Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2004, 14:18
SlackerBitch
Avatar van SlackerBitch
SlackerBitch is offline
ik heb geen idee of hier al wel eens een topic over is geweest, dus vergeef me als t wel zo is

volgende week ga ik samen met een vriendin koken voor onze vriendjes. voor valentijnsdag uiteraard
nu vroeg ik me af of er mensen zijn die een leuk idee of recept hebben van iets wat niet al te moeilijk te maken is (mijn kookkunsten zijn niet geniaal) en eventueel ook welke wijn daar goed bij past. we zijn er nog niet uit of het drie gangen worden of alleen een hoofdgerecht.

en, oja, mijn vriend houdt niet van pasta, dus mijn eerste eigen idee ging al niet door
__________________
Goedemiddag, dit is het eindpunt van deze trein. Denkt u bij het uitstappen aan uw bagage. Ik wens u nog een prettige dag
Advertentie
Oud 08-02-2004, 15:05
slender_fungus
Avatar van slender_fungus
slender_fungus is offline
er zijn zoveel recepten die je zou kunnen maken. maar waar houden ze absoluut niet van (behalve pasta) en wat vinden ze juist wel lekker?
als je gewoon een simpel kookboek door kijkt kun je trouwens ok wel een heel eind komen
Oud 08-02-2004, 15:50
Blues
Avatar van Blues
Blues is offline
Space cake!
Oud 08-02-2004, 17:30
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Wat ik altijd wel simpel en lekker vind is als voorgerecht uiensoep met een stokbroodje erbij. Snij je een paar stukjes stokbrood af, kaas eroverheen en even in de oven.
Als hoofdgerecht gebakken aardappeltjes met een lekker stukje vlees en groente (boontjes of andijvie met spek eromheen ofzo) is ook niet zo moeilijk.
Als toetje misschien iets van ijs ofzo.
Welke wijn daarbij past zou ik echt niet weten..
Maar het ligt er voor derest natuurlijk ook aan wat jullie lekker vinden.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 08-02-2004, 19:06
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=744025


Omdat dit soort topics vaker voorkomen
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.