03-08-2006, 15:52
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
NomiPomi schreef op 02-08-2006 @ 20:41 :
Heb nu bijna 3 weken een neuspiercing (ringetje)
er zit al 2 weken een klein bultje boven, nog steeds niet weg. Lijkt net of het een soort van blaasje is. Het deed niet echt pijn, tot ie vandaag weer wat groter werd. Weet iemand wat dat kan zijn en of het wegtrekt en wat ik er aan kan doen..ik wil m niet eruit halen, dat vind ik zonde, en dat mag ook niet als ie zo nieuw is in irriteerd.
Zo te horen is ie ontstoken, goed wassen met unicura zeep (kan je bij de drogist kopen). en geen andere shite op smeren, dus geen sterilon etc. verder zo min mogelijk aanzitten.
__________________
bonnie and clyde
Oud 03-08-2006, 17:06
NomiPomi
NomiPomi is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 03-08-2006 @ 16:52 :
Zo te horen is ie ontstoken, goed wassen met unicura zeep (kan je bij de drogist kopen). en geen andere shite op smeren, dus geen sterilon etc. verder zo min mogelijk aanzitten.
Met Unicura wassen doe ik al sinds ik hem heb
Zoutoplossing gebruik ik ook om het vuil eruit te halen zegmaar (dat trekt het vuil eruit)
Bultje is al ietsje minder dan gisteren gelukkig, en doet minder pijn, maar ik vind het gewoon niet zo charming uitzien
Zal wel wegtrekken hoop ik!
Oud 03-08-2006, 18:26
Verwijderd
morgen nieuwe piercing erbij
Oud 03-08-2006, 18:45
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 03-08-2006 @ 19:26 :
morgen nieuwe piercing erbij
wat voor?!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.