Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 16:49
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Hmm, laat ik ook maar eens zeuren:
Solero startte vandaag een topic op DK over favo muziek voor DK'ers. Waarschijnlijk omdat een DK-only topic niet lang zou overleven in het muziek subforum..

Toch krijgt de topic een slotje omdat deze op muziek zou thuishoren. Dan denk ik: waarom wordt het niet meteen een verwijzing gemaakt naar muziek?

Het valt mij op dat er vroeger meer gebruik werd gemaakt van verwijzingen wanneer deze toepasbaar waren. Is dit soms nieuw forumbeleid?
__________________
Koffie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2004, 16:51
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Nog een toevoeging: Als solero's topic niet getolereerd wordt op DK, waarom dan wel deze topic over muziek?: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=848480

Ik bedoel: ik heb niets tegen die andere topic en hij mag gerust blijven, maar wees dan bij solero ook zo mild.
__________________
Koffie
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 17:47
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 26-05-2004 @ 17:49 :
Hmm, laat ik ook maar eens zeuren:
Solero startte vandaag een topic op DK over favo muziek voor DK'ers. Waarschijnlijk omdat een DK-only topic niet lang zou overleven in het muziek subforum..
Waarom moeten we dan nog een indeling maken?

Citaat:
Sponstanietje schreef op 26-05-2004 @ 17:49 :
Toch krijgt de topic een slotje omdat deze op muziek zou thuishoren. Dan denk ik: waarom wordt het niet meteen een verwijzing gemaakt naar muziek?

Het valt mij op dat er vroeger meer gebruik werd gemaakt van verwijzingen wanneer deze toepasbaar waren. Is dit soms nieuw forumbeleid?
Omdat niemand op muziek zit te wachten op zo'n topic. En dan heb ik over het niveau. We gaan andere deelfora's toch niet verlagen door verplaatsingen?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 18:15
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 26-05-2004 @ 18:47 :
Waarom moeten we dan nog een indeling maken?
Daar ben ik het met je eens.


Citaat:
Tofke_H schreef op 26-05-2004 @ 18:47 :
Omdat niemand op muziek zit te wachten op zo'n topic. En dan heb ik over het niveau. We gaan andere deelfora's toch niet verlagen door verplaatsingen?
Een muziektopic voor DK'ers had anders best interessant geweest en stukken beter qua niveau dan de meeste topics op DK die wel zonder slotje mogen rondslingeren. Maar goed dat is mijn mening en die hoeft natuurlijk niet overeen te komen met die van de rest van de forummers.
__________________
Koffie
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:11
Verwijderd
Zolang een dergelijk topic niet volgespamd wordt lijkt het mij ook een vooruitgang voor de kwaliteit van DK.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 26-05-2004 @ 18:47 :
Omdat niemand op muziek zit te wachten op zo'n topic. En dan heb ik over het niveau. We gaan andere deelfora's toch niet verlagen door verplaatsingen?
Ik denk niet dat er op muziek veel te verlagen valt
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 27-05-2004 @ 00:00 :
Ik denk niet dat er op muziek veel te verlagen valt
Dat ben ik het enigszins met je eens.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 13:34
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Je gaat op Nieuws & Achtergronden toch ook niet vragen wat hun favoriete muziek is?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Boogie schreef op 27-05-2004 @ 14:34 :
Je gaat op Nieuws & Achtergronden toch ook niet vragen wat hun favoriete muziek is?
N&A is een 'serieus' forum, DK niet. Bovendien is er op Seks een topic geweest over welke muziek je graag hoorde tijdens de seks, die is ook niet gesloten AFAIK.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 16:05
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-05-2004 @ 15:44 :
Bovendien is er op Seks een topic geweest over welke muziek je graag hoorde tijdens de seks, die is ook niet gesloten AFAIK.
Foei toch..
Maar dat bedoel ik dus. Wees dan tenminste consequent daarin en sluit die ook, of wees tolerant bij al die topics.

Trouwens: als je op muziek de muzieksmaak van N&A bezoekers zou vragen, leest waarschijnlijk maar een hele kleine minderheid van N&A bezoekers die muziektopic (omdat ze niet om muziek komen). Daarnaast zou het posten van een N&A only muziektopic op muziek slotjes (en misschien negatieve reacties resulterend tot slotjes) uitlokken.

En dan nog iets: Algemene fototopics zijn wel toegestaan op diverse subforums? Als mensen foto's willen plaatsen en commentaar daarop willen geven, is daar toch het fotoboek voor?

Een fototopic van leuke stelletjes op L&R, prima... Een fototopic waarin LS'ers hun nieuwste kleding showen, ok.. Maar op bijvoorbeeld psychologie zit net zo'n fototopic als in DK..
__________________
Koffie
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:35
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-05-2004 @ 15:44 :
N&A is een 'serieus' forum, DK niet. Bovendien is er op Seks een topic geweest over welke muziek je graag hoorde tijdens de seks, die is ook niet gesloten AFAIK.
Dat is tijdens de seks, dus dat heeft enige relevantie.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:17
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Boogie schreef op 28-05-2004 @ 16:35 :
Dat is tijdens de seks, dus dat heeft enige relevantie.
Welke muziek DK-ers graag horen is net zo relevant.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 27-05-2004 @ 17:05 :
Een fototopic van leuke stelletjes op L&R, prima... Een fototopic waarin LS'ers hun nieuwste kleding showen, ok.. Maar op bijvoorbeeld psychologie zit net zo'n fototopic als in DK..
En die is toch niet gesloten voor zover ik weet?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:03
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-05-2004 @ 18:17 :
Welke muziek DK-ers graag horen is net zo relevant.
Nee dus.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 28-05-2004 @ 18:17 :
Welke muziek DK-ers graag horen is net zo relevant.
De muziek die DK-ers graag horen gaat gewoon om smaak etc. Tuurlijk gaat het op seks ook wel om smaak, maar niet alleen om smaak. Er wordt zeg maar een ander element bijgevoegd. Het gaat duidelijk om muziek tijdens de seks. Dat heeft met seksualiteit te maken, meer dan met de muzieksmaak van die persoon. Op DK gaat het echt om de muzieksmaak van de poster en dan vind ik dat Muziek daar een uitstekend forum voor is.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 21:57
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Boogie schreef op 28-05-2004 @ 21:03 :
Nee dus.
Zoek het woord 'argumenten' eens op, zal je goed doen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 28-05-2004 @ 22:57 :
Zoek het woord 'argumenten' eens op, zal je goed doen.
Niet elk antwoord hoeft onderbouwd te zijn met argumenten. Als hij daar nou geen zin in heeft.
En daarnaast kan je ook gewoon aardig vragen welke argumenten hij daar voor heeft niet?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 09:54
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-05-2004 @ 22:57 :
Zoek het woord 'argumenten' eens op, zal je goed doen.
Voor de ene persoon heb ik nu eenmaal meer zin om mijn hoofd over een paar argumenten te breken dan andere, maar vooruit.

Topics over muziek horen op Muziek, topics over nieuws op N&A. Alle topics die nergens anders passen, kunnen op De Kantine. Topics over muziek dus niet, ook al gaat het over de 'DK'er'. De 'DK'er' bestaat niet, want De Kantine is eenzelfde forum als alle andere, op Onzin na. Daarom zei ik: op N&A (of op Sport of L&G) ga je ook niet naar de favoriete muziek vragen.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-05-2004, 20:48
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
En als we nou gewoon een topic maken: 'Welke muziek hoor jij graag in de kantine?'
Is de 'verpakking' dan wel goed genoeg zoals bij bijvoorbeeld seksualiteit?

De vraag lijkt niet zo serieus, maar als die topic inderdaad toegestaan is, dan maak ik m graag op DK.
__________________
Koffie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.