Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 15:11
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Tijden veranderen en boekbesprekingen gaan voorbij. Deze boekbespreking begint net, we trappen af met Tessa de Loo, De Tweeling.
Het boek heeft 435 bladzijden, hoelang lezen we daar ongeveer over? Wij denken dat het binnen een maand gelezen moet kunnen zijn. Deal?

Nu willen wij deze bespreking extra speciaal maken en er een meeting aan vastmaken. In de poll is dit idee al meerdere malen geopperd.
Jullie kunnen allemaal een datum opgeven, de datum met de meeste stemmen doen we.
Het idee is om de meeting in Arnhem of Utrecht te houden, beide steden zijn goed bereikbaar met openbaar vervoer.
Geef je voorkeur aan tussen deze twee plaatsen, alsjeblieft.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2003, 15:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Mijn eigen voorkeur:
1 maart (dat is het laatste weekend van de krokusvakantie hier) en dan in Arnhem.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 15:41
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
ieke schreef:
Mijn eigen voorkeur:
1 maart (dat is het laatste weekend van de krokusvakantie hier) en dan in Arnhem.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 16:11
Type
Avatar van Type
Type is offline
Van vakanties heb ik geen verstand, ik weet niet wat wanneer is en wie en hoe en waar...

Ik wil alleen wel even voor Utrecht stemmen, aangezien ik dat
1. een fijnere stad vind
2. ik daar de film heb gezien
3. ik houd gewoon van Utrecht
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:54
Verwijderd
datum maakt me niet zo uit, zolang het maar in het weekend is, en ik stem voor Arnhem!

en een maand lijkt me goed te doen, das 14,5 bladzijden per dag.
Wanneer beginnen we met lezen?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:56
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
nu?
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Scimmia schreef:
nu?
nee, das echt ellelang hoor
nu, als in vandaag?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:04
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:
nee, das echt ellelang hoor
nu, als in vandaag?
Jazeker, des te sneller we het boek uithebben
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Scimmia schreef:
Jazeker, des te sneller we het boek uithebben
oke
dan ga ik vanavond in bed maar beginnen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:14
Type
Avatar van Type
Type is offline
maandag beginnen? Dan krijgen mensen ook nog de kans naar de bieb te rijden
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:18
Verwijderd
Ik stem voor Rotterdam. Op zondagochtend in de bios in zuid, dan is het lekker goedkoop. Arnhem vind ik ook wel oké, denk ik. Dus eerste keus voor mij is Rotterdam (sowieso ), tweede keus Arnhem. Ik hoop dat ik tijd kan vinden om het boek te lezen...mag ik event. wel naar de meeting komen als ik het boek niet gelezen heb?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:37
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Als je het boek nu al hebt kan je natuurlijk beginnen. Vanaf nu begint het gewoon, dus iedereen mag beginnen waneer hij wil.
En Leonoor, natuurlijk mag je komen als je het nog niet uit hebt. In principe mag iedereen komen. Het is gewoon leuk om een boekbespreking op deze manier te combineren met een meeting. Ik heb zelf zoiets van als we 1 maart naar de bios gaan kan eigenlijk iedereen het wel uit hebben. Je hebt dan ook vakantie gehad.
Maar zondagmorgen is Rotterdam is voor een gedeelte niet te redden, die moeten dan heel vroeg weg. (en daar heb ik zelf ook geen zin in )
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
ieke schreef:
Maar zondagmorgen is Rotterdam is voor een gedeelte niet te redden, die moeten dan heel vroeg weg. (en daar heb ik zelf ook geen zin in )
Dat was ook meer een geintje. Iedereen hier heeft het nu over die bios en de goedkope kaartjes op zondagmorgen, dus vandaar. Ik weet niet of ik voor 1 maart vakantie heb...en ook dan...maar goed, das niet jullie probleem.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:01
Verwijderd
't liefst ga ik naar Arnhem, en meestal kan ik wel.. (Alleen krijg ik ergens in maart een franse correspondent hier voor een paar dagen, dus ik moet nog even navragen wanneer dat precies is..)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:22
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik weet niet of ik voor 1 maart vakantie heb...en ook dan...maar goed, das niet jullie probleem.
1 maart is op een zaterdag Ja, dat heb ik wel goed uitgedacht
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
marianne22 schreef:
't liefst ga ik naar Arnhem, en meestal kan ik wel.. (Alleen krijg ik ergens in maart een franse correspondent hier voor een paar dagen, dus ik moet nog even navragen wanneer dat precies is..)
jullie verwende vwo-mensjes... ik kreeg in de derde alleen voor 1 dag zo'n stom duits kind..

naja, ontopic:
we moeten denk ik wel kaartjes reserveren. Lijkt me iig wel handig. ik weet niet hoeveel mensen meedoen enzo, maar als we kaarjtes reserveren weten we zeker dat we gewoon met z'n allen bij elkaar zitten
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:49
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:
naja, ontopic:
we moeten denk ik wel kaartjes reserveren. Lijkt me iig wel handig. ik weet niet hoeveel mensen meedoen enzo, maar als we kaarjtes reserveren weten we zeker dat we gewoon met z'n allen bij elkaar zitten
Ja, dat was ik al van plan, maar helaas kan dat pas korte tijd van te voren en we moeten toch vrij zeker weten hoeveel mensen er komen en dan de bios zelf bellen. Dan moeten we nog kijken of scimmia of ik ze massaal gaan reserveren of ieder voor zich.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:53
Verwijderd
Citaat:
vleermuissie schreef:
naja, ontopic:
we moeten denk ik wel kaartjes reserveren. Lijkt me iig wel handig. ik weet niet hoeveel mensen meedoen enzo, maar als we kaarjtes reserveren weten we zeker dat we gewoon met z'n allen bij elkaar zitten
Niet in elke bioscoop krijg je kaartje met plaatsnummers, dus het hoeft niet automatisch te betekenen dat je bij elkaar zit dan...

Als je kaartjes besteld hoef je ze niet allemaal af te halen, voor zo ver ik weet. In R'dam is het al zo vaak voorgekomen dat we bv. 10 kaartjes bestellen en er maar 8 nemen ofzo. Doen ze niet moeilijk over (die keren iig niet). Maar ongeveer moet je het idd natuurlijk wel weten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-01-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Niet in elke bioscoop krijg je kaartje met plaatsnummers, dus het hoeft niet automatisch te betekenen dat je bij elkaar zit dan...
Citaat:
ieke schreef:
Ja, dat was ik al van plan, maar helaas kan dat pas korte tijd van te voren en we moeten toch vrij zeker weten hoeveel mensen er komen en dan de bios zelf bellen. Dan moeten we nog kijken of scimmia of ik ze massaal gaan reserveren of ieder voor zich.
als we naar een bios gaan waar ze kaarjtes hebben zonder plaatsnummers lijkt t me handiger om ze gewoon apart te reserveren. Dan weet je iig zeker dat je niet teveel/ te weinig kaarjtes hebt.
Maar als we naar een bios gaan waar ze wel kaarjtes met plaatsnummers hebben is in 1x reserveren handiger, lijkt me, want dan zit je iig allemaal bij elkaar. Alleen dan moet je wel heel zeker weten wie er allemaal komen, en wie niet.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Niet in elke bioscoop krijg je kaartje met plaatsnummers, dus het hoeft niet automatisch te betekenen dat je bij elkaar zit dan...

Als je kaartjes besteld hoef je ze niet allemaal af te halen, voor zo ver ik weet. In R'dam is het al zo vaak voorgekomen dat we bv. 10 kaartjes bestellen en er maar 8 nemen ofzo. Doen ze niet moeilijk over (die keren iig niet). Maar ongeveer moet je het idd natuurlijk wel weten.
tsss, je bericht veranderen als ik al aan het antwoorden ben hè
Hmm, maar idd, dan nog moet je het wel ongeveer weten.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
vleermuissie schreef:
jullie verwende vwo-mensjes... ik kreeg in de derde alleen voor 1 dag zo'n stom duits kind..


maar 'k ga daarom wel elke week naar franse plusles hoor


--------------
vleermuissie schreef:
als we naar een bios gaan waar ze kaarjtes hebben zonder plaatsnummers lijkt t me handiger om ze gewoon apart te reserveren. Dan weet je iig zeker dat je niet teveel/ te weinig kaarjtes hebt

te weinig kaartjes maakt dan toch niet uit? Kun je net zo goed tegelijk reserveren.

en als er wel nummers zijn, dan zit je dus niet naast elkaar als je niet tegelijk reserveert (lijkt me wel zo leuk ). Als je een paar dagen van te voren zegt of je zeker komt, kan je alles gewoon reserveren.. maar als er iemand is die 't nog niet zeker weet, en toch komt, zit die waarschijnelijk " alleen" .. maar wie zegt dat iemand 't dan nog niet zeker weet?, misschien wel niet is er ook geen probleem
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:37
Verwijderd
Er vallen altijd mensen op het laatste moment af en er komen altijd mensen op het laatste moment bij, van een lijstje kun je toch niet uit gaan. Gewoon 'inventariseren' wie er denkt te komen, vallen ze af dan haal je de kaartjes niet op; komen er bij, dan moeten ze zelf voor een kaartje zorgen. Gemeen, maar iets anders kan ik ook niet verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 18:33
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
In het Rembrand in Arnhem krijg je geen plaatsnummers. Maar wil je voor een grote groep reserveren kan dat niet via een reserveerlijn (dat is altijd) of het internet. Ik denk dat scimmia of ik het beste kan bellen naar de bioscoop zelf en dan reserveren, dan kan je meestal wel voor een grote groep reserveren.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 19:16
Verwijderd
M'n vriend kan niet op zaterdag...ik denk dat er meer dan niet kunnen (ivm werk en sporten enz.)...zondag kan ik niet (werken)...naja, jammer... ('k denk niet dat ik op zat. alleen kom...)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:00
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Draait ie dan nog?

Doe mij maar doordeweeks, dan kan ik gratis reizen. Ik denk dat ik niet op een zaterdag kom in verband met mijn portemonnee. Het spijt mij, al zou ik wel graag willen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2003, 20:16
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Kijk het probleem bij doordeweeks is dat niet iedereen vakantie heeft in die week (tenminste dat denk ik, ze lopen namelijk nooit gelijk) maar als iedereen in die week vakantie heeft is het voor mij ook geen probleem om het op een doordeweekse dag te doen. Ik hoop daarom dat veel mensen reageren, zodat we dat goed kunnen beslissen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 21:14
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ik ben t boek al aan t lezen, maar weet nog niet of ik naar de meeting ga komen... maar voor het geval ik dat kom, ik heb die week voor 1 maart ook vakantie, dus ik zou dan sowieso die hele week wel kunnen, zoals het er nu uitziet...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 22:37
Verwijderd
Bij mij staat alles nog op losse schroeven. Over twee weken begin ik een nieuw semester waarin ik ook nog wat moet gaan lezen. Zoals het nu staat achttien boeken, maar ik weet de lijst van twee vakken nog niet. Ik zal morgen even naar de bibliotheek stappen en De Tweeling oppikken en dan zie ik wel hoever ik kom.

Ook als ik het boek toevallig niet gelezen heb en dus niet volledig mee kan doen aan de bespreking, lijkt een meeting me wel erg grappig. Ik ben niet lastig, want ik heb een OV-kaart voor in de week. Het liefst zou ik dus doordeweeks gaan, maar in het weekend kan ook wel. Hoe duur kan dat nu allemaal zijn, met maar negen procent prijsstijging voor nog meer vertragingen en uitval?

Over een datum kan ik werkelijk niets zeggen. Zoals het er nu uitziet heb ik een weekend van donderdagavond tot dinsdagmorgen (studeren is echt aan te bevelen), dus dat houd een hoop mogelijkheden open. Bovendien weet je maar nooit wanneer je plotseling ziek kan worden waardoor je een college moet missen.
Ik heb voor zover ik weet geen vakanties of iets dergelijks, dus daar hang ik me niet aan op.
Erg veel planning maak ik ook niet, al weet ik alleen wel dat ik het weekend waarin Valentijnsdag valt al naar een meeting van een ander forum moet, waar ik wel twee dagen van moet revalideren. Dat weekend zou dus erg moeilijk worden.

Zelf ben ik woonachtig in een pittoreks dorp even onder het grote boze Den Haag, dus het is logisch dat ik mezelf liever in Utrecht terugvind dat in Arnhem, als we uit die twee kiezen.

Ik geloof dat ik zo alles wel gehad heb.

LUH-3417

Laatst gewijzigd op 19-01-2003 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 12:15
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Jeee, De Tweeling! Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik die dus al gelezen had. En een meeting.... jaaaa, dat was MIJN idee! *macht, macht, macht* Ik stem voor Utrecht en in een weekend. Het liefst op zondag, maar ik weet niet in hoeverre dat haalbaar is qua film. En het moet ook wel snel, omdat we niet weten tot wanneer de film draait. En wanneer moeten de snelle lezers onder ons het boek (voor de 2e keer ) uit hebben???
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 13:30
Verwijderd
doordeweeks vind ik ook goed, maar dan alleen in de week ná 1 maart.. want dan heb ik vakantie.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:32
Verwijderd
De vakantie valt niet overal het zelfde idd, is dus niet echt handig.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 17:47
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
De vakantie valt niet overal het zelfde idd, is dus niet echt handig.
Ik heb tot de zomervakantie geen vakantie meer. Troost mij.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 17:58
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ik heb tot de zomervakantie geen vakantie meer. Troost mij.
*troost*


Even samenvatten:

We hebben twee mensen die voor Utrecht kiezen, vijf gaan voor Arnhem.

De datum gaat lastig worden, ik kan eigenlijk alleen maar op zaterdag, in verband met ouders. Juist in het weekend 22 à 23 februari kan ik op een zondag, omdat het dan vakantie is. De 23e dus.

Doordeweeks zou heel eventueel kunnen, maar dan moet het in de week van 24 feb - 28 feb zijn. Oe, dan zie ik net in mijn agenda staan dat een drietal meiden van de 24e naar de 25e bij mij komen bunken, dus maak daar maar de week van 26-28 feb van.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:48
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik kan dezelfde week als Scimmia en evt. op vrijdag middagen. Op zich maakt mij de datum niet zoveel uit, aleen niet het weekend van mijn tentamenweek (begint op 13 feb. tut de 21e. Dat weekend daartussen kan ik niet, veder maakt het me niets uit.) Wat mij betreft mogen jullie kiezen.

*troost Anneee* Dat is erg...
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:22
Verwijderd
Scimmia schreef:

De datum gaat lastig worden, ik kan eigenlijk alleen maar op zaterdag, in verband met ouders. Juist in het weekend 22 à 23 februari kan ik op een zondag, omdat het dan vakantie is. De 23e dus.

23e heb ik badminton.. ik weet niet of ik dan kom/kan komen


Doordeweeks zou heel eventueel kunnen, maar dan moet het in de week van 24 feb - 28 feb zijn. Oe, dan zie ik net in mijn agenda staan dat een drietal meiden van de 24e naar de 25e bij mij komen bunken, dus maak daar maar de week van 26-28 feb van.


dan heb ik nog geen vakantie, pas vanaf 1maart
(dus 't zelfde als vleermuissie.) Doordeweeks zou dan kunnen, maar dan hebben jullie weer geen vakantie.

op 1/2maart en 6/7 maart 15/16 februari kan ik (als 't goed is) wel...

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 15:30.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 20:34
Majesteit
Majesteit is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
*troost*
Ik leef ook met je mee.


Even samenvatten:

We hebben twee mensen die voor Utrecht kiezen, vijf gaan voor Arnhem.

Ikke Arnhem, dat worden er dus zes.

De datum gaat lastig worden, ik kan eigenlijk alleen maar op zaterdag, in verband met ouders. Juist in het weekend 22 à 23 februari kan ik op een zondag, omdat het dan vakantie is. De 23e dus.

23e absoluut niet, dan ben ik jarig

Doordeweeks zou heel eventueel kunnen, maar dan moet het in de week van 24 feb - 28 feb zijn. Oe, dan zie ik net in mijn agenda staan dat een drietal meiden van de 24e naar de 25e bij mij komen bunken, dus maak daar maar de week van 26-28 feb van.
Ik ben bereid een reisje te maken naar de bios, maar dan het liefst wel op een vrijdagmiddag of op een zaterdag. En vooral niet in de tentamenweek (zie Ieke).
Ik heb het boek een aantal jaren geleden al eens gelezen, dus ik zal steunen op wat ik nog weet.
M'n penvriendin was vol lof over de film "De Tweeling".
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-01-2003, 15:12
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Ik heb er vandaag een begin in gemaakt. De filmeditie heb ik in mijn bezit, het is een erg mooi boek. Vandaag ga ik hem ook uitlezen, het is zo leuk.


Goed, de datum... Nou... eum.. We gooien er wel weel een poll tegenaan. De data zijn...
Ieke en ik moeten dat nog even bespreken.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Scimmia schreef:
Ik heb er vandaag een begin in gemaakt. De filmeditie heb ik in mijn bezit, het is een erg mooi boek. Vandaag ga ik hem ook uitlezen, het is zo leuk.


Goed, de datum... Nou... eum.. We gooien er wel weel een poll tegenaan. De data zijn...
Ieke en ik moeten dat nog even bespreken.
en wanneer komt ie in de MM?
of staat ie er al in?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 20:52
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Staat er nog niet in. Heb ik nog niet aan gedacht. Ook nog even overleggen met scimmia, ik hoop dat ze snel online komt. Zodra dat gebeurt is weten julie het.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
ieke schreef:
Staat er nog niet in. Heb ik nog niet aan gedacht. Ook nog even overleggen met scimmia, ik hoop dat ze snel online komt. Zodra dat gebeurt is weten julie het.
ehm, op het moment dat jij dit typte stond ie al wel in de MM hoor
had me zelfs al aangemeld
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 07:52
TMLWKY
Avatar van TMLWKY
TMLWKY is offline
1 maart kan ik niet
8 maart ook niet
De rest van maart misschien wel, afhankelijk van de Kydnav&Plonkie-meeting
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 07:59
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Mijn schuld, ik had het niet gezegd.

Fabian, kan je anders zeggen wanneer je wel kan, bij die poll?
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 08:03
TMLWKY
Avatar van TMLWKY
TMLWKY is offline
Heb ik gedaan
Maar ik denk dat de film dan nie meer draait
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 22:26
Nieni
Avatar van Nieni
Nieni is offline
Ik was vandaag in Amsterdam en zag dat de film daar nog draait. (in Tuschinski) Weet niet of hij verder nog draait??
__________________
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 08:39
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Nieni schreef:
Ik was vandaag in Amsterdam en zag dat de film daar nog draait. (in Tuschinski) Weet niet of hij verder nog draait??
Ja, in arnhem draait hij nog wel helemaal onderaan. en scimmia of ik bellen van te voren naar de bios, (als de poll is afgelopen (datum)) om te reserveren. Dus melt je wel even aan bij de meetingmanerger, zodat we een goede indicatie hebben.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 20:26
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ik heb de film vandaag al gezien.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 07:09
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Ik heb de film vandaag al gezien.
en, en, en, en, en,?? was ie leuk?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 17:39
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:
en, en, en, en, en,?? was ie leuk?
Ehm... nou... het was een goede film (leuk is een verkeerd woord), maar het was wel heel vrij gefilmd, dus het leek niet heel erg op het boek.

Aangezien ik waarschijnlijk toch niet kan komen op de meeting (stomme zaterdag ) was ik dus maar vast gegaan.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Ehm... nou... het was een goede film (leuk is een verkeerd woord), maar het was wel heel vrij gefilmd, dus het leek niet heel erg op het boek.

Aangezien ik waarschijnlijk toch niet kan komen op de meeting (stomme zaterdag ) was ik dus maar vast gegaan.
jammer had jou wel ens willen zien

maar wel een goede film? gelukkig
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 13:15
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik heb nu veel gelezen in dit topic over de film en over de meeting....
NU even over het boek:
Ik moet zeggen dat ik het een steengoed boek vind, want zo lees je ook eens over de situatie van de Duitsers in het boek.
Het einde vind ik ook wel toepasselijk, ik weet niet of ik daar nou over mag beginnen, want ik weet niet of iedereen al het boek heeft gelezen, maar het is zeker de moeite waard!

Een boek die voor je algemene ontwikkeling gelezen moet zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Waar houden wij de meeting?
Vlooienband
16 26-01-2003 20:15
Verhalen & Gedichten Deel 2: welk boek gaan we lezen voor de volgende boekbespreking? (sluit 18 januari!)
Vlooienband
21 16-01-2003 14:02
Verhalen & Gedichten Welk boek gaan wij lezen voor de derde boekbespreking?
Vlooienband
39 10-01-2003 14:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.