Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2002, 14:22
me_86
me_86 is offline
ik chat nu al best wel lang met een hele lieve jongen. hijs echt heel erg lief tegen me enzo. ik wil hem daarom ook binnenkort ontmoeten.

zijn er mensen die dit al vaker hebben gedaan?? en is het goed gelopen of slecht??
en is het erg moeilijk om een relatie te hebben als je ver uit elkaar woont?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2002, 14:32
lieve
lieve is offline
Hey,
ik heb het ook al eens gedaan afgesproken met iemand die ik enkel via Internet kende ... en het is inderdaad niet steeds rozegeur en maneschijn! Soms kan de persoon in kwestie serieus tegenvallen! En dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk!! Maar kan hij zich(misschien door de zenuwen)volledig anders gedragen, en is hij niet de "prins/es op het witte paard" van op het net! En een relatie met een serieus aantal km tussen, daar kan ik nog niet van meespreken! Ze zijn bij meestal van in de buurt!!
Groetjes Lieve, xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:01
Verwijderd
Nou ik heb al heel vaak afgesproken met meiden van internet.
En altijd gebeurde er ook wel "iets" en soms heel erg veel, ik neem aan dat je wel begrijpt waar ik het over heb. En 3 keer is er ook een relatie uit voorgekomen. Maar dat waren met meiden die mischien net een half uurtje van me vandaan woonde. En voordat we elkaar zagen hadden we dus alleen nog contact via internet maar nog geen relatie natuurlijk. Want ik weet gewoon dat je degene eerst moet zien in real life voordat je echt zeker weet dat je degene wel leuk vind. Maar op het moment dat we dus iets hadden.. spraken we elkaar nog maar heel weinig over internet en hadden we gewoon meer contact met bellen naar elkaar toe gaan smsen. We hadden dus een gewone normale relatie.

En ja.. in het begin heb je natuurlijk allerlei verwachtingen enzo.
Maar vaak kloppen die ook wel hoor.
Wanneer je elkaar heel een flinke tijd kent, en je vrij persoonlijk bent met elkaar en ook al aardig wat fotos hebt uigewisseld en natuurlijk vaak heb gebeld met elkaar. En je vind degene aan de hand daarvan leuk. Dan zul je hem of haar in real life ook wel leuk vinden, want dan kan het bijna niet tegenvallen.

En uhm over de afstand... hoever woonen jullie van elkaar vandaan? Vind jij de afstand nu al een probleem? als dat zo is dan zou ik er nog maar eens heel goed over nadenken of je dan een relatie beginnen. Want dat kan veel problemen oproepen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:09
me_86
me_86 is offline
hij woont in zeeland en ik in zuid-limburg.. dus dat is vrij ver weg.. maar ik wil t wel graag proberen..
eerst maar even een paar verhalen horen van andere mensen.. hun ervaringen.. en dan kijken of t ook in t echt gaat!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 16:06
Verwijderd
ja nou ik heb me lief vorig jaar februari ontmoet op 'n chatsite enne nu hebben we het 14 maanden ongeveer
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 17:35
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
me_86 schreef:
hij woont in zeeland en ik in zuid-limburg.. dus dat is vrij ver weg.. maar ik wil t wel graag proberen..
eerst maar even een paar verhalen horen van andere mensen.. hun ervaringen.. en dan kijken of t ook in t echt gaat!
haha, bij mij is 't net andersom zij woont in zeeland en ik in zuidlimburg, waar woon jij precies en hij???? kunnen we misschien samen reizen ofzo haha

bij ons gaat 't trouwens prima in 't echt hoor we hebben al meer dan 'n jaar

geef je msn adres maar over mail ofzo dat praat wat makkelijker
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 17:37
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:


haha, bij mij is 't net andersom zij woont in zeeland en ik in zuidlimburg, waar woon jij precies en hij???? kunnen we misschien samen reizen ofzo haha

bij ons gaat 't trouwens prima in 't echt hoor we hebben al meer dan 'n jaar

geef je msn adres maar over mail ofzo dat praat wat makkelijker
ja vet gaat hij soms misschien maandag om half 2 naar limburg toe? kan 'k samen met hem reize
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:54
Tenischa
Tenischa is offline
ik heb 2 keer een jongen ontmoet via internet de 1e woonde in tilburg dat liep helemaal verkeerd maar goed dat boeit niemand ook maar wat en de 2e in groninge liep ook helemaal verkeerd maar ik neem dat ook dat niemand wat boeit, en ik zelf woon in maastricht en nu mn huidige vriendje woont in rotterdam
ken hem al een tijdje en het gaat goed
het was wel zo dat we allebei wel verlegen waren op het begin in real life maar naar mate ga je je wel meer op je gemak voelen en je gewoon de gedragen
en het uiterlijk kan misschien tegenvallen maar wat boeit dat het gaat toch om innerlijk of niet dan?
om de afstand moet je je niet druk maken tis wel moeilijk dat je niet naar elkaar toe kan gaan wanneer je wilt want je maakt altijd een afspraak zou ik maar zeggen dat vind ik er wel lastig aan maar aan de ander kant.... het maakt het wel spannend vind ik dan hoor...!!
het kan goed lopen maar dus ook verkeerd maar goed dat is bij iedereen anders en ik denk dat je het gewoon een keertje moet proberen hoor meid!
en je ziet wel hoe het loopt toch?
ik merk wel bij mezelf dat ik het aan de ene kant wel fijn vind dat hij verder weg woont omdat hij dan niet de hele dag om me heen hangt maar aan de andere kant is het erg klote want hiero ga ik veel met jongens om en dan is het wel lastig dat je vriend er niet is want ja ik ga dan soms twijfelen van vind ik die jongen niet leukere enso maar goed dat ben ik weer en bij mij gaat altijd alles mis dus let maar nie op mij!
gewoon doen!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k had gister met een jongen afgesproken die k via internet heb ontmoet en ook heb leren kennen. en k vond hem ook heel erg lief, zoals jij nu zegt. en ja, sinds gister hebben we wat
maar ja, hij woont niet zo ver hier vandaan. hij woont in t dorp/stad (niet echt duidelijk) waar k op school zit. no problem

k heb niet echt ervaringen met een grote afstandsrelatie. geen idee hoe dat gaat.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 19:02
Punkiej-Fish
Avatar van Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
ik heb op dit moment zelf verkering meej iemand diek via inet heb leren kennen, tgaat nu al 3 maand goed...
ik woon zelf in friesland en hij in brabant...ut kan dus wel...maar tkan moejlijk zijn omda je elkaar heel erg mist..
als je verder nog wa wilt weten..mail me dan maar ff ofzo
xxxx
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 19:19
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
me_86 schreef:
ik chat nu al best wel lang met een hele lieve jongen. hijs echt heel erg lief tegen me enzo. ik wil hem daarom ook binnenkort ontmoeten.

zijn er mensen die dit al vaker hebben gedaan?? en is het goed gelopen of slecht??
en is het erg moeilijk om een relatie te hebben als je ver uit elkaar woont?
hmmsz volgens mij is dit topic nummer 34839 over dit onderwerp, maar okee

ik heb nu 5 maandjes met iemand die ik via dit forum heb leren kennen. hij woont in amsterdam, ik in friesland...

het is bij mij dus tot nu toe goed afgelopen

het is natuurlijk wle een beetje moeilijker, doordat je altijd moet reizen om elkaar te zien, maar gelukkig bestaat de telefoon. ach het heeft ook voordelen hoor. door de week kun je rustig je eigen dingen doen en leuke dingen doen met vrienden en dan kun je het weekend samen zijn ofzow

als je geen ov hebt dan kost het natuurlijk wle wat meer.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 20:37
Rj's_engeltje
Avatar van Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
Bij mij en mijn vriendje gaat het nu alweer bijna 10 maandjes goed! We zien elkaar helemaal niet vaak (veel te weinig naar mijn mening, maar jah, wat doe je eraan). Vooral door de afstand (Noord Brabant - Friesland, zo'n 220 km), en omdat vooral HIJ zo'n druk leven heeft
Een lange afstand relatie is op zich wel te doen, als je elkaar maar voldoende in elkaars leven toelaat. Het maakt elke keer dat je samen bent, wel heel erg bijzonder!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 21:52
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Ik heb mijn huidige vriendin via internet ontmoet en dat gaat heel goed. Mijn vorige vriendin heb ik ook via internet ontmoet, dat duurde 15 maanden. Het is in ieder geval het proberen waard.
__________________
Grt, Captain
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 21:58
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Jah kep een keer een jongen via i-net ontmoet, werd mn vriend, we woonden 350 km van elkaar vandaan ongeveer.. ging goed.. najah voor 1.5 maand dan, toen maakte ik het uit (niet om de afstand btw).
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 10:13
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
never nooit doen, meestal zijn het van die gore mannen die liegen over hun leeftijd
__________________
kuzziezzz aan alle BOYS BOYS BOYS BOYS BOYS BOYS
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 10:16
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
peetraatjuh schreef:
never nooit doen, meestal zijn het van die gore mannen die liegen over hun leeftijd


moet je nou weer verraden dat ik 53 ben?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 10:18
*Legolas*
Avatar van *Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
me_86 schreef:
hij woont in zeeland en ik in zuid-limburg.. dus dat is vrij ver weg.. maar ik wil t wel graag proberen..
eerst maar even een paar verhalen horen van andere mensen.. hun ervaringen.. en dan kijken of t ook in t echt gaat!
Afstand wordt lastig. Ik heb al 2 mensen ontmoet van i-net nu. Beide liepen beter dan ik dacht. Ik heb met allebei nog hartstikke goed contact. Ik kan het je aanraden, maar bedenk goed dat je alles nakijkt over het persoon die je wil ontmoeten. Je weet maar nooit. Als je wil mag je me wel toevoegen om er over te babbelen..
__________________
* Ik kan het niet hebben als iemand me zegt dat ik niet tegen kritiek kan *
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 14:00
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb mijn huidige vriend via i-net leren kennen.
Na een dik half jaar heb ik hem voor het eerst ontmoet.
Het was erg spannend en ik was behoorlijk zenuwachig.

Nu wonen we alweer bijna 3 maanden samen.
Hij woonde in Huizen (bij Hilversum) en ik in Tilburg, 100 km uit elkaar dus.
Ik ben bij hem gaan wonen.

Tis dus erg goed afgelopen en we zijn erg gelukkig samen
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-07-2002, 14:23
me_86
me_86 is offline
gelukkig is het bij de meeste mensen goedgegaan.. ik ga hem deze vakantie nog ontmoeten!
en nog ff erover dat het een vieze oude man kan zijn, dat issie niet want ik heb hem op zn webcam gezien.. dus dat is al geen probleem meer!

vooral de afstand leek me erg moeilijk, maar als ik dat zo hoor valt dat wel te doen.. gelukkig maar!

heel erg bedankt voor de reacties.. en als je nog meer erover te vertelle hebt merk ik t wel he!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 14:29
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
mjah.. je leert elkaar natuurlijk best goed kennen maar via t internet zeggen mensen veel meer dan gwoon persoonlijk. dan kan t al een stuk moeilijker worden.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 16:58
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
peetraatjuh schreef:
never nooit doen, meestal zijn het van die gore mannen die liegen over hun leeftijd

ja ik ben ook zo'n vieze oude man

das allemaal flauwekul hoor......
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:47
bluebell
bluebell is offline
ja ik heb het 2 keer gedaan
zit nu ook in zo'n relatie

het kan gewoon hoor
als je elkaar heb ontmoet en het klikt gewoon goed(en je bent ook "tevreden met zn uiterlijk") dan kan het toch gewoon?

je moet natuurlijk idd wel voorzichtig zijn enzow maar waarom zou je er niet voor gaan?
gewoon proberen je hebt niks teverliezen als je het veilig doet

niet doordenken
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 22:15
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Haha, wel us gedaan jah... niet zo heel goed bevallen, laat k t daarbij houden
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 23:31
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
'k ga dinsdag 2 meisjes ontmoeten van het internet, 2 zussen, de één ken ik 3 maanden, de ander een maand ongeveer.

Ik denk ook dat het scheelt als je gewoon als '(internet)vrienden' elkaar gaat en wilt ontmoeten, dus niet als een verliefd 'stelletje'.
Ook kan ik me moeilijk voorstellen dat als het op het i-net goed klikt, waarom het dan in het echt niet zou kunnen klikken, misschien is dat veel te naïef gedacht van mij. Maar als je het logischerwijs bekijkt is het enige verschil dat je elkaar nu ziet, en dat je minder tijd hebt om na te denken over een antwoord.
Tevens denk ik wel dat als je elkaar echt al hee veel persoonlijke dingen hebt verteld, dat je dicht zou kunnen klappen, omdat het allemaal ineens zo vreemd is dat die gene die voor je staat/zit, een heel hoop van je weet.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"

Laatst gewijzigd op 21-07-2002 om 23:35.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 09:27
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Ook kan ik me moeilijk voorstellen dat als het op het i-net goed klikt, waarom het dan in het echt niet zou kunnen klikken,
Oei maar daar zit je behoorlijk fout!

Je kan iemand die je kent via i-net en iemand irl niet met elkaar vergelijken. In het echt zijn er de gevoelens, de gebaren, de echte karaktertrekken. Via internet heb je dat allemaal niet en zijn het enkel en alleen woorden die dan nog vals kunnen overkomen ook.
Het kan best zijn dat je ontgoocheld terugkomt van je date hoor. Ik heb tweemaal dates gehad vorig jaar en die tweede keer was ook de laatste keer, het was een enorme ontgoocheling. Via internet ging het heel goed en kwamen we bijzonder goed overeen, maar toen ik met hem babbelde face to face had ik zin weg te lopen.
Voor mij kan internetliefde dus niet, ik leer iemand liever kennen in het echt, want via internet is dat zo "onecht". Je leert toch gewoon mensen kennen tijdens het uitgaan ofzo, lijkt me veel spannender dan achter je pc.
__________________
www.devizu.com

Laatst gewijzigd op 22-07-2002 om 09:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2002, 09:33
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:
Oei maar daar zit je behoorlijk fout!
Ja inderdaad, soms kunnen mensen in het echt behoorlijk anders zijn. Zowel positief als negatief
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 09:40
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:
Volgens mij kan internetliefde dus niet, je leert iemand best kennen in het echt want via internet is het allemaal zo 'onecht'.
Euhm, dat jij na enkele ontgoochelingen dit voor jezelf besluit, betekent nog niet dat het voor iedereen geldt.

Ik weet van meerdere mensen dat ze hun partner gevonden hebben via internet en dat het ook echt kan werken.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 09:44
dystopia
dystopia is offline
Ehm. Tja. Gewoon ervoor gaan joh. En kijken waar je beland. Kijk wel enigzins vooruit. Dat kun je best doen. Aan de andere kant met je bij een meeting met iemand van het andere geslacht niet meteen aan liefde denken. Eerst komt vriendschap en vertrouwen. Verschilt ook wel per persoon i guess

Citaat:
******** schreef:
Ja inderdaad, soms kunnen mensen in het echt behoorlijk anders zijn. Zowel positief als negatief
verveel je je? Mystiek = humor
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 09:51
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja ik heb het ook een keer gedaan, afstand viel wel mee (rotterdam- zoetermeer), maar die treinkaartjes zijn nog steeds ontzettend duur. Daarnaast is het heel rottig dat je niet even langs kan gaan als je je kut voelt, want hij woont aan de andere kant van het land.

Je kan natuurlijk wel een keertje afspreken, dan zie je hoe hij is. Als hij tegenvalt, is het wel jammer miscshien, maar dan weet je dat ook weer
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 09:58
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
******** schreef:
Euhm, dat jij na enkele ontgoochelingen dit voor jezelf besluit, betekent nog niet dat het voor iedereen geldt.

Ik weet van meerdere mensen dat ze hun partner gevonden hebben via internet en dat het ook echt kan werken.
Ja dat weet ik ook, dat heb ik al genoeg gehoord en gelezen. Ik bedoelde het inderdaad voor mezelf en niet algemeen.
Ik had mijn post dan ook veranderd.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 10:03
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:
Ik had mijn post dan ook veranderd.
Te laat
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 10:10
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
******** schreef:
Te laat
Ja, damn!
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 14:54
miss x
Avatar van miss x
miss x is offline
ik heb meerdere malen via internet afgesproken en nooit slechte ervaringen gehad, de laatste keer heb ik mn huidige vriend leren kennen en we zijn al 1.5 jaar samen , wij wonen wel ver uit elkaar, dat is soms moeilijk maar t is t absoluut waard! Als ik jou was zou ik t gewoon doen , je ziet vanzelf wat er gebeurd. succes
Liefs miss x
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 15:42
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Oei maar daar zit je behoorlijk fout!

Je kan iemand die je kent via i-net en iemand irl niet met elkaar vergelijken. In het echt zijn er de gevoelens, de gebaren, de echte karaktertrekken. Via internet heb je dat allemaal niet en zijn het enkel en alleen woorden die dan nog vals kunnen overkomen ook.
Het kan best zijn dat je ontgoocheld terugkomt van je date hoor. Ik heb tweemaal dates gehad vorig jaar en die tweede keer was ook de laatste keer, het was een enorme ontgoocheling. Via internet ging het heel goed en kwamen we bijzonder goed overeen, maar toen ik met hem babbelde face to face had ik zin weg te lopen.
Voor mij kan internetliefde dus niet, ik leer iemand liever kennen in het echt, want via internet is dat zo "onecht". Je leert toch gewoon mensen kennen tijdens het uitgaan ofzo, lijkt me veel spannender dan achter je pc.
En toch ben ik van mening dat als het persoon achter de PC zich niet anders voor doet dan hoe hij/zij in werkelijkheid is, dat er dán eigenlijk niets fout kan gaan tijdens de date of meeting.
Tevens ben ik van mening dat je het niet meteen moet zien als een "date" maar, zeker in het begin, gewoon als een 'normale' vriendschap.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 15:47
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
Ja inderdaad, soms kunnen mensen in het echt behoorlijk anders zijn. Zowel positief als negatief
Maar met de juiste communicatie kán het niet positiever of negatiever zijn lijkt mij. Kijk, het is wel 'vreemd' ineens om dat hij/zij voor je staat, maar in principe zou het weinig moeten uitmaken.

Maar nog iets dan, stel nou dat hij/zij idd zich anders voordoet in het echt...zou het dan ook andersom een tegenvaller kunnen zijn? Ik bedoel, stel dat je gewoon iemand ontmoet in de stad, jullie kunnen het heel leuk met elkaar vinden, je wisselt elkaars e-mail adressen uit, en je begint te MSN-en met diegene, zou het dan ook behoorlijk kunnen tegenvallen? Terwijl dat het in het 'echt' wel supergoed klikt?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 16:28
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Maar met de juiste communicatie kán het niet positiever of negatiever zijn lijkt mij.
Het gaat om alles. Hoe iemand is in realiteit. Voordat ik mensen ontmoet, heb ik vaak al foto's gezien van ze .. en toch kan het heel anders uitpakken.

Misschien ligt het ook aan mij; ik heb altijd het idee dat mensen in realiteit heel anders zijn dan op foto's

Was gisteren nog; ik herkende het meisje dat ik ontmoette in eerste instantie niet eens *schaam*

Het gaat ook niet om anders voordoen. Mensen zijn in realiteit vaak gewoon anders .. dit ligt niet aan hun, maar aan jouw voorstelling van ze. Jij bouwt een beeld op in gedachten van iemand; gevolg kan zijn dat het niet overeenkomt met de realiteit.

Idealiseer je een persoon, dan staat je veelal een ontgoocheling te wachten. Of ben je meer als mij en neem je meer een afwachtende houding aan, dan zou het als nog kunnen tegenvallen, maar niet dermate dat je ontgoocheld bent.

Ik heb het nu 1 keer gehad dat ik dacht van "wat een vreemd en stil figuur", maar omdat ik nuchter blijf en de ander niet idealiseer, raak ik niet ontgoocheld. Er gaat dan alleen een schakel in mij om, welke op 'vriendschappelijk' springt. Voor de rest probeer ik het leuk te houden en ga achteraf dan ook niet lullig doen.

Je hebt immers al die tijd gemaild / gechat met diegene, dus het innerlijk kan niet - zo - fout zijn. Probeer dat dan ook te respecteren.

En het kan ook zijn dat iemand juist heel erg meevalt; anders is dan je verwachtte, maar dan in de positieve zin
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-07-2002, 17:03
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
dus het innerlijk kan niet - zo - fout zijn. Probeer dat dan ook te respecteren.
Maar het uiterlijk hoeft toch ook obstakel te zijn voor een leuke meeting?
Kijk je hoeft je er dan wel niet verliefd op te worden, dus is het dan noodzakelijk dat ze écht heel knap moet zijn? Dat lijkt mij niet.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:04
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
******** schreef:
Het gaat ook niet om anders voordoen. Mensen zijn in realiteit vaak gewoon anders .. dit ligt niet aan hun, maar aan jouw voorstelling van ze. Jij bouwt een beeld op in gedachten van iemand; gevolg kan zijn dat het niet overeenkomt met de realiteit.
Ja zo is het en ook dit nog; ik heb sommige goeie vrienden in mijn msn-lijst staan en opmerkelijk vind ik dat iemand helemaal anders is op msn dan in realiteit. En daarom zie ik liever die personen in het echt in de plaats van voor mijn computer met hen te chatten, chatten vind ik een oppervlakkige soort van communicatie. Ik begrijp daarbij ook niet dat er mensen zijn die kunnen zeggen dat ze een cyberlief hebben of dat ze een beste cybervriend (dus enkel kennende via chat) hebben. Elke vorm van chat verbergt zoveel wat je in realiteit wel te zien krijgt.
Een date willen via chat vind ik eigenlijk een goedkope vorm van contact willen, het spannende aan het begin van een relatie, is juist de blik tussen twee personen, het elkaar aanvoelen door elkaar beter te leren kennen, dat avontuur dat echt is kan je dus niet vergelijken met de onechte liefde te zoeken ergens op het net.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:06
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Maar het uiterlijk hoeft toch ook obstakel te zijn voor een leuke meeting?
Kijk je hoeft je er dan wel niet verliefd op te worden, dus is het dan noodzakelijk dat ze écht heel knap moet zijn? Dat lijkt mij niet.
Ik doel meer op het gedrag.

Als iemand amper praat, wordt het wel moeilijk .. dit gaat soms zelfs zover dat je gewoon met ze over de telefoon kunt praten, maar in realiteit klappen ze dicht.

Het uiterlijk zèlf is niet zo belangrijk. Belangrijkste is dat je gespreksstof hebt, dus met elkaar kunt praten.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:07
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:


Maar het uiterlijk hoeft toch ook obstakel te zijn voor een leuke meeting?
Kijk je hoeft je er dan wel niet verliefd op te worden, dus is het dan noodzakelijk dat ze écht heel knap moet zijn? Dat lijkt mij niet.
Dat vind ik nou ook.
Of iemand nou tonnen make-up op heeft, of juist niet......
Of iemand er nou per se heel modieus gekleed bij wil lopen, of juist niet........
Wat maakt dat allemaal uit?
Ik zou niet zo op het uiterlijk letten, want het verandert niets aan de persoon die je tijdens het chatten/mailen aardig vond.
Tenzij iemand in het echt qua gedrag heel raar is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:13
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Of iemand er nou per se heel modieus gekleed bij wil lopen, of juist niet........
Wat maakt dat allemaal uit?
Oo jawel, dat maakt héél veel uit, althans voor mij. Een leuk en goed karakter is het belangrijkste maar het uiterlijk doet er ook heel veel toe, hij moet toch een zekere uitstraling hebben en ik moet mij ertoe aangetrokken voelen, anders is het verloren spel, (ookal heeft hij een goed karakter).
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:14
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:

Oo jawel, dat maakt héél veel uit, althans voor mij. Een leuk en goed karakter is het belangrijkste maar het uiterlijk doet er ook heel veel toe, hij moet toch een zekere uitstraling hebben en ik moet mij ertoe aangetrokken voelen, anders is het verloren spel, (ookal heeft hij een goed karakter).
Bij een liefdesrelatie ja, maar voor vriendschap maakt het me echt nix uit.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:
Oo jawel, dat maakt héél veel uit, althans voor mij. Een leuk en goed karakter is het belangrijkste maar het uiterlijk doet er ook heel veel toe, hij moet toch een zekere uitstraling hebben en ik moet mij ertoe aangetrokken voelen, anders is het verloren spel, (ookal heeft hij een goed karakter).
Je moet dingen niet zo nauw zien.

Gewoon ontmoeten voor de lol en als blijkt dat je je niet aangetrokken tot hem voelt, maar hij wel aardig is .. dan kun je toch altijd een gewone vriend eraan over houden?

Voor hetzelfde geldt kun je met diegene wel over dingen praten die je aan niemand anders kwijt kan .. je weet het nooit.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:21
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Bij een liefdesrelatie ja, maar voor vriendschap maakt het me echt nix uit.
Ik had het idd over liefdesrelatie. Voor vriendschap maakt het uiteraard niet uit, maar ik ben dan ook zo iemand die denkt dat vriendschap tussen jongen en meisje moeilijk is, aangezien er altijd 1 van de 2 is (zichtbaar of niet) die wat meer wil.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:40
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
lady_x schreef:

ik moet mij ertoe aangetrokken voelen, anders is het verloren spel, (ookal heeft hij een goed karakter).
Hoe bedoel je dat precies? Dat hij knap moet zijn?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:45
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
Je moet dingen niet zo nauw zien.

Gewoon ontmoeten voor de lol en als blijkt dat je je niet aangetrokken tot hem voelt, maar hij wel aardig is .. dan kun je toch altijd een gewone vriend eraan over houden?

Voor hetzelfde geldt kun je met diegene wel over dingen praten die je aan niemand anders kwijt kan .. je weet het nooit.
Mee eens inderdaad.
Je moet ook niet met als doel "ik vind hem vast heel leuk, en ik wordt ook vast verliefd op em/der" iemand meeten. Dan kan het inderdaad nogal tegenvallen omdat het dalijk óf weer niet wederzijds is, óf hij is toch niet zo leuk als dat je gehoopt had en er dus maar zo snel mogelijk van af wil zijn.

Maar als je gewoon 'voor de lol', voor je plezier gaat meeten, dan kan het nooit echt helemaal tegenvallen denk ik.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 21:29
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
ik heb mijn vriend ook via inet leren kennen, en we gaan nu zo'n 5 maanden met elkaar. en wonen ongeveer 50 km van elkaar.
good luck in ieder geval!!!!!!!!!!!!
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 00:08
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
moenbase schreef:


Hoe bedoel je dat precies? Dat hij knap moet zijn?
Ja ik vind toch dat dit er bijhoort, enfin niet bepaald knap maar wel een zekere uitstraling die voor mij goed is.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 14:46
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik meet wel vaker mensen over internet, meestal zie ik echter niet meer in ze dan 'gewone' vrienden. 1x was dat wel anders, toen waren we 'verliefd' op elkaar.. En we hebben toen wel een hele maand iets gehad, maar ik vond het gewoon niks.. mensen zijn over internet gewoon heel anders dan in het echt, vooral als je ze nog niet kent IRL.. maarja, ik zou het gewoon proberen hoor, die meet!! Je weet nooit hoe het uitpakt
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 21:56
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Ja ik vind toch dat dit er bijhoort, enfin niet bepaald knap maar wel een zekere uitstraling die voor mij goed is.
Uitstraling moet ok zijn, mee eens, maar ze hoeft echt geen fotomodel te zijn vind ik.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie internetLUUVVV
SkAnOuK
77 07-04-2003 10:45
Liefde & Relatie Nog nooit verliefd geweest...
SuperSanne
16 11-03-2003 14:51
De Kantine Belangrijk of niet?
Verwijderd
109 04-03-2003 11:52
Liefde & Relatie internetliefde
Heleentjuh
39 31-08-2002 12:48
Liefde & Relatie Verliefd op een celeb
Evito
113 15-08-2002 00:17
Liefde & Relatie liefde via internet
dominqe
58 09-07-2002 17:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.