Oud 28-09-2019, 13:44
Fayt
Fayt is offline
Hallo allemaal

over enkele maanden moet ik een presentatie geven over mijn eindwerk en ik zou er graag een interactieve presentatie van maken. Ik ben vooral op zoek naar programma's zoals: ik stel online een vraag waar mijn medestudenten antwoord op kunnen geven en dan kunnen ze hun antwoorden zelf zien vooraan op de beamer. Of ze geven een woord in en dan komen hun woorden tesamen in een figuur. zulke dingen. Helaas ben ik niet thuis in dit soort programma's en hoewel ik quizzen en poll ten overvloede kan vinden is dat toch niet wat ik zoek omdat ze daar enkel op het juiste antwoord moeten stemmen, terwijl ik wil dat ze mij hun mening geven. Alle tips welkom, en goeie ideeën om mijn presentatie nog interactiever te maken graag zolang ze het maar via tablet en/of smartphone kunnen doen en ik de eindresultaten kan laten zien via de beamer. Alvast bedankt voor de reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2019, 18:05
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wellicht is Mentimeter wat voor je.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2019, 22:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Socrates student gebruiken wij op het werk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.