Oud 11-04-2015, 18:24
076guy
076guy is offline
Hoii mensen ,

Ik zit nu al best lang met een heel ingewikkeld aantal probleemen.
Ik werk er al een tijdje aan met mensen maar denk dat die toch heel anders denken op dat gebied maar t lijkt m niet te gaan worden. Ben 21 jaar.

Dit is waar ik nu zit , zal even wat momenten opnoemen.
- kan me echt gewoon op random momenten echt heeeeel kut Voelen. Dan gaat het in mijn hoofd alle kanten op en ga ik van depri naar normaal en weer terug in depri modus ( ene bui kan erger zijn dan de ander.
- voel me alsof ik echt muurvast zit met alles ( is denk ik ook wel zo ) maar t lijkt dus alsof iedereen me voorbij schiet en ik eigg hard bezig ben met niks.

- zit nog in de kast ... Pas 11 jaar ofzo ( tuurlijk is het voor goeie vrienden wel bekend )
- met als resultaat dat ik echt best wel doorsla als mensen om me heen dan iemand vinden. Terwijl ik normaal juist niet jaloers ben.

Toelichting

1. Die momenten van dat kutgevoel kunnen zomaar opkomen en kan ik gerust thuis blijven maar komen dus soms ook op vanuit een gebeurtenis. Vaak in de vriendschappen en liefde om me heen. Op zo'n moment denk ik in 10 sec wat een gezond verstaand in een week piekert. En dan zijn het ook niet de meest opfleurende dingen waar ik dan aan denk.
Denk dan aan , ik sta toch maar stil en ben druk met niks. Ook kom ik vaak uit bij , ja je kan geluk hebben in love bijvoorbeeld maar dat zal dan wel niet zijn voor mij ... Als ik dit zo typ denk ik ook WTF maar oke. Op deze momenten ga ik dus alle kanten op en ben gewoon bijna onstabiel en weet niet meer wat er aan te doen. Heb er al hulp mee gehad maar heb t nu nog vaker. En lijkt me niet de bedoeling.

2. Ik lijk muurvast te zitten.
Hierbij denk ik ook vaak dat ik vast zit , dat ik gewoon nogsteeds in de situatie sta als 3 jaar terug ofzo maar dan is t verschil dat ik dan ouder ben en t dus niet goed is. Het voelt aps een sleur waar ik dan ook weer niet uit lijk te komen. Ook woon ik nog thuis , omdat t letterlijk geen zit heeft om voor mijn opleiding op kamers te gaan . En dat heeft natuulijk ook weer een ding .... Ouders. De mijne hebben een geheugen van 2 weken en dan kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Kink als aanstellen maar is in dit geval echt niet. Het is hinderlijk en kom er gewoon nergens mee zo. Kan ook echt wel zeggen dat de band nu gewoon naar de klote aan het gaan is met elk woord dat gewisseld word. Is wel altijd al zo maar ben t gewoon zat nu.

3. In de kast..
Jullie zullen miss denken dat dit het probleem is voor een deel.
Nou das dus niet zo , ik ben out voor ma n vrienden, maar toen ik t aan ma vertelde kreeg ik dit. Is toch niet erg johh -_-' daarna niet meer over gehad. Kan aan mij ligge maar lijkt me niet te horen. Maar oke , t gaat voornamelijk om de mensen om me heen op school en de rest van mijn vrienden. Mensen staan echt te kijken als ik het vertel of mijn wenkbrouwen ineens op mijn kin zitten ofzo. Niemand verwacht het. Maar dat maakt t naar mijn gevoel superkut. Ik wil t vertellen maar verder dan dat kom ik niet. Miss ook omdat ik dus zeker niet wil dat mensen anders gaan doen ofzo. Ook ben ik door dit probleem al vrienden kwijtgeraakt omdat die ook niet gek zijn en zien dat er iets was. Maar als je dan niks zegt houd t op. Dus dat is nog iets dat erbij kwam. Is nu te laat om nog achter die mensen aan te gaan dus zal ook weer veel nieuwe vrienden moeten zoeken. Ook hier geen idee hoe. Woon heel mijn leven al op de zelfde plaats. Alles is er dan gewoon omdat je er jaren aan gewerkt hebt. En nu moet dat weer opnieuw , dus waar begin ik.

4 jaloers ofzo off igg een kutgevoel
Zodra er om me heen dan iemand de liefde vind ( zoals dat hoort ) ben ik weer down. Terwijl ik het eigg juist leuk vind dat t gebeurd. Ook hier heb ik geen idee wat t is

Nou mensen dit was t xD
Heb dus al hulp gehad van een pro, maar is nu erger. Ik hoop dat jullie ideen of tips hebben.
Een Pm kan altijd ☺️

Thx voor je tijd al igg 👍
Laterss
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Het Grote Brieventopic
Verwijderd
57 03-03-2008 18:13
Verhalen & Gedichten Wilt u dit even keuren
lestat080
14 29-03-2004 22:30
Verhalen & Gedichten Handboek Moord en Doodslag
Vlooienband
8 25-01-2003 23:26
Algemene schoolzaken ICT Lyceum info??
Vinzz
5 05-08-2002 09:29
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 20:23
ARTistiek Verhaal - * Jesse en Lisa * Read it :))
U-NiQ
7 14-01-2002 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.