Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2004, 12:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 18-03-2004 @ 13:22:
Pffff.... probeer je nou een loze discussie uit te lokken??
Nee hoor.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2004, 12:29
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-03-2004 @ 13:27:
Nee hoor.
Ok, dan zal ik ook geen loze replies meer geven

(vanaf.....NU)
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 12:31
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 18-03-2004 @ 13:29:
Ok, dan zal ik ook geen loze replies meer geven

(vanaf.....NU)
Ik snap wel wat je bedoelt, maar als iemand 90min. lang op een trommel slaan sfeer vind zeg ik gewoon dat ik dat absoluut geen sfeer vind, maar eerder schijt irritant.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 12:36
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-03-2004 @ 13:31:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar als iemand 90min. lang op een trommel slaan sfeer vind zeg ik gewoon dat ik dat absoluut geen sfeer vind, maar eerder schijt irritant.
Is het ook, maar er waren natuurlijk niet alleeen trommels.
Mensen worden er door opgezweept en gaan zingen, springen etc, en daar komt wel echte sfeer van.
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 12:49
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 18-03-2004 @ 13:36:
Is het ook, maar er waren natuurlijk niet alleeen trommels.
Mensen worden er door opgezweept en gaan zingen, springen etc, en daar komt wel echte sfeer van.
Dat is zo, maar prijs Twente nou niet te hoog de hemel in want tijdens Twente - Groningen kwam er geluid uit de speakers van het stadion met geluiden van supporters..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 17:06
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 17-03-2004 @ 23:50:
COME ON TWENTE WIN THE CUP
Jullie hebben Hulshoff niet meer, die schiet normaal gesproken de winnende penalty binnen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 17:10
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 18-03-2004 @ 07:52:
erg matig, twee van de zes penalty's niet eens op doel kunnen krijgen. Utrecht onverdiend door, maar zoals PV al zei, twee avonden genoten
Ik snap er niks van! Normaal schiet van den Bergh altijd links en nu niet! Ik denk dat ie wel door de grond kon zakken.....
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 19:02
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 18-03-2004 @ 18:06:
Jullie hebben Hulshoff niet meer, die schiet normaal gesproken de winnende penalty binnen.
Vreemd, volgens mij stopte Boschker de winnende penalty van Kolka, maar ik snap wat je bedoelt......
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 21:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wordt een mooie sfeer met deze twee clubs in de Kuip
Voor mij mag Twente winnen, aangezien Utrecht hem vorig jaar heeft gewonnen (en het jaar daarvoor ook eigenlijk )
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 01:35
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
zo.. wat heeft Utrecht geluk gehad..
ik heb zes hartaanvallen gehad zo ongeveer..

ben er niet minder blij om dat ze door zijn, maar beschamend was het wel..!
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 14:38
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
Arun schreef op 19-03-2004 @ 02:35:
zo.. wat heeft Utrecht geluk gehad..
ik heb zes hartaanvallen gehad zo ongeveer..

ben er niet minder blij om dat ze door zijn, maar beschamend was het wel..!
Same here. En daarna niet kunnen slapen van de energie...
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 14:58
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
23 mei lig je te huilen in je bedje......
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:23
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 19-03-2004 @ 15:58:
23 mei lig je te huilen in je bedje......
Ik denk het niet. Als ze verliezen, en dat is een hele grote ALS, dan baal ik ontzettend, ben ik een hele dag superchagarijnig, maar huilen zal ik zeker niet doen. Kom op hee, zo zielig ben je dan toch niet?
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:36
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 19-03-2004 @ 18:23:
Ik denk het niet. Als ze verliezen, en dat is een hele grote ALS, dan baal ik ontzettend, ben ik een hele dag superchagarijnig, maar huilen zal ik zeker niet doen. Kom op hee, zo zielig ben je dan toch niet?
Ik heb gehuild toen NAC degradeerde..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 19-03-2004 @ 18:36:
Ik heb gehuild toen NAC degradeerde..
Ik denk dat het voetbal bij jou iets meer leeft, ik zelf kon ook mijn tranen niet in bedwang houden toen we voor het laatst degradeerden maar toen we promoveerden had ik ze ook in me ogen staan alleen toen van feest vreugde.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-03-2004 @ 22:13:
Ik denk dat het voetbal bij jou iets meer leeft, ik zelf kon ook mijn tranen niet in bedwang houden toen we voor het laatst degradeerden maar toen we promoveerden had ik ze ook in me ogen staan alleen toen van feest vreugde.
bij fanaieke supporters die echt van hun cluppie houden komen er veel emoties los.. als er echt een goeie wedstrijd wordt gespeeld en er een goede sfeer is het Rat Verleghstadion dan kan ik minutenlang kippenvel hebben, en ook wel eens een brok in muh keel ofzo....voetbal = emotie, niet alleen op het veld, maar juist ook op de tribune!!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 19-03-2004 @ 22:21:
bij fanaieke supporters die echt van hun cluppie houden komen er veel emoties los.. als er echt een goeie wedstrijd wordt gespeeld en er een goede sfeer is het Rat Verleghstadion dan kan ik minutenlang kippenvel hebben, en ook wel eens een brok in muh keel ofzo....voetbal = emotie, niet alleen op het veld, maar juist ook op de tribune!!
Helemaal me eens.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 02:12
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 19-03-2004 @ 15:58:
23 mei lig je te huilen in je bedje......

hahahaha, we zullen zien..


twente en utrecht zijn aan elkaar gewaagd denk ik..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 02:16
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-03-2004 @ 22:13:
Ik denk dat het voetbal bij jou iets meer leeft, ik zelf kon ook mijn tranen niet in bedwang houden toen we voor het laatst degradeerden maar toen we promoveerden had ik ze ook in me ogen staan alleen toen van feest vreugde.
huilen voor je club zegt echt niet dat je meer van je club houdt dan iemand die niet tranen laat maar kapot chagerijnig is dan..
Dat is een verschil in het tonen van je emoties. En aangezien iedereen anders is en daarmee mee omgaat, kun je niet op basis van een traan zeggen dat iemand meer van een club houdt dan een ander.

als er iemand in je familielid overlijdt is het toch ook niet een principele verplichting om te huilen?
dat is voor iedereen anders..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 11:29
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wat wel stom is tijdens Twente-NAC staan Tukkers met een brabantse vlag te zwaaien, weten zeker niet wat die betekent.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 08:33
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 20-03-2004 @ 12:29:
Wat wel stom is tijdens Twente-NAC staan Tukkers met een brabantse vlag te zwaaien, weten zeker niet wat die betekent.
Brabantse nachten zijn lang.......


23 mei FC Twente - FC Utrecht aanvang: 18:00 uur.
Plaats: De Kuip, Rotterdam.

In April wordt er meer bekend over de kaart verkoop.
32.000 tukker on tour, dat gaan we dit maal niet halen....
Utrecht zal ook wel een rood-leger op de been brengen, met als Twente, eerlijk verdelen die kaarten dus.....

Over wie er wint: Twente maakt zeker kans, als en met de nadruk op als, als we compleet zijn, zijn we beter dan FC Utrecht.
Twente wint hem gewoon, vorig jaar was Utrecht aan de beurt, nu is het Twentes beurt....
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 12:36
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Die Belg heeft het weer voor elkaar, steeds weer dat underdog gedoe. Naar Utrecht komen met je 2e elftal om de druk voor de finale bij Utrecht te leggen. dat een paar honderd twente supporters 2 uur in de bus zitten om hun team te zien strijden maakt dhr vanderecken niets uit.
Daarom zal Utrecht ook winnen, omdat het het beste presteerd als het onder druk staat. Maanden voor de vorige finale zeiden spelers als Pascal Bosschaart, Jean-Paul de Jong, Dirk Kuyt en Patrick Zwaanswijk al dat ze hem gingen winnen, om zichzelf die druk op te leggen.
De druk verlamt Utrecht niet, maar laad haar op, tot het moment op 23 mei om 18.00u in Rotterdam dat de ontlading plaats zal vinden en Utrecht wederom de Beker naar de Galgenwaard haalt.
Amen.
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 13:48
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
T-ijsje? schreef op 22-03-2004 @ 13:36:
Die Belg heeft het weer voor elkaar, steeds weer dat underdog gedoe. Naar Utrecht komen met je 2e elftal om de druk voor de finale bij Utrecht te leggen. dat een paar honderd twente supporters 2 uur in de bus zitten om hun team te zien strijden maakt dhr vanderecken niets uit.
Daarom zal Utrecht ook winnen, omdat het het beste presteerd als het onder druk staat. Maanden voor de vorige finale zeiden spelers als Pascal Bosschaart, Jean-Paul de Jong, Dirk Kuyt en Patrick Zwaanswijk al dat ze hem gingen winnen, om zichzelf die druk op te leggen.
De druk verlamt Utrecht niet, maar laad haar op, tot het moment op 23 mei om 18.00u in Rotterdam dat de ontlading plaats zal vinden en Utrecht wederom de Beker naar de Galgenwaard haalt.
Amen.
Sorry maar ik vind dit een beetje slap gelul.
Dat Twente met het 2e elftal komt is begrijpelijk:
Polak uit de selectie gezet.
Pothuizen geschorst.
N'Kufo gebleseerd.
Gakho en Niemeyer, hebben het dinsdag zwaar gehad.

Verder, dat van de underdog, ik denk dat beide teams aan elkaar gewaagd zijn, op volle sterkte vind ik Twente beter.

Dat van die supporters die 2 uur in de bus zaten:
poep aan die supporters. Ook al zou ik er naar toe zijn gegaan.
Poep aan dat ze slecht spelen en 2-0 verliezen.
Die supporters zijn niet dom of idioot. Die snappen best dat er dit jaar nog maar 1 wedstrijd belangrijk is.
Als je tijdens die wedstrijd met strijd passie kwaliteit techniek en inzet speelt, vind ik het allemaal prima.
Het doel heiligt de middelen.
Elke competitie wedstrijd is nu ondergeschikt aan de finale, dat weet ik, dat weet de trainer en dat weten alle andere supporters ook donders goed!!
Ik probeer duidelijk te maken: die onzin over werken voor je centen en bloed zweet en tranen, gaat nu even niet op voor FC Twente!!

Verder: deze finale is anders als die van vorig jaar.
Utrecht voelde zich bestolen en zou, ten koste van alles, die beker nu wel winnen.
Dat is dit jaar anders....Utrecht haalde de finale 'makkelijk'.
Ik bedoel Sparta en Heracles, met al het respect.......

Twente speelde slap tegen Ajax 2, maar schakelde wél Feyenoord en NAC uit, al dan niet terecht......

Bosschaart is er niet bij, dat scheelt natuurlijk wel iets, mits Kufo mee doet bij Twente, TWENTE WINT DE BEKER!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:27
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Ik denk dat beide teams veel druk opzich hebben ik denk misschien wel Twente meer als Utrecht omdat Utrecht al 3jaar achter elkaar in de finale staat en het misschien wat "gewoontjes" is geworden.
Ik verwacht iig een leuke wedstrijd zonder top3club erbij.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:31
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Van der weerden niet in de Basis, Niemeyer niet gakhogidze die na de rust erin komt en na 15 min weer eruit wordt gehaald... twente liet overduidelijk niet het achterste van de tong zien en speelde luie-zomer-zondagavond-camping voetbal.
Duidelijk om de underdog positie te verkrijgen.

FC-Twente bestaat dit seizoen uit één man, N'Kufo. Maak je die onschadelijk, dan maak je Twente onschadelijk.

De wedstrijd werd door Twente niet met passie kwaliteit techniek en inzet gespeelt. Twente was een ontzettend slappe hap.
Volgens jou kan FC-Twente nu de rest van de competitie verzaken omdat ze de amstel cup finale hebben gehaald? dat is pas slap gelul.

We hebben voor Bosschaart in de persoon van Joost Broerse trouwens een prima vervanger dus daar maak ik me niet druk over.
Dat gevoel bestolen te zijn heerst nog steeds, en zal blijven duren totdat we de amstelcup op ajax zullen door eenzelfde buitenspelgoal. Tsja zo zit datnu eenmaal in Utrecht. dus reken maar dat de spelers weer net zo gaan knallen als vorig jaar.
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:34
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Trouwens, Twente kan ook nog via de competitie europees gaan dus moeten ze juist blijven winnen. Hadden ze van Utrecht gewonnen bijvoorbeeld stonden ze maar 4 punten achter op Heerenveen (5e plek).
Trouwens excuses die paar 'supporters' die tijdens de wedstrijd vuurwerkgeluiden maakte. Ik heb plaatsvervangende schaamte.
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:45
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
T-ijsje? schreef op 22-03-2004 @ 15:34:
Trouwens, Twente kan ook nog via de competitie europees gaan dus moeten ze juist blijven winnen. Hadden ze van Utrecht gewonnen bijvoorbeeld stonden ze maar 4 punten achter op Heerenveen (5e plek).
Trouwens excuses die paar 'supporters' die tijdens de wedstrijd vuurwerkgeluiden maakte. Ik heb plaatsvervangende schaamte.
tja dat doet mij en volgens mij ook niemand hier meer iets.....

Het klopt wel dat Twente slap speelde en zich in de underdog positie wil wringen, maar how cares. Net zoals het feit dat het me dus niets uitmaakt dat we nu van Utrecht verloren hebben, met slecht slap voetbal, ook niet voor die supporters.
Het zou dom van Twente geweest zijn, om juist nu vol tegen Utrecht te gaan spelen.

Citaat:
Volgens jou kan FC-Twente nu de rest van de competitie verzaken omdat ze de amstel cup finale hebben gehaald? dat is pas slap gelul.
In mijn ogen is het niet mogelijk om nu nog via de competitie Europees te halen. Kufo is er nu een tijdje uit, en er is geen scorende man aanwezig. Kufo wordt nu te veel gemist, jammer maar we moeten ons nu op de finale richten.....
Dat is geen slap gelul, dat is realiteit!!
Je hoeft niet als 11 figuranten rond te gaan lopen, maar je moet zeker géén risico's gaan nemen!

Tot ziens op 23 mei!
__________________
Palermo Di Rosanero

Laatst gewijzigd op 22-03-2004 om 15:22.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:22
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Zelfs al wint Twente de beker niet, heb ik een prima seizoen gehad!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:28
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Dat de beste moge winnen, tot in de kuip.
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:52
Verwijderd





Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 22:33
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Heel gaaf!!

Kijk dit vind ik nu wél humor!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 11:00
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Hehe lol
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 18:02
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Emilio schreef op 24-03-2004 @ 12:00:
Hehe lol
EnnE? Nieuwe nick jongen?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 18:29
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-03-2004 @ 19:02:
EnnE? Nieuwe nick jongen?
Ja ik vond dat die andere maar ff moest rusten
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 23-03-2004 @ 23:33:
Heel gaaf!!

Kijk dit vind ik nu wél humor!!
trommeluh!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 17:52
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
In de Twentsche Courant Tubantia van zaterdag stond een artikel over de bekerfinale van dit jaar. Aan het woord waren de voorzitters van de supporters-verenigingen van FC Utrecht en FC Twente. Beide opperden dat ze aan Nederland wilden laten zien dat ze de grootste sfeer-makers van Nederland zijn.

Op verschillende fora wordt al gesproken over de voorbereidingen voor het volksfeest op 23 Mei.
Beide kampen willen een en ander zo lang mogelijk geheim houden, om de verrassing erin te houden.

Ook ik ben zeer beniewd, ik verwacht een Italiaans-sfeertje van beide kanten, waar alle clubs jaloers op kunnen zijn.
Alle supporters-clubs die pretenderen de grootste en de mooiste te zijn, zullen met open mond toe kijken.

Helaas heeft nog nooit een club prijzen gepakt door de prachtige sfeer die hun aanhang te weeg bracht. Het zal er hoogstens toe bijdragen.

(edit) kom maar op met die trommel grappen
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 17:56
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 25-03-2004 @ 18:52:
In de Twentsche Courant Tubantia van zaterdag stond een artikel over de bekerfinale van dit jaar. Aan het woord waren de voorzitters van de supporters-verenigingen van FC Utrecht en FC Twente. Beide opperden dat ze aan Nederland wilden laten zien dat ze de grootste sfeer-makers van Nederland zijn.

Op verschillende fora wordt al gesproken over de voorbereidingen voor het volksfeest op 23 Mei.
Beide kampen willen een en ander zo lang mogelijk geheim houden, om de verrassing erin te houden.

Ook ik ben zeer beniewd, ik verwacht een Italiaans-sfeertje van beide kanten, waar alle clubs jaloers op kunnen zijn.
Alle supporters-clubs die pretenderen de grootste en de mooiste te zijn, zullen met open mond toe kijken.

Helaas heeft nog nooit een club prijzen gepakt door de prachtige sfeer die hun aanhang te weeg bracht. Het zal er hoogstens toe bijdragen.

(edit) kom maar op met die trommel grappen
in italie gebruiken ze geen trommels, dus italiaans sfeertje zal er niet van komen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 17:57
Stiba
Stiba is offline
UTREG GAAT WINNUH IN ROTTERDAMMMMMMMMMMM
UTREG RLZZZZZ
kga der waarsgijnlijk heen eg rlx.....
njah mzzl
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 18:11
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
allemaal bullshit dat fct niet zou kunnen winnen zonder n'kufo. tegen NAC speelde n'kufo maar 15 minuten ongeveer (maakte wel een goal maar toch), de andere 75 minuten speelden ze zonder n'kufo, maar tog hielden ze goed stand tegen nac, en in de verlenging ging het ff iets minder (vermoeidheid), maar in de penaltyreeks waren ze weer oppermachtig (vooral paauwe), duz ook zonder n'kufo hadden ze gewonnen, misschien iets moeilijker, maar wel gewonnen.

Kortom, 23 mei wordt een ware hel, hopelijk met een volledig FCT, en ik heb er alle vertrouwen in dat FCT de cup mee naar enschede neemt.

Ik ben er in ieder geval bij, 23 mei ! !
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 18:39
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
De eerste Tukker Terror knapen van 16 zijn gearriveerd!!
Pas maar op hoor

Volgens de berichtgeving zal Blaise er gewoon bij zijn, op 23 mei, het wordt een waar volksfeest, waar ik nu al naartoe leef en zin aan heb. Ik ben er zeker van, dat ik kaarten weet te bemachtigen, dus dat is geen probleem.

Rotterdam riegt oe, wie komt wier!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 01:41
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Michab schreef op 27-03-2004 @ 19:11:
allemaal bullshit dat fct niet zou kunnen winnen zonder n'kufo. tegen NAC speelde n'kufo maar 15 minuten ongeveer (maakte wel een goal maar toch), de andere 75 minuten speelden ze zonder n'kufo, maar tog hielden ze goed stand tegen nac, en in de verlenging ging het ff iets minder (vermoeidheid), maar in de penaltyreeks waren ze weer oppermachtig (vooral paauwe), duz ook zonder n'kufo hadden ze gewonnen, misschien iets moeilijker, maar wel gewonnen.

Kortom, 23 mei wordt een ware hel, hopelijk met een volledig FCT, en ik heb er alle vertrouwen in dat FCT de cup mee naar enschede neemt.

Ik ben er in ieder geval bij, 23 mei ! !
Zonder N'Kufo had Twente nooit gewonnen, NAC heeft de nederlaag aan zichzelf te wijten niet omdat Twente goed speelde want iedereen die de wedstrijd heeft het gezien: Twente kan de bal niet in de ploeg houden en heeft door stom geluk gewonnen, maar geluk dwing je af en is dus ook een kwaliteit.
En komt het echt door N'Kufo tja...er zijn meerdere voobeelden van wissels die goed uitpakken dus N'Kufo de hemel inprijzen vind ik onzin, het is een goede spits maar meer niet.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 05:52
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 28-03-2004 @ 03:41:
Zonder N'Kufo had Twente nooit gewonnen, NAC heeft de nederlaag aan zichzelf te wijten niet omdat Twente goed speelde want iedereen die de wedstrijd heeft het gezien: Twente kan de bal niet in de ploeg houden en heeft door stom geluk gewonnen, maar geluk dwing je af en is dus ook een kwaliteit.
En komt het echt door N'Kufo tja...er zijn meerdere voobeelden van wissels die goed uitpakken dus N'Kufo de hemel inprijzen vind ik onzin, het is een goede spits maar meer niet.
Je praat jezelf voortdurend tegen...


Of ik ben lam, dat kan ook..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 15:09
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
En dan dit:

De verdeling van de kaarten voor de Finale:

16500 FC Utrecht
16500 FC Twente
4000 Amstel
3500 KNVB
4800 voor een "scheidsrechter-actie"
---------+
45300 Totaal

Das minder dan in 2001, maar nu weet je i.i.g. dat je met 16500 'echte' tukkers naar Rotterdam gaat.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:49
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 28-03-2004 @ 06:52 :
Je praat jezelf voortdurend tegen...


Of ik ben lam, dat kan ook..
Jij bent lam, lees maar.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 20:53
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 28-03-2004 @ 03:41 :
Zonder N'Kufo had Twente nooit gewonnen, NAC heeft de nederlaag aan zichzelf te wijten niet omdat Twente goed speelde want iedereen die de wedstrijd heeft het gezien: Twente kan de bal niet in de ploeg houden en heeft door stom geluk gewonnen, maar geluk dwing je af en is dus ook een kwaliteit.
En komt het echt door N'Kufo tja...er zijn meerdere voobeelden van wissels die goed uitpakken dus N'Kufo de hemel inprijzen vind ik onzin, het is een goede spits maar meer niet.
Zonder NKufo hadden ze ook door (afgedwongen) stom geluk gewonnen..

'Zonder N'Kufo had Twente nooit gewonnen', 'En komt het echt door N'Kufo tja..'

Viel toch nog mee, mn toestand..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 18:23
Verwijderd
Als jullie 2 nou gewoon eens zo stoppen met zo zwammen en weer ontopic gaan....

en 1 ding is zeker een kutclub wint de beker... ( he emilio? )
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 19:04
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
vijf schreef op 02-04-2004 @ 19:23 :
Als jullie 2 nou gewoon eens zo stoppen met zo zwammen en weer ontopic gaan....

en 1 ding is zeker een kutclub wint de beker... ( he emilio? )
Inderdaad
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Emilio schreef op 02-04-2004 @ 20:04 :
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 11:45
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
ik vind van niet
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 15:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 03-04-2004 @ 12:45 :
ik vind van niet
Jij moet niet zeuren
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.