Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2018, 10:37
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Je kunt toch niet in zijn hoofd koken?
hihi gewoon proberen
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Advertentie
Oud 11-12-2018, 11:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
hihi gewoon proberen
Eigenlijk...
Oud 13-12-2018, 09:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Werkmuis is behoorlijk versleten en begint nu te haperen, vandaag maar eens een nieuwe besteld. Hopelijk bevalt het ding een beetje.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-12-2018, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Pfff wat een puinhoop weer. ik ben allemaal dingen aan het uitzetten waarvan ik niet weet of het handig is, omdat ik binnen afzienbare tijd toch weer weg ben. Maar tering. Valse collega's die een maatschappelijk werker nodig hebben in plaats van een werkplek, een net afgestudeerde gedragskundige die theoretisch prima zal zijn maar zich echt nog enorm vast houdt aan die theorie, een coach die onprofessioneel en niet eerlijk is... Het is erg vermoeiend allemaal.
Ik ben morgen in Enschede, moet ik ze in elkaar slaan met al m'n nerdcollega's?

Ik was trouwens gisteren ook in Enschede. Vlierstraat.
Oud 13-12-2018, 09:32
Verwijderd
Graag graag graag!
Oud 13-12-2018, 09:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Graag graag graag!
Oud 13-12-2018, 17:10
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Er loopt zo’n fucking appetijtelijke vent rond bij mij op kantoor. Like eindeloos ik wil je graag bespringen appetijtelijk.

Verder ben ik blij dat het einde van Black Friday chaos tunnel eindelijk in zicht is. Gadverdamme wat een tyfusbende en wat worden mensen daar vervelend van. Ik heb wel echt de fijnste collega’s en samen trekken we elkaar er lekker doorheen.

En morgen kerstfeestje! Ik heb t mee georganiseerd en ik hoop dat alle Denen t ons kunnen vergeven dat wel werkelijk elke traditie behalve de snapps aan de kant hebben geschoven.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-12-2018, 17:23
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ook is werken in een bedrijf met eindeloze garengekkies heel leuk. Mijn secret santa heeft een labellohouder in de vorm van een piem0l gehaakt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-12-2018, 18:47
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Al 3 dagen ziek thuis en morgen ook nog. Voelde als spijbelen dat ik vanavond wel naar zangrepetitie wilde omdat mijn beste maatje er na vanavond mee stopt. Maar lukt echt niet. Lig weer in bed.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 13-12-2018, 20:00
Verwijderd
zoef <3
Oud 13-12-2018, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Er loopt zo’n fucking appetijtelijke vent rond bij mij op kantoor. Like eindeloos ik wil je graag bespringen appetijtelijk.
Pics or gtfo
Oud 14-12-2018, 10:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nieuw speelgoed binnen voor werk. Weer een tikje fijner dan de vorige muis die ik had
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-12-2018, 11:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nieuw speelgoed binnen voor werk. Weer een tikje fijner dan de vorige muis die ik had
[afbeelding]
Nice
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-12-2018, 11:53
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Goeie dag hier in de praktijk. Allemaal mensen bij wie het beter gaat
Oude mensen op huisbezoek blijven wel vermoeiend als ze een hele week willen vertellen omdat jij de enige bent die ze zien in x dagen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-12-2018, 12:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn fysiotherapeut heeft idd ook een patiënt waar ze op huisbezoek gaat en bang is hoe ze haar aantreft.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-12-2018, 07:17
Verwijderd
Alleen vandaag nog en dan tot oudjaarsdag vrij en met oud en nieuw heb ik vroeg/vroeg met mijn twee favoriete collega's dus dat wordt ook tof

En dan heeft Jos alweer een tweede gesprek bij een bedrijf waar ze hem best wel graag willen hebben, op hoop van zegen dus!
Oud 19-12-2018, 07:44
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nog 3 dagen tot een korte kerstbreak. Ik ben er aan toe.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 19-12-2018, 07:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nog 3 dagen tot een korte kerstbreak. Ik ben er aan toe.
Dit.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-12-2018, 07:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nog één dag werken dit jaar
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-12-2018, 08:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nog één dag werken dit jaar
Dit ja. Vandaag de laatste dag op kantoor. Ik denk wel dat ik donderdag en vrijdag nog de hele dag thuis achter de computer ga doorbrengen, want ik loop een klein beetje achter met de nabewerking van foto's
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-12-2018, 12:42
Verwijderd
Canonical moest eens wat doen aan de oude kernels van apt, ffs.
Oud 29-12-2018, 19:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben de draad kwijt wat voor dag het is. Afgelopen week vrij geweest, vandaag gewerkt, morgen ook nog dienst. Doordeweeks vrij en in het weekend werken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-01-2019, 17:08
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik zit er een beetje doorheen, na onze vakantie gewoon doorgegaan met alleen maar diensten draaien. Voel me op en leeg en labiel en de rek is er volledig uit.
Daarbij nu ook algehele malaise en spierpijn overal, hopelijk blijft de griep me bespaard want gaan woensdagavond met de collega's op skireis. Het is weer zo'n dag waarop je carrière keuzes gaat heroverwegen. #zeikmodus.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 07-01-2019, 18:12
Verwijderd
Je kan het Memel <3
Oud 07-01-2019, 21:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Even lekker chillen op een berg is misschien precies wat je nodig hebt.
Oud 08-01-2019, 07:17
Verwijderd
Ze ligt nu al bijna 11 uur te slapen en dat is prima .

Leuke kanttekening is wel dat Mema bovenstaand bericht postte na nachtdiensten van (meer dan) 12 uur aan een stuk, waarbij ze na de laatste nachtdienst niet in bed is gaan liggen maar een paar uurtjes op de bank heeft geslapen omdat ze het zielig vond om Paultje wakker te maken die zo lief tegen haar aan lag. dat je je dan op en leeg en labiel voelt en spierpijn hebt, vind ik erg begrijpelijk.

Andere leuke kanttekening: na bovenstaand bericht hebben we een spelletje gespeeld (Ticket to ride India) en toen Mema dik aan het verliezen was, gooide ze een glas water over het bord heen
Oud 08-01-2019, 07:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ticket to ride
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-01-2019, 07:30
Verwijderd
Ja wij hebben de nodige varianten, ik vind dat echt heel leuk. En om eerlijk te zijn was Mema juist aan het winnen, maar Paultje probeerde treintjes te jatten en Mema wilde haar wegduwen en gooide per ongeluk een glas water over het bord
Oud 08-01-2019, 07:31
Verwijderd
Tot zo ver de kneuterigheid in Paultjes penthouse.

Laatst gewijzigd op 08-01-2019 om 08:43. Reden: GODVERDOMME KUTALLOCHTOON LEER DE TAAL TOCH EENS
Oud 08-01-2019, 08:32
Verwijderd
Jullie zijn zo leuk!
Oud 08-01-2019, 08:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
maar Paultje probeerde treintjes te jatten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-01-2019, 08:53
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
zonder ertur was dit jaar een stuk zwaarder geweest. <3
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 08-01-2019, 12:07
Verwijderd
Paultjes White House Penthouse
Oud 08-01-2019, 13:25
Verwijderd
Oud 08-01-2019, 15:19
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 08-01-2019, 15:37
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Ja wij hebben de nodige varianten, ik vind dat echt heel leuk. En om eerlijk te zijn was Mema juist aan het winnen, maar Paultje probeerde treintjes te jatten en Mema wilde haar wegduwen en gooide per ongeluk een glas water over het bord
"water" je wordt oud colonel
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 09-01-2019, 09:17
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Dry January! *boks*

Met uitzondering van de skireis
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 09-01-2019, 10:37
Verwijderd
Ja hoor, we hebben er weer een:

Distributor ID: Ubuntu
Description: Ubuntu 14.04.2 LTS
Release: 14.04
Codename: trusty

600 packages can be updated.
412 updates are security updates.


Oud 10-01-2019, 15:12
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
In het kader van werkdrukverlaging 2 lesvrije dagen gekregen voor het invullen van onderwijskundige rapporten met het schooladvies. Dat betekende dat ik in de kerstvakantie niet hoefde te werken en dat ik ze nu al zo goed als klaar heb! Dat scheelt zoveel stress. En als klap op de vuurpijl ook al 10 gewone schoolrapporten af. Best productief, al zeg ik het zelf!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-01-2019, 20:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline


Hoe zijn die twee dagen dan voor je klas ingevuld?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-01-2019, 20:58
Verwijderd
Loezzel ga jij staken? Ik weet 't nog niet. Ik betwijfel namelijk of het zin heeft en of er genoeg maatschappelijke draagkracht is.
Oud 10-01-2019, 21:58
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:


Hoe zijn die twee dagen dan voor je klas ingevuld?
Er stond een invaller uit de invalpool voor mijn groep.

Citaat:
Loezzel ga jij staken? Ik weet 't nog niet. Ik betwijfel namelijk of het zin heeft en of er genoeg maatschappelijke draagkracht is.
Ja, ik staak! Ben inmiddels al 1,5 jaar bezig, we zijn er nog niet en nu een stem vanuit het hele onderwijs, daar doe ik aan mee.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 11-01-2019, 17:54
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wij groeien zo hard dat we t allemaal echt maar net kunnen bijbenen. Ik ben geheel tegen mn principes al weken teveel ‘s avonds en in ‘t weekend thuis aan t werk en ik kijk uit naar volgende week, een week echt vakantie. Lekker naar de sneeeeeuw <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-01-2019, 18:01
Verwijderd
Heb je nog iemand in mijn positie nodig?
Oud 11-01-2019, 18:03
Verwijderd
Ik ben hiervoor gevraagd: https://gh.linkedin.com/jobs/view/te...b_listing_text

En ik ga gesprek in
Oud 12-01-2019, 00:49
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ben skiën met collega's. Dat is echt fantastisch.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 12-01-2019, 06:04
Verwijderd
Ik kan gaan solliciteren! Jos heeft een nieuwe baan, dus we gaan verhuizen, wat betekent dat ik ook op zoek kan naar iets anders. Mooi, ik ben helemaal klaar met deze puinhoop
Oud 12-01-2019, 07:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben hiervoor gevraagd: https://gh.linkedin.com/jobs/view/te...b_listing_text

En ik ga gesprek in
Nice!
Citaat:
Ik kan gaan solliciteren! Jos heeft een nieuwe baan, dus we gaan verhuizen, wat betekent dat ik ook op zoek kan naar iets anders. Mooi, ik ben helemaal klaar met deze puinhoop
Goed zo!

Betekent dat ook dat de katten kunnen blijven/eerder naar jullie kunnen? of heeft dat te maken met verbouwing/nieuwbouw dus maakt niets uit?
Oud 12-01-2019, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Ik ben hiervoor gevraagd: https://gh.linkedin.com/jobs/view/te...b_listing_text

En ik ga gesprek in
Zeer goed!!

Citaat:
Ik ben skiën met collega's. Dat is echt fantastisch.
Veel plezier Memel!!

Citaat:
Ik kan gaan solliciteren! Jos heeft een nieuwe baan, dus we gaan verhuizen, wat betekent dat ik ook op zoek kan naar iets anders. Mooi, ik ben helemaal klaar met deze puinhoop
Jaaaa, wat fijn!
Oud 12-01-2019, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Nice!


Goed zo!

Betekent dat ook dat de katten kunnen blijven/eerder naar jullie kunnen? of heeft dat te maken met verbouwing/nieuwbouw dus maakt niets uit?
Nee, we gaan dus tijdelijk bij mijn ouders wonen en die willen geen katten. Dus ze moeten nog steeds onderdak.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.