Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2008, 19:45
Verwijderd
Vanmiddag stond ik op station Rijssen te wachten op een trein, en toen kwamen er 2 Marokkaanse gozers -die er wel een beetje lowlife uitzagen- uit een trein stappen. De conducteur stond in de deuropening, en de Marokkanen wilden iets vragen van welke trein ze moesten hebben ofzo. Maar dat ging dus ongeveer zo:

Marokkaan: *onverstaanbaar half Arabisch gebrabbel*
Conducteur:
Marokkaan: *onverstaanbaar half Arabisch gebrabbel*
Conducteur, chagerijnig: "Eh, praat Nederlands."
Marokkaan: *onverstaanbaar half Arabisch gebrabbel, iets met welke trein moet ik hebben ofzo*
Conducteur, flikker op-attitude: "eh, hier aan de overkant..."
Marokkaan: *onverstaanbaar half Arabisch gebrabbel*
Conducteur, nog chagerijniger: "En ga eens Nederlands praten!"
Marokkaan: *enigszins verbaasd lachend zegt ws. iets van dat ie dat niet zo goed kan*
Conducteur, sluit deuren: "Dan ga je dat maar es leren!"

De marokkanen lachen een beetje en gebaren iets van "tis al goed, bedankt iig" met zo'n "wtf is dit voor racistische conducteur?"-blik in hun ogen.
Advertentie
Oud 30-03-2008, 19:48
Verwijderd
Oud 30-03-2008, 19:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een vriendin ging in een volle trein lopen verkondigen dat ze super geil was, maar dat dat gewoon kwam door d'r ovulatie, dus dat was normaal.

Ohohohoh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-03-2008, 20:01
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik post mijne nog een keer, anders leest niemand hem

Ik zat donderdag in de trein naar Utrecht, en voor mij zat een ouder echtpaar en een Antilliaanse (?) mevrouw. Er werd omgeroepen dat we Zwolle binnenkwamen en dat de trein door zou rijden naar Utrecht, voor de stoptrein moest je overstappen. De Antilliaanse mevrouw begon haar spullen te pakken.
Vrouw van echtpaar: Mevrouw, als u naar Utrecht moet, moet u blijven zitten hoor!
Antilliaanse vrouw: Owja? Ik had het anders gehoord...
Man: Nee, nee, u moet blijven zitten.
Antilliaanse vrouw: U zal het wel weten. Ik reis niet zo vaak met de trein...
Man: Wat gaat u doen in Utrecht?
Antilliaanse vrouw: Ik word opgehaald door mijn dochter...
Man: Nou, als we op Utrecht aankomen, dan stapt u op het perron. En dan zijn er roltrappen naar boven, en dan komt u op een groot perron, eh, laten we het een platform noemen...
Antilliaanse vrouw: Ja...
Man: Nou, en dan moet u naar de parkeerplaatsen lopen, even denken hoe dat het handigst gaat...
Antilliaanse vrouw: Maar ik word door mijn dochter opgehaald en dan gaan we verder met de trein, moet ik dan niet beneden blijven?
Man: Ja, ja, dan kunt u beter beneden blijven!
Antilliaanse vrouw: Dus niet naar het platform gaan?
Vrouw: Nee, dat lijkt me beter van niet. Maar hoe gaat u uw dochter dan vinden?
Antilliaanse vrouw: Ik heb mijn telefoon bij me...
Man: Nou, weet u wat u doet? U zet uw telefoon straks aan, en als we dan uit de trein stappen blijft u staan, en dan belt u uw dochter, en dan komt zij u halen. En dan laat u u maar lekker meevoeren aan het handje...
Vrouw: Ja, zo leren we het allemaal he...
Antilliaanse vrouw glimlacht wat beschaamd en houdt haar mond.

Serieus, van die bemoeizuchtige, nieuwsgierige oude mensen. En nog racistisch ook, ze deden echt alsof zij een achterlijk klein kind was, terwijl ze alleen de oproeper verkeerd verstaan had. "laat u maar lekker meevoeren aan het handje" argh...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 30-03-2008, 21:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Laatst zaten in de lightrail (kruising tussen een tram en trein) 2 mensen van een jaar of 55 met elkaar te 'praten'. Of eigenlijk schreeuwen, iedereen kon meegenieten.
Dat het toch zo geweldig was om een keer in de lightrail te zitten, dat 1 van hen van het weekend naar het spoorwegmuseum was geweest, dat ze morgen treinen ging spotten en dat het toch geweldig was dat je met een museumkaart zo vaak als je wil naar dat spoorwegmuseum kan gaan! Ze waren van plan elk weekend te gaan om tot rust te komen.
Toen we bij het eindstation aankwamen kon ik nog net opvangen dat ze bleven zitten, want ze gingen met dezelfde trein ook weer terug.


TRA naamzoek
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-03-2008, 21:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dan post ik mijn reply ook nog een keer:

Citaat:
Antilliaanse vrouw: Ik heb mijn telefoon bij me...
Man: Nou, weet u wat u doet? U zet uw telefoon straks aan, en als we dan uit de trein stappen blijft u staan, en dan belt u uw dochter, en dan komt zij u halen.
, briljant. Daar was ze zelf nooit opgekomen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-04-2008, 20:18
Verwijderd
Ik kan niet meer quoten want Hanneke is razendsnel. Dan maar copypaste:

Gisteren, in de collegezaal, een meisje tegen een vriendin:
"..en nu denken ze dus dat hij z'n zusje verkracht heeft, maar dat is helemaal niet zo. Hij heeft alleen z'n vader vermoord, maar ze proberen echt alles op hem af te schuiven.. Morgen gaat de politie ook met z'n moeder praten om er achter te komen wat er gebeurd is. Echt kut."



Misschien was het darkfairy wel.

En vandaag in de metro, een meisje aan de telefoon:
"Ja, hij was heel dik, écht dik. En lelijk.. Hij was wel heel lief. Maar dit is gewoon niet mijn ding, weet je."

:')
Oud 08-04-2008, 21:48
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vandaag in de mediatheek weer. 2 jongens op de computer achter mij, van dat marrokaanse gedoe, "wollah je lult", letterlijk. Vlagen van een taal die ik niet spreek ook nog. En toen riepen ze de mediatheekjuffrouw, om te zeggen dat hun USB-stick het niet meer deed. En toen begonnen ze heel serieus een gesprekje. "Waar komt uw accent vandaan?" "Dat is omdat ik Engels ben!" "Oh maar de Engelsen zijn minder sarcastisch dan u! " "Dus u komt uit engeland?" "Nou ik ben geboaren in Engeland en verhuisd naar Iewrland en toen naar Neederloand. Eigenlijk ben ik dus vooral europees "
En toen gingen ze heel beleefd op zoek naar een oplossing van die USB-stick. Te grappig.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 13-04-2008, 07:56
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ohja, en laatst ook weer.
Ik liep naar mijn kluisje en zo'n meisje riep naar haar vriendin: Helen! Helen! Helen! Helen! Helen!
Helen luisterde niet en liep rustig verder.
2 jongens naast mij deden haar na. Helen! Helen! Helen! En toen zei de ene, "Jongen, ze staat naast je." "Oh." Hij kijkt mij aan. "Ben jij Helen?" "Nee. " "Ok. Draag je een helm?" "Nee, ook niet!""

lolwut.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 13-04-2008, 14:03
Verwijderd
Gisteren, vijf dames die een wedstrijdje om het lelijkste kapsel en de lelijkste make-up met elkaar hadden gedaan, naast ons op het terras.
Dame: Joooongens, IK betaal dit rondje.
rest: Neeeeeeeh joh, daar doen we niet aan.
Dame: Jaaaawel, jawel.
rest: Neeeeh joh. Nee, dat kun je niet doen. Nee nee nee.
Dame: Jawel. Jawel, deze is voor mij!
rest: Nee nee nee!
Dame: Jongens, dit rondje betaal ik. Ja echt.
rest: nee nee, niks daarvan.
Dame: Jawel jawel jawel.

En zo ging het dus nog wel even door... op het hysterische af.
Oud 13-04-2008, 14:16
Lethe
Lethe is offline
Toen ik in de bus zat, stapte een vrouw al telefonerend in. Ze praatte keihard en kwam vlak achter mij zitten.

'Maar voordat ik me opgeef voor die Bollywood-lessen kan ik zeker wel een keer komen kijken?'
(...)
'Ja, want dan weet ik een beetje hoe het in zijn werk gaat. En hoe duur zijn de kostes?'
(...)
'185 euro per kwartaal. 185 EURO PER KWARTAAL!? Oké en op welke dag kan ik komen kijken?'
(...)
'Nee, vandaag gaat niet lukken. Volgende week dinsdag wel. En van hoe laat tot hoe laat is dat dan precies?'
(...)
'Van 2 tot 6. Goed. En het zijn niet alleen maar jongeren die les krijgen he? Ikzelf ben namelijk 35.'
(...)
'Gelukkig, want ik zie het niet zo zitten om met allemaal achttienjarigen te dansen. En eh, je zei daarnet per kwartaal. Maar wat is een kwartaal?'
(...)
'Ah, oke. Dan weet ik voorlopig voldoende. Bedankt.'

Ze hield maar niet op met vragen stellen.
__________________
Nice
Oud 13-04-2008, 15:24
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik was met m'n oma in 't Diaconessenhuis in Leiden om 'n chemokuur te halen en ze ligt er altijd met 3 andere patiënten op 1 kamer. Tegenover 't bed van m'n oma zat 'n vrouw van rond de 35 die al klaar was met haar kuur. Ze was heel vrolijk en opgewekt, maar toen ze haar man (of vriend) belde...:

"Bert, ik ben klaar."
"..."
"Nou, op zich voel ik me wel goed, maar ik zou 't fijn vinden als je me hier van 't bed kwam halen."
"..."
"Nee, dat niet, maar kom me toch maar halen."
"..."
"Ja, ik verwacht je over 5 minuten. Daag Bert!"

En toen hij pakweg 10 minuten later met 'n rood aangelopen hoofd de kamer in kwam gerend, vroeg ze bijna blaffend waarom 't zo lang duurde, moest hij haar haar jas aan doen, haar handtasje dragen en haar aan de hand meenemen. Ondertussen legde die arme kerel buiten adem uit dat ie maar geen parkeerplaats kon vinden, waarop de vrouw deed alsof ze 'm niet hoorde.

Zo triest!
__________________
En dat meen ik!
Oud 13-04-2008, 15:26
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Wat een stomme vrouw
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 01-06-2008, 13:03
Lethe
Lethe is offline
Ik ging gisteravond naar de snackbar. De jongen die aan het werk was zat te praten met een jongen die besteld had.

'Yo man echt zo chill, 60 cent per biertje vanaaf.'
'Nou he.'
'Ik neem 10 euro mee en dan ben ik wel knetterlam. Dat feest wordt zo mooi.'
'Ja precies, ja ik neem ook maar zoiets mee hoor, kan ik 15 bier kopen of zo.'
'En dan voel je 'm wel zitten zeg. Zo.'
'Zeg dat wel.'
'Jezus weer een sms'je. Ik krijg elk uur een sms'je van een of ander chickie, ik weet wel waarom.'
'Wat dan?'
'Ja ze wil dat ik haar keihard neem natuurlijk.'
'Wie is het?'
'Een of ander mokkeltje dat ik drie jaar geleden voor het laatst heb gezien. Ze was toen al best lelijk en ik ben bang dat het nu een dikke zeug (maakt handgebaar) is geworden of zo.'
'Ja dat weet je nooit man. Ik heb gister wat gerommeld met een vijftienjarig meisje.'
'Was ze lekker?'
'Ja.'
'Niks mis mee. Ik ben zelf 18, dus 15 vind ik ook een prima leeftijd. Ouder vind ik ook geen punt, op een oude fiets moet je het leren he. Gister zat er trouwens een lekker wijf hier op het terras joh.'
'Oh ja?'
'Ja, (...).'
'Die is bezet gast.'
'Meen je?'
'Ja, een jongen uit (...). (...) heet 'ie geloof ik.'
'Ha die ken ik. Wat een lelijke gozer is dat. Dat begrijp ik dus niet he, loop ik in Utrecht of zo, zie ik allemaal lekker chickies met van die pino's naast zich lopen. Wat moeten ze daarmee?'
'Ja snap ik ook niet man.'

Op dat moment kwam er een ouder echtpaar binnen en toen waren ze stil. En dat meisje waar ze het over hadden was vroeger een vriendin van mij.:')
__________________
Nice
Oud 02-06-2008, 11:48
Verwijderd
ik zou graag wat posten maar HJAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAA de bussen staken
Oud 02-06-2008, 11:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
We hebben ook nog treinen!
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2008, 11:58
Verwijderd
Oosterhout heeft geen treinstation :'''(
Oud 02-06-2008, 13:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dan ga je maar naar even naar een stad, hoor. Je moet wel bereid zijn er wat moeite voor te doen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Ads door Google
Oud 02-06-2008, 13:56
Verwijderd
Twee studentes:
"Heb je het al gehoord van Pieter en Marjolein?"
"Jaa! Ze hebben ge-eh... ja!"
"Inderdaad, echt raar joh! Ja, Pieter is wel een schatje, maar ik zou hem niet doen hoor.."
"Nou, ik zag hem vrijdag en toen zei ik wel echt:'Pieter!' "
"Ja, als hij z'n haar doet dan ziet hij er wel een stuk beter uit."
"Oh ja, Marjolein had bij Pieter tegen de muur gescheten."
"Oh ja? Dat wist ik niet."

Die laatste twee zinnen waren zooo nonchalant, echt te bizar Helemaal niet geschokt ofzo Ik zat in zo'n 6-zits en de drie andere reizigers keken meteen verschrikt op

Laatst gewijzigd op 02-06-2008 om 14:06.
Oud 02-06-2008, 14:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-06-2008, 15:47
kassamiep90
kassamiep90 is offline
pas geleden in de bus werd er zo'n vrouwtje met een boodschappentas gebeld.

- Ja, en ik heb toch wat meegemaakt joh! Ik was zo mn huis aan het schoonmaken en ik had het raam van de slaapkamer opengehouden en toen kwam ik weer binnen en toen zat er zo'n mooie witte duif. Echt spierwit. Was echt zo mooi wit.
- ....
- Ja, ik heb toen wat drinken gegeven en hij bleef gewoon rustig zitten. En hij was zo mooi wit joh. Net alsof die van een bruiloft was losgelaten. Echt zo mooi wit. En hij wilde gewoon niet weg gaan he. Uiteindelijk heb ik hem maar gepakt en buiten gezet. En hij bleef gewoon zitten. Maar hij was gewoon zoo mooi wit he.
-...
- Oh de bel gaat bij jou, nou ga dr maar snel heen doei!!!

Oud 02-06-2008, 16:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Haha, wat te drinken gegeven. Alsof ze hem een biertje aanbood.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-06-2008, 17:00
Verwijderd
Ik ben echt soms bang dat als ik me misdraag in de trein, zoals vandaag, dat ik dano ok meteen in dit topic sta.
Oud 02-06-2008, 17:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wat heb je uitgespookt?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 04-06-2008, 13:35
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Gisteren heb ik een raar gesprek in de trein gehoord. Een man kwam de coupe binnen en blijf op het gangpad staan bellen. Eerst was het niet zo interessant om naar te luisteren, hij zei iets over foto's via de sms en dat ze onduidelijk waren. Het klonk eerst of hij een blind date het op het station, omdat hij wilde dat de ander een de lijn een foto zou sturen.
Daarna: "Hij zit in de trein en stapt uit in *naam station*, ik weet het zeker. Hij heeft een meisje bij zich, van een jaar of zes, zeven."
(...)
"Ik vind niet dat we het moeten doen, hij heeft een klein meisje bij zich."
Toen zei hij nog iets van "de NS weet ervan". De man aan de andere kant van de lijn vond wel dat ze 'het' moesten doen, want de man in de trein zou zijn chef bellen. Dus hij hangt op en belt iemand anders. Weer "hij zit in de trein en stapt uit in *naam station*". Toen kwamen op het station en die man stapte uit.
Ik zat niet bij het raam aan de stationskant, helaas. Maar dat was echt een raar gesprek.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Advertentie
Oud 04-06-2008, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Twee studentes:
"Heb je het al gehoord van Pieter en Marjolein?"
"Jaa! Ze hebben ge-eh... ja!"
"Inderdaad, echt raar joh! Ja, Pieter is wel een schatje, maar ik zou hem niet doen hoor.."
"Nou, ik zag hem vrijdag en toen zei ik wel echt:'Pieter!' "
"Ja, als hij z'n haar doet dan ziet hij er wel een stuk beter uit."
"Oh ja, Marjolein had bij Pieter tegen de muur gescheten."
"Oh ja? Dat wist ik niet."

Die laatste twee zinnen waren zooo nonchalant, echt te bizar Helemaal niet geschokt ofzo Ik zat in zo'n 6-zits en de drie andere reizigers keken meteen verschrikt op
Oud 04-06-2008, 14:23
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Limburger1: "O, moet je die bussen zien! Die zijn echt kei lang!"
Limburger2: "Dat zijn geen bussen man, dat zijn trams."
Limburger1: "Nee, er zitten wieltjes onder."
Limburger2: "Ik zou hier echt nooit kunnen wonen, al die drukte."
Limburger1: "Ja, ik zou ook echt helemaal gek worden.

Twee Limburgse scholieren moeten een dagje naar Amsterdam en zien buslijn 12 in Utrecht vanuit de trein.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 04-06-2008, 14:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik zat een keer in de tram met een stoet Volendamse middelbare scholieren die een dagje Amsterdam heel bijzonder vonden, maar de rit met de tram was toch niet helemaal wat ze hadden verwacht. Bij het uitstappen zei er één: "Nou, was dat het?".
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 04-06-2008, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Limburger1: "O, moet je die bussen zien! Die zijn echt kei lang!"
Limburger2: "Dat zijn geen bussen man, dat zijn trams."
Limburger1: "Nee, er zitten wieltjes onder."
Limburger2: "Ik zou hier echt nooit kunnen wonen, al die drukte."
Limburger1: "Ja, ik zou ook echt helemaal gek worden.

Twee Limburgse scholieren moeten een dagje naar Amsterdam en zien buslijn 12 in Utrecht vanuit de trein.
Limburgers zeggen geen kei, en praten Limburgs onderling dus kun jij niet verstaan

Het waren waarschijnlijk brabanders.
Oud 04-06-2008, 14:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Limburgers, Brabanders, één pot nat.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 04-06-2008, 14:41
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Als het rasechte Limburgers waren, zou 't gesprek beginnen met:
Limburger1: "Auwhoer, moet je die bussen zien! Die zijn ram lang!"
Limburger2: "Dat zijn geen bussen tuup, dat zijn trams."
__________________
En dat meen ik!
Oud 04-06-2008, 14:43
Verwijderd
veel eerder dat ja, maar waarschijnlijk niet in het nederlands hoor
Oud 04-06-2008, 14:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
l1 Oh, mosse die bussen ins zeen, die zeen echt langk, man.
l2 Det zeen gein bussen manneh, det zeen trams.
l1 Nae, d'r zitte readjes onger!
l2 Ik zol hie echt noeits kinnen wonen, al det gedoons...
l1 Jao, ich zol auch helemaol gek were.
__________________
you're not my demographic
Oud 04-06-2008, 15:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Limburgers zeggen geen kei, en praten Limburgs onderling dus kun jij niet verstaan

Het waren waarschijnlijk brabanders.
Het waren zo geen Brabanders! Ze kwamen uit Roermond. En ik moest het reproduceren en ik weet niet hoe je Limburgs dialect moet schrijven, dus ik heb het in normaal Nederlands opgeschreven. En ze zeiden wel echt wieltjes, maar verder komt van dat van Martino nog redelijk in de buurt
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 04-06-2008, 15:10
Verwijderd
Jongeren praten sowieso veeel minder plat dan volwassenen dat doen, ik hoor ook heel vaak limburgse jongeren Nederlands (met accent) praten. Ligt ook aan de regio; ik geloof dat ze in Roermond sowieso veel minder dialect spreken dan in Heerlen, bijvoorbeeld.

Citaat:
Als het rasechte Limburgers waren, zou 't gesprek beginnen met:
Limburger1: "Auwhoer, moet je die bussen zien! Die zijn ram lang!"
Limburger2: "Dat zijn geen bussen tuup, dat zijn trams."
Dat heb ik nog nooit uit een mond van een rasechte Limburger horen komen
Oud 04-06-2008, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Limburgers, Brabanders, één pot nat.
Ads door Google
Oud 04-06-2008, 15:56
anti-engels
anti-engels is offline
Citaat:
Limburgers, Brabanders, één pot nat.
limburgers zijn toch wel andrs dan ons or!
Oud 04-06-2008, 16:42
Verwijderd
Citaat:
l1 Oh, mosse die bussen ins zeen, die zeen echt langk, man.
l2 Det zeen gein bussen manneh, det zeen trams.
l1 Nae, d'r zitte readjes onger!
l2 Ik zol hie echt noeits kinnen wonen, al det gedoons...
l1 Jao, ich zol auch helemaol gek were.
1 Oh mosse die bussen uns zeen, die zunt ech lang, man.
2 Dat zunt ging busse man, dat zunt trams
2 Nih, dr zitte wieltjes oonder
1 Eech zou hie echt nooit kinnen woene, al dat gedoons
1 Joa, ich zou och hielemoal gek were

Vertaling van noord naar zuid
Oud 04-06-2008, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik nog nooit uit een mond van een rasechte Limburger horen komen
Ligt eraan waar eh Gewono een andere streek.

Ik zou het zo op school gehoord kunnen hebben, die dingen.
Oud 04-06-2008, 16:57
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ontopic weer.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 04-06-2008, 18:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nog even toch offtopic: Die jongens zeiden wel gewoon ik en ook, maar laatst waren er twee vrouwen en die zeiden niet alleen ich, maar ook nog auch En om het toch nog ontopic te houden, was het vooral nog erg raar dat die vrouwen luidkeels aan het discussieren waren over hoeveel tassen de meisjes die aan de andere kant van het gangpad zaten wel niet bij zich hadden. En ze hadden het ook nog over hun schoenmaat, dat ging ongeveer zo (ja, ook deze keer gewoon in het Nederlands getypt hè):

1. Welke maat heb jij dan?
2. 36,5 hè
1. Hè, echt waar!!!! Maar ik heb dat ook.
2. Maar dat wist je toch?
1. Nee nee, echt waar! Of ja, ik heb jou ooit nog die ene schoenen gegeven hè?
2. Ssst, schreeuw niet zo.
1. *fluistert* Ja, die ene zwarte schoenen. Maar het is wel echt rot hè, zo'n kleine schoenmaat.
2. Ja, echt heel erg.

En verder was het niet heel grappig, behalve voor mij want ik weet gewoon zeker dat als mijn moeder daarbij was geweest, dat ze helemaal zou flippen, omdat zij maat 34 heeft en een moord zou doen voor 36,5
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 06-06-2008, 14:10
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
CS vroeg al om ontopic te gaan, doe dat dan ook.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 06-06-2008, 14:34
Verwijderd
Dat ís ontopic.

Nog meer ontopic dan ontopicerig

Ik hoorde twee jongens op de fiets praten over de beste manier om een konijn dood te rijden. Huh?
Oud 06-06-2008, 14:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Een meisje van dertien, veertien in een overvolle bus wordt bij haar tieten gepakt door een jongen van dezelfde leeftijd, en roept 'blijft van mijn jongens af!', waarna de jongen haar grijnzend in haar kruis grijpt. Vervolgens schreeuwt ze het relaas naar haar vriendin: 'eerst pakt ie me bij mijn jongens, dus ik zeg blijf van mijn jongens af, pakt ie me zo bij mijn KUT!'.

De hele bus wist ervan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-06-2008, 15:06
Verwijderd
Er zijn vijf zes offtopic reacties verwijderd, vandaar dat er werd gevraagd om ontopic te gaan (en te blijven)!
Oud 06-06-2008, 15:16
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Een man tegen een vriend die erlangs zat vertelde dat ze een nieuwe tv hadden gekocht de dag ervoor.
Ere gisteren had zijn vriendin hem geroepen want overal zag het beeld dubbel.
Zij dacht dat het kapot was, maar aangezien ze er toch niets van af wist
'dacht ik dat het gewoon zo'n 3Dfilm was waar je zo'n brilletje voor nodig hebt.'
De dag daarna ging hij niet meer aan.


*zucht*mannen en techniek
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 08-06-2008, 17:33
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Bij deze verzoek ik iedereen om ontopic te gaan en te blijven. De volgende die offtopic gaat, krijgt een waarschuwing.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 09-06-2008, 09:57
Verwijderd
'Best relaxed hoor beetje neuken en geld vangen maarja schoonheidspecialiste verdient meer en ik ben nu eenmaal luxe gewend'. Dit Brabants mokkeltje met hairextensions en naamketting leek alsof ze niets anders in haar leven had gedaan dan ‘baden in weelde’.
Oud 09-06-2008, 10:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Meisje aan de telefoon: "Ja, maar jij kan toch andere dingen heel erg goed?"
(...)
"Nou... eeeh... Jij bent heel erg goed in eeh... lief zijn."

Het kwam er zo zwak uit terwijl het zo goed bedoeld was
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 09-06-2008, 15:02
Verwijderd
Een meisje zat een beetje met een jongen te flirten, was wel grappig om te horen, want ze kon 't goed Toen vroeg het meisje of hij een vriendin had. 'Nee, ik ben homo.' Ik zag de meisjes in m'n zeszits echt allemaal kijken van 'damn, 't zijn ook altijd de leuke jongens!'
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.