Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2005, 18:39
Girl With Faith
Avatar van Girl With Faith
Girl With Faith is offline
Weer een topic van mij, ben lekker bezig. Maar goed voor de mensen die het verhaal nog niet kennen. Sinds een week of 3 heb ik een vriendje (ken m via dit forum maar dat is niet ter zake). Wat wel belangrijk is, is dat de afstand toch meer dan een uur treinen is. En aangezien we allebei pas 16 zijn en dus nog op de middelbare zitten komt het neer op de weekend. Daarnaast hebben we weinig geld voor de trein dus echt vaker dan eens per week zit er niet in.
We spreken elkaar dagelijks op msn. En eigenlijk elke dag is er dan wel een soort van ruzie/onenigheid. Het komt wel vaak goed maar toch is het vreselijk.
Eigenlijk denk ik gewoon dath et geen toekomst heeft, maar als ik m irl zie is het zo leuk. Hoe moet dit verder. Ik wil m eigenlijk helemaal niet kwijt al vriendje maar het heeft voor mijn gevoel ook geen toekomst.
__________________
Because there is nothing like me and you
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2005, 18:45
Verwijderd
lastig.

uitmaken, en iemand zoeken die dichterbij woont
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 18:48
Lane
Avatar van Lane
Lane is offline
Waarover hebben jullie dan ruzie?

Ik denk niet dat het gaat werken eigenlijk. Als je elkaar maar 1 keer per week ziet, dat kan nog wel lukken. Maar als jullie daarnaast geen goede gesprekken voeren ofzo, waarom hebben jullie dan met elkaar?

Misschien vind jij het leuk, ik heb liever iets waar toekomst in kan zitten.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 18:58
Verwijderd
koop een weekendretour, is even duur en kun je meer neuken
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:14
Girl With Faith
Avatar van Girl With Faith
Girl With Faith is offline
Citaat:
Lane schreef op 09-04-2005 @ 19:48 :
Waarover hebben jullie dan ruzie?

Ik denk niet dat het gaat werken eigenlijk. Als je elkaar maar 1 keer per week ziet, dat kan nog wel lukken. Maar als jullie daarnaast geen goede gesprekken voeren ofzo, waarom hebben jullie dan met elkaar?

Misschien vind jij het leuk, ik heb liever iets waar toekomst in kan zitten.
hmm we hebben ruzie over de stomste dingen, maar vooral over zijn jaloersie en mijn domme opmerkingen. Dus eigenlijk om nutteloze dingen. Maar dat komt simpelwegdoor msn waarover we niet kunnen communiceren.
Nja ik vind het eigenlijk niets meer, ik wil liever iets met toekomst, maar tot voor kort dacht ik ook dat dat er in zat. maari k het weet niet meer.
__________________
Because there is nothing like me and you
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:19
Vlinderr
Vlinderr is offline
Maar je hebt em leren kennen op dit forum, dus hij leest dit ook
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:34
Girl With Faith
Avatar van Girl With Faith
Girl With Faith is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 09-04-2005 @ 20:19 :
Maar je hebt em leren kennen op dit forum, dus hij leest dit ook
Ik ben een UC
__________________
Because there is nothing like me and you
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:36
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
lijkt het je verstandig om er mee door te gaan als je er toch geen toekomst in ziet?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Girl With Faith schreef op 09-04-2005 @ 20:34 :
Ik ben een UC
En je denkt dat je vriendje zich niet herkent in dit verhaal?

Ik denk dat je een tijdje moet stoppen met chatten. Bel hem, of stuur een mail (maar dat is ook tricky, kans op misverstanden is imho even groot als op msn). Wat vindt hij er eigenlijk van dat jullie zo vaak kibbelen?

Als jullie blijven kibbelen, ook over de telefoon en het dus maar een keer per week leuk is, zou ik er een punt achter zetten.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:49
Girl With Faith
Avatar van Girl With Faith
Girl With Faith is offline
Citaat:
zuster schreef op 09-04-2005 @ 20:44 :
En je denkt dat je vriendje zich niet herkent in dit verhaal?

Ik denk dat je een tijdje moet stoppen met chatten. Bel hem, of stuur een mail (maar dat is ook tricky, kans op misverstanden is imho even groot als op msn). Wat vindt hij er eigenlijk van dat jullie zo vaak kibbelen?

Als jullie blijven kibbelen, ook over de telefoon en het dus maar een keer per week leuk is, zou ik er een punt achter zetten.
die komt hier nooit denk ik en anders weet ie het en kan ik alles wel uitleggen.

Maar nja ik belde m net, gooit ie de hoorn erop. Dus nja dan wil ie niet praten. Ik weet het niet, ben super gek op m. Maar gek genoeg om nooit meer een ander te willen, nee denk ik.
__________________
Because there is nothing like me and you
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:49
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Msn is soms best rottig.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:50
Girl With Faith
Avatar van Girl With Faith
Girl With Faith is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-04-2005 @ 20:49 :
Msn is soms best rottig.
heell erg rottig ja!
__________________
Because there is nothing like me and you
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Girl With Faith schreef op 09-04-2005 @ 20:49 :
die komt hier nooit denk ik en anders weet ie het en kan ik alles wel uitleggen.

Maar nja ik belde m net, gooit ie de hoorn erop. Dus nja dan wil ie niet praten. Ik weet het niet, ben super gek op m. Maar gek genoeg om nooit meer een ander te willen, nee denk ik.
Je moet hem niet tijdens een ruzie bellen hè. Gewoon, als vervanging van gekibbel, niet om het gekibbel voort te zetten.

Ben je wel verliefd?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:52
Girl With Faith
Avatar van Girl With Faith
Girl With Faith is offline
Citaat:
zuster schreef op 09-04-2005 @ 20:52 :
Je moet hem niet tijdens een ruzie bellen hè. Gewoon, als vervanging van gekibbel, niet om het gekibbel voort te zetten.

Ben je wel verliefd?
verliefd ja

en we kibbelden op msn, het was al bijna uit.. en nu helemaal of ik weet het niet
__________________
Because there is nothing like me and you
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:54
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Girl With Faith schreef op 09-04-2005 @ 20:52 :
verliefd ja

en we kibbelden op msn, het was al bijna uit.. en nu helemaal of ik weet het niet
waarop is jullie relatie gebouwd?? is er wel vertrouwen? van zijn kant?
van alleen liefde kun je niet leven zei mijn moeder altijd
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:57
Girl With Faith
Avatar van Girl With Faith
Girl With Faith is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 09-04-2005 @ 20:54 :
waarop is jullie relatie gebouwd?? is er wel vertrouwen? van zijn kant?
van alleen liefde kun je niet leven zei mijn moeder altijd
hmm ja vertrouwen is er wel, in kleine mate moet iig nog groeien denk ik.
__________________
Because there is nothing like me and you
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 20:05
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Girl With Faith schreef op 09-04-2005 @ 20:57 :
hmm ja vertrouwen is er wel, in kleine mate moet iig nog groeien denk ik.
hoe wil je dat dat groeit als jullie nooit bijmekaar zijn en altijd maar kissebissen over wissewasjes?

lat relaties met ruzies en zonder vertrouwen van een der kanten overleven het meestal niet, sorry
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 10:08
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Je moet er niet zo hard over nadenken. De situatie is zoals het is. Ook al zijn jullie beide gefrustreerd, daarmee komen jullie niet dichter bij elkaar te wonen of krijgen jullie opeens meer geld. Dat laatste is overigens ook op te lossen door een bijbaan, maar dat terzijde.
Jouw verplichting is om jezelf in te zetten voor het te laten werken van de relatie. Als het daarmee lukt, dan is dat natuurlijk erg mooi voor jullie. Lukt het daarmee niet, dan is het jammer en zul je op zoek moeten naar een ander vriendje.
Misschien is het wel eens goed als je wat meer afstand neemt. Iedere dag contact met elkaar kan wat teveel van het goede zijn.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2005, 10:30
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
als msn jullie relatie verspilt, waarom ga je dat niet gewoon elkaar bellen en smsen? heb je ook minder kans op ruzies. het is eigenlijk best triest als je telkens via msn ruzie met hem krijgt. dadelijk gaat jullie relatie kapot door die domme msn gesprekken!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 10:35
Verwijderd
Ga bij jezelf goed na wat je wilt. Wil je hier mee doorgaan of niet?
Zijn jullie beiden bereid je in te zetten voor jullie relatie?
Maar misschien moeten jullie iets losser met elkaar om gaan en niet zo krampachtig proberen geen ruzie te maken, ruzie weer goed te maken etc..
Hij reageert stom? Laat m dan maar lekker even.. Als ie zich weer beter voelt komt ie wel weer. Jij voelt je rot? Geef dat dan aan, dan kan hij daar rekening mee houden en voelt ie zich misschien wat minder aangevallen als je even een wat minder aardige opmerking maakt.
Ga dus kijken waar en wanneer het fout gaat. En probeer het daar dus op te lossen..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 11:09
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
hmm, ik kan ook niet met mij vriend op msn praten ik hoor niet hoe hij het bedoelt, de ntonatie, en tja, dan kun je dingen nogal verkeerd opvatten...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 12:01
saturday
saturday is offline
Ik weet niet of het al gezegt is, maar over msn kun je je gevoelens alleen uiten met een smiley. Dat werkt niet zo goed. Ik begrijp mijn vriend over msn ook heel vaak verkeerd. Best wel lastig idd. Kutmsn. Je kunt beter maar bellen dan, iets persoonlijker ook/
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 13:10
Girl With Faith
Avatar van Girl With Faith
Girl With Faith is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 10-04-2005 @ 11:08 :
Je moet er niet zo hard over nadenken. De situatie is zoals het is. Ook al zijn jullie beide gefrustreerd, daarmee komen jullie niet dichter bij elkaar te wonen of krijgen jullie opeens meer geld. Dat laatste is overigens ook op te lossen door een bijbaan, maar dat terzijde.
Jouw verplichting is om jezelf in te zetten voor het te laten werken van de relatie. Als het daarmee lukt, dan is dat natuurlijk erg mooi voor jullie. Lukt het daarmee niet, dan is het jammer en zul je op zoek moeten naar een ander vriendje.
Misschien is het wel eens goed als je wat meer afstand neemt. Iedere dag contact met elkaar kan wat teveel van het goede zijn.
meer afstand nemen is denk ik idd wel een goede oplossing. We zitten voor mijn gevoel nu teveel met elkaar op msn, waardoor we op een gegeven moment toch uitgepraat zijn. Waar je irl elkaar dan kust of wat dan ook, beginnen wij te kibbelen. Denk dat meer afstand idd nog niet zo gek is.

Citaat:
Ga bij jezelf goed na wat je wilt. Wil je hier mee doorgaan of niet?
Zijn jullie beiden bereid je in te zetten voor jullie relatie?
Maar misschien moeten jullie iets losser met elkaar om gaan en niet zo krampachtig proberen geen ruzie te maken, ruzie weer goed te maken etc..
Hij reageert stom? Laat m dan maar lekker even.. Als ie zich weer beter voelt komt ie wel weer. Jij voelt je rot? Geef dat dan aan, dan kan hij daar rekening mee houden en voelt ie zich misschien wat minder aangevallen als je even een wat minder aardige opmerking maakt.
Ga dus kijken waar en wanneer het fout gaat. En probeer het daar dus op te lossen..
We hebben het er gisteren ook over gehad. En naar mijn idee willen we ons allebei inzetten voor de relatie. Daarbij geef ik vaak wel aan dat ik me niet goed voel, helaas doet hij dat niet. Nja, ik ga nu ook wel kijken wat fout gaat en dat proberen te verbeteren. Heb van zijn kant het laatste gesprek wel een aantal dingen gehoord die fout zitten en zeker beter moeten.

Al met al ga ik dus gewoon wat afstand nemen en aan de fout dingen werken. En nja mocht het dan nog niet lukken, dan kunnen we altijd nog stoppen maar is het iig geprobeert.
__________________
Because there is nothing like me and you
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 13:23
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
niet meer met 'm msn'en?

En anders uitmaken... ik heb precies hetzelfde gehad, en hoeveel we er ook over afspraken dat het beter zou gaan we kregen als maar meer ruzie en ook gingen we veel vaker schelden enzo. Terwijl het irl goed ging. En dat ging ook uit. Owh en hij woonde 5 minuten fietsen bij me vandaan en ik zag hem vaker dan één keer in het weekend.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:20
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 10-04-2005 @ 11:30 :
als msn jullie relatie verspilt, waarom ga je dat niet gewoon elkaar bellen en smsen? heb je ook minder kans op ruzies. het is eigenlijk best triest als je telkens via msn ruzie met hem krijgt. dadelijk gaat jullie relatie kapot door die domme msn gesprekken!
eens!!
door msn ontstaan er vaak misverstanden, misschien kun je afspreken dat jullie elkaar vaker bellen ipv msnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2005, 17:34
Girl With Faith
Avatar van Girl With Faith
Girl With Faith is offline
nja bedankt voor alle raad, maar het is net uitgegaan. Eigenlijk ach ik voel me er kut onder maar het is beter zo ofzo,, schijnt..
Kan iig weer lekker onder mn vertrouwde nick hier door posten op L&R
__________________
Because there is nothing like me and you
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:54
WickedDevil
WickedDevil is offline
msn werkt gewoonm niet bij jullie
__________________
beesjes
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 20:04
Girl With Faith
Avatar van Girl With Faith
Girl With Faith is offline
Citaat:
WickedDevil schreef op 12-04-2005 @ 19:54 :
msn werkt gewoonm niet bij jullie
nope

maar goed zoals ik hierboven al vertelde, het is uit.
__________________
Because there is nothing like me and you
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Girl With Faith schreef op 12-04-2005 @ 21:04 :
nope

maar goed zoals ik hierboven al vertelde, het is uit.
*knuft*
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 20:53
Girl With Faith
Avatar van Girl With Faith
Girl With Faith is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-04-2005 @ 21:41 :
*knuft*
dankje

nog steeds mijn favoriete forumbaas
__________________
Because there is nothing like me and you
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Girl With Faith schreef op 12-04-2005 @ 21:04 :
nope
maar goed zoals ik hierboven al vertelde, het is uit.
Sterkte ermee dan, maar als ik je beginpost lees, lijkt dit me niet een hele onverstandig beslissing.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 21:02
Girl With Faith
Avatar van Girl With Faith
Girl With Faith is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 12-04-2005 @ 21:54 :
Sterkte ermee dan, maar als ik je beginpost lees, lijkt dit me niet een hele onverstandig beslissing.
bedankt
en idd het is geen slechte beslissing. En gelukkig nu genomen en niet na een half jaar oid. Het is altijd ff pijnlijk als het net uit is maar het komt goed weet ik zeker.
__________________
Because there is nothing like me and you
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoe ver met 13 jaar?
anonieme_jongen
16 01-08-2015 03:04
Vrije tijd Hoe ver van huis ga je uit?
Darkmond
15 16-11-2013 19:17
Liefde & Relatie hoe ver weg woont je vriend/vriendin?
Alessia
105 15-10-2007 16:07
Verhalen & Gedichten Hoe ver is het lopen naar de Zwarte Utopie?
drama
16 15-09-2002 14:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Tot hoe ver moet europa gaan?
Tox
31 09-06-2002 19:23
Seksualiteit Voorhuid: hoe ver moet het nou? De oplossing!
sofie3
11 18-02-2002 19:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.