Oud 13-02-2004, 15:27
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Gisteravond was shock doc weer op tv, over een moeder die deed alsof haar kiendje kanker had, iedereen ging geld inzamelen voor haar etc terwijl haar dochter gewoon gezond was..

Hoe is het nou afgelopen? Ik heb het einde gemist..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2004, 15:57
Verwijderd
Ik weet niet tot waar je het hebt gezien, dus misschien weet je dit wel al..

Die moeder zegt nu dat ze ontoerekeningsvatbaar is, en ze is onderzocht, en blijkt Munchhausen by proxy te hebben. Mensen die dit hebben doen mensen waar ze van houden pijn om zelf aandacht te krijgen. Vaak zijn het moeders die hun kinderen pijn doen.. maar de moeder leek het meer om het geld te doen dan de aandacht, en daarom twijfelen veel mensen of ze echt Munchhausen heeft..
oow ja, en die moeder was al eens eerder opgepakt voor fraude..

En de vader beweert dat hij nergens wat van af wist al die tijd..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline


wat walgelijk.

hoe oud was dat kindje dan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-02-2004 @ 15:58:


wat walgelijk.

hoe oud was dat kindje dan?
ik heb alleen het laatste half uur ofzo gezien, maar volgens mij was ze 7 jaar ofzo..

En die moeder schoor het haar van dat meisje af, en gaf haar medicijnen enzo. Ze wist er ook best veel van omdat ze verpleegster was geweest.. En uiteindelijk heeft ze iets van 30.000 dollar of pond bij elkaar verzameld..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:22
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Het allerergste vond ik nog dat ze het gewoon aan het kindje vertelde.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:38
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 13-02-2004 @ 15:57:
Ik weet niet tot waar je het hebt gezien, dus misschien weet je dit wel al..

Die moeder zegt nu dat ze ontoerekeningsvatbaar is, en ze is onderzocht, en blijkt Munchhausen by proxy te hebben. Mensen die dit hebben doen mensen waar ze van houden pijn om zelf aandacht te krijgen. Vaak zijn het moeders die hun kinderen pijn doen.. maar de moeder leek het meer om het geld te doen dan de aandacht, en daarom twijfelen veel mensen of ze echt Munchhausen heeft..
oow ja, en die moeder was al eens eerder opgepakt voor fraude..

En de vader beweert dat hij nergens wat van af wist al die tijd..
jah dit weet ik wel ook.. maar hoe ging het verder? zijn ze veroordeeld? En die dochter? wat is daar mee gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:39
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Een aantal weken geleden ging het over verwaarloosde kinderen die helemaal verwilderd waren. Een man had zijn dochter vanaf haar 2de opgesloten in een donkere kamer. Overdag liep ze met een potje vastgebonden, omdat ze natuurlijk niet zindelijk was. 's Nachts werd ze aan haar bed vastgebonden. De overheid wilde al jarenlang onderzoeken of ze een verwilderd kind konden leren praten enz. Toen lieten ze haar alles zien in de stad en probeerden haar te leren praten. Je kon een band zien waarop ze tegen een muur stond te beuken met haar hoofd. Er was ook een jongetje in de Oekraine dat was opgevoed door zwerfhonden en hij gedroeg zich precies als zo'n hond. Maar iig kan een kind alleen leren praten als hij gewoon de wereld ontdekt en hem woorden worden geleerd rond z'n 2de tot z'n 6 en daarna is het gewoon te laat.
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Sleeping Beauty schreef op 13-02-2004 @ 17:38:
jah dit weet ik wel ook.. maar hoe ging het verder? zijn ze veroordeeld? En die dochter? wat is daar mee gebeurd?
Hmm, volgens mij is er nog geen veroordeling geweest.. die man iig niet, want hij werd gewoon thuis geïnterviewd. Die moeder weet ik eigenlijk niet zeker..

En van dat meisje wordt gedacht dat ze er wel over heen komt, en ze houdt nog steeds van haar ouders. Waar ze nu woont ofzo weet ik niet.. Is ook niet gezegd volgens mij..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 18:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vertelde dit net tegen mijn moeder, toen vertelde zij iets wat zij laatst op tv had gezien.

In amerika was d'r een vrouw die 3 kleine kindjes had. In 1 jaar gingen de drie kindjes allemaal dood. Eentje aan een hartstilstand, eentje aan een soort hersenvliesontsteking en de ander aan iets anders. Iedereen vond het natuurlijk heel zielig voor die vrouw, maar ze kreeg weer een kindje. Ook dit kindje ging dood, net als de volgende 2 kinderen. Na een aantal kinderen was ze verhuisd naar een andere buurt en ook daar vonden ze het erg zielig voor deze arme vrouw. Ze gaf d'r kinderen blijkbaar een gen mee waardoor ze al vroeg storven. Het zevende kindje adopteerden ze, maar verbazingswekkend genoeg stierf ook dat kindje! het ging dus toch niet om een erfelijk gen ofzo. Het achtste kindje stierf (uiteraard) ook en het negende kindje besloot men in het ziekenhuis te observeren. Het kindje bleek kerngezond te blijven gedurende lange maanden, waar de doktoren zich erg over verbaasden. Tot ze er achter kwamen dat de moeder het kind medicijnen toebracht wat tot een hartstilstand leidde. Het 9e kindje ging dus ook dood en men verrichtte sectie op alle vorige kinderen, na deze ontdekking. Alle kinderen bleken vermoord te zijn.
De vrouw deed het om de aandacht die ze van iedereen kreeg, want iedereen vond haar toch wel heel ongelukkig met al die pech met d'r kindjes.

Echt té walgelijk gewoon en ook niet normaal dat er 9 kinderen moeten overlijden voordat men er achterkomt dat hun eigen moeders de kindjes vermoordde!!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 18:49
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
godver, heb ik het weer gemist
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-02-2004 @ 18:48:
Ik vertelde dit net tegen mijn moeder, toen vertelde zij iets wat zij laatst op tv had gezien.

*verhaal*

Echt té walgelijk gewoon en ook niet normaal dat er 9 kinderen moeten overlijden voordat men er achterkomt dat hun eigen moeders de kindjes vermoordde!!


bah, dat is echt verschrikkelijk

En idd, dat er negen kindjes dood moeten gaan.. je zou toch denken dat een dokter ofzo wel onderzoek doet, zeker als er al vaker kindjes van die vrouw zijn dood gegaan..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:21
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 13-02-2004 @ 17:44:
Hmm, volgens mij is er nog geen veroordeling geweest.. die man iig niet, want hij werd gewoon thuis geïnterviewd. Die moeder weet ik eigenlijk niet zeker..

En van dat meisje wordt gedacht dat ze er wel over heen komt, en ze houdt nog steeds van haar ouders. Waar ze nu woont ofzo weet ik niet.. Is ook niet gezegd volgens mij..
okay, mjah, dat die vader zat te vertellen dat dat kind er geen last van heeft gehad vond ik zo belachelijk:

misschien lichamelijk niet echt, maar geestelijk dus echt wel lijkt me zo misschien nu niet zichtbaar, maar later vast wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Publieke omroep
whoz
47 24-09-2004 20:27
Seksualiteit te wijde vagina
Hannahnas
61 26-07-2004 00:06
Psychologie Die jongen die opgegroeide als een kip
david_again
46 13-07-2004 12:39
De Kantine [Spelletje] Zou je voor een miljoen? II
Outlaw
345 10-03-2004 22:11
Films, TV & Radio wat vindt de volgende forumer van dit programma?
Verwijderd
500 05-03-2004 17:50
Algemene schoolzaken [Enquête] Televisiegedrag
Suzy Q
62 29-02-2004 17:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.