Oud 15-06-2003, 19:39
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
ik heb alleen maar voldoendes gehaald, geen enkele onvoldoende. ik heb dus een herkansing over en op de een of andere manier verklaren mensen mij voor gek dat ik die niet gebruik om een vak hoger te halen. ik heb zeven zessen (afgerond) (zijn allemaal wel boven de 6, 6,3 enzo) 3 zevens en 1 acht. dit is toch hartstikke goed? ik ben ontzettend blij en trots op mezelf en blij dat ik die stress niet meer heb. dan ga je jezelf toch niet weer in die stress gooien om een nóg hoger cijfer te halen; of ben ik nou gek?
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Advertentie
Oud 15-06-2003, 19:46
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Ik heb ongeveer dezelfde cijfers als jij, en ik ga ook niet herkansen, ik ga er niet van uit dat ik nu ineens veel hoger zal halen en heb ook niet zoveel zin om weer helemaal opnieuw te gaan leren, dan maar een herkansing over
Beter een over dan er een te weinig
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Oud 15-06-2003, 19:53
wouterdvries
wouterdvries is offline
ik ben geslaagd en heb een 5 , kga toch herkansen voor de gein, zie wel wat er van komt
__________________
Helemaal niets in Amsterdam!
Oud 15-06-2003, 20:04
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ach geslaagd is geslaagd, een 6 of een 7 dat maakt dan ook niets meer uit vind ik
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-06-2003, 20:10
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb allemaal goede cijfers dus ga ik het niet herkansen. Me neef wel terwijl die 3 negens heeft snap da nie egt maar goed
Oud 15-06-2003, 20:46
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ben geslaagd en sta overal voldoende voor. Maar op nederlands heb ik een 4.8 gehaald terwijl ik zelf een 5.9 uitgerekend had! Dat was dus echt even schrikken! Maar ik ga dat dus overdoen, ik moet toch echt hoger kunnen halen denk ik dan! En daarvoor ga ik dus niet echt zitten stressen, tis maar nederlands... maya zo dacht ik eerst ook...
__________________
I like to say what I want to say
Oud 15-06-2003, 21:52
madwoman
madwoman is offline
ik kan daar niet echt bij dat je gaat herkansen als je geslaagd bent. ok als het voor loting is ofzo. maar anders
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 15-06-2003, 21:56
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik heb dadelijk loting, maar ik kan met een herkansing niet meer in een hogere lotingsklasse komen, dus ga ook niet herkansen, moet ik weer 3 uur in de gymzaal zitten. zie het nut er niet van in.
__________________
Do or do not. There's no try
Oud 16-06-2003, 00:01
Borrogance
Borrogance is offline
Ik ben geslaagd met 8 negens en 4 achten (en 1 zes, ha), en ik ga toch herkansen. Werktuigbouwkunde heeft geen loting en als 't dat had hoefde ik niet mee te loten, maar ik wil er gewoon een 10 tussen hebben. Nee het is nergens goed voor, maar ik doe 't toch.
Oud 16-06-2003, 00:04
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb voor mijn examenvakken allemaal hoger dan een 7 op mijn eindlijst, voor ANW en literatuur een 6 maar dat kun je helaas niet herkansen...
Dus ik ga niks herkansen, ik heb een supereindlijst dus ga niet nog een keer zitten blokken en met dit weer in een hete gymzaal zitten...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 16-06-2003, 02:06
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik wou misschien nog wat herkansen, maar dat moest je voor 13:00 melden en aangezien ik toen pas wakker werd, helaas.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 16-06-2003, 07:41
Verwijderd
Ik ga economie herkansen, omdat ik bij 0,4 punten hoger voor mijn CE, ik een 8 gemiddeld sta. Dat wil ik graag, omdat ik het ga studeren. Ik heb verder helemaal geen onvoldoendes op mijn lijst (mijn laagste punt is een 7)
Oud 16-06-2003, 09:30
TIGEK
TIGEK is offline
Ik ben geslaagd maar herkans toch Biologie omdat ik er maar 3 tiende hogere punt moet halen
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Oud 16-06-2003, 09:37
JJJur
JJJur is offline
Volgens mij, als je allemaal goede cijfers hebt, en je wilt toch herkansen, dan gooi je jezelf niet in de stress, lijkt me. Je weet immers toch al zeker dat je geslaagd bent.

Ik heb 4 achten, 5 zevens, 3 zessen en 1 vijf... Die vijf is voor Latijn, maar dat verbeter ik toch niet meer, dus ik laat het lekker zo...
Oud 16-06-2003, 09:59
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
zullen ze wel uitgeloot worden op hun vervolgopleiding. en hoe hoger je punten hoe eerder je wordt uitgeloot
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 16-06-2003, 10:43
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Als je nou een vervolgstudie gaat doen waarbij er een loting is, kan ik me goed voorstellen dat je alsnog gaat herkansen, als je daarmee in een hogere lotingsklasse kan komen. Anders zie ik het nut er echt niet van in, niemand zal je ooit nog naar je cijferslijst of je gemiddelde vragen, dat kan ik je verzekeren. En om nou voor de lol weer drie uur examen te gaan maken gaat mij wat te ver.

Overigens zou de rest van de school mij ook lynchen als ik iets herkansde (heb 2 8'en, 12 9'ens en 3 10'en)
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Oud 16-06-2003, 10:54
Stighting Kris
Avatar van Stighting Kris
Stighting Kris is offline
Ik heb 2 5-en op miin cijferlijst maar ik vind het best zo. Bij me vervolgopleiding word je toch nie uitgeloot dusz wrom zou ik me nog druk gaan maken. Maaruh ik denk niet dat je in de stress komt te zitten. Je heb je diploma toch al dus volgens mij ga je daar met een relaxt gevoel zitten en gewoon kijken wat er nog van komt. Althans zo zou ik het gedaan hebben.
__________________
You try to tell me what to do , I'll stick my middle finger up and say f*ck you
Oud 16-06-2003, 11:05
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Ik heb een 5 op mijn eindlijst voor Wiskunde, maar ik ga niet herkansen. Ten eerste niet omdat ik dat toch niet op kan halen naar een 6, ten tweede niet omdat er niemand is die er ooit nog naar kijkt, ten derde niet omdat het geen invloed heeft op de lotingsklasse waar ik nu in zit. Ohja, en ten vierde heb ik er ook helemaaaaaaaaal geen zin meer in
Ads door Google
Oud 16-06-2003, 12:42
Borrogance
Borrogance is offline
Citaat:
Overigens zou de rest van de school mij ook lynchen als ik iets herkansde (heb 2 8'en, 12 9'ens en 3 10'en)
Ik word ook overal voor gek uitgemaakt en door sommigen neidig aangekeken, en ergens hebben ze ook gelijk, want ik heb er écht niets aan, maar aan de andere kant, waarom zou ik 't niet proberen? Ik ga er absoluut niet voor stressen en leren zal ook niet veel uithalen. Ik heb 3 jaar lang rond de 9.8 gestaan voor NA en dat wil ik zo houden, 'voor mezelf'.
Oud 16-06-2003, 12:42
rsieswerda
Avatar van rsieswerda
rsieswerda is offline
ik ben geslaagd met een 4 en een 5, maarja, lekker boeie, ik ga wel nog me engels herren, want daar baal ik van dat ik die verkloot heb op me examen, sta nu een 6.4 dus ga gewoon ff een hoog cijfertje halen en dan sta ik misschien wel ff een 8, zou fijn zijn!!! Maar het heeft verder ook geen nut ofzo, mar gewoon een btje voor de leuk, en ik ben toch binnen 2 uur klaar en als t te moeilijk wordt stop ik r gewoon na een uurtje mee
__________________
I take pleasure in guttin' ya boy!
Oud 16-06-2003, 14:43
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Bij ons doen alleen degenen voor loting die geslaagd zijn herexamen.. Een van de dingen waarom veel mensen het niet doen, is dat als je gaat herren, je niet de algemene diploma-uitreiking hebt, die toch best wel leuk is..
Oud 16-06-2003, 15:27
@Moon
@Moon is offline
Ik ben zelfs geslaagd met 2 vijfen, 2 zevens en de rest zessen en k ga niet eens herkansen. Dat heeft voor mij totaal geen nut, k zou toch een 5 niet meer tot een 6 kunnen maken, omdat ik nooit een ster ben geweest in die twee vakken. Ik kan toch niet ineens een heel goed cijfer halen. Ik ben allang blij dat ik ben geslaagd, ik dacht zelfs dat ik het niet eens zou halen. Bovendien heb ik echt geen energie meer om nu nog te gaan leren. Ik vind het goed zo.
Oud 16-06-2003, 15:34
MarLin!
Avatar van MarLin!
MarLin! is offline
Ik heb alleen één 5 voor economie1 (vwo) en ik hoef maar 0,4 punt hoger te halen om een 5,5 gemiddeld te staan. Maar ik ga dus mooi niet herkansen! Heb ik helemaal geen zin in!
En ik weet niet eens wanneer de school het moet weten als je iets wil herkansen.
Ik kan wel proberen voor mn Frans12 0,2 punt hoger te halen zodat ik een 6,5 gemiddeld sta.. Ook geen zin in.

Ik ben geslaagd en ik heb geen loting voor mn volgende studie, dus waarom zou ik?
__________________
*Feel like flying!*
Oud 16-06-2003, 17:50
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Zou het alleen doen als ik een lotingsstudie had. Nu dus niet
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 16-06-2003, 22:14
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 16-06-2003 @ 17:50:
Zou het alleen doen als ik een lotingsstudie had. Nu dus niet
wilde ik daar nou net zoiets typen
Advertentie
Oud 17-06-2003, 09:56
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
heb allemaal zevens en twee achten, alleen één 6 voor scheikunde, maar die herkans ik niet hoor, geslaagd=geslaagd
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 17-06-2003, 11:26
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
Citaat:
Borrogance schreef op 16-06-2003 @ 00:01:
Ik ben geslaagd met 8 negens en 4 achten (en 1 zes, ha), en ik ga toch herkansen. Werktuigbouwkunde heeft geen loting en als 't dat had hoefde ik niet mee te loten, maar ik wil er gewoon een 10 tussen hebben. Nee het is nergens goed voor, maar ik doe 't toch.
kan je dan niet beter die 6 proberen hoger te krijgen, want die vind ik wel een beetje zielig zo zonder vriendjes
__________________
het leven is wat jij er van maakt, en lachen maakt een hoop goed!
Oud 17-06-2003, 11:28
Verwijderd
Herkansing, misschien had ik het wel gedaan..
Maar wij hadden eerst diploma-uitreiking 1e tijdvak en daarna kwamen de herexamens pas dus daar had ik niet zoveel zin in.
Mensen die in het 2e tijdvak slagen komen er best bekaaid vanaf
Oud 17-06-2003, 11:58
Borrogance
Borrogance is offline
Citaat:
Smurfinnetje schreef op 17-06-2003 @ 11:26:
kan je dan niet beter die 6 proberen hoger te krijgen, want die vind ik wel een beetje zielig zo zonder vriendjes

Omdat dat zielige zesje voor een zielig vak is: frans1, waarvoor 1) niet meer te herkansen is en 2) ik waarschijnlijk toch niet hoger zou halen. Ik heb het al 2x geprobeerd. Eerst een 5.6 toen een 5.9....jaja, vooruitgang...
Bij ons is de diplomauitreiking overigens na het 2e tijdvak, dus of je nou herkanst of niet, dat maakt daarvoor niet uit.
Oud 17-06-2003, 14:59
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Ik ben geslaagd, maar ik ga toch herren. Heb trouwens 2 vijfen. Ik ga engels herren, want met een 4.2 sta ik een 6 en dat staat altijd beter dan een 5.
__________________
..:::Turn your lights down low:::..
Oud 18-06-2003, 13:11
summer1986
summer1986 is offline
Ik heb ook allemaal voldoendes, en heb net duits 1,2 herkanst. Als je dan toch de kans krijgt om van bv een 6 een 7 te maken, waarom niet? Het staat toch mooier op je lijstje
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2009 Met welke cijfers ga je het CE in?
xxceline
45 20-05-2009 14:43
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126
rare kwast
489 18-04-2008 21:21
Algemene schoolzaken Overgangsnormen naar Atheneum/Havo 4 bij jouw op school(+profiel)
wr_faya
37 18-02-2006 15:12
Algemene schoolzaken [Stelling] De Tweede Fase maakt slagen makkelijker
Femic
26 18-01-2005 19:22
Psychologie Bang om te blijven zitten --> Faalangst + Blackout
Mara
27 23-11-2004 08:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.