Oud 08-04-2002, 09:27
MarMaar
MarMaar is offline
Ik ga het weer opnieuw proberen....

Wie heeft hier vissen? Een wat voor vissen en wat voor aquarium??
Wat vind je ervan dat er mensen zijn die een vis in een heel klein kommetje rondjes laten zwemmen, of heb je zelf zo'n kommetje...
vertel erover....

Ik heb sinds anderhalve week een groot tropisch aquarium (100x50x50) Met allerlei verschillende vissen oa: maanvissen, tetra;s sumatranen en van die beesten die zich aan het raam vast zuigen
Ik heb zelf ook zo;n zielig vissenkommetje gehad, maar zie nu ik zo'n groot aquarium heb hoe stom dat eigenlijk is geweest.

kusssss van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 20:16
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Ik heb ook vissen, al een paar jaar
maar ik heb ff een vraagje aan iemand die weet wat ik er aan moet doen. Ik heb al sinds een aantal maanden slakken in mijn aquarium. (vraag me niet hoe ze er komen maar ze waren er oppeens) Het zijn dan wel hele kleintjes, maar het worden er echt heeel veel!!! Ik weet niet wat ik er aan kan doen
Er uit halen helpt niet echt. Wie o wie weet wat ik er aan kan doen??
x Moi
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:01
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Ik heb 3 soorten goudvissen. Ze zwemmen in een vierkante plastic bak van ongeveer 30x15x20. Dat is klein en ik vind ze wel zielig, maar ja.
Vissen in een ronde kom stoppen is slecht, omdat het eindeloos voor ze voelt ofzo.

En over die slakjes... Volgensmij kun je daar niks aan doen, aangezien ze toch steeds weer terug komen. Maar 't staat toch wel schattig, van die slakjes?!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:14
MarMaar
MarMaar is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
Ik heb ook vissen, al een paar jaar
maar ik heb ff een vraagje aan iemand die weet wat ik er aan moet doen. Ik heb al sinds een aantal maanden slakken in mijn aquarium. (vraag me niet hoe ze er komen maar ze waren er oppeens) Het zijn dan wel hele kleintjes, maar het worden er echt heeel veel!!! Ik weet niet wat ik er aan kan doen
Er uit halen helpt niet echt. Wie o wie weet wat ik er aan kan doen??
x Moi
die slakken zijn opzich niet schadelijk, maar als het er teveel worden gaan ze je planten opvreten.
Als je er een aantal wilt weghalen kan je dat het beste savonds als het donker is doen. als je dan inene licht maakt zie je ze op het ruit zitten.
Ook kun je bij de dierenwinkel een vis halen (ben de naam ff kwijt) en die leeft van die slakken maar dan moet je natuurlijk wel een ruim aquarium hebben en niet zo'n klein kommetje.

succes ermee
kussss van mij
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:39
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
MarMaar schreef:


die slakken zijn opzich niet schadelijk, maar als het er teveel worden gaan ze je planten opvreten.
Als je er een aantal wilt weghalen kan je dat het beste savonds als het donker is doen. als je dan inene licht maakt zie je ze op het ruit zitten.
Ook kun je bij de dierenwinkel een vis halen (ben de naam ff kwijt) en die leeft van die slakken maar dan moet je natuurlijk wel een ruim aquarium hebben en niet zo'n klein kommetje.

succes ermee
kussss van mij
Ja, ze eten inderdaad m'n planten op! Dat van die vis lijkt me wel hadig thnx voor de tip!
(en oja E.v.a., het was eerst ook wel schattig, maar nu niet echt meer )
xxx Maantje
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:29
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
ach ja........het behouden van vissen vinnik sowiesow al stom
kep se self ook gehad ...........zielug!
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:48
MarMaar
MarMaar is offline
Citaat:
ZzZzJaNtAlZzZzkiE schreef:
ach ja........het behouden van vissen vinnik sowiesow al stom
kep se self ook gehad ...........zielug!
hoezo stom?? je kan toch gewoon zorgen dat die beestjes een goed leven hebben, ze worden toch wel gefokt....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Wedstrijd] De sympathieke vis
flyaway
0 16-06-2011 16:51
Flora & Fauna vissen die dood gaan
Verwijderd
4 05-04-2007 10:52
Flora & Fauna vissen: vechten of liefde?
Fjäril
0 14-03-2005 17:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Grappige, opvallende of andere niet-serieuze nieuwsberichten
autodropje
257 01-12-2003 10:13
Flora & Fauna Welke vissen eten elkaar op?
S. Swaenenburgh
13 30-11-2003 21:07
Flora & Fauna Als een vis in het water?
SuperSanne
5 11-01-2003 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.