Oud 19-10-2001, 16:26
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Een heel boekje over helden.
En ik ben echt van mening dat helden niet bestaan. Je kunt wel bewondering voor iemand hebben en/of het heel goed vinden wat diegene doet maar moet je dat dan een held noemen?
Ik vind het echt een loos begrip.
Iedereen is een held. (zoals ze dat bij ckv in feite stellen)
Waarom ga je mensen dan een held noemen, dat die dingen in strips gebruikt worden ok, maar in real life, nee.
Niemand IS een held omdat over alle zogenoemden helden heel verschillende meningen bestaan. Zelfs Bin Ladin word door somiggen een held genoemd. Iedereen doet iets goeds voor de maatschappie, ook Hitler want zonder hem hadden we heel veel dingen niet gelleerd, hoe hard het ook klinkt. Alles is ergens goed voor, ook al je ongeluk. Ik geloof namelijk in reincarnatie dus tsja, daarom vind ik dit zo. Je leert van alle siets voor in een volgens leven.
Maargoed ik dwaal af.
Ik vind dat helden niet bestaan. Het is fictie.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2001, 15:34
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Helden bestaan wel. Persoonlijke helden, niet algemene helden. Je hebt gelijk als je zegt dat bijvoorbeeld Bin Laden voor een aantal een held is, en voor anderen de vijand/een schurk. Helden zijn individuele meningen, dus helden bestaan wel degelijk, alleen niet voor iedereen dezelfde.
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.