Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2004, 20:23
johansons
johansons is offline
Hey , ik zit in een hele vage situatie

ik vind een meisje leuk maar weet niet of z emij leu kvindt , we kennen mekaar al lang

Ze zegt dat ik een hele goeie vriend van haar ben enzo alleen het lijkt soms toch of ze me leuk vind
dat merk i kdoor
-onnodig contact fysiek / knuffelen enzo doet zij
-veel mijn contact zoeken
-lief mailen
-zeggen dat we naar bios moeten gaan enzo
-ze verteld rond dat we gaan trouwen
-wil veel samen doen
Ze doet dus heell ief allen zegt niet dat ze verliefd op me is ..

Vind ze me nou leuk of gew aardig ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2004, 20:31
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Waarom zeg je niet dat je verliefd op d'r bent?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 20:39
Chofi
Avatar van Chofi
Chofi is offline
Ze zegt niet dat ze verliefd op je is.. omdat het natuurlijk niet alleen van haar kant moet komen. Ik weet niet hoe jij tegen haar doet natuurlijk, maar zoiets moet groeien.. neem r dan echt een keer mee naar de bios, mail iets liefs terug, knuffel haar ook een keer.. of zeg dat je verliefd op haar bent! als ze tegen iedereen zegt dat jullie gaan trouwen heeft ze in ieder geval een zekere interesse in je, lijkt mij. Succes!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 20:40
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
dat heb je soms met meisjes
veel mensen houden wel van dat lichamelijke contact maar ik denk dat zij het toch op een vriendschappelijke basis houdt.
vertel haar wat je voor haar voelt
want alleen dan heb je duidelijkheid
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 20:46
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Mensen willen graag zekerheid. Ze zullen zich schamen als ze tegen iemand zeggen dat ze die persoon leuk vinden waarop die persoon antwoord dat die niks voor hem/haar voelt. Ik denk dat dat ook hier zo is. Als jij haar leuk vind, jongen, waar wacht je op, ga met haar naar die bios! Kijk wat eruit komt, laat merken dat je haar ook leuk vind!!

EDIT: Als je haar niet leuk vind (maar gewoon vrienden wil blijven) laat je haar dat weten op een moment waarvan jij denkt dat ze te ver gaat. Ik weet het, dit is moeilijk, maar als je het lastig vind, dan moet je jezelf over die drempel halen.

Laatst gewijzigd op 25-04-2004 om 20:51.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 20:53
johansons
johansons is offline
i kvind haar wel leuk , alleen ik denk dat zij mij niet leuk vind , en ik wil geen gedonder omdat k nu vrienden met r ben .
En we doen ook wel s dingen samen enzo
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 20:55
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
johansons schreef op 25-04-2004 @ 21:53 :
i kvind haar wel leuk , alleen ik denk dat zij mij niet leuk vind , en ik wil geen gedonder omdat k nu vrienden met r ben .
En we doen ook wel s dingen samen enzo
als je geen risico wilt nemen, dan moet je het er gewoon niet over hebben.
wanneer je je ongemakkelijk gaat voelen in situaties met haar die voor haar vriendschappelijk overkome, dan moet je dat ook zeggen (snap je het nog?)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 21:15
Verwijderd
Ga met haar naar de bioscoop en wacht rustig af, zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 21:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Uit ervaring weet ik dat in zo'n situatie het meisje je meestal wél lief/aardig vind, maar niet verliefd op je is. Waarom dan al het fysiek contact/knuffelen etc.? Ze zoekt waarschijnlijk alleen maar genegenheid en geborgenheid, maar géén liefdesrelatie. Anderen omschrijven het minder respectvol als 'onnodig opgeilen', maar zo zou ik het ook niet willen noemen. Kans is dus het grootst dat je er niet teveel achter moet zoeken. Wil je het zéker weten, vraag het haar dan.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 21:17
Verwijderd
no risk, no glory
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 21:18
Verwijderd
niet geschoten is altijd mis
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 21:19
Verwijderd
enzovoort.... het komt er op neer dat je wel wat moet doen om erachter te komen. Stel zij wil wel wat van je maar ze durft niks te doen... wil je dan echt je kans verspelen?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 22:07
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
tja... op zich... wat heb je te verliezen?
de vriendschap gaat heus niet over ofzo omdat je een keertje meer gaat voelen... gebeurt toch in bekant alle vriendschappen tussen jongen en meisje...

en tja... is je vriendschap toch niet meer zoals je wilt... zijn nog zat andere meiden die goede vriendschappen zoeken en ja, dat weet ik uit ervaring
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:51
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
johansons schreef op 25-04-2004 @ 21:23 :
-onnodig contact fysiek / knuffelen enzo doet zij
-veel mijn contact zoeken
-lief mailen
-zeggen dat we naar bios moeten gaan enzo
-wil veel samen doen
uuh, dat lijk ik wel bij een vriend van mij.. Hij vindt mij dus ook leuk en ik hem niet. Precies hetzelfde dus. Alleen heeft hij mij verteld dat ie me leuk vind en daarom let ik nu wat meer op hoe ik met hem omga, aangezien ik hem niet de verkeerde dingen wil laten denken. Misschien moet jij dat ook een keer duidelijk zeggen, dan kan zij tenminste rekening met jou gevoelens houden. Ik ga namelijk ook onbewust zo met jongens om en heel vaak denken jongens dat ik ze leuk vind terwijl dat dan totaal niet zo is. Als jij zegt hoe dat overkomt wordt ze misschienw at zelfbewuster.. Bij mij heeft het geholpen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.