Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
nou Sarah, tenzij jullie hotelkosten vergoeden gaat het niet gebeuren, ben ik bang.
haha nee dat kan niet
Advertentie
Oud 22-06-2010, 13:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
haha nee dat kan niet
ook geen kamertje in het ziekenhuis?
__________________
you're not my demographic
Oud 22-06-2010, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het sowieso tegenvallen met de goedkope slippers, alles wat er niet helemaal uitziet als een badslipper is meteen >10 euro.
ben toch goed geslaagd bij de schoenenkneus voor 9 euro
lichtgewicht slippertjes die er niet al te pauper uitzien, en ook niet zo'n frummel tussen je tenen.
Oud 22-06-2010, 13:18
Verwijderd
en ik ben zuster dus ik mag op lelijke sandaaltjes lopen.
Oud 22-06-2010, 13:20
Verwijderd
Citaat:
ook geen kamertje in het ziekenhuis?
Een hotelbed is goedkoper dan een ziekenhuisbed
Nouja je zou opzich wel bij mij kunnen slapen natuurlijk
Oud 22-06-2010, 13:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind het sowieso tegenvallen met de goedkope slippers, alles wat er niet helemaal uitziet als een badslipper is meteen >10 euro.
Ik geloof dat ik heel blij ben met een Primark redelijk in de buurt. Ik had hele leuke slippers/sandaaltjes voor 3 euro per paar <3. En nog voor redelijke goede kwaliteit ook, zei mijn vriendje de schoenmaker.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 13:30
Verwijderd
Ik had net in plaats van m'n speakers even de koptelefoon in m'n laptop geplugd. Alleen moet het geluid van de laptop voor die speakers veel harder staan dan voor m'n koptelefoon en daar had ik net dus even niet aan gedacht. Ik wist niet hoe snel ik die koptelefoon van m'n oren moest krijgen...
Oud 22-06-2010, 13:31
Verwijderd
Primark is leuk ja, goed er zit wat ordinair markt shizzle bij maar ook echt leuke shirtjes en schoenen voor een tientje!
Oud 22-06-2010, 13:32
Verwijderd
ik zag laatst iets op tv over de primark, dat het daar de hele dag stervensdruk is en er dikke rijen voor paskamers/kassa's staan.
Oud 22-06-2010, 13:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan moet je maar pmmen of op msn eens zeggen wanneer handig is. Ik kan de meeste van de dagen wel, want ik heb toch niks te doen :')

ja doe ik, en mn adres erbij
Citaat:


gefeliciteerd!
dankjewel!
Citaat:


zit er een tuin bij
Jaman. Niet een heel grote tuin en hij is niet van mij alleen maar ik heb wel een eigen deur naar de tuin. De andere deur zit in de bijkeuken. Jeetje wat klinkt dit sjiek zeg
Oud 22-06-2010, 13:33
Verwijderd
Oh en wat leuk miekje dat je vriendje schoenenmaker is Is toch een beetje een uitstervend beroep?
Oud 22-06-2010, 13:34
Verwijderd
bij de schoenwinkel ruikt het altijd zo zalig <3
Oud 22-06-2010, 13:36
Verwijderd
Citaat:
ik zag laatst iets op tv over de primark, dat het daar de hele dag stervensdruk is en er dikke rijen voor paskamers/kassa's staan.
Leuk winkelen is anders maar ik heb altijd maat s en als het niet past dan maar pech voor die drie of zes euro maar de maten waren prima al denk ik dat ik die paar shirtjes na een paar x wassen niet meer draag.
Oud 22-06-2010, 13:39
Verwijderd
ja naar schoenenlijm en naar staalslijpsel van het sleutelmaken
Ik laat graag schoenen repareren ipv ze te vervangen want ik hecht me aan kleren . Is ook een reden waarom ik liever schoenen van echt leer koop ipv kunststof wat ze niet kunnen naaien
Oud 22-06-2010, 13:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Primark is leuk ja, goed er zit wat ordinair markt shizzle bij maar ook echt leuke shirtjes en schoenen voor een tientje!
Ja, ze hebben er echt prima spul . Misschien kun je mijn hoedje van de meeting nog herinneren, die was ook van de Primark .

Citaat:
ik zag laatst iets op tv over de primark, dat het daar de hele dag stervensdruk is en er dikke rijen voor paskamers/kassa's staan.
Ja, dat is wel zo. Maar je moet ook een beetje weten wanneer je gaat. Ik ga meestal op dinsdag/donderdag, dan is het ook wel heel druk maar allicht minder dan op andere dagen. Voor de paskamers sta je hooguit 10 minuten in de rij, en het systeem werkt wel heel goed. Voor de kassa sta je nooit langer dan 5 minuten in de rij, want dat loopt heel snel door.

Citaat:
ja doe ik, en mn adres erbij
Leuk! Ik heb er nu al zin in .

Citaat:
Oh en wat leuk miekje dat je vriendje schoenenmaker is Is toch een beetje een uitstervend beroep?
Niet echt hoor, vooral niet bij mensen die dure schoenen kopen. Die laat je dan liever repareren dan dat je nieuwe koopt. Ze zijn ook een van de enige schoenmakers in Nederland die de schoenen goed afwerkt. Overigens is het wel een klein zaakje, hoor, maar dat zijn alle schoenmakers wel. En het is wel handig ook, want als ik bijna door mijn hak heen ben, zegt hij dat even terloops en kan ik ermee naar de schoenmaker.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 13:42
Rationeel
Rationeel is offline
staalslijpsel <3

die staat wel in het lijstje van gemalen koffie, gezaagd hout en gemaaid gras
Oud 22-06-2010, 13:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ja naar schoenenlijm en naar staalslijpsel van het sleutelmaken
Ik laat graag schoenen repareren ipv ze te vervangen want ik hecht me aan kleren . Is ook een reden waarom ik liever schoenen van echt leer koop ipv kunststof wat ze niet kunnen naaien
Zeg dat niet te hard . Naaien wordt inderdaad lastig met kunststof, maar mijn vriendje komt regelmatig (bijvoorbeeld) AllStars tegen waar een nieuw zooltje onder moet. Nu zijn AllStars niet zo verschrikkelijk duur, en voor de nieuwe-zoolprijs kun je dan beter een nieuw paar kopen.

En bij mijn vriendje in de zaak ruikt het vooral naar schoenenlijm en schoensmeer. Persoonlijk vind ik het smerig .

Gemaaid gras en gezaagd hout inderdaad . En verse gedroogde kruiden <3.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 13:48
Rationeel
Rationeel is offline
en tipp-ex
Oud 22-06-2010, 13:50
Verwijderd
Ik was een verslaafd negertje in mijn vorige leven want ik hou heel erg van de geur van lijm, verf en dat nagellakremoverspul
Oud 22-06-2010, 13:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik was een verslaafd negertje in mijn vorige leven want ik hou heel erg van de geur van lijm, verf en dat nagellakremoverspul
Verf is ook lekker vooral beits. En benzine <3.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 13:54
Verwijderd
ja die geuren die jullie noemen zijn lekker vooral benzine.
Oud 22-06-2010, 13:55
Verwijderd
lekker is dat, stichting amivedi kan de tel niet beantwoorden vanwege zieke medewerken, katvinder neemt niet op en ik hang nu al een hele tijd in de wacht bij het asiel, ga zo ophangen want het beltegoed groeit niet op mijn rug.
Oud 22-06-2010, 13:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ja die geuren die jullie noemen zijn lekker vooral benzine.
Benzine idd
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2010, 14:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Mensen, ik ben productief geweest. Ik ben om 8 uur opgestaan en heb tussen 9 en 2 aan m'n werkstuk zitten werken. 8 pagina's geschreven
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2010, 14:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Koekjes voor Lorelei!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 14:04
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Koekjes voor Lorelei!
Graaaag. Ik kwam net thuis en stierf echt van de honger. Ik ga zometeen m'n verslaving een beetje voeden (suiker) en dan daarna nog wat doen Het moet vrijdag af zijn! Moet moet moet.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2010, 14:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nouhou, niemand wil met mij naar Toy Story 3 Imax. Ik haat het, ik mis al weken films omdat ik niemand kan vinden om mee te gaan en dan vergeet ik het weer. Ik denk dat ik dan maar alleen ga ofzo.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-06-2010, 14:07
Verwijderd
Misschien ga ik zo nog een sollicitatie sturen, maar ik weet het nog niet zeker. Bij KLM, want gratis vliegen = win
Oud 22-06-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Mensen, ik ben productief geweest. Ik ben om 8 uur opgestaan en heb tussen 9 en 2 aan m'n werkstuk zitten werken. 8 pagina's geschreven


Ik heb even 15 minuutjes pauze van mijn zoektocht naar nieuwe literatuur.
Oud 22-06-2010, 14:08
Verwijderd
Benzine ruikt heerlijk ja <3 en gemalen koffie staat ook heel hoog bij mij (alleen nu niet)
Oud 22-06-2010, 14:08
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nouhou, niemand wil met mij naar Toy Story 3 Imax. Ik haat het, ik mis al weken films omdat ik niemand kan vinden om mee te gaan en dan vergeet ik het weer. Ik denk dat ik dan maar alleen ga ofzo.
als jij met mij naar the a-team gaat, ga ik met jou naar toy story
Oud 22-06-2010, 14:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:


Ik heb even 15 minuutjes pauze van mijn zoektocht naar nieuwe literatuur.
Wil het lukken met je scriptie?

En ik las dat het hospiteren gisteren niet zo'n succes was?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2010, 14:09
Verwijderd
Paars plus is niet meer Stomme Rutte heeft er vast weer een stokje voor gestoken
Oud 22-06-2010, 14:09
Verwijderd
Citaat:
als jij met mij naar the a-team gaat, ga ik met jou naar toy story
Ik heb van de week alle seizoenen van the a-team aangeschaft
Oud 22-06-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Paars plus is niet meer Stomme Rutte heeft er vast weer een stokje voor gestoken
ah echt? vanmorgen stond er in de krant een foto van Rutte, Cohen, Pechtold en Halsema die aan het socializen en giebelen waren op een bankje, dat had me hoopvol gestemd ;x
Oud 22-06-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Wil het lukken met je scriptie?

En ik las dat het hospiteren gisteren niet zo'n succes was?
Mwoa. Wel een leuk nieuw plan, maar het is een stuk theoretischer en ik ben slecht in informatie zoeken dus daar loop ik nu een beetje vast.

En inderdaad, het was niet bepaald een fijne kamer en ik heb net ook al een mailtje gehad dat ze ''ondanks de moeilijke beslissing'' iemand anders kozen. Niet zo erg dus, dit keer. Morgen hospiteren bij een jongen die verder alleen woont, dat kan dus alle kanten op.
Oud 22-06-2010, 14:11
Verwijderd
Halsema: ik baal als een gieter.
Oud 22-06-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
lekker is dat, stichting amivedi kan de tel niet beantwoorden vanwege zieke medewerken, katvinder neemt niet op en ik hang nu al een hele tijd in de wacht bij het asiel, ga zo ophangen want het beltegoed groeit niet op mijn rug.
aw
Oud 22-06-2010, 14:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paars plus is niet meer Stomme Rutte heeft er vast weer een stokje voor gestoken
En Cohen wil geen vvd, pvda, cda. Dusch. Dan moet pvda maar gewoon beslissen en dan krijgen we een linkse coalitie
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2010, 14:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mwoa. Wel een leuk nieuw plan, maar het is een stuk theoretischer en ik ben slecht in informatie zoeken dus daar loop ik nu een beetje vast.

En inderdaad, het was niet bepaald een fijne kamer en ik heb net ook al een mailtje gehad dat ze ''ondanks de moeilijke beslissing'' iemand anders kozen. Niet zo erg dus, dit keer. Morgen hospiteren bij een jongen die verder alleen woont, dat kan dus alle kanten op.
Wat is je nieuwe plan?

Ah, ok. Ik ben benieuwd. Het zou wel erg fijn zijn als je gewoon snel een leuke kamer vond
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2010, 14:13
Rationeel
Rationeel is offline
dat is toch niet
Oud 22-06-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Halsema: ik baal als een gieter.
Mooi hè.

Citaat:
En Cohen wil geen vvd, pvda, cda. Dusch. Dan moet pvda maar gewoon beslissen en dan krijgen we een linkse coalitie
Oud 22-06-2010, 14:14
Verwijderd
Citaat:
En Cohen wil geen vvd, pvda, cda. Dusch. Dan moet pvda maar gewoon beslissen en dan krijgen we een linkse coalitie
Vind ik ook Maar het zou nog kunnen dat PVV en CDA weer worden aangesproken Teh dramas.
Oud 22-06-2010, 14:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dat is toch niet
Wel! Iets met boompjes
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Wat is je nieuwe plan?
{..}
Citaat:
Ah, ok. Ik ben benieuwd. Het zou wel erg fijn zijn als je gewoon snel een leuke kamer vond
Ik ben ook héél benieuwd. En ja, dat zou wel fijn zijn, goed voor mijn algemeen welbevinden en zo.

Laatst gewijzigd op 22-06-2010 om 14:35.
Oud 22-06-2010, 14:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wel! Iets met boompjes
iets met HRA
Oud 22-06-2010, 14:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En Cohen wil geen vvd, pvda, cda. Dusch. Dan moet pvda maar gewoon beslissen en dan krijgen we een linkse coalitie
Hè bah, niet PvdA-CDA-SP-D66/GL, dat zie ik echt niet zitten.

Rutte moet zich niet zo aanstellen, met deze opstelling komt hij nergens.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-06-2010, 14:18
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
iets met HRA
Humz. Nou ja. Rutte had gewoon niet zo stom moeten zijn om paars plus aan de kant te schuiven!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2010, 14:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
als jij met mij naar the a-team gaat, ga ik met jou naar toy story
Hm, meh.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-06-2010, 14:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hè bah, niet PvdA-CDA-SP-D66/GL, dat zie ik echt niet zitten.

Rutte moet zich niet zo aanstellen, met deze opstelling komt hij nergens.
Nja, dat liever dan vvd, pvv, cda
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.