Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2003, 21:33
HDJ
HDJ is offline
Volkert van der Graaf zal de grote winnaar worden van de komende tweede kamer verkiezingen. Ga maar na: Pim Fortuyn is dood, de LPF wordt weggevaagd en links komt weer aan de macht. Is dat niet precies wat Volkert van der Graaf wilde ? Laat dit niet gebeuren ! Beloon geen moordenaar ! Dus denk na en stem op 22 januari hetzelfde als op 15 mei !

Want er is niets veranderd, zeker niet bij de PvdA. Wouter Bos is slechts het topje van de ijsberg. Daaronder bevindt zich een massieve massa "oude PvdA". Ad Melkert was eigen kweek, de enige échte PvdA. Wouter Bos is slechts een slimme aankoop voor de verkiezingen. Operatie "Lekker ding" lijkt succesvol, maar wie zich daardoor laat lijmen is wel heel erg dom en kortzichtig !

Neem nu alleen al die hele soap rond de kandidaat-premier van de PvdA. Walgelijk gewoon ! Minister-president is de belangrijkste baan van Nederland en de PvdA maakt daar een soap van ! Om de inhoud gaat het de PvdA al lang niet meer. Want waar staat deze man voor ? Wat wil hij ? Wat vindt hij ? Ik zou daar graag eens wat meer over willen horen ! Ik zou hem graag eens in debat willen zien ! Maar dat mag niet van de PvdA. Debatteren mag alleen met Wouter Bos. Omdat hij zo'n leuk koppie heeft en het zo goed doet op TV.

Job Cohen sluit zich lekker op in het stadhuis van Amsterdam. Om er na de verkiezingen uit te komen en zich dan in de limo naar het torentje te laten rijden. Laf hoor ! Wel een naam noemen, maar hem in het achterkamertje verborgen houden. Wat een regentenmentaliteit ! Daar valt de PvdA toch wel lelijk door de mand hoor. Want dit is de arrogantie van de macht die we zo goed kennen van de PvdA. Niet open, niet eerlijk, maar lekker de kiezers aan het lijntje houden. Typisch oude PvdA. Want het is toch belachelijk dat de man die kandidaat is voor de belangrijkste functie in dit land niet mag debatteren ? Dat is een belediging van de kiezers en opnieuw een bewijs dat de PvdA nog steeds dezelfde arrogante regentenpartij is. Geen spat veranderd en niets geleerd van 15 mei.

Maar het is wel logisch, want in twee maanden tijd verander je wel de presentatie, maar niet de partij. Wel je verkooptechniek, maar niet je produkt. Zodra de PvdA de geur van de macht in de neus krijgt, valt ze terug in oude reflexen. Dat zie je nu al ! Want een vos verliest wel z'n haren maar niet z'n streken. Dus laat je niet in de luren leggen door Wouter Vos maar stem op 22 januari hetzelfde als op 15 mei !
Advertentie
Oud 20-01-2003, 21:40
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Wie zegt dat V. v.d. Graaf LINKS is?

Het kan ook een gematigd of rechts persoon geweest zijn, die Fortuyn gewoon eng vond.

Of betekent het volgens jouw logica per definitie dat iemand die een persoon van rechts eng vindt, links is?
Of iemand die een persoon van links eng vindt, per definitie rechts is?

En daarnaast: LINKS was het NIET eens met deze moord. Volkert heeft ZELF gehandeld.
Oud 20-01-2003, 21:47
Taeke
Avatar van Taeke
Taeke is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Wie zegt dat V. v.d. Graaf LINKS is?

Het kan ook een gematigd of rechts persoon geweest zijn, die Fortuyn gewoon eng vond.

Of betekent het volgens jouw logica per definitie dat iemand die een persoon van rechts eng vindt, links is?
Of iemand die een persoon van links eng vindt, per definitie rechts is?

En daarnaast: LINKS was het NIET eens met deze moord. Volkert heeft ZELF gehandeld.
Volkert was/is zo'n milieu activist, hij is dus best wel links...
Oud 20-01-2003, 21:49
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
HDJ schreef:
Neem nu alleen al die hele soap rond de kandidaat-premier van de PvdA. Walgelijk gewoon ! Minister-president is de belangrijkste baan van Nederland en de PvdA maakt daar een soap van !
En de LPF maakte nergens een soap van

Van der G. heeft niet in opdracht van de PvdA gehandeld hoor , als je dat soms denkt, noch in opdracht van van een andere linkse partij. Wat hij deed was een 'one-man-action'

Het feit dat de LPF wordt weggevaagd hebben ze voornamelijk te danken aan hun geklootviool van de afgelopen maanden. Laat ze daar maar voor bloeden, kiezers! Stemt allen links!
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 20-01-2003, 21:50
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
EdHunter schreef:
Volkert was/is zo'n milieu activist, hij is dus best wel links...
Alsof een rechts persoon niet voor het milieu kan/mag strijden.......
Oud 20-01-2003, 21:51
Taeke
Avatar van Taeke
Taeke is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Alsof een rechts persoon niet voor het milieu kan/mag strijden.......
Ja natuurlijk, maar over het algemeen zijn dit toch linkse mensen, het is toch ook GroenLinks?
Oud 20-01-2003, 21:54
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
EdHunter schreef:
Ja natuurlijk, maar over het algemeen zijn dit toch linkse mensen, het is toch ook GroenLinks?
Maar niet GroenSP

Ik weet wel wat je bedoelt: meeste milieuactivisten zijn links georienteerd, maar dat de meeste appels rood zijn, betekent niet dat ALLE appels rood zijn en er dus best groene appels kunnen zijn.



(om maar even een metafoor te gebruiken)

En daarnaast:
al was ie links.
Dat betekent niet dat links achter zijn actie stond.
Oud 20-01-2003, 21:54
Verwijderd
Ah man ga mensen in de trein overtuigen of zo, maar val ons er niet mee lastig.
Oud 20-01-2003, 21:56
Taeke
Avatar van Taeke
Taeke is offline
Oké, op alle regels zijn uitzonderingen .

En ik zou zeker niet op de LPF stemmen, is je stem weggegooid..
Oud 20-01-2003, 22:12
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
slotje

gatver wat heb ik een hekel aan deze propaganda.
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Oud 20-01-2003, 22:13
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
HDJ schreef:
Dus laat je niet in de luren leggen door Wouter Vos maar stem op 22 januari hetzelfde als op 15 mei !
Zal ik zeker doen.
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Oud 20-01-2003, 22:14
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
HDJ, ik sluit me volledig bij jou aan!
Oud 20-01-2003, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef:
HDJ, ik sluit me volledig bij jou aan!
ik ben daar ook wel mee eens, als pim geleeft had god weet hoe t nu was, heel anders dat wel, maar t was op zich wel een slimme(???) zet van volkerd, nu is lpf wel weggevaagt, maar t is totaal niet eerlijk gegaan.
Oud 20-01-2003, 23:44
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
met het nieuwe kabinet worden echt groene partijen helaas wel uitgesloten
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 21-01-2003, 06:56
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
ik heb sowieso niet op LPF gestemd, toen Pim nog leefde was ik dat nooit van plan. ik ben altijd links geweest, nu dus ook.
Oud 21-01-2003, 07:08
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
De helft van de stemmen die de LPF in de eerste plaats kreeg waren toch al van mensen die alleen maar stemden OMDAT Pim was vermoord. En dat de LPF er zelf een gigantische rotzooi van maakte, daar kan Volkert ook weinig aan doen, toch?

"Heb Lef, stem LPF. Want die stoute linkse rakkers zijn de schuld van alles, echt waar. Eerst lieten ze Pimmie vermoorden, en toen hebben ze ook nog gezorgd dat ons kabinet is gevallen. Net toen wij alle rotzooi van Paars hadden veroordeeld en al het goede van Paars aan onszelf toegeschreven....erm...en toen gingen wij vallen en dat was niet onze schuld. Echt waar niet! Allemaal van die stoute linkse mensjes, die een soap van de politiek maken, terwijl wij zo serieus bezig zijn Nederland raszuiver te maken. En toen gingen ze ook nog liegen. In de media, ja, liegen. En dat was heel oneerlijk van ze. En wij zijn juist heel eerlijk en eensgezind enzo. En toen, en toen, toen zorgde links ervoor dat Prins Claus doodging. Jaja, dat was ook hun schuld, zodat wij in de war zouden raken. Echt waar. Dus stem op ons, en wij zullen heel lief voor Nederland zijn en alle stoute linkse mensjes laten zien dat wij alsnog de beste zijn. PUH"

*Smiley met zo'n mooi gouden cirkeltje boven z'n hoofd*
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Oud 21-01-2003, 07:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik ben daar ook wel mee eens, als pim geleeft had god weet hoe t nu was, heel anders dat wel, maar t was op zich wel een slimme(???) zet van volkerd, nu is lpf wel weggevaagt, maar t is totaal niet eerlijk gegaan.
Denk niet dat Pim Fortuyn veel aan die rommel van zijn achterban had kunnen doen.

Integendeel zelfs.

(maar di's natuurlijk pure speculatie gebaseerd op zijn ruzies bij de universiteit van Maastricht en de universiteit van Rotterdam)
Oud 21-01-2003, 08:41
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
HDJ schreef:
Volkert van der Graaf zal de grote winnaar worden van de komende tweede kamer verkiezingen. Ga maar na: Pim Fortuyn is dood, de LPF wordt weggevaagd en links komt weer aan de macht. Is dat niet precies wat Volkert van der Graaf wilde ? Laat dit niet gebeuren ! Beloon geen moordenaar ! Dus denk na en stem op 22 januari hetzelfde als op 15 mei !


Waarom? Zodat er weer hetzelfde kabinet wordt gevormd dat niet voor niets is gevallen? Het zou pas stom zijn niks te leren van de vorige verkiezingsuitslag, en niets met het falen van de demissionaire regering te doen!

Citaat:
Want er is niets veranderd, zeker niet bij de PvdA. Wouter Bos is slechts het topje van de ijsberg. Daaronder bevindt zich een massieve massa "oude PvdA". Ad Melkert was eigen kweek, de enige échte PvdA. Wouter Bos is slechts een slimme aankoop voor de verkiezingen. Operatie "Lekker ding" lijkt succesvol, maar wie zich daardoor laat lijmen is wel heel erg dom en kortzichtig!


En Pim Fortuyn dan? Die moest het toch ook grotendeels hebben van zijn charisma en zijn vernieuwende manier van debatteren. Wouter Bos doet precies hetzelfde - op een heldere manier uitleggen waar hij voor staat.

Citaat:
Neem nu alleen al die hele soap rond de kandidaat-premier van de PvdA. Walgelijk gewoon ! Minister-president is de belangrijkste baan van Nederland en de PvdA maakt daar een soap van ! Om de inhoud gaat het de PvdA al lang niet meer. Want waar staat deze man voor ? Wat wil hij ? Wat vindt hij ? Ik zou daar graag eens wat meer over willen horen ! Ik zou hem graag eens in debat willen zien ! Maar dat mag niet van de PvdA. Debatteren mag alleen met Wouter Bos. Omdat hij zo'n leuk koppie heeft en het zo goed doet op TV.


Zij het niet de andere partijen die een soap maakten rondom het bekend maken van de minister-presidentskandidaat? Wouter Bos heeft steeds gezegd dat hij het liever over inhoud heeft. Daar valt wat over te zeggen; sinds we weten dat Job Cohen kandidaat is, gaat het voornamelijk daarover.

Citaat:
Job Cohen sluit zich lekker op in het stadhuis van Amsterdam. Om er na de verkiezingen uit te komen en zich dan in de limo naar het torentje te laten rijden. Laf hoor ! Wel een naam noemen, maar hem in het achterkamertje verborgen houden. Wat een regentenmentaliteit ! Daar valt de PvdA toch wel lelijk door de mand hoor. Want dit is de arrogantie van de macht die we zo goed kennen van de PvdA. Niet open, niet eerlijk, maar lekker de kiezers aan het lijntje houden. Typisch oude PvdA. Want het is toch belachelijk dat de man die kandidaat is voor de belangrijkste functie in dit land niet mag debatteren ? Dat is een belediging van de kiezers en opnieuw een bewijs dat de PvdA nog steeds dezelfde arrogante regentenpartij is. Geen spat veranderd en niets geleerd van 15 mei.


Misschien is het een idee om er aan te denken dat het bij verkiezingen vooral gaat om de inhoud van het programma van een bepaalde politieke partij. Daar moet op worden gestemd, niet op een bepaalde persoon. Mensen weten immers wie Job Cohen is, en omdat hij bij de PvdA hoort ook waar hij voor staat.

Citaat:
Maar het is wel logisch, want in twee maanden tijd verander je wel de presentatie, maar niet de partij. Wel je verkooptechniek, maar niet je produkt. Zodra de PvdA de geur van de macht in de neus krijgt, valt ze terug in oude reflexen. Dat zie je nu al ! Want een vos verliest wel z'n haren maar niet z'n streken. Dus laat je niet in de luren leggen door Wouter Vos maar stem op 22 januari hetzelfde als op 15 mei !
Oh, dat kan best hoor, in een half jaar tijd je product veranderen.
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Ads door Google
Oud 21-01-2003, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Tio schreef:
De helft van de stemmen die de LPF in de eerste plaats kreeg waren toch al van mensen die alleen maar stemden OMDAT Pim was vermoord. En dat de LPF er zelf een gigantische rotzooi van maakte, daar kan Volkert ook weinig aan doen, toch?

als volkerd niet zo'' n stomme kronkel in zijn kop heeft/had, had pim geleeft en was t allemaal heel anders gegaan, een paar dagen voordat de uitslag was werdt hij vermoord, zodat lpf alles op moest bouwen, en alsnog de kop in werdt gedrukt door de rest van de partijen, alles wat ze zeiden is dus fout, en als ze erachter bleven staan moesten ze maar ontslag nemen, lekker professioneel van de andere partijen.
Oud 21-01-2003, 09:30
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
als volkerd niet zo'' n stomme kronkel in zijn kop heeft/had, had pim geleeft en was t allemaal heel anders gegaan, een paar dagen voordat de uitslag was werdt hij vermoord, zodat lpf alles op moest bouwen, en alsnog de kop in werdt gedrukt door de rest van de partijen, alles wat ze zeiden is dus fout, en als ze erachter bleven staan moesten ze maar ontslag nemen, lekker professioneel van de andere partijen.
Je gaat mij niet wijs maken dat je serieus gelooft dat de ruzies in de LPF de schuld zijn van andere partijen.
En zelfs als je dat gelooft, dan moet je nog erkennen dat het de schuld moet zijn van het CDA en de VVD --> rechts.

Dit topic is dikke onzin.
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Oud 21-01-2003, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Martian schreef:
Je gaat mij niet wijs maken dat je serieus gelooft dat de ruzies in de LPF de schuld zijn van andere partijen.
En zelfs als je dat gelooft, dan moet je nog erkennen dat het de schuld moet zijn van het CDA en de VVD --> rechts.

Dit topic is dikke onzin.
ik geloof wel dat t een deel komt door de andere partijen, omdat lpf nieuw is en juist zwakke plekken hebben werden ze daar op gepakt.
En ik zeg niet welke partijen want volgens mij deden ze dat allemaal stuk voor stuk en kun je geen namen geven.
De partijen zullene cht niet blij mee geweest zijn dat er een nieuwe partij is en ik denk dat ze echt wel geprobeerd hebben lpf te laten vallen omdat ze niet met hun eens was, voor hun is t natuurlijk hartstikke fijn nieuwe verkiezingen terwijl 1 partij doordat alles in de soep is gelopen uit te proberen te schakelen.

T was echt niet zo gelopen als pim niet was neergeschoten toen zouden ze echt wel sterker staan, en dat mensen stemmen omdat pim is neergeschoten is ook bull kijk maar naar stemwijzer, lpf en leefbaar nederland staan bovenaan met waar de meeste mensen mee eens zijn, dat is echt niet zomaar hoor
Oud 21-01-2003, 10:14
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik geloof wel dat t een deel komt door de andere partijen, omdat lpf nieuw is en juist zwakke plekken hebben werden ze daar op gepakt.

Wat moetje dan doen? Moet je aardig zijn en ze niet aanvallen alleen omdat ze nieuw zijn?

[b]En ik zeg niet welke partijen want volgens mij deden ze dat allemaal stuk voor stuk en kun je geen namen geven.
De partijen zullene cht niet blij mee geweest zijn dat er een nieuwe partij is en ik denk dat ze echt wel geprobeerd hebben lpf te laten vallen omdat ze niet met hun eens was, voor hun is t natuurlijk hartstikke fijn nieuwe verkiezingen terwijl 1 partij doordat alles in de soep is gelopen uit te proberen te schakelen.[/]b

Nee er was nog necht regeren mogelijk met een partij die op zn gat lag.

T was echt niet zo gelopen als pim niet was neergeschoten toen zouden ze echt wel sterker staan, en dat mensen stemmen omdat pim is neergeschoten is ook bull kijk maar naar stemwijzer, lpf en leefbaar nederland staan bovenaan met waar de meeste mensen mee eens zijn, dat is echt niet zomaar hoor
lees ook de puinhopen in het nieuws van prof Kleinneijenhuis
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 21-01-2003, 10:34
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Men mag hem bestrijden om zijn hypocrisie, maar tegelijkertijd is het wel waar wat hier staat. Hij heeft wel voor een ommekeer gezorgd, en misschien niet eens zo een slechte. Verder vind ik hem wel een sukkel vanwege zijn hypocrisie. Geen dieren doden, maar wel mensen.
Oud 21-01-2003, 10:57
Verwijderd
Citaat:
*Burning water* schreef:


Waarom? Zodat er weer hetzelfde kabinet wordt gevormd dat niet voor niets is gevallen? Het zou pas stom zijn niks te leren van de vorige verkiezingsuitslag, en niets met het falen van de demissionaire regering te doen!


het is gevallen door zalm, weet je nog?

En Pim Fortuyn dan? Die moest het toch ook grotendeels hebben van zijn charisma en zijn vernieuwende manier van debatteren. Wouter Bos doet precies hetzelfde - op een heldere manier uitleggen waar hij voor staat.

Pim Fortuyn was de partij en alles wat hij zei was partijprogramma, bij de pvda ligt dit anders, wat wouter bos zegt hoeft de rest van de partij het absoluut niet mee eens te zijn.



Zij het niet de andere partijen die een soap maakten rondom het bekend maken van de minister-presidentskandidaat? Wouter Bos heeft steeds gezegd dat hij het liever over inhoud heeft. Daar valt wat over te zeggen; sinds we weten dat Job Cohen kandidaat is, gaat het voornamelijk daarover.



het punt blijft: met job cohen wordt niet gedebatteerd

Misschien is het een idee om er aan te denken dat het bij verkiezingen vooral gaat om de inhoud van het programma van een bepaalde politieke partij. Daar moet op worden gestemd, niet op een bepaalde persoon. Mensen weten immers wie Job Cohen is, en omdat hij bij de PvdA hoort ook waar hij voor staat.

maar de pvda staat niet voor wat wouter bos zegt, altans, zo stelt HDJ het en ik ook. het is een grote charmeur van de huisvrouwen en dom gepeupel met zn stomme nicolas puppy-oogjes.



Oh, dat kan best hoor, in een half jaar tijd je product veranderen.
jaja, en meningen en gedrag van de afgelopen 20 jaar zoals je suggereert wat bij de pvda zou zijn gebeurd?
Oud 21-01-2003, 11:12
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Ik denk zelf dat de ideeën van Pim Fortuyn de grote winnaar zijn bij deze verkiezingen. Pim is weliswaar dood, maar veel partijen hebben hun programma aan de ideeën van deze visionair aangepast. Zelfs Femke 'Dolle Mina' Halsema vind nu dat de Chador niet wenselijk is in de Nederlandse samenleving. Bijna alle partijen willen terugdringing van de bureaucratie en meer aandacht voor integratie van allochtonen. Die winst kan wat mij betreft Fortuyn op z'n conto schrijven.
Advertentie
Oud 21-01-2003, 11:16
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Chador?
Wat is dat?
Oud 21-01-2003, 11:20
xcorienx
Avatar van xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
Evito schreef:
Chador?
Wat is dat?
een alles bedekkende sluier
__________________
kuku kristiina helena jonas sussu maris alo max riia leila kristjan liina sixtus karu
Oud 21-01-2003, 11:21
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Oh
een Burka...

Femke is een doos.

Nee, pardon,

Ik vind Femke een doos.
Oud 21-01-2003, 11:21
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Martian schreef:
slotje

gatver wat heb ik een hekel aan deze propaganda.
ik ben het helemaal met je eens

vrees dat het allemaal hier op uit loopt

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=284156
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 11:56.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.