Oud 17-06-2011, 18:04
hulp_gevraagd
hulp_gevraagd is offline
hey ik heb hulp nodig ik ben ontzetend verliefd op mijn beste vriendin ik ken haar nu ondertussen al 4 jaar en ze noemt mij ondertussen al broertje en beschouwd me egt als familie maar ik ben egt ontzetend op haar verliefd en heb dringend hulp nodig want ik kan zo niet meer verder en ik heb bang haar vriendschap te verliezen ik heb faal angst mensen ajb help me hier bij ik sta voor en moeilijke beslising

Laatst gewijzigd op 17-06-2011 om 18:12. Reden: iets vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2011, 20:30
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Moeilijke situatie. Aan de ene kant wil je niet haar niet kwijt (vriendschap), aan de andere kant loop je er nu mee rond & is het lastig zo. Tjaa, ik weet het niet. Ik zou het sowieso wel zeggen. Als je niks zegt, wat bereik je daar mee? Een nee heb je, een ja kun krijgen. Stel ze zegt nee, dan kan je toch gewoon vrienden blijven? Eerst is het misschien wat raar, maar geef het wat tijd.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 15:30
Verwijderd
Nouja, het feit dat ze je als broertje/familie beschouwt geeft wel duidelijk aan dat ze je niet als eventueel relatiemateriaal ziet, dus je hebt er vrij weinig aan om haar te vertellen dat je verliefd op haar bent. Behalve als je de vriendschap wilt verpesten, want dan moet je het zeker vertellen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 18:58
hulp_gevraagd
hulp_gevraagd is offline
Citaat:
Nouja, het feit dat ze je als broertje/familie beschouwt geeft wel duidelijk aan dat ze je niet als eventueel relatiemateriaal ziet, dus je hebt er vrij weinig aan om haar te vertellen dat je verliefd op haar bent. Behalve als je de vriendschap wilt verpesten, want dan moet je het zeker vertellen.
zo zie ik het dus ook ik snap het niet en elke keer als ik haar zie kussen komen de tranen in mijn ogen ik snap het niet in het begin hadden we voordurend ruzie en had ze egt geen respect voor mij en nu knuffel kusje op men wang enzo ze praat met me over haar problemen en je ziet egt dat ze respect voor me heeft maar ik voel meer voor haar ik wil en stapje verder gaan en niet elke keer met tranen in mijn ogen binnengaan bij mijn thuis omdat zij en haar jong kussen ... egt ik voel me rot en hoop via deze weg en duidelijk antwoord te krijgen van wat ik moet doen en juist ZEKER niet
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 19:44
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
heb net hetzelfe gehad ik was ook verliefd op m'n allerbeste vriendin en hebben iets gekregen maar 3 dagen daarna had ze het al uitgemaakt ik was er kapot van maar ze vond vriendschap belangrijker dn liefde en dt vond ik toen niet zo maar ik heb het verwerkt en nu zijn we ng steeds allerbeste vrienden dus dit is de tip die ik je meegeef : praat er met haar over en als het niets wordt laat het los en blijf gwn allerbeste vrienden
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 20:32
Verwijderd
Tering, gebruik leestekens.

ot: Ja, eh. Ik zou niets zeggen. Blijkbaar vindt ze jou als relatiemateriaal niet interessant. Jammer maar helaasch, deal with it. Dat gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 14:54
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Tering, gebruik leestekens.

ot: Ja, eh. Ik zou niets zeggen. Blijkbaar vindt ze jou als relatiemateriaal niet interessant. Jammer maar helaasch, deal with it. Dat gebeurt.
dit!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 15:30
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nouja, het feit dat ze je als broertje/familie beschouwt geeft wel duidelijk aan dat ze je niet als eventueel relatiemateriaal ziet, dus je hebt er vrij weinig aan om haar te vertellen dat je verliefd op haar bent. Behalve als je de vriendschap wilt verpesten, want dan moet je het zeker vertellen.
Dit + contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 01:30
doegne
doegne is offline
ik heb dit account ook pas. dus weet nietecht hoe dit werkt maar.
ik heb ook zo''n gelijk probleem..
ik ben zelf een jongen, en ik ken mn beste vriendin nu al 3 jaar. maar heb sinds vorige week echt sterkere gevoelens voor haar gekregen.. maar had met haar gepraat over zoenen enzo,, ze wou wel maar ze vond de vriendschap belangerijker, maar van vriendinnenn van haar hoor ik dat ze me leuk vind..
wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 01:42
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
Dit + contact verbreken.
waarom contact verbreken! Ze kunnen gewoon met hun vriendschap doorgaan, toch?
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 04:40
Verwijderd
Citaat:
waarom contact verbreken! Ze kunnen gewoon met hun vriendschap doorgaan, toch?
Als 'ie een sadomasochist is, sure.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 10:39
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
Als 'ie een sadomasochist is, sure.
waar slaat dat op we hebben het hier over een vriendschap!
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 13:23
wippityou
Avatar van wippityou
wippityou is offline
leer eens wat nieuwe jongens en meiden kennen dan zal deze 'schijnliefde' wel rapper overgaan en zit je niet zo te focussen dat je er op verliefd bent denk aan iets anders met jongens of ga naar fuifen en dans met andere mensn natuurlijk mag je dat ook met je vriendin doen he maar probeer er tog een klein beetje afstand van te nemen als dat lukt
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 13:25
wippityou
Avatar van wippityou
wippityou is offline
Citaat:
ik heb dit account ook pas. dus weet nietecht hoe dit werkt maar.
ik heb ook zo''n gelijk probleem..
ik ben zelf een jongen, en ik ken mn beste vriendin nu al 3 jaar. maar heb sinds vorige week echt sterkere gevoelens voor haar gekregen.. maar had met haar gepraat over zoenen enzo,, ze wou wel maar ze vond de vriendschap belangerijker, maar van vriendinnenn van haar hoor ik dat ze me leuk vind..
wat moet ik doen?
vraag aan haar of het waar is wat die vriendinnen zeggn dat ze je leuk vind en als dit zo is dan kan je mss een stapje verder gaan ...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 14:00
sir_mcmanus
Avatar van sir_mcmanus
sir_mcmanus is offline
Citaat:
waarom contact verbreken! Ze kunnen gewoon met hun vriendschap doorgaan, toch?
Laat dit nou net het probleem zijn. TS wil geen vriendschap meer, hij wil meer omdat hij meer voor zijn beste vriendin voelt. Overigens, als ze je afwijst, worden jouw gevoelens niet beantwoord en dat zal je wss verdriet doen. Therefore, vriendschap is niet speciaal meer, jij zit met een rotgevoel omdat ze je afwees in je liefde, zij zit met een rotgevoel omdat ze haar "broertje" heeft weggejaagd door hem af te wijzen en als ze een nieuwe liefde vind aan wie ze haar hart wel wil geven, doet het voor jou extra zeer omdat je uiteindelijk de gedoodverfde verliezer zult zijn in deze situatie.
Natuurlijk, het kan goed gaan, jullie kunnen "the happiest couple alive" worden, maar peil dat eerst eens. Als ze je beschouwt als broertje of familie, lijkt er niet veel kans op te zijn .. Drie mogelijkheden:a) je laat deze verliefdheidje van binnen opvreten, b) je toont je gevoelens en je loopt kans om een speciale vriendschap voor jou te verliezen of c) socializen, andere meiden leren kennen en hopendatje dit gevoel niet in een speciale vriendschap tegenkomt.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 14:47
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
waarom contact verbreken! Ze kunnen gewoon met hun vriendschap doorgaan, toch?
Nee, dat kan niet. Kenmerk van een vriendschap is namelijk dat er geen gevoelens zijn voor elkaar.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 11:35
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
er zijn genoeg mensen die met hun broer in bed duiken
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 14:58
mopi
Avatar van mopi
mopi is offline
Citaat:
hey ik heb hulp nodig ik ben ontzetend verliefd op mijn beste vriendin ik ken haar nu ondertussen al 4 jaar en ze noemt mij ondertussen al broertje en beschouwd me egt als familie maar ik ben egt ontzetend op haar verliefd en heb dringend hulp nodig want ik kan zo niet meer verder en ik heb bang haar vriendschap te verliezen ik heb faal angst mensen ajb help me hier bij ik sta voor en moeilijke beslising
hey ik weet precies hoe je je voelt. ik heb het zelfde meegemaakt
ik zou het toch tegen haar zeggen wat je voor haar voelt. ik heb dat ook gedaan en zij had dezelfde gevoelens voor mij en zn nu al 9maand same maar gewoon er over prate met haar is de beste raad die ik je kan geven.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2011, 14:56
veer2110
Avatar van veer2110
veer2110 is offline
haay
ik heb bijna hetzelfde meegemaakt.
mijn beste vriendin was verliefd op één van mijn vrienden.

uiteindelijk heeft ze het hem verteld. Hij zei tegen mij dat hij wel schrok,
maar ze hebben eraan gewerkt. Hij wou niet met haar, en gek genoeg nadat zij het hem had verteld, zij ook niet meer.

nu zijn ze heel erg close, als vrienden zijnde.
Het gaat echt super, zoals je nu ziet hoe ze met elkaar omgaan.
Je ziet bijna niet dat er iets gebeurd is.

Zo kan het ook.

Ik hoop dat jullie vriendschap er niet kapot van gaat.
Als zij jou echt ziet als een soort broer, dan snapt ze je en zal ze er alles aan doen om jullie vriendschap niet te verkloten.

Succes
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 15:22
Verwijderd
Citaat:
hey ik weet precies hoe je je voelt. ik heb het zelfde meegemaakt
ik zou het toch tegen haar zeggen wat je voor haar voelt. ik heb dat ook gedaan en zij had dezelfde gevoelens voor mij en zn nu al 9maand same maar gewoon er over prate met haar is de beste raad die ik je kan geven.
Ja, goed idee. Geef die jongen het advies om het meisje te vertellen dat "haar broertje" verliefd op haar is. Als hij wil dat ze gaat wegrennen, moet 'ie dat inderdaad doen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 17:29
mopi
Avatar van mopi
mopi is offline
wel tis erop of eronder , maar als zij zo goed met hem bevriend isv zal ze toch niet ineens weglopen?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 17:31
Verwijderd
Citaat:
wel tis erop of eronder , maar als zij zo goed met hem bevriend isv zal ze toch niet ineens weglopen?
Het laatste dat je als meisje wil is dat er een goede vriend (in dit geval iemand die ze zelfs al als "broertje" ziet) verliefd op je wordt.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 17:34
mopi
Avatar van mopi
mopi is offline
Citaat:
Het laatste dat je als meisje wil is dat er een goede vriend (in dit geval iemand die ze zelfs al als "broertje" ziet) verliefd op je wordt.
mja daar weet ik niks van . bij mij was da gewoon zo
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 17:43
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
wel tis erop of eronder , maar als zij zo goed met hem bevriend isv zal ze toch niet ineens weglopen?
Komt vaak zat voor.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 17:51
mopi
Avatar van mopi
mopi is offline
Citaat:
Komt vaak zat voor.
kun je het dan wel vriedndschap noemen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2011, 17:52
Verwijderd
Citaat:
kun je het dan wel vriedndschap noemen?
natuurlijk wel, ik zou ook schrikken als mn beste vriend me opeens een liefdesverklaring geeft, ik zou ook weglopen om erover na te denken.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 17:54
mopi
Avatar van mopi
mopi is offline
Citaat:
natuurlijk wel, ik zou ook schrikken als mn beste vriend me opeens een liefdesverklaring geeft, ik zou ook weglopen om erover na te denken.
k maar zou je dan niet met hem erover willen prate?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:04
Verwijderd
Citaat:
k maar zou je dan niet met hem erover willen prate?
Er valt dan toch nergens over te praten. Hij heeft gevoelens, zij niet. Dan wordt het alleen maar awkward, vooral voor haar.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Er valt dan toch nergens over te praten. Hij heeft gevoelens, zij niet. Dan wordt het alleen maar awkward, vooral voor haar.
dit dus, je weet gewoon niet wat je moet zeggen als je beste vriend met zoiets op de proppen komt... het is gewoon moeilijk en dus is de kans er dat de vriendschap verloren gaat.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:11
mopi
Avatar van mopi
mopi is offline
lijkt me wel wat zwart , wit
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:15
Verwijderd
Ik zou er later misschien wel over praten maar als het niks wordt is het vaak wel heel akward voor het meisje en zielig voor de jongen omdat hij uiteraard hoop blijft houden.
helemaal als zij een vriend heeft is het moeilijk om haar het geluk te gunnen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:15
mopi
Avatar van mopi
mopi is offline
Citaat:
dit dus, je weet gewoon niet wat je moet zeggen als je beste vriend met zoiets op de proppen komt... het is gewoon moeilijk en dus is de kans er dat de vriendschap verloren gaat.
mja das ook waar
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:38
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
kun je het dan wel vriedndschap noemen?
Nee, dat is nu juist het punt, bij een vriendschap zijn er niet van dat soort gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:41
mopi
Avatar van mopi
mopi is offline
dus als je vrienden bent en na een tijd krijg je gevoelens voor die vriend/vriendin dan is de vriendschap verdwenen?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
dus als je vrienden bent en na een tijd krijg je gevoelens voor die vriend/vriendin dan is de vriendschap verdwenen?
ja, dan komt er liefde in het spel, danwel van 1 kant
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
dus als je vrienden bent en na een tijd krijg je gevoelens voor die vriend/vriendin dan is de vriendschap verdwenen?
Ja. Het laatste dat je wilt is omgaan met iemand van wie je niets moet (relationeel) terwijl je wel weet dat die persoon meer van jou wil. Dat geeft hele ongemakkelijke situaties. Moet je steeds op je woorden/acties letten om die persoon geen valse hoop te geven, en zo. Vreselijk irritant.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2011, 18:52
mopi
Avatar van mopi
mopi is offline
pff toch zou het jammer zijn dat daardoor de vriendschap kapot gaat ? hang het ook niet gewoon van hoe je er op reageerd tot slot zijn pupers snel verliefd. ik vind dat je nog altijd vrienden kunt worden ook al is een vand e 2 verlieft op de ander. ik denk dat hewt voorla vanaf hangt van hoe je de situatie bekijkt en aanpakt.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:59
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
pff toch zou het jammer zijn dat daardoor de vriendschap kapot gaat ? hang het ook niet gewoon van hoe je er op reageerd tot slot zijn pupers snel verliefd. ik vind dat je nog altijd vrienden kunt worden ook al is een vand e 2 verlieft op de ander. ik denk dat hewt voorla vanaf hangt van hoe je de situatie bekijkt en aanpakt.
Nee. Dat werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
pff toch zou het jammer zijn dat daardoor de vriendschap kapot gaat ? hang het ook niet gewoon van hoe je er op reageerd tot slot zijn pupers snel verliefd. ik vind dat je nog altijd vrienden kunt worden ook al is een vand e 2 verlieft op de ander. ik denk dat hewt voorla vanaf hangt van hoe je de situatie bekijkt en aanpakt.
Ik denk niet dat het veel uithaalt, het blijft ongemakkelijk omdat zoals wat Syori al zegt je de ander geen valse hoop wilt geven, dan is een vriendschap gewoon lastiger omdat je vaak niet weet wat je moet zeggen en vallen er ongemakkelijke stiltes en ik weet niet of het er leuker op wordt.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 19:02
mopi
Avatar van mopi
mopi is offline
hangt ook van de leeftijd af denk ik .
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
hangt ook van de leeftijd af denk ik .
Nee denk het niet, hoe oud je ook bent, als vriend zijnde blijft het pijnlijk om haar met een ander te zien, kan je dan nog wel normaal tegen haar doen als ze zegt dat ze uitgaat met dr vriend ipv met jou?
Dat doet toch ongelooflijk veel pijn?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 19:07
mopi
Avatar van mopi
mopi is offline
ja das ook weer waar. ik geef me gewonnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op je beste vriendin als meisje zijnde..
Verwijderd
11 15-03-2014 21:23
Liefde & Relatie Verliefd op mijn beste vriend... HELP?!?!
InezLeeuwx
12 07-03-2014 19:58
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriendin, die al bezet is....
ChezLéon
14 12-05-2013 16:55
Liefde & Relatie Verliefd op mijn beste vriendin!
PaterPatriae
6 12-04-2012 23:23
Liefde & Relatie HELP verliefd op mijn beste vriendin!
PaterPatriae
1 11-04-2012 10:22
Liefde & Relatie Verliefd op mijn beste vriendin...
Paddenstoel
38 15-06-2006 10:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.