Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2007, 20:40
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
Je vindt de een leuk, maar de ander ook. Ze zouden jou best gemakkelijk leuk kunnen gaan vinden. Ze zijn allebei anders dus je kunt ze niet echt vergelijken. Wat doe je dan? Eerst beide beter leren kennen lijkt me. Maarja dat ligt in de situatie nu een beetje moeilijk. En ik ben vaak te laat en dat zie ik nu ook niet zitten. Ik moet echt kiezen, anders ga ik er niet helemaal voor.

Heeft iemand tips? Hoe te kiezen?
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2007, 20:43
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
niet kiezen, want er is er niet een die leuk genoeg is om er voor jou uit te springen Als je nu kiest zul je je altijd afvragen hoe het met de ander zou zijn, omdat je hart niet volledig uitgaat naar degene van je keuze. Niet aan beginnen, too much love will kill you, bladiebla.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 20:47
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
wat al werd gezegd. Als je niet kunt kiezen moet je ook niet kiezen. Als je iemand écht leuk vind heb je ook geen twijfels over wie je moet kiezen...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 20:52
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik vind eigenlijk wel dat je mag kiezen, misschien word je wel hartstikke verliefd op haar en zoals je zelf al zei moet je niet achteraf te laat zijn geweest. Misschien moet je maar op je intuitie afgaan.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 20:54
Verwijderd
Inderdaad, als je al denkt 'anders ga ik er helemaal niet voor', laat dan maar. Dan zijn er wel leukere meiden te vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 21:09
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-03-2007 @ 21:54 :
Inderdaad, als je al denkt 'anders ga ik er helemaal niet voor', laat dan maar. Dan zijn er wel leukere meiden te vinden.
dat denk ik niet, meestal blijft het bij niet kunnen kiezen. Ik zal mijn best doen. Misschien even wat meer met ze praten.
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 00:11
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
gewoonmax schreef op 11-03-2007 @ 21:40 :
Je vindt de een leuk, maar de ander ook. Ze zouden jou best gemakkelijk leuk kunnen gaan vinden. Ze zijn allebei anders dus je kunt ze niet echt vergelijken. Wat doe je dan? Eerst beide beter leren kennen lijkt me. Maarja dat ligt in de situatie nu een beetje moeilijk. En ik ben vaak te laat en dat zie ik nu ook niet zitten. Ik moet echt kiezen, anders ga ik er niet helemaal voor.

Heeft iemand tips? Hoe te kiezen?
Niet? Gewoon een tijdje met beiden daten, en als je beter weet welke je luk vindt dan pas een keuze maken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 00:41
Verwijderd
Eerlijk duurt het langst
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 00:42
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 12-03-2007 @ 01:41 :
Eerlijk duurt het langst
Voordat je een leuke meid hebt ja...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 06:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2007 @ 01:11 :
Niet? Gewoon een tijdje met beiden daten, en als je beter weet welke je luk vindt dan pas een keuze maken.
Dit.
Maar dan daten als in: met beide meiden vriendschappelijk kletsen enzo, en als je met een gezoend hebt, de ander meteen afwijzen

Lijkt mij niet prettig dat een jongen die ik date, naast mij nog iemand anders date waar hij ook mee zoent enzo
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 09:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-03-2007 @ 07:03 :
Lijkt mij niet prettig dat een jongen die ik date, naast mij nog iemand anders date waar hij ook mee zoent enzo
Alsof jij dat dan zou horen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 09:37
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
laat ze er om armpjedrukken....

ofwel: wordt volwassen en KIES....
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 09:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2007 @ 10:32 :
Alsof jij dat dan zou horen
Dat maakt het alleen maar erger, is ie achter je rug om met nog iemand aant daten. Daar kom je misschien niet meteen achter, maar ooit wel.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Volk schreef op 12-03-2007 @ 10:44 :
Dat maakt het alleen maar erger, is ie achter je rug om met nog iemand aant daten. Daar kom je misschien niet meteen achter, maar ooit wel.
Hoe denk je daar ooit achter te komen dan? Lekker naief...

En sowieso, als hij voor jou kiest ben je de leukste, als hij niet voor jou kies kapt 'ie het waarschijnlijk af. Zie het probleem niet zo...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:22
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2007 @ 11:15 :
Hoe denk je daar ooit achter te komen dan? Lekker naief...

En sowieso, als hij voor jou kiest ben je de leukste, als hij niet voor jou kies kapt 'ie het waarschijnlijk af. Zie het probleem niet zo...
Denk dat je op een gegeven moment zijn vrienden wel leert kennen. Daar zou je het van kunnen horen. Of dat ze ooit op een geel forum zit ofzo. Mensen horen dingen op de meest onmogelijke wijzen...

Heel leuk dat hij dan voor mij heeft gekozen maar hij heeft mij wel een tijdje aan het lijntje gehouden. Want hij datete 2 tegelijk. Zo zie ik het in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Volk schreef op 12-03-2007 @ 11:22 :
Denk dat je op een gegeven moment zijn vrienden wel leert kennen. Daar zou je het van kunnen horen. Of dat ze ooit op een geel forum zit ofzo. Mensen horen dingen op de meest onmogelijke wijzen...
Nouja, klote vrienden dan, die van mij doen A) hetzelfde en zouden B) nooit dergelijke dingen loslaten tegen anderen.

Citaat:
Volk schreef op 12-03-2007 @ 11:22 :

Heel leuk dat hij dan voor mij heeft gekozen maar hij heeft mij wel een tijdje aan het lijntje gehouden. Want hij datete 2 tegelijk. Zo zie ik het in ieder geval.
Tja, je hebt een beetje een overgeromantiseerd idee van daten. Reken er maar niet op dat die jongen op de eerste date hoteldebotel op je is.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Volk schreef op 12-03-2007 @ 10:44 :
Dat maakt het alleen maar erger, is ie achter je rug om met nog iemand aant daten. Daar kom je misschien niet meteen achter, maar ooit wel.
Op zulke mannen val ik niet
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 11:05
Verwijderd
Muntje opgooien.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2007, 12:54
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik moet binnenkort ook kiezen en ik ga voor de knapste en de oudste, ipv de makkelijkste.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 15:33
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Volk schreef op 12-03-2007 @ 10:44 :
Dat maakt het alleen maar erger, is ie achter je rug om met nog iemand aant daten. Daar kom je misschien niet meteen achter, maar ooit wel.
Ja, heb ik ook wel gehad. Vrij pijnlijk

Citaat:
Magican schreef op 12-03-2007 @ 13:54 :
Ik moet binnenkort ook kiezen en ik ga voor de knapste en de oudste, ipv de makkelijkste.
Misschien is de jongste wel de liefste Maar jongens vallen toch grotendeels op uiterlijk dus laat ik maar niks zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Moeite met extra vakken kiezen
Anoniem><
33 13-03-2016 14:51
Studeren wat kiezen voor vakkenpakket? HELP!
deathnote
5 25-03-2015 22:20
Studeren Profiel kiezen
Emma2812
16 21-01-2009 08:20
Verhalen & Gedichten Simona Kies.
Verwijderd
11 09-08-2006 20:20
Studeren Afstudeerrichting kiezen (keuze: voltijd/duaal)
Daantje_0705
3 08-02-2006 17:54
Verhalen & Gedichten Kiezen
doosjuh16
3 27-10-2003 16:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.