Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2014, 19:40
Pyron
Pyron is offline
Hoi allemaal,

Mijn werk ging failliet en omdat een doorstart niet zeker was, ben ik ander werk gaan zoeken. Dat vond ik eigenlijk gelijk en heb dus ontslag genomen omdat ik van dat nieuwe werk moest kiezen. Toch merk ik dat dat nieuwe werk gewoon niks voor mij is. Mijn oude werk heeft wel een doorstart gemaakt. Ik mis het heel erg en wil eigenlijk wel terug. Ik wil daarom mijn oude werkgever een berichtje sturen, maar weet niet zo goed wat ik daarin moet zetten. Nee heb ik, en ja kan ik krijgen. Ze kunnen denken: 'Wat een idioot' en me keihard uitlachen, maar ik zie ze toch nooit meer dus dat maakt niet uit. Of ze denken: 'Die persoon is gemotiveerd, we geven haar een kans.' Dus wat is jullie advies over het berichtje dat ik zal sturen?

Beste *werkgever*,
Nadat ik gehoord had over het faillisement, ben ik op zoek gegaan naar ander werk, omdat ik niet de onderzekerheid wou zitten om geen baan meer te hebben. Nu heb ik gehoord dat er toch een doorstart is gekomen. Zelf voel ik me niet helemaal thuis op dat nieuwe werk, en merk toch dat dit bedrijf beter bij mij past en dat ik het ontzettend mis. Mijn vraag was hierbij dan ook of jullie nog mensen zoeken en mij misschien terug zouden willen hebben.

Zoiets misschien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2014, 18:01
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
onderzekerheid -> onzekerheid

verder prima briefje hoor. Ik zou alleen je laatste zin nog een beetje aanpassen, want vragen of iemand je terug wil doe je aan een vriendje, niet aan een bedrijf. Dus ik zou gewoon schrijven dat je hierbij solliciteert naar je oude functie.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-04-2014, 07:32
Verwijderd
Ik weet natuurlijk niet hoe je band met je oude werkgever was, maar ik zou zelf eerst eens bellen en vragen of je oude baas tijd heeft om eens een kopje koffie met je te drinken om bij te praten. Veel persoonlijker dan een brief of email.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2014, 13:16
pielemaus
pielemaus is offline
Mee eens dat het beter is om even te bellen met je voormalige chef en dan polsen of er mogelijkheden zijn....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Mijn werk
Gast4545
2 29-02-2008 15:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 06-09-2007 14:07
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Vrije tijd Wielerseizoen 2005
Verwijderd
500 24-08-2005 10:43
Vrije tijd Giro d'Italia 2005
baas
250 01-06-2005 21:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.