Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2004, 22:47
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
merijn schreef op 02-03-2004 @ 23:37:
niet zo miepen hoor wat kan er nou misgaan??
vette ranzige pus ontstekingen
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Advertentie
Oud 03-03-2004, 10:00
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
YumemI schreef op 02-03-2004 @ 10:50:
iik hep self al bijnY 4 jaar een tongpiercing .. en heP er n0oit last van gehad .. (heel soms klein beetje irri als je erg verkoude ben ..) maar veder nooit.. gewo0n Ysklontjes in je mond doewn als je uhm net heP late sette... dan heP je de v0lgende dag nergens last van .. enne nieJht als een gek meteen aan iedereen laten zien en er dan ook nogh eens met je handen aan gaan zitten .. en 0fcourse ffieYs g0ed blYve sp0ele met dat spul dat je erbY krYgt.. enne zolang je er nieJht irritant meeJ gaat lopen spele en een plastic balletje aan de onderkant d0et verklo0t je je tanden egt niet ..
enne als laatste de spookverhalen is egt geen fuckiduck van waar ..
believe Mii.. als je je aan de regeltjes houdt.. en er nieJht te overdreven meeJ doet is het wondje binne 2 dage dicht.. en ken je er binne een week al een kleiner staafje in laten zette..

succes..
ben je hier al voor geholpen offee.....


anyway, ik heb ondertussen me tongpiercing erUIT gehaald (jaja) helemaal geen problemen met me tanden of wat dan ook, boeit me ook niet eerlijk gezegd, maahaar.. wel problemen met dat het ging irriteren als ik ook maar een nachtje langer opbleef (en aangezien ik dat nog wel us doe ) ik denk: ik haal hem eruit, LEUK voor even.. maar daarna toch wel genoeg gezien. en ik moet zeggen, het bevalt me prima.. goed eten en ik kan weer lolly's sabbuluh etc etc, maar toch wel een klein beetje jammer dak hem moet missen, maar ach!
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Oud 04-03-2004, 13:04
YumemI
YumemI is offline
Citaat:
tjah.. schreef op 02-03-2004 @ 17:25:
had jij op je 12e al een tongpiercing?? jeutje..
neej ik was net 13.. enne ik heb daarover ook onwijze ruzie gehad .. van moeders mocht het neit en van paps als ik over ging .. en ja hoor .. .. ik ging over!!


Citaat:
Als je de volgende keer nou in gewoon Nederlands tiept is het een stuk leesbaarder en nemen mensen je ook veel serieuzer
ik weet het !!! ..
kheb hier ergens anders ook al neergezet dat ik gewend ben zo te schrijven op forums..
maar ik heb belooft hier op te letten met hoe ik schrijf!!!
__________________
Mii wilt vakantieY.. mii te k0uwd hier0..
Oud 04-03-2004, 15:50
Tumor
Avatar van Tumor
Tumor is offline
woei
vanavond krijg ik me septum
__________________
Hate is the beginning, Death is the end
Oud 04-03-2004, 17:33
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
YumemI schreef op 04-03-2004 @ 13:04:
maar ik heb belooft hier op te letten met hoe ik schrijf!!!
beloofd
__________________
false advertisement
Oud 04-03-2004, 21:12
Tumor
Avatar van Tumor
Tumor is offline
hehe me septum zit
__________________
Hate is the beginning, Death is the end
Oud 04-03-2004, 21:40
Hagel
Hagel is offline
4 nieuwe piercings in de oortjes
Oud 05-03-2004, 13:56
tongpiercingkje
Avatar van tongpiercingkje
tongpiercingkje is offline
hey,

ik heb een neuspiercing gehaald maar kwam erachter dat het staafje net iets te kort is..
kan het kwaad als ik em er gewoon in doe?
ben nl bang dat hij - omdat het staafje iets te kort is - in m'n neus vastgroeit..
Oud 05-03-2004, 14:03
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
tongpiercingkje schreef op 05-03-2004 @ 14:56:
hey,

ik heb een neuspiercing gehaald maar kwam erachter dat het staafje net iets te kort is..
kan het kwaad als ik em er gewoon in doe?
ben nl bang dat hij - omdat het staafje iets te kort is - in m'n neus vastgroeit..
te kort? heb jij zon dikke neus dan?
Maarem haal even een andere dan, want dikke kans dat ie dan inderdaad dichtgroeit op de plek waar het staafje niet komt.
Oud 05-03-2004, 14:23
tongpiercingkje
Avatar van tongpiercingkje
tongpiercingkje is offline
Citaat:
Narod schreef op 05-03-2004 @ 15:03:
te kort? heb jij zon dikke neus dan?
Maarem haal even een andere dan, want dikke kans dat ie dan inderdaad dichtgroeit op de plek waar het staafje niet komt.
nu wel jah
heb net m'n oude piercinggaatje doorgeprikt..
maarem heb geen bonnetje ofzo gekregen dus dat gaat moeilijk.
ik wacht het wel even af of hij past als m'n neus niet meer dik is.
Oud 05-03-2004, 17:02
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Heej... zoals jullie misschien wel gelezen hebben, heb ik isnds vorige week weer een tragus. Nu wil ik hem graag op laten rekken tot 1.6 mm zodat er een gewone piercing doorheen kan. Nu zit er een oorbelletje doorheen. Weet iemand of dit kan en ongevaarlijk is??
Oud 06-03-2004, 00:22
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
tongpiercingkje schreef op 05-03-2004 @ 14:56:
hey,

ik heb een neuspiercing gehaald maar kwam erachter dat het staafje net iets te kort is..
kan het kwaad als ik em er gewoon in doe?
ben nl bang dat hij - omdat het staafje iets te kort is - in m'n neus vastgroeit..
Ik weet niet hoe het zit bij neuzen. Maar normaalgezien zwelt dit dan op (zoals bij mijn tragus, staafje was te kort) en begint het te ontsteken.

Ik zou een langer kopen.

Of probeer het gewoon en als je ziet dat het er niet goed meer uitziet direct uithalen en dan toch een langer kopen.
Oud 10-03-2004, 16:26
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Ik weet niet hoe groot ongeveer een neuspiercing is, maar mischien kan je zolang totdat het niet meer dik is,, en beetje ene gewone oorbel erin stoppen???
__________________
Oud 11-03-2004, 17:11
Toddek
Avatar van Toddek
Toddek is offline
ik heb het hier al een keer eerder gevraagt en toen kreeg ik alleen iehhhl reacties en kon niemand me helpen.
maar misschien nu wel...
Heeft iemand hier ervaring met een piercing onder je tong?
dankje wel.
__________________
Dance to the repetitive beats and be forever lost in subspace...
Oud 11-03-2004, 19:29
Verwijderd
ik ken vaag iemand die er een heeft.
maar daar heb je natuurlijk ook niks aan
Oud 11-03-2004, 21:17
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline


Ikke heb mezelf een cadeautje gegeven omdat ik geslaagd ben voor mijn rijbewijs: een nieuwe piercing in mijn oor. Hij zit in dat roze gedeelte op het plaatje, preceis links van de tragus. Daar zit de bovenkant en dan gaat hij recht naar onder en eindigt hij aan de achterkant ongeveer ter hoogte van mijn derde oorbelgaatje.

Duidelijk ???



Trouwens..... het deed PIJN!!!!!!

Mijn papa's reactie: ga jij je nu ook al optuigen als een kerstboom??
(mijn zusje heeft een lip en wenkbrauwpiercing)

Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 21:39.
Oud 15-03-2004, 17:05
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
die industrial is echt te vet
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 15-03-2004, 17:42
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
black angel schreef op 15-03-2004 @ 18:05:
die industrial is echt te vet
die is leuk om te laten zetten.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 15-03-2004, 17:44
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 15-03-2004 @ 18:42:
die is leuk om te laten zetten.
hoe doen ze dan precies dan, 2x een gat of ,,,
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 15-03-2004, 17:48
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
black angel schreef op 15-03-2004 @ 18:44:
hoe doen ze dan precies dan, 2x een gat of ,,,
bij mij werd 'ie in 1x geprikt, dus heel langzaam en secuur door 't eerste gat door blijven duwen tot de naald op de 2e plek aankwam, zodat 't netjes recht zit, maar er zijn ook piercers die de gaten afzonderlijk prikken en je dan eerst met 2 ringetjes op die plekken laat lopen tot de gaten geheeld zijn.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 15-03-2004, 20:25
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 15-03-2004 @ 18:48:
bij mij werd 'ie in 1x geprikt, dus heel langzaam en secuur door 't eerste gat door blijven duwen tot de naald op de 2e plek aankwam, zodat 't netjes recht zit, maar er zijn ook piercers die de gaten afzonderlijk prikken en je dan eerst met 2 ringetjes op die plekken laat lopen tot de gaten geheeld zijn.
wat is de beste manier dan of maaktet niet uit?
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 15-03-2004, 20:40
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
black angel schreef op 15-03-2004 @ 21:25:
wat is de beste manier dan of maaktet niet uit?
in 1 keer laten prikken volgens Miranda, die 'm bij gezet heeft.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 19-03-2004, 08:46
Tumor
Avatar van Tumor
Tumor is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 15-03-2004 @ 21:40:
in 1 keer laten prikken volgens Miranda, die 'm bij gezet heeft.
das de fijnste mannier
__________________
Hate is the beginning, Death is the end
Oud 19-03-2004, 12:25
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Tumor schreef op 19-03-2004 @ 09:46:
das de fijnste mannier
juh
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 19-03-2004, 16:30
Riotgrrrl
Riotgrrrl is offline
Hey ik wil misschien een lip piercing of een labret laten zetten. Maar nu vroeg ik me af, als ik hem niet meer wil.. zie je dan ook een gat? Of een erg zichtbaar litteken?
En worden je tanden er ook door beschadigd?
(En nee, IK kon het nergens vinden in andere topics, tenminste, niet dit precieze onderwerp)

Alvast bedankt.
Oud 19-03-2004, 16:36
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Er schijnt een lelijk litteken te blijven zitten ja. Jammer he, anders had ik het ook wel gedaan, je crois.
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 19-03-2004, 16:37
Riotgrrrl
Riotgrrrl is offline
Dat is idd jammer!!
Oud 19-03-2004, 16:59
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 19-03-2004 @ 17:36:
Er schijnt een lelijk litteken te blijven zitten ja. Jammer he, anders had ik het ook wel gedaan, je crois.
is met zo'n beetje elke piercing. m'n neusbrug zal ook nooit helemaal mooi helen. (neusbrug piercing ging uitgroeien, dus eruit gehaald, heeft 2 lelijke gaatjes achtergelaten, ach ja.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 21-03-2004, 15:41
mmuddy
Avatar van mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
vizz schreef op 06-02-2004 @ 17:52:
Door kraakbeen heen piercen doet meestal wel pijn, dus door je oor ook. Ik heb n neuspierc en die deed bij t zetten ontzettend veel pijn. Navelpiercing deed veel minder pijn.
die in mijn neus voelde ik niet eens dat hij erin zat en die in mijn oor ook niet, conclusie: Kraakbeen schieten/piercen doet weinig pijn.
__________________
Wat is er met mijn Unique Clone account aan de hand? Ik ban boos, ik ban gebanned. Unbannen die zooi, of ik ban jullie!
Oud 21-03-2004, 15:47
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
mmuddy schreef op 21-03-2004 @ 16:41:
conclusie: Kraakbeen schieten/piercen doet weinig pijn.
Conclusie: bij JOU doet kraakbeen schieten weinig pijn..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 21-03-2004, 15:48
mmuddy
Avatar van mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
Qamra schreef op 21-03-2004 @ 16:47:
Conclusie: bij JOU doet kraakbeen schieten weinig pijn..
dat kan ook.
__________________
Wat is er met mijn Unique Clone account aan de hand? Ik ban boos, ik ban gebanned. Unbannen die zooi, of ik ban jullie!
Oud 21-03-2004, 17:08
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik denk erover om een navelpiercing te laten zetten. Maar dan mag je like..6 maanden (weken?) niet zwemmen, toch? En hoeveel pijn doet het? als het vergelijkbaar is met een lip- en tongpiercing dan valt het nog mee. Verder nog dingen die ik erover moet weten? Do tell.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 21-03-2004, 18:57
Eurydice
Avatar van Eurydice
Eurydice is offline
ik heb een navelpiercing sinds een half jaar, en heb um laatst voor het eerst verwisseld... en die is er dus vannacht opeens uitgevallen (vraag me af hoe, maar goed).. maar nu bedenk ik me opeens dat die vrouw iets zei dat je geen staafje kon nemen als je eerst een ringetje had. En ik had dus eerst een ringetje. Hoe zit dat? En dan mn tweede vraag.. toen ik er vanochtend een nieuwe indeed was hij alweer half dichtgegroeid.. heb um er toen gewoon doorheen geprikt maar tis nog steeds wel pijnlijk Loop ik nu de kans dat hij gaat ontsteken of niet?
__________________
'Che farò senza Euridice?" (Wat moet ik zonder Eurydice?).
Oud 22-03-2004, 20:21
Junkieheart
Junkieheart is offline
aloha ik wil heel graag een piercing in het velletje odner mn tong (ja dat kan ja ) maar ik heb ook al een tongpiercing enk wou ff weten of dat wel samen kan....weet iemand hier het???

kuwsje Verena
Oud 23-03-2004, 15:16
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
*Dead*Dolly* schreef op 22-03-2004 @ 21:21:
aloha ik wil heel graag een piercing in het velletje odner mn tong (ja dat kan ja ) maar ik heb ook al een tongpiercing enk wou ff weten of dat wel samen kan....weet iemand hier het???

kuwsje Verena
gatverdamme dat lijkt me verschrikkelijk
__________________
All in the name of white trash
Oud 23-03-2004, 15:43
brandnew
brandnew is offline
lijkt me ook nie fijn maarja ik heb geen tongpiercing dus ik zeg ook maar wat

k vind trouwens dus wel dat al dit gepraat over piercings aanzet tot het (willen) zetten van nieuwe piercings en tis al zo verslavend...of ben ik de enige die dat heeft?
__________________
...
Oud 23-03-2004, 15:48
Verwijderd
Het is wel een beetje verslavend ja..
ik begon 4,5 jaar geleden met een neuspierc
en ik heb er nu een navel-, wenkbrauw- en nog een neus- bij
(en 8 oorbellen oid).
blaaat
Oud 23-03-2004, 18:05
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
kdenk dat als ik slaag dat ik mijzelf een industrial kado doe
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 23-03-2004, 21:40
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Ik ga morgen een traguspiercing laten zetten! Iemand nog tips?
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 24-03-2004, 17:04
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Vanwege pure interesse;

Zijn er ook mensen die een piercing hebben door hun clitores? Deed dat pijn met zetten? En hoe is dat nou met sex, lekkerder?
__________________
Freak me baby
Oud 24-03-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 24-03-2004 @ 18:04:
Vanwege pure interesse;

Zijn er ook mensen die een piercing hebben door hun clitores? Deed dat pijn met zetten? En hoe is dat nou met sex, lekkerder?
Ben je iets van plan?
Oud 25-03-2004, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Riotgrrrl schreef op 19-03-2004 @ 17:30:
Hey ik wil misschien een lip piercing of een labret laten zetten. Maar nu vroeg ik me af, als ik hem niet meer wil.. zie je dan ook een gat? Of een erg zichtbaar litteken?
En worden je tanden er ook door beschadigd?
(En nee, IK kon het nergens vinden in andere topics, tenminste, niet dit precieze onderwerp)

Alvast bedankt.

Nah, als je hem er gewoon uithaalt, en hij was niet ontstoken ofzo, dan wordt het alleen een heel klein littekentje volgens mij.. en dat valt ook nog een beetje in de "schaduw" onder je lip, dus je ziet het amper.

Of je tanden beschadigd raken, ligt eraan waar je hem laat zetten. Als je hem laag laat zetten, zit de achterkant tegen je tandvlees aan, maar dat kan je beter niet doen, gaat bij veel mensen ontsteken en wegslijten enzo.
Als je hem wat hoger laat zetten, zit ie een beetje tegen je tand(en) aan, en tikt er wel een laagje glazuur/tand af.
Bij mij zit er een beetje een deukje in 1 tand, maarja, schade is best beperkt hoor
Oud 25-03-2004, 10:09
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline

Ik heb gisteren m'n eerste officiële piercing laten zetten. Een traguspiercing (dus in dat flapje voor je gehoorgang) en het viel hartstikke mee!
Het voelt wel heel vaag nu, je voelt dat staafje echt door je oor heenzitten zeg maar Maar ik ben er wel heel blij mee
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 25-03-2004, 11:09
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
! am mE schreef op 24-03-2004 @ 18:21:
Ben je iets van plan?
Nee vriendje bijt 'm dr uit

maar 't lijkt me zo enorm grappig, als ie bezig is, en dan in eens zo'n verbaasde blik van hee wat is dit
__________________
Freak me baby
Oud 25-03-2004, 11:14
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 25-03-2004 @ 12:09:
Nee vriendje bijt 'm dr uit

maar 't lijkt me zo enorm grappig, als ie bezig is, en dan in eens zo'n verbaasde blik van hee wat is dit
Wat heeft dat vriendje voor invloed op jou rodien, ik ben nu wel heel benieuwd.
Oud 25-03-2004, 11:20
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rodina schreef op 25-03-2004 @ 12:09:
Nee vriendje bijt 'm dr uit
Dat risico zou ik maar niet lopen
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 25-03-2004, 11:32
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Qamra schreef op 25-03-2004 @ 12:20:
Dat risico zou ik maar niet lopen
Dan bijt ik die van hem dr uit
__________________
Freak me baby
Oud 25-03-2004, 12:49
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rodina schreef op 25-03-2004 @ 12:32:
Dan bijt ik die van hem dr uit
Omg
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 25-03-2004, 17:21
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Weet iemand of het waar is als je eenmaal een ringetje hebt als navelpiercing je geen staafje meer in kan doen? En zoja, waarom niet?

Alvast bedankt
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..

Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 17:25.
Oud 25-03-2004, 18:49
brandnew
brandnew is offline
volgens mij kan dat wel.. ik ken er wel een paar die een ringetje hebben laten zetten en nu een staafje hebben en die hebben nergens last van
__________________
...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic, #17
Verwijderd
500 17-03-2006 18:50
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic
saturday
500 17-05-2005 23:00
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic!
Jules
500 10-04-2005 11:27
Lifestyle Het Grote Piercing topic
Verwijderd
455 11-01-2005 02:36
Lifestyle Het Grote Piercing topic
AngelLena
485 02-12-2004 10:29
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
493 06-02-2004 08:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.