Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2003, 15:28
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Morgen geef ik feest voor vrienden.
De meid die ik leuk vind is er één van en wou der morgen verkering vragen,en zoenen natuurlijk.
maar ze komt tegelijk met de anderen,dus ben dan te nerveus om der te vragen waard vrienden bij zijn.
hoe kan ik het beste dit aanpakken allemaal
__________________
Ik fluit jou eruit!!

Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 11:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2003, 15:32
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
NOu zou ik het meest cru kunnen proberen te zeggen van 'zorg dat je er al een paar in hebt liggen' maar dat vind ik altijd zo'n klote manier.
Probeer gewoon een gesprekje met haar aan te knopen en vast te houden. Komt vanzelf wel met haar 'alleen' in gesprek
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:36
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
zorg gewoon dat je met dr in gesprek komt, dan kun je de rest wel improviseren volgensmij
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:37
DopeBean
DopeBean is offline
joa jongen kom allemaal wel goed. zorg idd da je een gesprek met haar aangaat maar het balngrijkste da er is , is da je ervoor zorgt dat je gelukkiger wordt erna. met andere woorden kussen en zo hoeft er nie bij te zitte ma als je een fijne avond hebt met haar alleen dan zit het wel snor

succes
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:39
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Wachten tot haar vrienden dronken zijn en niet meer door hebben wat er allemaal gebeurd.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:50
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 19-09-2003 @ 16:39:
Wachten tot haar vrienden dronken zijn en niet meer door hebben wat er allemaal gebeurd.
haha,goeie

Nu moet ik ook nog een manier weten hoe ik der het beste kan vragen,zins dit me eerste keer is
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
'verkering vragen' komt altijd zo raar over. zeker als d'r vrienden bij zijn.
als ik jou was zou ik de avond op z'n beloop laten en het aan de situatie af laten hangen of jullie gaan zoenen of niet.
denk dat zulk soort dingen plannen niet zo goed werkt...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:51
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
linda85 schreef op 19-09-2003 @ 16:50:
'verkering vragen' komt altijd zo raar over. zeker als d'r vrienden bij zijn.
als ik jou was zou ik de avond op z'n beloop laten en het aan de situatie af laten hangen of jullie gaan zoenen of niet.
denk dat zulk soort dingen plannen niet zo goed werkt...
Dat zoenen gebeurt,kan ik je garanderen.
Ze voelt ook wat voor mij btw
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:54
Verwijderd
"On your knees, boy..."
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 16:11
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
dat ze met dr vrienden komt wil toch niet zeggen dat ze geen moment alleen is?
als ze een keer alleen is, praat dan met haar en als het klikt kunnen jullie toch iets afspreken, ofzow?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 16:24
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
snoopy schreef op 19-09-2003 @ 17:11:
dat ze met dr vrienden komt wil toch niet zeggen dat ze geen moment alleen is?
als ze een keer alleen is, praat dan met haar en als het klikt kunnen jullie toch iets afspreken, ofzow?
allemaal al gehad maar,we zijn nog nooit samen geweest bij onze vrienden en had nog geen verkering
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 18:14
Pletterprater
Pletterprater is offline
Wat je ook kunt vragen, is of ze eventjes met je mee wilt gaan, naar de keuken ofzo, zodat je ietsjes van de anderen verwijdert bent. Uiteraard, als je dit doet, er wel bij vermelden, dat je dit doet om eventjes alleen met haar te kunnen zijn. Iets dergelijks er wel bij vermelden, anders zou het voor haar vreemd, dan wel beangstigend over kunnen komen. (ook al neem ik aan, dat ze al wel de nodige vertrouwen in je heeft gekregen)

Hoe dit te zeggen? Nou, zoals eerder is gezegd, wordt er weinig nog gepraat over "verkering vragen". Des al niet te min, kan dit best sweet en dergelijke overkomen. (heb het niet gedaan bij mijn vriendin... bij ons was het gewoon duidelijk dat we "opeens" iets hadden )
Hoe te vragen? Ahum, voorbeeld (maar zeker niet de weg die altijd ingeslagen moet worden)

Jij:"Sorry dat ik je eventjes alleen vroeg, maar wilde je wat vragen"
Zij: "Ow, wat dan?" (ze moet dan natuurlijk wel meespelen)
Jij: "Wel, ken je al een tijdje enne... tja... weet eigenlijk niet precies hoe ik dit het beste kan vertellen."
Zij:"Ja, zeg nu maar, wil weer naar de drank toe"
Jij:"Okee, okee. Ik vind je lief... of eigenlijk, ietsjes meer dan dat."
Zij: "... ..."
Jij: "Wil je verkering met me?"
Zij: *ZOEN*... of... "Nee, sorry, volgend feest misschien, dit feestje nog eventjes niet"

Zoiets?

Ow... maar wacht, goh, dan kan je dat wel voorbereiden, maar raad eens... dat durf jij dadelijk niet te zeggen zoals je voorbereid hebt. Het is niet zoals een spreekbeurt houden, het is ook niet iets dat je kunt leren. Het moet uit jezelf komen. Das veel leuker en komt ook veel eerlijker over. Als je al die tekst hebt ingestudeert, komt het zo ontzettend nep over, lijkt het net, of je een tekstje van internet van een of ander forum hebt afgepikt om haar een beetje het hof te kunnen maken... wat de reden daarvoor is? Wel, dat weet ze dan niet, want doordat het is ingestudeert, kan ze de liefde er niet uit opmaken... doet hij het voor liefde, of wilt hij mij gewoon als speeltje even aan zijn zij hebben om op te kunnen scheppen bij die andere jongens die daar nu allemaal staan te wachten of wellicht afluisteren, wat hij allemaal aan het vertellen is, omdat ze dit al van te voren hebben gehoord, dat hij dat zou doen. (of gelezen op deze site)

Oftewel... jongen... niet voorbereiden. Wat je wel kunt doen, is haar gewoon eventjes vragen met je mee te komen naar een bepaald punt/ bepaalde plaats, waar het wat rustiger is.
Wellicht wel, dat het leuk is haar eens uit te nodigen op een date... naar de bioscoop of iets dergelijks... kan je verwerken in je tekst die je haar wilt vertellen. Mocht je namelijk niet meer kunnen zeggen, dat je met haar verkering wilt, dan kan je haar nog uitnodigen voor een date, is toch een wat lagerre drempel.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

EmGeeVee Me
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:58
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
ik zou het in ieder geval aan het eind van de avond vragn. Als je het in het bgin doet, en ze wil er nog even over denken (zeg dat ze erover mag denken!!! haar in een hoekje drijven = killing), dan voelt ze zh de rest van de avond misschien ongemakkelijk, wat natuurlijk niet best is.En als je het idd op het laatste moment doet, en ze zegt meteen ja, dan kun j de avond héél romantisch afsluiten

P.S. nam even voor het gemak aan dat het feest in de avond is
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 21:24
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Ik zou het als ik jou was niet vragen, dat staat stom.
Verder zou ik me niet teveel opdringen, en er gewoon een leuke avond van proberen te maken.. (zonder mijn dvd speler en versterker te slopen...!)
Maar zeker geen rare dingen doen of zeggen, aangezien ze niet zo naar huis kan als ze wil, omdat ze blijft slapen samen met dr vriendjes en vriendinnetjes.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:07
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Talon schreef op 19-09-2003 @ 22:24:
Ik zou het als ik jou was niet vragen, dat staat stom.
Verder zou ik me niet teveel opdringen, en er gewoon een leuke avond van proberen te maken.. (zonder mijn dvd speler en versterker te slopen...!)
Maar zeker geen rare dingen doen of zeggen, aangezien ze niet zo naar huis kan als ze wil, omdat ze blijft slapen samen met dr vriendjes en vriendinnetjes.
Waar heb jij het over? ... waarom denk je dat ze blijft slapen, samen met de vriendjes en vriendinnetjes????????

(en wat maakt het uit dat die DVD speler en versterker kapot gaan, als het je de liefde van je leven oplevert )
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:47
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 19-09-2003 @ 23:07:
Waar heb jij het over? ... waarom denk je dat ze blijft slapen, samen met de vriendjes en vriendinnetjes????????

(en wat maakt het uit dat die DVD speler en versterker kapot gaan, als het je de liefde van je leven oplevert )
Farin is mijn broertje, vandaar dat ik dat weet.

En ik vind mijn dvd speler en versterker belangrijker dan de liefde van zijn leven
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 15:51
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Talon schreef op 20-09-2003 @ 11:47:
Farin is mijn broertje, vandaar dat ik dat weet.

En ik vind mijn dvd speler en versterker belangrijker dan de liefde van zijn leven
Ow, in dat geval... wees een grote broer van hem en geef hem tips . (en ja, dan heeft hij wel te gehoorzamen, als het om jouw apparatuur gaat )
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 16:25
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
je moet het gewoon zijn gang laten gaan..
maar wat je iig niet moet doen is verkering vragen.
OMG! in welke groep zit je? 4?
neej sorry niet lullig bedoeld ofzow hoor maar dat is dus echt een major afknapper
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-09-2003, 16:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 20-09-2003 @ 17:25:
je moet het gewoon zijn gang laten gaan..
maar wat je iig niet moet doen is verkering vragen.
OMG! in welke groep zit je? 4?
neej sorry niet lullig bedoeld ofzow hoor maar dat is dus echt een major afknapper
nou ja, 'major afknapper' vind ik persoonlijk wat overdreven, maar het woord 'verkering' heeft tegenwoordig iets weg van wat je zegt in groep 8.
het klinkt wel een beetje lullig ja.
je zou het ook kunnen vragen als 'wil je wat met me?'. Dan kan je natuurlijk heel 'grappig' gaan zeggen 'wat dan?', maar wanneer je alleen met haar bent en haar het vraagt begrijpt ze best wel wat je bedoelt!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 16:44
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
(toeschouwers: [regrounding key [op-de-proefstelling (interpersonal [Liefde tonen [verkering]])]])

...frame analysis van Goffman

maarruh, 't gaat je wel lukken
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie heeeeeeeeeelp mij!!!!!!!!!!
SmileBritjuuuh
21 06-09-2011 16:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.