Oud 06-12-2005, 12:25
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Gebeurt dit vaak? WELKE INVLOED heeft het op je lifestyle? Ben je zo'n avontuurlijke waaghals die stoplichten aan z'n figuurlijke laars lapt? Zit je vaak zozeer in gedachten en make-up-dilemma's verwikkeld dat je PARDOES de weg op loopt? Lucht nu je hart!!1!

Ik heb al een paar bijna-aanrijdingen achter de rug, oei oei. Pas nog vergat ik wat ik aan het doen was op weg naar de Hoogvliet en kon een automobilist nog net op tijd remmen . Vroeger ben ik ook een keer met de fiets aangereden omdat ik overstak toen het licht voor de auto's op groen ging .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2005, 12:29
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Nog nooit aangereden, dit jaar wel 2 scooters en 1 brommer aangereden, niks ernstig, en bij mij geen schade, maar het blijft irritant.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 12:41
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik ben vroeger als 9-jarige bikkel een keer recht voor een auto gefietst. Toen had ik een bijna-dood-ervaring en de hele zooi.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 12:46
Verwijderd
Ik heb alleen maar net-nietjes, en niet zo vaak ook. Op de fiets tenminste, in de auto ben ik een stuk erger.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 12:49
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik ben 1 keer bijna aangereden en dat was niet mijn schuld maar toch werd ik helemaal verrot gescholden ik was pas vijf en ik moest huilen en nouja sdaarna heb ik maar besloten goed op te letten in het verkeer want ik vond het helemaal niet leuk om zo uitgescholden te worden
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 13:12
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Niet echt een aanrijding maar een keer had ik boodschappen gedaan en buiten bij de parkeerplaats kwamen twee lonsdale-gastjes op een scooter recht op me afrijden om net voor me te remmen, en toen stonden ze me aan te grijnzen zoals lonsdale-gastjes dat zo mooi kunnen. Dit herhaalden ze twee keer en toen was ik het zat en vroeg ik wat hun probleem was. Ze herhaalden mijn vraag op een toon die ongetwijfeld als plagend bedoeld was, en toen reden ze weg.

Ik vervolgde mijn weg en toen ik bijna thuis was, reden de gastjes op volle snelheid langs me, en de achterste stond half achter op de scooter met z'n vuist uitgestoken en mepte me tegen m'n hoofd. Met als gevolg dat ik omviel en alles een tiental secondes zwart werd en ik sindsdien altijd even achterom kijk als ik het geluid van een scooter hoor.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 13:16
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Dat ze allebei een niet nader te noemen ziekte krijgen.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 13:17
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Ik woon vlakbij een snelweg-afrit en de automobilisten die daar afslaan moeten fietsers voorrang geven maar dat doen ze niet altijd dus ik ben al een paar keer bijna omvergereden.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 13:18
berlin
Avatar van berlin
berlin is offline
ik ben wel een paar keer bijna aangereden; 1 keer zo erg dat ik van mn fiets viel en 4 meter verder neerkwam ( ik remde heel hard ofzo ) en die kkgolf gti reed gewoon door.
ik ben ook wel eens achtervolgd door een auto vol met zielige losers.
en ik fietste een keertje en toen werd ik vanuit een autoraam op mn kont geslagen. n vriendin overkwamn andere x tzelfde

Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 13:19
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
oja ik heb wel een keer een auto-ongeluk gehad toen ik 13 was en daar had ik een whiplash van en nu ben ik altijd zeven kleuren stront aan het schijten als de bestuurder waar ik naast zit afremt en er een auto achteraan komt.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 13:21
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ik ben best onoplettend dus ik moet vaak remmen voor mijn leven alleen mijn remmen doen het niet zo goed :/

ik ben een keertje in de bosjes terecht gekomen met mijn fiets maar ik ben nooit aangereden. Soms heb ik wel kleine botsingen met andere fietsers en het is nooit mijn schuld roep ik dan
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 13:30
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Oh ja afgelopen zomer zat ik op de fiets te bellen en ik moest een kruispunt over maar mijn stoplicht stond op rood. Maar ik kan natuurlijk niet remmen met 1 hand als ik heel hard ga dus toen moest ik kiezen: of onder een lelijke stationcar of languit op straat en toen heb ik mezelf met mijn telefoon maar op het asfalt gegooid.
Even kijken of mn telefoon het nog doet. "hallo, ik ben gevallen en ik lig op straat."
Aan de andere kant van de 'lijn' : "je moet ook niet bellen op de fiets"
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 13:34
Lastsunset
Avatar van Lastsunset
Lastsunset is offline
Citaat:
ZerO schreef op 06-12-2005 @ 13:21 :
ik ben best onoplettend dus ik moet vaak remmen voor mijn leven alleen mijn remmen doen het niet zo goed :/

ik ben een keertje in de bosjes terecht gekomen met mijn fiets maar ik ben nooit aangereden. Soms heb ik wel kleine botsingen met andere fietsers en het is nooit mijn schuld roep ik dan
zonder bril zie je niemand al staan ze 1 meter voor je neus

ik ben gelukkig nog nooit aangereden
__________________
Aren´t you glad to see your baby boy?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 13:35
nps
Avatar van nps
nps is offline
ik ben een walking disaster, toen ik kleiner was ben ik 3x aangereden (te voet, te fiets, en terwijli k achterin zat in andermans auto). te voet ben ik m 63 km/u geschept, waarna de auto total loss was en ik alleen een gebroken kuitbeen had


wij vierden het als ik een jaar niks gebroken had
ik heb al 1 auto total loss gereden (op een file geklapt), en ik ben een paar weken geleden achter aangereden door een vrachtwagen die van baan wisselde en mij daarbij even over het hoofd zag waardoor ik dwars over snelweg kwam te rijden.
ik ben nooit ernstig gewond geraakt ofzo, alleen toen ik te voet was heb ik er iets aan over gehouden.

Invloed op mijn lifestyle heeft het niet, behalve dat ik elk jaar de leukste sint surprises krijg.
__________________
__________________

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 13:41.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 14:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben een keer met m'n snorfiets onderuit gegleden omdat er een vrachtwagen over wou steken en die had daarvoor een behoorlijk zandspoor achtergelaten.
Ik heb een foto van het resultaat, en dat is niet prettig.
Een giga schaafwond op m'n voorhoofd, een kneuzing op m'n neus, een hele dikke lip en een gescheurde tand. Yippie.
Nu ben ik bang om op 2-wielers te rijden, dus ook fietsen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 14:12
11568
11568 is offline
Eén keer echt geloof ik, een of andere domme koe keek niet toen ze achteruit ging rijden en toen kwam ik er net langs.
Op de grond lag ik sorry sorry sorry sorry van uw auto te roepen en toen ging ze maar weer weg. Ik kon niet echt lopen dus ik ben zo'n beetje naar mn huis gekropen want die lag om de hoek. Nouja, was niet zo ernstig, iets met vocht achter de knieschijf en een hersenschudding oid.
En mijn fiets was total loss, vond ik erg leuk want ik kreeg een hele nieuwe
Uiteindelijk zijn mijn ouders er toch achtergekomen wie ze was en zijn ze daar verhaal gaan halen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 14:31
Verwijderd
Ik heb geen tijd om wat nuttigs te schrijven maar ik wil graag reageren voor dit topic onderworpen wordt aan de toorn van angellena
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 14:33
Ranja v. Tanja
Ranja v. Tanja is offline
ik ben eens aangereden en toen was mijn fietsbel kapot.

dit heeft trouwens wel invloed op mijn lifestyle want ik moet nu associaal hey roepen, of kuchen waar ik voor m'n ongeluk mijn fietsbel gebruikte. Wat zullen mensen wel niet denken.

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 16:06.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-12-2005, 14:37
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Wat een kutlui allemaal die doorrijden en mensen niet eens thuis brengen
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 14:50
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Jules schreef op 06-12-2005 @ 14:37 :
Wat een kutlui allemaal die doorrijden en mensen niet eens thuis brengen
Paniekreactie.

De mevrouw die mij aanreed stopte ook niet, waarschijnlijk omdat ze schrok dat er iemand door de vooruit vloog en daarna nog 3 meter door de lucht om vervolgens bewusteloos te blijven liggen.

Wat lijken we allemaal op elkaar zeg btw, of worden er gewoon zoveel mensen aangereden.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 16:00
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik was gister bijna van m'n brommer gereden door een auto
Nee, niet omdat ik niet oplette of gevaarlijk reed, ik zag die auto gewoon niet aankomen (stonden wat bomen in de weg) en de auto zag mij dus ook pas heel laat, maar kon wel op tijd remmen
Ik ben verder wel eens aangereden op de fiets door een auto, door een scooter ( ), een keer afgesneden door een auto, pff, zoveel van die dingetjes... heeft verder geen invloed op m'n lifestyle ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 16:11
Gary X
Avatar van Gary X
Gary X is offline
100 keer bijna aangereden, ik pas nooit uit als ik oversteek.
__________________
"I can get more women than a passenger train can hold." - Jimmie Rodgers
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 16:37
merels
Avatar van merels
merels is offline
ik heb een soort van fietsangst waardoor ik wel voorzichtig ben. Wanneer ik bij iemand achterop zit ben ik altijd lichtelijk bang en ik vraag ook altijd van te voren of ze voorzichtig fietsen als het mensen zijn die mij nooit 'gedragen' hebben. Dit komt o.a door een opa plus kleinkind die ik over de kop heb zien gaan ooit. Stijl naar beneden vind ik echt doodeng, vooral achterop zittend. Vooral ik nu rijles heb kom er ik wel achter hoe moeilijk het soms kan zijn om rekening te houden met fietsers. IK ben bang dat ik ook rijangst krijg maar ik hoop het niet want dat a. onhandig en b. zonde van mijn rijbewijs. Opeens remmen vind ik ook eng, van slippen ga ik bijna gillen. Als ik achterop zit en de persoon in kwestie rijdt onvoorzichtig ga ik diegene altijd heel hard knijpen uit spanning en hopen/bidden dat we niet vallen.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 16:38
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ik ben eens aangereden door een auto en toen reed hij over me heen.
en toen kwam ik te laat op de repetitie en was ik redelijk in shock op de heenweg .
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 16:59
Verwijderd
ik heb vandaag mijn scooter weg moeten brengen vanwege een ongeluk 2 weken geleden, (maar dat was geen ernstig ongeluk)

verder ben ik nooit echt in het ziekenhuis beland vanwege dom rijgedrag van anderen (JA anderen want mijn schuld is het nooit)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2005, 17:03
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ohja ik heb een tyfushekel aan scooters,
en 90% van de mensen die zich daarmee voortbewegen.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 17:04
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
er is dagelijks een scootermeeting op mijn plein .
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 17:17
Verwijderd
ik heb eigenlijk ook een hekel aan scooterjongeren, zeker wanneer het trancemuziek uit ingebouwde speakers betreft.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 17:33
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nee, gelukkig nooit last van.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 17:39
11
Avatar van 11
11 is offline
Ik ben te voorzichtig tijdens het oversteken. Ik ben ook meestal de gene die als laatste achterblijft. Vroeger was ik wel een ramp qua oversteken. Toen heb genoeg bijna dood ervaringen mee gemaakt.
Misschien ben ik tegenwoordig daarom zo voorzichtig
__________________
[S]nutella![/S]
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 17:54
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 06-12-2005 @ 17:33 :
Nee, gelukkig nooit last van.
Heb ik ooit verteld hoeveel ik van je houd? <3
__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 17:55
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik ben een keer aangerand en dat vond ik wel gaaf want toen kon ik mijn ex-vriendje vertellen dat ik vreemd was gegaan en toen ging hij huilen
__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 18:01
Verwijderd
Ik ben een keer aangereden maar gelukkig was dat niet zo ernstig... voor de rest rijd ik wel relatief roekeloos maar met mijn 'urban jungle'-skills laveer ik moeiteloos overal tussendoor.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Gary X schreef op 06-12-2005 @ 16:11 :
100 keer bijna aangereden, ik pas nooit op als ik oversteek.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 18:03
Verwijderd
Bijna-aanrijdingen zijn ontelbaar geworden.
Echte aanrijding; ik reed door rood en die bastard had allang kunnen stoppen maar hij reed gewoon door om mij te raken ofzo. Toen moest m'n moeder de schade aan z'n auto betalen, was ze niet zo blij mee. Even later belde hij op; dat z'n auto was gejat dus dat het niet meer hoefde
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 18:41
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
M'n moeder is ook nog een keer over m'n teen heengereden met de auto
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-12-2005, 18:43
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
MTpower schreef op 06-12-2005 @ 18:41 :
M'n moeder is ook nog een keer over m'n teen heengereden met de auto
Mijn opa over mijn voet. Het doet minder pijn dan je denkt.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 18:48
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 06-12-2005 @ 18:43 :
Mijn opa over mijn voet. Het doet minder pijn dan je denkt.
Weet ik, maar het gaat om het idee
Ik voelde er niets van (stalen neuzen)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 18:52
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 06-12-2005 @ 17:33 :
Nee, gelukkig nooit last van.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 18:56
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik ben twee keer een heel klein beetje aangereden. Zo van, ik fietste en twee keer zagen autos me niet en reden vanuit stilstand tegen me aan. Ik moet misschien eens wat meer gaan eten, of fluoriscerende kleren dragen..
Verder heb ik ook achterop-zit-angst. Doodeng, vooral als mensen heel hard gaan fietsen, niet goed uitkijken met stoepjes en andere fietsers. Dan loop ik liever.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 18:58
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
En tadaa ik bedenk me weer iets, ik ben een keer keihard achterop een stilstaande auto gefietst, dus eigenlijk reed ik de auto aan jaha.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:00
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 06-12-2005 @ 18:58 :
En tadaa ik bedenk me weer iets, ik ben een keer keihard achterop een stilstaande auto gefietst, dus eigenlijk reed ik de auto aan jaha.
Oja, dat heb ik ook eens gehat.. was ik te druk bezig met praten, zag ik de auto niet
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:01
Verwijderd
Oh ik word dagelijks bijna aangereden omdat ik nooit oplet waar ik loop en loop te dromen enzo. Meestal kan ik net op tijd weg springen of uitwijken met den fietsch ofzo.

Toen ik klein was ben ik zo vaak aangereden of gevallen dat het wel genoeg was voor de rest van mijn leven, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:03
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MTpower schreef op 06-12-2005 @ 19:00 :
Oja, dat heb ik ook eens geha t d.. was ik te druk bezig met praten, zag ik de auto niet
omg.. die is wel heel erg
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:07
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Eén keer, door een tut in zo´n fukking Jeep met koeienvanger voorop. Fiets doormidden, ik ongedeerd. In totaal 20 euro schade, maar toch 170 gedeclareerd bij die teef. pwnt
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:17
Verwijderd
Toen ik 5 was en kon fietsen, keek ik altijd net voor m'n voorwiel op de grond. Daar moesten brokken van komen, zodoende reed ik op een zonnige zomermiddag een dijk af waar een auto geparkeerd stond die ik dus niet aan zag komen. Ik botste er vol op.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:21
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
1x tjeh.
ik ree uit een zijweggetje tegen een rijdende auto op, ik vloog over de motorkap, op de grond waardoor me voortanden door midde waren
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:27
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Ik be toen ik 8 was eens keihard tegen een auto opgereden die ik niet zag aankomen, en zij mij ook niet. Gevolg: bloeden als een rund, spiegel aan de andere kant van de auto op straat en een boze moeder, omdat het haar schuld was. Eigenlijk reed ik veel te hard de bocht om, maar daar wilde mijn moeder niet aan. Voor de rest rij/fiets ik altijd erg voorzichtig.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:28
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Aangereden worden is mijn hobbie blijkbaar.

Het begint een gewoonte te worden , al ben ik echt geen waaghals op de weg (komt door al mijn verkeerstrauma's). Maar ja de chauffeurs zijn hier dan ook zot, en er zijn bijna geen fietspaden .

Het ergste was wel toen ik aangereden werd door...een ambulance. Die heeft me langs achter opgeschept en toen ben ik met m'n hoofd door z'n voorruit gevlamd en dan 5-6 meter teruggekaatst op de kasseien. Was wel spectaculair .
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:41
one.
one. is offline
Vorige maand op mn fiets door een auto aangereden.
__________________
.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle huisdier lifestyle
Tom Violence
200 22-06-2005 15:26
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom staat God lijden en het kwaad toe in de wereld???
Jaan-e-nassaar
15 22-02-2002 23:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.