Oud 19-03-2018, 10:42
xxxanoniempjexx
xxxanoniempjexx is offline
Goedemorgen beste lezers,

Ik heb een erg groot probleem. Dit weekend had ik een feestje van een vriend van mij, hier waren veel flessen drank en een aardig assortiment aan drugs. (denk aan cocaïne, XTC, MDMA, wiet etc.) Omdat veel vrienden van mij dat soort dingen gebruiken kon ik mezelf niet tegenhouden. Nu heb ik zin in meer drugs. Ik heb gemerkt dat het me blijer maakt en dat ik hierdoor niet meer zo depressief ben. Dit is al langer een groot probleem... Kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik weet echt niet wat ik moet doen want ik heb gehoord dat die drugs heel slecht is maar ik verlang echt naar meer. Vrijdag en zaterdag heb ik nog meer feestjes (ben best populair) en ik denk dat het daar niet goed gaat aflopen. Mag iemand mij helpen? Ik wil niet naar de psycholoog, daar ben ik bang voor...

Mvg

-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2018, 10:56
Verwijderd
Goed dat je inziet dat het een probleem is. Ik weet niet wat je hebt gebruikt precies, maar verwacht nog wel ff een hele zware dag (waarschijnlijk morgen) waarop je heel down bent.

Ik snap dat je drugs lekker vindt nu, maar je moet er niet meer aan beginnen, zeker niet in deze staat waarin je je nu bevindt. Als je serieuze issues hebt, moet je daar aan werken, zeker als je dit soort dingen doet en blijkbaar geen remmen hebt. Het effect van drugs is kortdurend en vooral de eerste keren is het lekker, maar op de langere termijn kan het je helemaal kapot maken. Doe het niet!

En voor een psycholoog hoef je niet bang te zijn, die is er om je te helpen. En het lijkt er op dat je dat wel kan gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2018, 13:01
Verwijderd
Als je down of depressief bent is het gebruik van verdovende middelen, tenzij op voorschrijven van een arts, ten zeerste af te raden; Je loopt een veel hoger risico op afhankelijk dan een gezond persoon (depressiviteit is een ziekte). Ga alsjeblieft praten met je huisarts of een vertrouwenspersoon.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2018, 16:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom ben je bang om naar de psycholoog te moeten/ te gaan?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 13:55
dennis99
dennis99 is offline
Ik heb zelf in deze periode gezeten enkele jaren geleden, veel feestjes en daar komt af en toe dan wel iets 'extra' bij kijken. Echter toen ik er genoeg van had en de stap gezet naar een psycholoog kan je eigenlijk het echte probleem aanpakken. En naar een psycholoog is zeker en vast niet beschamend of dergelijke, er zijn zeer veel mensen die dit doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Europees drugsbeleid
SacredRose
13 13-03-2010 12:51
De Kantine Limburg: een appendix?
de abt van sion
261 26-09-2002 16:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.