Oud 09-05-2002, 22:47
D'tje
D'tje is offline
Hey mensen,

Ik heb 2 en een half jaar wat met een geweldige jongen gehad, maar we hebben het uitgemaakt. De eerste keer was ik nog niet over hem heen, en dat merkte ik vooral toen ie een ander meisje had gezoend en daarna mij niet meer terug wou (we zoenden toen zelf ook nog vaak ondanks dat het uit was). Ze heette Sarah, voor het geval iemand dat topic nog kan herrineren. Anyway, iets later (met oud en nieuw) besloot hij dat hij het toch wou proberen, maar na 2 maanden was het alweer uit. Toen heb ik het uigemaakt, omdat ik eigenlijk toch niet zoveel meer van hem hield als daarvoor, ik voelde me gewoon niet meer verliefd en het was toch een doodlopende relatie (hij vertrekt binnenkort terug naar Amerika). We hebben toen meer dan een maand geen contact meer gehad, en dat vond ik wel prima. Een maand geleden ongeveer belt ie me opeens, en dan vertelt hij dat hij nu met Sarah gaat. Hij zweert dat dat niet zo was toen we weer samen waren, maar dat geloof ik niet aangezien hij vaak niet uitkwam en daar slappe excuusjes voor had. Maar dat doet er niet toe. Het gaat om de manier hoe hij tegenover mij en haar is. Hij zei na een tijdje dat hij merkte dat hij het constant over mij heeft tegen haar. Ik ben hem laatst gaan opzoeken in een ander cafeetje waar hij nu altijd uitgaat, en vroeg wie nu Sarah was. We hadden afgesproken dat we het niet in elkaars neus zouden wrijven als we iemand anders hadden, na 2 en een half jaar samen te hebben gedeeld doe je dat nu eenmaal niet, niet in het begin allesinds. Maar die afspraak was ie vergeten, hij pakte d'r vast en begon d'r voor m'n neus te zoenen en zei "nou, dit is d'r dus" en dat meisje keek me daarna heel onzeker aan. Ik voelde me kut, maar niet om jaloezie, ik voelde me rot voor haar. Een goeie vriend van me die mee was gegaan voor als ik het er te moeilijk mee zou krijgen zei daarna tegen me dat ze verbazingwekkend veel op me lijkt. We hebben dus allemaal het gevoel dat ie alleen maar met d'r gaat omdat ze op mij lijkt en ook misschien om mij jaloers proberen te maken, aangezien dat eerder met haar ook is gelukt (ondanks dat ik d'r toen niet heb gezien). Ik ben weggelopen en kom niet meer terug, d'r angstige blik was genoeg. Het gaat me dus niet om hem, maar om haar. Ik heb het gevoel dat m'n ex helemaal verkeerd bezig is en haar ongelooflijk gaat kwetsen (wat ie al een beetje gedaan heeft door constant over mij te praten tegen haar, en dat was een beetje te positief, aan haar blik te zien). Dus m'n vraag aan jullie, moet ik met hem of haar gaan praten?? Ik wil namelijk niet dat ze om mij gekwetst wordt, ze leek me een heel lief meisje. Of moet ik het ze zelf laten oplossen? En wat vinden jullie zowiezo van het gedrag van m'n ex?
Greetz
__________________
a laugh is the biggest attraction
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2002, 22:48
D'tje
D'tje is offline
Ohja, hij ging al met haar ongeveer een week nadat ik het uit heb gemaakt, hij beweerde dat ie d'r "toevallig" weer tegen kwam en het gewoon zo is gelopen.
__________________
a laugh is the biggest attraction
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 22:53
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
w00t w00t
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 23:00
D'tje
D'tje is offline
Citaat:
Squall schreef:
w00t w00t
Waar slaat dat antwoord op?!?
__________________
a laugh is the biggest attraction
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 09:45
chanel
chanel is offline
ik denk dat je je nog wel kan bemoeien met je eigen ex, maar zn nieuwe vriendin?? IK zou t in ieder geval niet doen...


Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 10:57
love is life
love is life is offline
ik zou mij der nog wel mee gaan bemoeien ik zou 'toevallig' die sarah tegen het lijf lopen en met haar beginnen praten over de normale dingen.succes ermee!
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 11:44
Verwijderd
Als dat zo is.......dan vat ik niet helemaal waarom hij dan jou niet meer terugwou en haar wel.....
Ik heb het nu ook 5 maanden gehad met een jongen die veel op m'n ex lijkt, toch hield ik meer van m'n ex. Maar ik had het niet om die reden met hem.
Het lijkt er idd wel op dat hij jou jaloers probeert te maken, misschien probeert hij haar ook wel jaloers te maken door over jou te praten.
Ik snap wel dat je het vaag vindt....maar je kunt er weinig aan doen denk ik.
Zij moet dan uit hun relatie afleiden of hij haar echt leuk vindt of niet en zij weet hoe hun relatie is....jij eigenlijk niet...
Maarjah ik ben het wel met je eens dat het vaag is..misschien kun je eens met haar gaan praten ofzow..?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:58
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Als je er mee zit kun je er wel gewoon over praten natuurlijk, want als je continu zo onzeker blijft is het ook geen leven.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:20
D'tje
D'tje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Als dat zo is.......dan vat ik niet helemaal waarom hij dan jou niet meer terugwou en haar wel.....
Ik heb het nu ook 5 maanden gehad met een jongen die veel op m'n ex lijkt, toch hield ik meer van m'n ex. Maar ik had het niet om die reden met hem.
Het lijkt er idd wel op dat hij jou jaloers probeert te maken, misschien probeert hij haar ook wel jaloers te maken door over jou te praten.
Ik snap wel dat je het vaag vindt....maar je kunt er weinig aan doen denk ik.
Zij moet dan uit hun relatie afleiden of hij haar echt leuk vindt of niet en zij weet hoe hun relatie is....jij eigenlijk niet...
Maarjah ik ben het wel met je eens dat het vaag is..misschien kun je eens met haar gaan praten ofzow..?
De reden waarom hij de eerste keer nadat het uit was twijfelde of hij nog met mij wou was niet omdat hij niet meer van me hield, maar omdat hij grote problemen had met m'n ouders en hij mij niet weer in de problemen wou brengen (ik heb 2 en een half jaar ruzie met m'n ouders gehad over hem). Hij wou zelfs met me trouwen... Ik heb hem al gevraagd waarom hij met d'r gaat eigenlijk, en hoe hij ertegen aan kijkt. Voor hem is het niets serieus zei hij, gedeeltelijk als afleiding om mij te vergeten (dat gaf ie aan mij toe de eerste keer dat hij wat met d'r kreeg, voordat wij weer samen kwamen). En na de laatste ontwikkelingen begin ik dat meer en meer te denken. Maar ik zou me er eigenlijk niet mee moeten bemoeien, ik vind het alleen zo vervelend voor dat meisje. Daarom heb ik contact verbroken met m'n ex enzo, ik wil het niet nog vervelender voor d'r maken. IS dat een goeie stap? En wat als ik haar tegen kom zonder m'n ex, wat moet ik dan tegen d'r zeggen?
__________________
a laugh is the biggest attraction
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 20:16
X-je
X-je is offline
Mag ik vragen waarom je ruzie had met je ouders over hem? En of dat enige invloed heeft gehad op jullie relatie? Kvraag het omdat mijn ouders ook heel moeilijk doen over mn vriend.
Als je het te persoonlijk vindt, eventueel via mail?

X-je
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:03
nienna elensar
nienna elensar is offline
'k denk dat je met die Sarah moet gaan praten en uitleggen wat je denk dat er aan de hand is. Je moet wel ff duidelijk maken dat het jou er niet om gaat om hem terug te krijgen (dat is toch zo?), maar dat je bang bent dat hij haar pijn gaat doen. 'k zou het in iedergeval heel fijn vinden als iemand mij voor zoiets zou waarschuwen of het in iedergeval vertelt.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:26
Verwijderd
ik zou in ieder geval niet met die sarah gaan praten aangezien je het ook mis kan hebben en haar dan ms bang maakt voor iets waar ze helemaal niet bang voor hoeft te zijn en dan ms iets kapotmaakt wat wel goed was..

Of hij haar echt wil gaan kwetsen weet ik niet. Toen ik het had uitgemaakt met mijn ex na 3 maanden had hij best wel snel een nieuwe vriendin (ik had het ongeveer 14 Aug. uitgemaakt, op Lowlands, laatste weekend van Augustus, ging hij met haar naar bed wat op een relatie uitdraaide). Ik heb hem toen nog gesproken, daarbij zei hij dat hij eigenlijk nog meer om mij gaf dan om haar. Niet in die woorden, maar het was wel wat hij zei zeg maar. Maar uiteindelijk heeft hij nu al 2 jaar met dat meisje en houdt ontzettend veel van haar, ookal was ze in het begin vooral om mij te vergeten..

Als je echt wat wil doen lijkt het me het beste om hem aan te spreken, en jouw zorgen tegen hem uit moet spreken. Hem vragen hoe het precies zit en dat meisje alsjeblieft niet te kwetsen. Meer kun je denk ik niet doen, en meer moet je denk ik ook niet doen voor het geval je het helemaal mis heeft. Zij zal ook haar eigen fouten moeten maken, en haar eigen beslissingen nemen, en hij ook. Je hebt het contact verbroken en dus eigenlijk weinig met hen te maken. Hem erop aanspreken vinnik echter wel acceptabel aangezien hij toch ook wel heeft door laten schemeren nog wat voor jou te voelen. Als is dat logisch na 2,5 jaar. Mn vriend had het in het begin ook heel veel over zn ex, en das logisch, want zij heeft heel lang een supergroot deel van zn leven ingevuld en hij heeft dus heel veel met haar meegemaakt waardoor haar naam dus vaak viel. Is vanzelf minder geworden..

Wat je trouwens wel kunt doen is haar laten merken dat je dr een leuk meisje vind en haar zeggen dat jij geen enkel gevaar vormt omdat het voor jou iig echt over is met je ex..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Gezond ontbijt
aapje123bloem
1 10-01-2009 14:22
Lichaam & Gezondheid uhm is dit gezond??
dollie
32 10-03-2004 20:06
Liefde & Relatie wat is dit? wat moet ik ermee?
Vini-Vidi-Vici
10 14-12-2003 21:09
Liefde & Relatie is dit nou aan t lijntje houden, of t zelf ff niet weten?
Vini-Vidi-Vici
19 06-06-2003 11:19
Lichaam & Gezondheid Is dit gezond? :S
Marc0
5 11-04-2002 22:19
Drugs & Alcohol is dit gezond??
*Shorty*
10 30-12-2001 21:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.