Oud 18-12-2018, 14:56
Verwijderd
oke even een minuut stilte nu om mezelf te facepalmen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2018, 14:57
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 15:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
oja mijn ondergoed gaat ook op 60, ook al staat er 40 op. Ik koop gewoon vaker ondergoed, en dat is heus niet alleen maar katoen.
Ik vind het dus best lastig om chill ondergoed te vinden. Heb nu een berg onderbroeken van Ten Cate met een model wat fijn zit en nergens tussen kruipt, maar dat model zit al niet meer in de huidige collectie (of ze hebben het een andere naam gegeven). Dus dan liever braaf op 40 graden wassen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 15:53
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het dus best lastig om chill ondergoed te vinden. Heb nu een berg onderbroeken van Ten Cate met een model wat fijn zit en nergens tussen kruipt, maar dat model zit al niet meer in de huidige collectie (of ze hebben het een andere naam gegeven). Dus dan liever braaf op 40 graden wassen
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 15:56
Verwijderd
Straatmeid <3

Ik wil nieuw ondergoed! Post inspiratie, help Enilorac aan nieuwe lingerie!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 19:03
Verwijderd
Victoria's secret gaat binnenkort failliet wat ik je brom! Help ze van deze toekomst af! Verder vind ik sloggi nog altijd chill als boxertjes enzo. Maar niet de kanten versie, maar de zachte satijn versie.

Wil je ook weten waar ik mijn jarrrrrrrrrretels en kousen koop? En mijn totaal niets verhullende BH's? Gaan we samen lingerie shoppen, heb ik ook een goede reden om lekker aan je dikke jetsers te gaan zitten. <3
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 19:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gewoon boxers van de action en mooi ondergoed van Esprit.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 20:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan heb je je naad niet goed gewassen.

Citaat:
Bij mij ook van huis meegekregen, qua handdoeken dan, kopjes en bestek enzo wel vaker gebruiken. Ik gebruik twee handdoeken, eentje voor mijn haar en eentje voor mijn lijf, die voor mijn haar gebruik wel eens vaker, maar voor mijn lijf gaat na 1x in de was. Onzin misschien... Misschien verander ik het, misschien niet. Maar ik loop geregeld uren lang met alleen die handdoek om mijn middel half naakt door het huis, dus dan gebruik ik hem heus voor meerdere dingen!
Tegenwoordig spoel ik mokken enzo ook wel om, dat leerde ik toen ik zelf moest afwassen ipv dat alles in de vaatwasser ging.
Citaat:
De helft wordt toch geregeld kapot gescheurd huhuhuhuhuhuhhuhuhuhuh
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 20:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb trouwens superfijn ondergoed van de Zeeman
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Victoria's secret gaat binnenkort failliet wat ik je brom! Help ze van deze toekomst af! Verder vind ik sloggi nog altijd chill als boxertjes enzo. Maar niet de kanten versie, maar de zachte satijn versie.

Wil je ook weten waar ik mijn jarrrrrrrrrretels en kousen koop? En mijn totaal niets verhullende BH's? Gaan we samen lingerie shoppen, heb ik ook een goede reden om lekker aan je dikke jetsers te gaan zitten. <3
Ik zal eens kijken bij sloggi! Hoe vallen die maten?
Jarretels en kousen vind ik maar gedoe en bh's voor mijn enorme jetsers zijn duur, dus daar wil ik wel goede fatsoenlijke voor en geen nietsverhullende seksbh's. Seksondergoed is niet nodig, ben al blij dat er überhaupt iets gebeurd. Tegen de tijd dat ik dat dan aan heb een het net gezellig wordt, meldt Doris zich vast wel weer. Zo'n trut is het dan wel weer.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 20:47
Saiy
Saiy is offline
Wat je ook kan doen, is het seksondergoed aan doen en je hubbie daarmee verleiden, dan gebeurd er misschien nog eens wat Want hoezo ga je eerst opwarmen en dan halverwege het voorspel omkleden??
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 20:47
Verwijderd
VS jeeft geen bh's boven cup D
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ik zal eens kijken bij sloggi! Hoe vallen die maten?
Jarretels en kousen vind ik maar gedoe en bh's voor mijn enorme jetsers zijn duur, dus daar wil ik wel goede fatsoenlijke voor en geen nietsverhullende seksbh's. Seksondergoed is niet nodig, ben al blij dat er überhaupt iets gebeurd. Tegen de tijd dat ik dat dan aan heb een het net gezellig wordt, meldt Doris zich vast wel weer. Zo'n trut is het dan wel weer.
Goed! Bij een dikke ass rondt het mooi af want geen naadjes.

Haha lol ja ik vind het ook gedoe... maar elke date ben ik voorbereid, dus dan heb ik het er wel voor over. In een relatie is het makkelijk natuurlijk, dan heb ik hem geketend en draag ik het alleen op zijn verjaardag, aangezien dat de enige dag in het jaar is dat hij met me mag neuken.

Onze babies zullen ook in de zelfde maand geboren worden, ook kkhandig, gewoon een schaal met worst en shit op tafel en daar met mijn zure kop naar kijken tot die tyfusvisite opgerot is.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Wat je ook kan doen, is het seksondergoed aan doen en je hubbie daarmee verleiden, dan gebeurd er misschien nog eens wat Want hoezo ga je eerst opwarmen en dan halverwege het voorspel omkleden??
lol
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb gewoon boxers van de action en mooi ondergoed van Esprit.
Die boxers kruipen bij mij altijd omhoog! Die van de Zeeman ook trouwens, en die van Björn Borg net zo goed.

Mannen boxers vind ik trouwens wel mega chill, want die zijn wat langer en blijven daardoor beter op hun plek zitten. Alleen, tsja, mannen boxers
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:41
Verwijderd
Lolz ik heb eens voor de walk of shame naar huis een boxer van mijn ex aan gehad.... fakkking kut man
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Lolz ik heb eens voor de walk of shame naar huis een boxer van mijn ex aan gehad.... fakkking kut man
Nee joh, mannen boxers zijn echt fijn! (Ik zou echt heel graag vrouwen boxers willen die zo lang zijn op je benen, niet sexy, maar ik hoef dan in elk geval niet de hele dag m'n onderbroek uit m'n naad te trekken ) Mits het een strakke boxershort is, zo'n wijd geval lijkt me juist helemaal niet fijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
VS jeeft geen bh's boven cup D
Echt? Waar kan je dan spul halen? Want mijn vriendin zit daar ook boven.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, mannen boxers zijn echt fijn! (Ik zou echt heel graag vrouwen boxers willen die zo lang zijn op je benen, niet sexy, maar ik hoef dan in elk geval niet de hele dag m'n onderbroek uit m'n naad te trekken ) Mits het een strakke boxershort is, zo'n wijd geval lijkt me juist helemaal niet fijn.
Moet je niet gewoon een maat groter?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Echt? Waar kan je dan spul halen? Want mijn vriendin zit daar ook boven.
Wooooooow we have a real motherfucker here!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Echt? Waar kan je dan spul halen? Want mijn vriendin zit daar ook boven.
Livera ofzo, of de Bijenkorf. Of een andere goede lingeriezaak. Of gewoon online, als je eenmaal je maat en favoriete merk weet. Ik zweer echt bij Freya, en mijn maat is al jaren hetzelfde, dus ik bestel dan gewoon min of meer dezelfde beha in een ander kleurtje/ stofje wanneer ze een leuke collectie hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Moet je niet gewoon een maat groter?
Ik heb het altijd al gehad. Boxers kruipen altijd bij mij. Toen het nog boxers maat 164 van de HEMA waren (wit, met zo'n roze randje bovenaan). Toen ik me heel cool voelde met mijn Björn Borg boxers in maatje S. En nu heb ik ook boxers liggen in maat M en maat L, waarbij ik het nog heb. Slips in maat M zijn perfect, hipsters zijn echt de hel op aarde (ongeacht de maat).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:56
Verwijderd
Kan het zijn dat je een naadje van voor naar achteren, precies in het midden hebt? Die zitten gewoon niet lekker!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:59
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Livera ofzo, of de Bijenkorf. Of een andere goede lingeriezaak. Of gewoon online, als je eenmaal je maat en favoriete merk weet. Ik zweer echt bij Freya, en mijn maat is al jaren hetzelfde, dus ik bestel dan gewoon min of meer dezelfde beha in een ander kleurtje/ stofje wanneer ze een leuke collectie hebben.
Ze heeft nu wel spul van hunkemoller enzo, maar ze liet al eerder merken dat het niet makkelijk is leuke mooie dingen te vinden. Dus zal eens doorgeven
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan het zijn dat je een naadje van voor naar achteren, precies in het midden hebt? Die zitten gewoon niet lekker!
Nee, dat dus ook niet. Ik zal wel gewoon een gekke kont hebben ofzo!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:05
Verwijderd
Probeer Sloggi anders een keer? Dat naadje bij de billen is wel wat subtieler denk ik en voor de rest geen naadjes. Die vind ik dus superlekker zitten en ze zijn ook nog sexy.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je niet perse katoenen wil, zijn die naadloze sportboxers van de hema echt heerlijk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:07
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Meegekregen van thuis! Bij ons was het normaal om alles na 1 gebruik niet meer te gebruiken. Glazen, borden, handdoeken.

Maar water en zeep of niet, ik vind het zelf ook niet zo fris om de handdoek door mijn naad te halen en daarna weer voor mijn bek te gebruiken.
Ja dat vond ik echt zo kut he vroeger, dat ik mn spijkerbroek na 1 dag dragen al in de was moest gooien als ie net lekker zat
Qua afwas gebruik ik alles ook maar 1 keer, handdoeken doe ik 2 keer mee. Daarna hebben ze geen lekkere crunch meer.

Citaat:
Ik heb trouwens superfijn ondergoed van de Zeeman
ik ook schwessie
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:08
Verwijderd
Verder hebben sommige Hema-boxers dat ook!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je niet perse katoenen wil, zijn die naadloze sportboxers van de hema echt heerlijk.
Hebben die wel een katoenen kruisje erin?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:21
Verwijderd
Nee, geen katoenen kruisje!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Kan iemand mij de poeder doorgeven
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je niet perse katoenen wil, zijn die naadloze sportboxers van de hema echt heerlijk.
Citaat:
Nee, geen katoenen kruisje!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Goed! Bij een dikke ass rondt het mooi af want geen naadjes.

Haha lol ja ik vind het ook gedoe... maar elke date ben ik voorbereid, dus dan heb ik het er wel voor over. In een relatie is het makkelijk natuurlijk, dan heb ik hem geketend en draag ik het alleen op zijn verjaardag, aangezien dat de enige dag in het jaar is dat hij met me mag neuken.

Onze babies zullen ook in de zelfde maand geboren worden, ook kkhandig, gewoon een schaal met worst en shit op tafel en daar met mijn zure kop naar kijken tot die tyfusvisite opgerot is.
We zijn in juni 10 jaar samen, dan gaan we terug naar twee keer per jaar seks. Nu nog drie keer, met kerst ook. Ik moet dus weer bijna aan de bak.
Maar als we voor een tweede kindje gaan, neuken we ons in de vruchtbare week natuurlijk helemaal schraal.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:24
Verwijderd
Ik ga ook maar eens bij dd zeeman kijken geloof ik!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja dat vond ik echt zo kut he vroeger, dat ik mn spijkerbroek na 1 dag dragen al in de was moest gooien als ie net lekker zat
Qua afwas gebruik ik alles ook maar 1 keer, handdoeken doe ik 2 keer mee. Daarna hebben ze geen lekkere crunch meer.



ik ook schwessie
Oh ja, een spijkerbroek draag ik een week man, zo vaak wassen is ook helemaal niet goed voor jeans

Zeeman is soms best chill
Citaat:
Ik ga ook maar eens bij dd zeeman kijken geloof ik!
Dikke tip! Ik heb gewoon die 3 packs volledig van katoen, geen nare randjes of versiersels of wat, en geen wedgies! Eline naamzoek, wel met kruisjes volgens mij noemen ze die gewoon slips, geen hipsters. Ze hebben ook boxers.

Edit: leugens! Het zijn toch hipsters: https://www.zeeman.com/nl/dames-hips...000021620.html
Maar ze zitten zo fijn
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 18-12-2018 om 23:11.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 23:27
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Oh ja, een spijkerbroek draag ik een week man, zo vaak wassen is ook helemaal niet goed voor jeans

Zeeman is soms best chill


Dikke tip! Ik heb gewoon die 3 packs volledig van katoen, geen nare randjes of versiersels of wat, en geen wedgies! Eline naamzoek, wel met kruisjes volgens mij noemen ze die gewoon slips, geen hipsters. Ze hebben ook boxers.

Edit: leugens! Het zijn toch hipsters: https://www.zeeman.com/nl/dames-hips...000021620.html
Maar ze zitten zo fijn
Yeah! Deze draag ik ook, super chill
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 23:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dit model is dus voor mij ideaal: https://www.tencateshop.com/nl/outle...lue-2pack.html

Maar dat model lijkt tegenwoordig niet meer in de normale collectie te zitten, nu zijn het hipsters of strings i.p.v. deze slips.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-12-2018, 08:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hipsters zitten bij mij ook nooit goed.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2018, 09:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar hoe was je dan je kleren?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2018, 11:04
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Oh ja, een spijkerbroek draag ik een week man, zo vaak wassen is ook helemaal niet goed voor jeans

Zeeman is soms best chill


Dikke tip! Ik heb gewoon die 3 packs volledig van katoen, geen nare randjes of versiersels of wat, en geen wedgies! Eline naamzoek, wel met kruisjes volgens mij noemen ze die gewoon slips, geen hipsters. Ze hebben ook boxers.

Edit: leugens! Het zijn toch hipsters: https://www.zeeman.com/nl/dames-hips...000021620.html
Maar ze zitten zo fijn
Oh die heb ik laatst gekocht en er stond op dat ze XL waren, voor kabouters misschien maar niet voor mijn dikke ass. Dus die heb ik voor jou bewaard want ik denk dat jij ze wel past had ik vorige keer al klaargelegd maar vergeten aan je te geven.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2018, 11:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zweer ook bij hipsters En ik snap dan weer niet dat mensen slips en boxers lekker vinden zitten. Ligt vast aan je lijf.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2018, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe was je dan je kleren?
Niet.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2018, 13:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh die heb ik laatst gekocht en er stond op dat ze XL waren, voor kabouters misschien maar niet voor mijn dikke ass. Dus die heb ik voor jou bewaard want ik denk dat jij ze wel past had ik vorige keer al klaargelegd maar vergeten aan je te geven.
Ja, met zeeman is een maat groter wel handig ja, ik draag L namelijk. Of misschien ben ik gewoon een vette pad geworden, dat kan ook maar chill een mens kan nooit te veel ondergoed hebben.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2019, 15:18
Verwijderd
Ik kom in deze topic vertellen dat ik langer doe over handdoeken na het douchen tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2019, 15:28
Verwijderd
Pods <3
Met citaat reageren
Oud 27-08-2019, 10:15
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Waspoeder heb ik vooral om te combineren met Oxi Action, normaal vloeibaar van Ariel.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 24-10-2021, 12:27
Verwijderd
Ik vergat de wasstrips te benoemen!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2021, 21:42
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Ik gebruik kwark
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.