Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2004, 14:58
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
finch schreef op 24-10-2004 @ 12:44 :
Ik heb sinds 2 dagen een lippiercing, een ringetje, Maar drinken uit een glas gaat een beetje moeilijk doet pijn. Weet iemand hoelang het duurt voordat ik weer normaal uit een glas kan drinken?
en kap eens met die rolleyes darrrrling
__________________
All in the name of white trash
Advertentie
Oud 24-10-2004, 15:48
paco
Avatar van paco
paco is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 23-10-2004 @ 19:23 :
heeft iemand hier een piercing in het stukje onder je lip, aan de binnenkant , waar je lip zeg maar vastzit aan je tandvlees? volgens mij heet dat n smiley. ik was gisteren in een piercingshop en die wilden er geen zetten, omdat t slecht voor je tanden zou zijn.
Vind het zelf vet lelijk en het is idd SUPER slecht voor je tanden maar ik ken een meisje die heeft hem gewoon door een vriendin laten zetten... naald, alcohol, vuurtje erbij. Rats erdoor, ringetje of staafje... klaar... schoon houden... no problem..
__________________
"and the bass go Dark"
Oud 24-10-2004, 16:25
saturday
saturday is offline
Hey ik heb gister een ringetje gekocht voor in mn lip. Met een bolletje. Maar ik krijg het bolletje er niet op..
Ik heb al met een tangetje geprobeerd.
Is daar ook een handigheidje voor ofzo?
Oud 24-10-2004, 18:28
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
saturday schreef op 24-10-2004 @ 17:25 :
Hey ik heb gister een ringetje gekocht voor in mn lip. Met een bolletje. Maar ik krijg het bolletje er niet op..
Ik heb al met een tangetje geprobeerd.
Is daar ook een handigheidje voor ofzo?
is het met een klemsysteem? dan moet je eerst het uiteinde van het ringetje in het deukje van het bolletje en dan de andere kant dan zit ie vast. je kunt het ook eventueel iemand anders voor je laten proberen.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 24-10-2004, 18:49
saturday
saturday is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 24-10-2004 @ 19:28 :
is het met een klemsysteem? dan moet je eerst het uiteinde van het ringetje in het deukje van het bolletje en dan de andere kant dan zit ie vast. je kunt het ook eventueel iemand anders voor je laten proberen.
Ja, met kliksysteem/.. Maar ik krijg hem niet dicht. Het bolletje is te uhm.. bol. (te groot)
Maar is het de bedoeling dat het zo zwaar gaat?
Oud 24-10-2004, 18:52
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
saturday schreef op 24-10-2004 @ 19:49 :
Ja, met kliksysteem/.. Maar ik krijg hem niet dicht. Het bolletje is te uhm.. bol. (te groot)
Maar is het de bedoeling dat het zo zwaar gaat?
nee ik krijg mijn bolletjes er altijd wel snel tussen, maar je moet t ff door hebben. heb je t ook al geprobeerd als ie niet in je lip zit?
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 24-10-2004, 20:54
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 24-10-2004 @ 15:58 :
en kap eens met die rolleyes darrrrling
als je kijkt naar haar aantal posts snap je waarom
Oud 24-10-2004, 23:08
saturday
saturday is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 24-10-2004 @ 19:52 :
nee ik krijg mijn bolletjes er altijd wel snel tussen, maar je moet t ff door hebben. heb je t ook al geprobeerd als ie niet in je lip zit?
mm yeah.. Dan lukt het beter, maar dan gaat het ook moeilijk. Ik moet echt best wel veel kracht zetten./
Ik ben er al 3 uur ofzo mee bezig geweest.
Oud 25-10-2004, 00:19
saturday
saturday is offline
JOEPIE! Ik heb hem erin. Maar ik vind het lelijk. Hij is veel te dik en het bolletje is veel te groot. De piercer zei dat hij niet dunner of kleiner kon, omdat hij dan in je lip zou gaan scheuren. Maar ik zie wel mensen met éen veel dunnere piercing lopen. Hoe kan dat dan, mijn piercing zit best wel hoog en ik heb ook niet een overdreven dikke lip geloof ik.
?
Oud 25-10-2004, 18:44
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
saturday schreef op 25-10-2004 @ 01:19 :
JOEPIE! Ik heb hem erin. Maar ik vind het lelijk. Hij is veel te dik en het bolletje is veel te groot. De piercer zei dat hij niet dunner of kleiner kon, omdat hij dan in je lip zou gaan scheuren. Maar ik zie wel mensen met éen veel dunnere piercing lopen. Hoe kan dat dan, mijn piercing zit best wel hoog en ik heb ook niet een overdreven dikke lip geloof ik.
?
toen ik een ringetje in mn neus liet zetten kreeg ik ook een ring die naar mijn mening veel te groot was, maar de piercer zei dat het niet kleiner kon ook met een of andere vage reden.
Dus ging ik naar een andere piercer. en daar kreeg ik wel gewoon een dunnere kleinere ring, precies degene die ik wilde. dus mijn advies is om het bij een andere piercer te proberen.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 25-10-2004, 21:28
biep
Avatar van biep
biep is offline
yeah ik heb eindelijk mijn 4 mm tunneltje <3.
kreeg m dr eerst niet in (deed teveel pijn) maar vannacht was ik half dronken, dus voelde ik dr niets van toen ik 'm dr doorheen duwde
Maar eigenlijk vind ik'm toch nog wat te klein (ohh had mezelf al beloofd dat ik bij 3mm zou stoppen )
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 25-10-2004, 22:00
saturday
saturday is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 25-10-2004 @ 19:44 :
toen ik een ringetje in mn neus liet zetten kreeg ik ook een ring die naar mijn mening veel te groot was, maar de piercer zei dat het niet kleiner kon ook met een of andere vage reden.
Dus ging ik naar een andere piercer. en daar kreeg ik wel gewoon een dunnere kleinere ring, precies degene die ik wilde. dus mijn advies is om het bij een andere piercer te proberen.
Bedankt, dan zal ik dat eens doen.
Minder van die 9 euro.

Ik zoek zoiets:

Ik heb nu 1,2mm bij 11mm. (met bolletje)
Heeft iemand van jullie een ringetje in zn/dr lip? Hoeveel mm?

Laatst gewijzigd op 25-10-2004 om 22:52.
Oud 25-10-2004, 22:01
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik wil nog een piercing, dus ik denk aan een navelpiercing. Wat moet ik daar allemaal over weten voordat ik die laat zetten?
Het duurt heel lang voordat ie genezen is, hoe lang?
Doet 't pijn (meer dan tong/lip?)
Hoe duur is het?
Vinden jullie 't enorm slutty staan?

Verder nog dingen die k weten moet?
__________________
you spread like peanut butter
Oud 25-10-2004, 22:56
saturday
saturday is offline
Citaat:
vixen schreef op 25-10-2004 @ 23:01 :
Ik wil nog een piercing, dus ik denk aan een navelpiercing. Wat moet ik daar allemaal over weten voordat ik die laat zetten?
Het duurt heel lang voordat ie genezen is, hoe lang?
Doet 't pijn (meer dan tong/lip?)
Hoe duur is het?
Vinden jullie 't enorm slutty staan?

Verder nog dingen die k weten moet?
Het doet niet heel erg pijn, heb ik me laten vertellen.(het is maar net hoeveel je je aansteld,denk ik) De genezing duurt wel lang. 4 maanden ofzo.
De prijs hangt vanaf wat voor soort piercing je in het begin doet. (30-50 euri)
En hoe slutty het staat, hangt van de persoon af. Maar volgens mij komt dat bij jou wel goed.
Oud 25-10-2004, 23:30
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
vixen schreef op 25-10-2004 @ 23:01 :
Ik wil nog een piercing, dus ik denk aan een navelpiercing. Wat moet ik daar allemaal over weten voordat ik die laat zetten?
Het duurt heel lang voordat ie genezen is, hoe lang?
Doet 't pijn (meer dan tong/lip?)
Hoe duur is het?
Vinden jullie 't enorm slutty staan?

Verder nog dingen die k weten moet?
Mijn navelpiercing deed best pijn, meer dan m'n lip, die voelde ik amper. maar als ie er nou eenmaal in zit is die pijn helemaal weg. je moet het 2x per dag schoonmaken met seba med en dan is het het handigst onder de douche, dan wordt het beter schoon (jaja ik heb 7 maanden lang 2x per dag onder de douche gestaan en als ik uit ging 3x)
ik heb toen 50 euro betaalt en ik begon met een staafje (dat is meestal beter dan een ringetje omdat een ringetje plat tegen je buik aan kan gaan zitten en dan groeit het gaatje niet helemaal recht). het duurt (volgens de papieren) 6 tot 9 maanden voor je 'm mag verwisselen of genezen is. maar eigenlijk als je alles goed houdt kan dat na 3 maanden al, ikzelf heb 'm na 5 maanden verwisseld voor de zekerheid dat ie dan niet ging ontsteken. ook ontsteekt een navelpiercing vrijwel bij iedereen (als men t niet goed schoonmaakt wordt het echt ranzig, als je alles goed doet is de ontsteking niet erg opmerkbaar ofzo). en als je 'm niet goed schoonmaakt gaat ie standaard ontsteken.
en hij staat je vast niet slutty, mij ook niet. dat ligt inderdaad aan de persoon die 'm draagt (en ik vind ook wel aan wat voor piercing je erin hebt).

zo
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 26-10-2004, 16:25
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik wil nog steeds van die "pinnen" in de bovenkant van mijn oor. HEt liefst gouden, maar op het internet vind ik nauwelijks foto's. Iemand een archief met veeeel plaatjes?

Btw, ik herinner met nog een of andere docu waarbij een half oor ging ontsteken en deels afstierf. Is dat een kleine kans dat het gebeurt, of onderhielden ze het slecht?
Oud 26-10-2004, 16:32
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-10-2004 @ 17:25 :
Ik wil nog steeds van die "pinnen" in de bovenkant van mijn oor. HEt liefst gouden, maar op het internet vind ik nauwelijks foto's. Iemand een archief met veeeel plaatjes?

Btw, ik herinner met nog een of andere docu waarbij een half oor ging ontsteken en deels afstierf. Is dat een kleine kans dat het gebeurt, of onderhielden ze het slecht?
wat voor pinnen bedoel je? bedoel je niet gewoon een industrial...zo'n staaf met 2 bolletjes aan de bovenkant van ej oor?
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 26-10-2004, 16:37
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Neh, per pin, maar 1 keer door het oor.
http://www.bmezine.com/pierce/01-ear...gh/img0636.jpg
Maar dan een gouden "pin" (deze vorm: /\ )
Oud 26-10-2004, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-10-2004 @ 17:37 :
Neh, per pin, maar 1 keer door het oor.
http://www.bmezine.com/pierce/01-ear...gh/img0636.jpg
Maar dan een gouden "pin" (deze vorm: /\ )
spikes?

www.alloverpiercings.nl kan je ff kijken
daar verkopen ze verschillende soorten
Oud 26-10-2004, 16:59
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 26-10-2004 @ 17:43 :
spikes?

www.alloverpiercings.nl kan je ff kijken
daar verkopen ze verschillende soorten
Yup dat is het, spikes.


op die site hebben ze alleen geen gouden..pfft... En een beetje origineler mag ook wel IS er een shop waar ze je eigen 'ontwerp' kunnen maken en laten zetten ofzo?

Dit moet truwens "geprikt" worden ipv geschoten toch?
Oud 26-10-2004, 17:49
Verwijderd
www.mypiercing.nl kan je ook nog proberen

verder staan bij http://piercing.pagina.nl helemaal recht onderin ook nog online shops
kan je altijd ff kijken

zo'n piercing moet worden geprikt ja
wrom weet ik niet ik dacht omdat het kraakbeen dan beter heelt maar correct me if i'm wrong
Oud 26-10-2004, 18:36
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 26-10-2004 @ 18:49 :

zo'n piercing moet worden geprikt ja
wrom weet ik niet ik dacht omdat het kraakbeen dan beter heelt maar correct me if i'm wrong
omg geen enkele piercing zou geprikt moeten worden, het heet niet voor niks een piercing, he bah. zoiets prikken is slecht voor je kraakbeen omdat het dan 'scheurt' maar dat heb ik hier al 2x uitgebreid lopen te vertellen, en ook: ten eerste krijg je er dan een veel dunner dingie in en om dan in je kraakbeen een dikker staafje te duwen doet behoorlijk veel pijn. ik snap niet waarom deze piercing geprikt zou moeten worden hoor maar ik raad je dat ten zeerste af.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 26-10-2004, 18:46
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 26-10-2004 @ 19:36 :
omg geen enkele piercing zou geprikt moeten worden, het heet niet voor niks een piercing, he bah. zoiets prikken is slecht voor je kraakbeen omdat het dan 'scheurt' maar dat heb ik hier al 2x uitgebreid lopen te vertellen, en ook: ten eerste krijg je er dan een veel dunner dingie in en om dan in je kraakbeen een dikker staafje te duwen doet behoorlijk veel pijn. ik snap niet waarom deze piercing geprikt zou moeten worden hoor maar ik raad je dat ten zeerste af.
Euh, heb je het nou over 'prikken' of 'schieten'?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 26-10-2004, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 26-10-2004 @ 19:46 :
Euh, heb je het nou over 'prikken' of 'schieten'?
dat dacht ik ook al
Oud 26-10-2004, 19:23
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-10-2004 @ 17:59 :
...
Dit moet truwens "geprikt" worden ipv geschoten toch?
Daar zou ik het nog laten schieten, eigenlijk.
Mijn tragus daarentegen heb ik dan wel laten piercen.
Oud 26-10-2004, 20:34
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-10-2004 @ 19:46 :
Euh, heb je het nou over 'prikken' of 'schieten'?
oeh ik noem schieten ook wel 's prikken wat verstaan jullie dan in godsnaam onder prikken en wat is er anders aan dan piercen?
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 26-10-2004, 20:35
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
omg nou zie ik 't, noem 't alsjeblieft gewoon piercen.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 26-10-2004, 21:52
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Piercen = het doorboren.
Zowel met "schieten" als eh..."prikken" doorboor je. Vndaar dat ik de woorden 'schieten' en 'prikken' gebruikte .
Dus is het nou beter om geschoten of geprikt/gepierced te worden? Het laatste neem ik aan?
edit: ik zal zelf even zoeken, maar er is zooooveel informatie....
Oud 26-10-2004, 21:59
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-10-2004 @ 22:52 :
Piercen = het doorboren.
Zowel met "schieten" als eh..."prikken" doorboor je. Vndaar dat ik de woorden 'schieten' en 'prikken' gebruikte .
Dus is het nou beter om geschoten of geprikt/gepierced te worden? Het laatste neem ik aan?
edit: ik zal zelf even zoeken, maar er is zooooveel informatie....
met schieten schiet je met een schietpistool waardoor het huid eromheen kan scheuren, met piercen doorboor je met een (holle) naald. het valt niet te vergelijken, maar piercen is inderdaad beter.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 26-10-2004, 22:26
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
ok, wij danken u vriendelijk =). Nog een tip voor winkel waar het is? Zolang het niet verder dan Amsterdam is, vind ik het best. En het liefst ook waar ze eventueel eigen ontwerp piercing maken/zetten

(Kan um deze maand toch nog niet laten zetten, want ik ben nog in afwachting of ik ga free fighten, lijkt me geen goede combinatie, die piercing en die sport)

edit: Btw, offtopic, maar, is tong splitting niet illegaal in NL?

Laatst gewijzigd op 26-10-2004 om 22:28.
Oud 26-10-2004, 22:28
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
ik wil heel graag een tongpiercing. en waarschijnlijk zijn de volgende vragen al 23478x gesteld, maar ik doe het nog een keer, want na het doorzoeken van 1,5piercingtopic heb ik ze nog niet gevonden.

-mag je roken na het zetten? (ik bedoel niet direct, maar is er een bepaalde tijd dat je ermee moet wachten?)
-mag je drinken? (zelfde verhaal als met het roken)
-is het echt verplicht dat 1van je ouders meegaat? (ik mag het namelijk wel van ze, maar om ze een soort van hartaanval te bezorgen wil ik het doen als ze op vakantie zijn..)
-ik werk in de horeca en ik had bedacht dat ik ongeveer 1,5week niet ging werken zodat de zwelling mee zou vallen als ik weer ging werken. normaal praten met een dikke tong lijkt me namelijk geen optie. is 1,5week lang genoeg?

dank.
Oud 26-10-2004, 22:30
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-10-2004 @ 23:26 :
ok, wij danken u vriendelijk =). Nog een tip voor winkel waar het is? Zolang het niet verder dan Amsterdam is, vind ik het best. En het liefst ook waar ze eventueel eigen ontwerp piercing maken/zetten

(Kan um deze maand toch nog niet laten zetten, want ik ben nog in afwachting of ik ga free fighten, lijkt me geen goede combinatie, die piercing en die sport)

edit: Btw, offtopic, maar, is tong splitting niet illegaal in NL?
ehm tattoopalace is goed (in amsterdam) en bij mij op de tweede plaats komt the works. je moet in ieder geval niet naar body cult gaan. en waar ze eigen ontwerpen zetten en maken weet ik niet, dan zou je ff rond moeten bellen.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 26-10-2004, 22:35
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Dank je, ik weet genoeg
Oud 27-10-2004, 13:50
Ikus
Avatar van Ikus
Ikus is offline
Citaat:
saturday schreef op 25-10-2004 @ 23:00 :
Bedankt, dan zal ik dat eens doen.
Minder van die 9 euro.

Ik zoek zoiets:
[afbeelding]
Ik heb nu 1,2mm bij 11mm. (met bolletje)
Heeft iemand van jullie een ringetje in zn/dr lip? Hoeveel mm?
Ik had altijd 2mm bij 12mm in me lip zitten
tegenwoordig gewoon labret stud
omdat ringetjes uitscheuren als je er een klap op krijgt
__________________
Before Dawn.... Make Your Choise...
Oud 27-10-2004, 14:40
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-10-2004 @ 17:25 :
Ik wil nog steeds van die "pinnen" in de bovenkant van mijn oor. HEt liefst gouden, maar op het internet vind ik nauwelijks foto's.
omg, nee, geeeeen goud

ohja, ik wil ook nog een piercing eigk, maar weet niet waar. meer om het nemen van de pierc denk ik
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 27-10-2004, 16:57
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-10-2004 @ 23:26 :
ok, wij danken u vriendelijk =). Nog een tip voor winkel waar het is? Zolang het niet verder dan Amsterdam is, vind ik het best. En het liefst ook waar ze eventueel eigen ontwerp piercing maken/zetten

(Kan um deze maand toch nog niet laten zetten, want ik ben nog in afwachting of ik ga free fighten, lijkt me geen goede combinatie, die piercing en die sport)

edit: Btw, offtopic, maar, is tong splitting niet illegaal in NL?
ik ben voor mn industrial naar dare to wear gegaan, heel leuke kleine shop met 2 aardige vrouwen daar kan je ook heen voor eigen ontwerp piercings.

hun site

en op hun site zie je ook tonguesplit, dus ik neem aan dat dat niet illegaal is in nederland want dare to wear is een goede shop.

@ Luna: idd geeeen goud bah.
misschien moet je een industrial nemen, die heb ik ook pas en dies echt leuk en nog niet zo afgezaagd als bijv. een lippiercing
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 27-10-2004, 17:36
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ja, ik zag het ook op hun site, maar ik dacht ergens opgevangen te hebben dat het illegaal is...naja brrr ik heb er sowieso geen interesse in
En een industrial is wel leuk hoor, daar niet van, maar ik hoef em niet

En goud staat volgens mij beter bij donker haar dan zilver (titanium)
Oud 27-10-2004, 17:37
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-10-2004 @ 18:36 :
Ja, ik zag het ook op hun site, maar ik dacht ergens opgevangen te hebben dat het illegaal is...naja brrr ik heb er sowieso geen interesse in
En een industrial is wel leuk hoor, daar niet van, maar ik hoef em niet

En goud staat volgens mij beter bij donker haar dan zilver (titanium)
ach je moet gewoon doen wat jij wil en het mooiste vind
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 27-10-2004, 17:38
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 27-10-2004 @ 18:37 :
ach je moet gewoon doen wat jij wil en het mooiste vind
Just my thoughts
Oud 27-10-2004, 17:51
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-10-2004 @ 18:36 :
En een industrial is wel leuk hoor, daar niet van, maar ik hoef em niet

En goud staat volgens mij beter bij donker haar dan zilver (titanium)
ahum, ik had het tegen Luna wat betreft die industrial

en tuurlijk moet je doen wat jij het mooiste vindt maar ik zou bij donker haar juist zilver nemen en goud eerder bij rossige types ofzo. ik heb zelf iig zwart haar en zilvere piercings en dat staat (vind ik )
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 27-10-2004, 17:55
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 27-10-2004 @ 18:51 :
ahum, ik had het tegen Luna wat betreft die industrial
woops, sorry
Oud 27-10-2004, 18:07
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-10-2004 @ 18:55 :
woops, sorry
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 27-10-2004, 21:08
saturday
saturday is offline
Citaat:
Ikus schreef op 27-10-2004 @ 14:50 :
Ik had altijd 2mm bij 12mm in me lip zitten
tegenwoordig gewoon labret stud
omdat ringetjes uitscheuren als je er een klap op krijgt
oo aha, is dat niet groot?
Oud 27-10-2004, 21:48
Ikus
Avatar van Ikus
Ikus is offline
Citaat:
saturday schreef op 27-10-2004 @ 22:08 :
oo aha, is dat niet groot?

naja wat is groot?
alles is relatief
__________________
Before Dawn.... Make Your Choise...
Oud 28-10-2004, 11:52
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 27-10-2004 @ 17:57 :

@ Luna: idd geeeen goud bah.
misschien moet je een industrial nemen, die heb ik ook pas en dies echt leuk en nog niet zo afgezaagd als bijv. een lippiercing
wat is n industrial
oh ik zat te denken aan een scheve lippierc, aan de zijkant dus. Maar dat hebben nu ook al veel mensen. En ik weet niet of ik n lippierc wil want dat zoent niet leuk (vind ik)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 28-10-2004, 11:56
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
ohmy, ik sprak net een jongen met 3 tongpiercings, een gewone, een ringetje door t begin van zn tong (zeg maar) en een in zn tongriempje (?). Het zag dr echt enorm vaag uit.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 28-10-2004, 13:26
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Iemand ervaring met piercingshops in Arnhem? Service, prijzen enzo...
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 28-10-2004, 13:37
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 28-10-2004 @ 14:26 :
Iemand ervaring met piercingshops in Arnhem? Service, prijzen enzo...
Ik heb mn lippiercing op lowlands laten zetten door een piercingshop uit Arnhem..l'extremiste. Ging op zich goed alleen volgende dag lag mn piercing eruit omdat 't bolletje niet goed was vastgemaakt.
Ik denk dat als ze het op lowlands goed voor elkaar hebben (behalve dan 't bolletje) dat ze dat in de winkel ook wel ok kunnen.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 28-10-2004, 15:57
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Luna schreef op 28-10-2004 @ 12:52 :
wat is n industrial
oh ik zat te denken aan een scheve lippierc, aan de zijkant dus. Maar dat hebben nu ook al veel mensen. En ik weet niet of ik n lippierc wil want dat zoent niet leuk (vind ik)
ik vind het nog niet zo slecht zoenen hoor
en dit is een industrial:
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 28-10-2004, 16:07
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
die kan je toch best wel gewoon laten schieten, en dan apart, en daarna zo'n staafje erdoorheen?
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic, #17
Verwijderd
500 17-03-2006 18:50
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic
saturday
500 17-05-2005 23:00
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic!
Jules
500 10-04-2005 11:27
Lifestyle Het Grote Piercing topic
Verwijderd
455 11-01-2005 02:36
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
484 18-06-2004 17:05
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
493 06-02-2004 08:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.