Oud 19-05-2005, 21:31
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Er zijn 4 punten waarop je je partner kan beoordelen:

Lichamelijke aantrekkingskracht
Geestelijke aantrekkingskracht
Geestelijke compatibiliteit
Lichamelijke compatibiliteit

Lichamelijke aantrekkingskracht:
Jongen kijkt naar meisje, meisje kijkt naar jongen. Jongen ziet er uit als Godzilla: er gebeurt niks. Je bent er geweest. Als het meisje eruit ziet als Roseanne, zeg je: 'Ehh, ik word er niet opgewonden van'. Er moet enige sexuele aantrekkings kracht zijn om dit ietsje verder te laten komen. Sexuele aantrekkingskracht heb je als je denkt 'Ik weet niet wanner, ik weet niet voor hoelang, maar ik zou me kunnen voorstellen dat ik met deze persoon zou vrijen'. Als je naar een jongen kijkt en je kunt onder geen enkele omstandigheden voorstellen dat je met hem zou vrijen, dan wordt je uiteindelijk vrienden, dat betekent, wij gaan niet neuken vriend, jij bent mijn vriend mijn broer. 'Er wordt niet geneukt '.

Geestelijke aantrekkingskracht:
Lichamelijke aantrekkingskracht kan soms verward worden met geestelijke aantrekkingskracht. Je kunt een zakenpartner geestelijk zo aantrekkelijk vinden, dat je een lichamelijke aantrekkingskracht gaat voelen. Maar je was er niet naar op zoek. Je werd erin geluisd omdat je intensief met die jongen samenwerkt, en ook al vond je hem lelijk, zijn geestelijke aantrekkingskracht gaat je intrigeren. Je kijkt naar hem en denkt 'Hij is niet echt lelijk. Zijn buikje is niet zo slap'. In een club zou dat nooit gebeurenm want daar zoek je mensen die je lichamelijk aantrekkelijk vindt - de geestelijke aantrekkingskracht komt dan later.

Geestelijke compatibiliteit:
Als het eerste wat er uit de mond van een aantrekkelijke man komt, is: 'Ga mee heroïne spuiten,' dan ben je heel snel weg. Hij mag er aardig uitzien, maar hij is een sukkel. Alsa hij iets intressants zegt, en het meisje staat ervoor open, dan heb je waarschijnlijk het begin van geestelijke compatibiliteit. Je wisselt misschien telefoonnummers uit, maar je zult geen one-night stand met hem hebben, geestelijke compatibiliteit wordt snel bepaald.

Lichamelijke compatibiliteit:
Je raakt elkaar aan, je kust. Je houd elkaar vast, het is raak of het is mis.

Wat vinden jullie ervan?De 4 dingen waarop jij iemand bekijkt, grof weg gezien?

(Eigenlijk is er nog meer, maar geen zin om te typen )
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2005, 21:35
Inges
Avatar van Inges
Inges is offline
Nooit zo over nagedacht eigenlijk. Gaat het ook in die volgorde? Denk het niet trouwens. Want soms ben je toch eerst geestelijk tot iemand aangetrokken en dan lichamelijk?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Inges schreef op 19-05-2005 @ 22:35 :
Nooit zo over nagedacht eigenlijk. Gaat het ook in die volgorde? Denk het niet trouwens. Want soms ben je toch eerst geestelijk tot iemand aangetrokken en dan lichamelijk?
Volgens mij zijn het gewoon punten waarop je kan vallen, zeg maar. De ene keer val je op iemand omdat hij zo grappig en gevat is en leuk, dus niet omdat hij er leuk uitziet. De andere keer val je op iemand omdat hij echt voldoet aan jou ideaal qua uiterlijk. En dan heb je nog die tussenliggende dingen, imo, je voelt dat je bij elkaar past.

Maar goed, ik weet niet echt wat ik hiermee moet..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 22:06
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
ik mis toch wel het aspect van het handelen. Hoe doet degene.. Dat kan vrij sterk afwijken van de 4 andere delen en is toch ook wel erg belangrijk
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 22:38
Verwijderd
Lichamelijke en geestelijke aantrekkingskracht zijn belangrijk. Aantrekkingskracht in het algemeen is dat. Lichamelijke compatibiliteit is niet een vereiste, want lichamen kunnen op elkaar afgestemd worden. Net zoals je kunt leren fietsen en autorijden kun je ook leren zoenen en neuken. Geestelijke compatibiliteit is wel heel erg belangrijk. Mensen die ik uit een verkeerd milieu vind komen, of die opvattingen hebben die totaal afwijken van die van mij, kan ik onmogelijk aantrekkelijk vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 22:46
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
'Als een jongen aan een meisje vraagt, hoe gaat het met je, of wat zit je haar leuk, zegt hij eigenlijk: 'Wil je neuken?''.

Mannen denken alleen maar met hun pik, dat is de drift voor hun, als er geen seks meer was, zou de wereld vergaan, de mannen deden niks meer.

Ice-T is in tha house !
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 00:11
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Mja ik denk dat iedereen zo wel andere bekijkt, maar niet in een specifieke volgorde of wat. Eerder alle 4 de punten tegelijk of door elkaar heen, afgewisseld. Het hele pakketje zeg maar
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 07:28
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Is het niet zo dat je die punten een beetje op t zelfde neerkomen? Als je je tot iemand aangetrokken voelt dan is dat toch door de compatibiliteit tussen jezelf en die ander? (zowel geestelijk als lichamelijk)
Maar ik denk dat lichamelijke en geestelijke aantrekkingskracht/compatibiliteit elkaar min of meer 'verraden'. Veel karaktereigenschappen zijn af te leiden van de lichamelijke conditie/houding van iemand, zodoende zal ik niet zomaar met iemand een gesprekje beginnen waarvan ik vind dat die er niet 'compatibel' uitziet, gewoon om dat ik al kan 'zien' wat voor type karakter erachter schuil gaat.

Ander vraagje: als iemand rookt is dat dan een geestelijke of een lichamelijke eigenschap?
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 07:40
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Ik denk dat er veel meer is waarop je iemand 'keurt' dan dat je eigenlijk kunt opschrijven. Met alle informatie die diegene jou stuurt doe je iets. Dingen als een vonk of een klik is ook niet op te schrijven omdat het niet aan vaste eisen voldoet.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 08:00
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Jolt schreef op 19-05-2005 @ 23:46 :
'Als een jongen aan een meisje vraagt, hoe gaat het met je, of wat zit je haar leuk, zegt hij eigenlijk: 'Wil je neuken?''.

Mannen denken alleen maar met hun pik, dat is de drift voor hun, als er geen seks meer was, zou de wereld vergaan, de mannen deden niks meer.

Ice-T is in tha house !
leeftijd 17, ah

wacht maar een jaartje of 2, dan heb je neit zoveel last meer van je hormonen
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 08:10
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 20-05-2005 @ 09:00 :
leeftijd 17, ah

wacht maar een jaartje of 2, dan heb je neit zoveel last meer van je hormonen
Hehe, neuh, was een Quote van Ice T. Hij had een hele rare kijk op de liefde, sex en vrouwen.

Je moet het boek ook eens lezen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 20-05-2005 @ 09:00 :
leeftijd 17, ah

wacht maar een jaartje of 2, dan heb je neit zoveel last meer van je hormonen
lollololol
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 11:54
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Offtopic:
Citaat:
Warsocket schreef op 20-05-2005 @ 09:00 :
leeftijd 17, ah

wacht maar een jaartje of 2, dan heb je neit zoveel last meer van je hormonen
Ik denk dat die 2 jaar dan ook niet echt veel meer uit maken, het gaat meer om hoe je bent


OT:
Mmm, ja ik denk dat je meer de ander op alles wat ie doet beoordeelt, daar zijn die 4 dingen wel onderdeel van.
Ik vind persoonlijk geestelijke compatibiliteit erg belangrijk, daarna toch ook lichamelijke aantrekkingskracht, iets wat ik wel meng met geestelijke aantrekkingskracht. Hoe iemand doet beinvloedt namelijk altijd hoe je tegen iemand aankijkt. Het gaat meer om de uitstraling dan om de losse fysieke onderdelen (gezicht, borsten, billen, benen, u get the point).
Die 4 punten zijn wel cker iets waar je iemand (onbewust) op beoordeelt, het is echter niet iets waar je je echt aan houdt.
Je gaat niet bewust een checklistje af .
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 14:11
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Mijn vriend is op alle 4 de punten "goed gekeurd" *hij komt trouwens zo.. steeds een week wachten is NIET leuk *
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 14:27
Verwijderd
Wat nare zegt.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar de twee geestelijke puntjes bovenaan (gehad), de lichaamlijke puntjes onderaan.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 22:46
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Lichamelijke aantrekkingskracht:
Ik zou wel met hem willen zoenen dacht ik ja...

Geestelijke aantrekkingskracht:
Geestelijke aantrekkingskracht zit denk wel stukje boven lichamelijke.....maja lichamelijke zit er toch zeker wel bij maar kwam later denk k...btje vaag misschien

Geestelijke compatibiliteit:
Nah ik overheers wel n btje dus dat klopt niet helemaal. Toch zijn we beiden heel eigenwijs en dat gaat prima

Lichamelijke compatibiliteit:
Ja past goed bij elkaar. Allebei lief en aaierig
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zwanger worden #3
Verwijderd
500 15-07-2008 18:51
Verhalen & Gedichten Bosroes
Verwijderd
8 14-12-2007 17:13
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Afscheidsbrief Jean-Jeaques
Sasjeliefff
0 26-01-2006 17:15
Vrije tijd GP van VS
bartke518
256 01-07-2005 20:52
Verhalen & Gedichten [verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien
Verwijderd
2 01-08-2003 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.