Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2002, 12:36
pisseoff
pisseoff is offline
XCHANGE ik heb deze film net gehuurd

en wie heb deze film al gezien hij schijnt heel goed tezijn maar dat mot ik zelf zien

wie heb deze film gezien en wat vond je er van ???

De moord op topindustrieel Eisner Scott is de reden dat corporate executive Stuart Toffler met spoed van New York naar San Fransisco moet reizen. Door de tijdsdruk is traditioneel transport niet mogelijk en met tegenzin moet Stuart gebruik maken van de diensten van Xchange, een bedrijf dat mensen over de gehele wereld kan laten reizen door simpelweg het bewustzijn te verplaatsen. In San Fransisco ligt het lichaam van de heer Pernfors op hem te wachten en die maakt voor korte tijd gebruik van Stuart's lichaam. Waar niemand rekening mee heeft gehouden, is dat ten tijde van de lichaamsruil niet Pernfors maar terrorist James Fisk naar New York wordt gezonden. Pernfors eist direct zijn lichaam op en de directie van Xchange probeert Stuart over te halen een noodoplossing te accepteren. Stuart is daar verre van gelukkig mee en in paniek steelt hij een industriele kloon (het lichaam van Stephen Baldwin). In dat lichaam reist hij terug naar New York, waar hij slechts twee dagen de tijd heeft om zijn eigen ik te vinden, want dan wordt de gestolen kloon onbruikbaar.

Het komt niet vaak voor dat Hollywood met een origineel thema op de proppen komt, iest wat de makers van "Xchange" wel degelijk is gelukt. Het thema is goed uitgewerkt tot een spannende thriller met de meest veelzijdige Baldwin-telg in de hoofdrol. "Xchange" mag dan ook gezien worden als een perfecte titel voor die huurders die niet genoeg hebben aan het handjevol grote bioscooptitels en die dan ook op zoek gaan naar meer sterk videoproduct.

actie-thriller
__________________
Buzzzfuzzz rulezzz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Kunstacademie Info (VRAAG MAAR RAAK)
aquafemme
67 13-02-2007 06:24
Beleidszaken rss-feeder voor elk subforum
freyk
65 28-11-2005 17:49
Software & Hardware [Software] Mailserver (voor linux) met db?
ekki
27 07-09-2005 22:01
De Kantine Wat staat er onder jouw ctrl-v? #98762
Sjoerd
500 23-03-2005 15:42
Muziek >> Tupac - betterdayz << Het nieuwe album komt eraan!!!!
styles J
257 13-12-2002 18:37
Seksualiteit dinge aan de onderkant van me pik
manneke pis
17 04-10-2002 07:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.