Oud 26-07-2017, 02:05
Don045
Don045 is offline
Heb je wel eens dat gevoel gehad toen je te snel opstond uit je stoel na een lange tijd zitten en je hoofd begint te prikkelen, je duizelig wordt en niks meer kunt zien.
Dit noem je orthostatische hypotensie. Dit is iets waar ik last van heb.
Nu heb ik gisteren één joint met hasj en tabak gerookt en na 2/3 kreeg ik een heftige orthostatische hypotensie gevoel. Ik stond in de openlucht en opeens verdween alles om me heen, alles werd zo licht dat ik niks meer kon uitmaken voor wat het was.
Mijn twee vrienden om me heen zeiden dat ik vreemd keek en dat mijn lippen helemaal wit werden. Ik had geen evenwicht meer, viel de hele tijd naar achteren, begon heel erg te zweten en kreeg een ruis in mijn oren. Deze ervaring had ik twee keer achter elkaar.
Toen ik begon te lopen ging het langzaam volrbij, maar ik vraag me nog steeds af wat er hier met me gebeurd is. Heeft iemand antwoord of hetzelfde meegemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2018, 17:05
zuydboyy
zuydboyy is offline
wellicht een te lage suikerspiegel?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 14:30
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Verder ken ik je gezondheid, gewicht en omstandigheden niet maar als ik jou was zou ik dan niet meer 3 joints achter elkaar roken. Ik weet niet hoe dik je ze draait en hoe puur en of je ervaren bent maar doe het rustig aan. Er is een reden dat ze wiet 50 jaar geleden gebruikten om mensen te verdoven voor operaties
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Verder ken ik je gezondheid, gewicht en omstandigheden niet maar als ik jou was zou ik dan niet meer 3 joints achter elkaar roken. Ik weet niet hoe dik je ze draait en hoe puur en of je ervaren bent maar doe het rustig aan. Er is een reden dat ze wiet 50 jaar geleden gebruikten om mensen te verdoven voor operaties
En weer een bewijs dat je geen dokter bent. 50 jaar geleden gebruikten ze wiet niet als verdoving bij operaties.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 16:08
Verwijderd
Iedereen weet dat het het best is om stoned geopereerd te worden joh. De verhoogde hartslag en bloeddruk die erbij komt kijken zijn een feest als je mensen opensnijdt.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 12:49
Verwijderd
Ja echt veel beter dan cocaine, dat ze dat eigenlijk nog nooit geprobeerd hebben!!!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2018, 09:09
Jonko Roker STC
Jonko Roker STC is offline
Je spacede hem gewoon te hard niffo jij moet niet meer smoken je kan niet hendelen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 09:49
Jonkothijs
Jonkothijs is offline
he crackie wat is dit voor post dan

just smoke that shit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Drugs & Alcohol Steeds meer blowers in problemen
Wammus
59 20-05-2006 11:18
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 14:54
Lifestyle wat deed je vandaag dan ?
Back Door Man
500 27-05-2005 16:23
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20
ARTistiek Begin van iets
zand
5 07-11-2001 14:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.