Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 22:56
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
IK ben een meisje van 19 jaar ik ben 1.64 en ik weeg 45 kilo ik ben heel erg dun, sommige mensen vinden het mager sommige vinden het volslank.

Ik zit hier al jaren mee omdat ik al jaren dun ben vanaf me 8e jaar. ik ben in de loop van de jaren wel dikker gerworden want toen ik 15 was was ik natuurlijk nog veel dunner als dat ik nu ben, ik kom denk ik elk jaar een kilo aan misschien nog geeneens,

ik vind het zo erg dat er niks is om dikker te worden ik eet ontzettend veel meestal eet ik 4 maaltijden per dag sochtends brood smiddags brood savonds warm, en om een uur of 10 heb ik weer honger en eet ik nog een warme maaltijd ( ga ik pasta maken ofzo) meestal snack ik ook verschrikkelijk ik bak zo vaak friet savonds laat en frikandellen gewoon om dikker te worden vreet ik mezelf vol)

ik ben langs de dokter geweest ik heb bloed geprikt, maar ik mankeerde niks ik heb alleen een snelle stofwisseling om dat ik ook vrij druk ben van mezelf, de dieetsite hielp ook niet want ik eet al veel dus dat helpt niet om dikker te worden ik eet zowel gezond als vet eten en het helpt helemaal NIKS.

ik weet wel dat ik fijn gebouwd ben ik ben heel klein en heel erg tenger dat was me oma ook en me moeder ook, die zijn dikker geworden maar pas na hun 40e zo lang kan ik niet wachten hor dan blijf ik nog heel lang dun, en wie zegt dat ik dik wordt..

iK wordt nergens geaccepteerd elke dag krijg ik wel te horen van van goh eet eens meer of wat ben jij dun, ahhhhhh ze denken dat het me eigen schuld is dat ik dun wil zijn, of dat ik niet genoeg eet. ze vinden altijd dat dikke mensen er niks aan kunnen doen, een meisje bij mij uit de klas zag een dik meisje lopen en ze zei ahh wat zielig echt zielig als je zo ben daar kan je niks aan doen, en tegen mij zeggen ze dat ik er WEL wat aan kan doen omdat het gewoon niet kan dat iemand zoveel eet en zo blijft, dat is gewoon raar..
zelfs vriendinnen zeggen het en bekende van mij IEDEREEN GEWOON ik heb het er zelf al moeilijk genoeg mee dat ik zo ben omdat ik nog steeds erom strijd om dik te worden, ik voel me ook toaal niet vrouwelijk, ik heb zo'n kinderlichaampje en nog CUP 75A kijk al had ik nou nog een voorlijf van cup b/c dan was ik nog een beetje vrouwlijk, maarjah zelfs dat is dun bij mij omdat ik ook geen vet heb natuurljik,

ik kon ook eigelijk bijna nooit vriend krijgen gelukkig heb ik er nu eentje die om me geeft en het niks uitmaakt dat ik zo ben dat vind ik fijn maar tot me 19e heb ik nooit een jongen kunnen krijgen omdat ze me zo eng mager vonden, en nog steeds doen jongens gemeen en kwetsen ze mij ]
ze kwetsen ermee dat ik plat ben en omdat ik mager ben dat is zo erg als ze vaak midden in je gezicht zeggen van ik had mijn vriendin allang gedumpt als ze zo vel over been was dan jij

ik vraag me soms af of ik de enige is die zi is, ik wordt nergens geacepteerd ik loop in de zomer met lange moeuwen omdat ik me schaam voor me dunne armen, ik loop ook in een lange broek omdat dunne benen heb, een kort rokje staat niet kheb te dunne benen, een driekwarts broek staat ook niet want ik heb geen kuiten
ik wordt altijd nageken en altijd aangesproken omdat ik dun ben soms voel ik me eht een buitenaards wezen ik snap niet dat sommige mensen denken dat het beter is om dun te zijn en zeker niet dat ze denken dat het me eigen schuld is..

ik hoop dat jullie me verhaal serieus nemen want het is serieus en ik zit er al heel lang mee

xuz..
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...

Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 23:05.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 23:37
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Hmm ik heb je verhaal ff doorgelezen en ik herken meteen een heleboel dingen die ikzelf ook bijna dagelijks thuis meemaak. Ik heb een broer en die heeft denk ik precies hetzelfde. En ze hebben bij hem de diagnose vastgesteld dat hij geen ziekte had... eerder een aandoening. (de naam daarvan vertel ik je morgen want het was een hele vreemde Latijnse naam die ik ben vergeten ). Maarja je zegt zelf dat je best wel actief bent, dat is een ding die ook overeenkomt met mijn broer. Ze hebben hem ook getest op add en adhd maar die waren allebei negatief. Ze hadden ook bij hem geconstateerd dat hij een snelle stofwisseling had en dat hij daarom maar moeilijk aankwam. Hij zit er niet echt psychologisch mee en ik merk van jou dat je er eigenlijks in je hoofd er ook heel erg meezit. Ze gaven mijn broer als advies dat hij wel goed was gebouwd voor het ontwikkelen van spiermassa. Deze aandoening was op zijn 17e geconstateerd en hij is nu 19 en hij is op aanraden van de dokter dus flink gaan sporten en is krachttraining gaan doen. Als je hem nu ziet merk je niet eens dat echt heel dun is geweest. Ik weet niet of jij hetzelfde kan doen om er voller uit te gaan zien, want veel meer gaan eten helpt echt niet. Ik zou in ieder geval naar een arts gaan (als je dat nog niet gedaan hebt) en gaan vragen naar oplossingen. Het is namelijk iets wat bij veel mensen voorkomt, en bij de een in een wat mindere vorm dan de andere maar het is een veelvoorkomende aandoening. De dokter zij bij ons dat het bijna evenveel voorkomt als bijv. andere 'eet'ziekten zoals Boulimia. Ik wens je er iig veel sterkte mee, ik weet namelijk dat het heel erg is, vooral psychisch...
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 08:31
Verwijderd
misschien kan een dietiste je helpen?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 09:39
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
ik ben even lang als jij, maar weeg iets meer...dat is gekomen door de pil...
maar goed, mensen dachten ook dat ik anorexia had ofzo. maar ik ben gewoon slank.
en ik ben wel een paar kilo aangekomen sinds ik de pil slik, maar mn figuur is niet drastisch veranderd, ja ik heb wat meer 'heupen' gekregen
maar ik ben tevreden met mn figuur, en wat anderen ervan denken kan me niet zoveel schelen.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:26
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
je kan mss wat krachttrainig doen, als je zoveel eet ga je zeker wat spiermassa erbij aankweken.
(weet ik uit evaring trouwens, ik doe sinds begin dit jaar stevig wat krachttraining en mn dijen en schouder zijn uberstoer geworden )
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:54
marij
marij is offline
Ik ben ook altijd mega dun geweest en heb ook vanalles geprobeert..
Vet eten helpt echt niet... Gewoon gezond eten, veel fruit, veel water drinken en vooral niet te vergeten veel sporten.. Rijst eten is ook erg goed..
Ik ben nu niet meer zo mager meer als dat ik vroeger was maar dat komt door de bevalling van mn dochter.. Ik ben nu super blij met mn figuur maar voor ik zwanger was was ik al aardig onderweg met gevulder worden..
Gezond eten en veel sporten...
__________________
mama van myloe en zwanger van de 2de
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:55
Brown eye
Avatar van Brown eye
Brown eye is offline
ik denk idd ook dat je het beste gwoon krachttraining kunt gaan doen...want dan zie je er voller uit worden je armen en benen ook wat dikker omdat je dan je spieren kweekt!! succes ermee!
__________________
No one is worthy of your tears....and the one that is, will never make you cry!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:07
.Pure
.Pure is offline
Zelf ben ik ook aan de dunne kant, tenminste dat hoor ik vaak. Maar ik hoor ook vaak dat ik een mooi figuurtje heb..

Zo heel erg zit ik er niet mee, ben pas 16 en nog niet zo lang ongesteld enzo, en ik merk wel dat ik iig meer heupen krijg.. en net wat jij ook zegt.. het bovenlijf.. khoop dat het daar ook nog wat meer gaat groeien..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 17:19
Brown eye
Avatar van Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Bloss0m schreef op 18-06-2003 @ 13:07:
Zelf ben ik ook aan de dunne kant, tenminste dat hoor ik vaak. Maar ik hoor ook vaak dat ik een mooi figuurtje heb..
hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je?? ik ben 1.73m en ik weeg 50 kilo en bij mij zitten ze al te zeuren dak te dun ben (wat dus volgens hemal niet zo is) en ook vragen ze of ik model wil worden ofzow....net of ik niets eet !! ik zit zowat de hele dag te eten...maar kom nix aan...maar da vin ik nie erg
__________________
No one is worthy of your tears....and the one that is, will never make you cry!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 19:31
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 18-06-2003 @ 18:19:
ik ben 1.73m en ik weeg 50 kilo en bij mij zitten ze al te zeuren dak te dun ben (wat dus volgens hemal niet zo is)
Eindelijk iemand die precies dezelfde verhouding heeft als ik. Ik ben ook 1.73 en ik weeg ook 50 kilo. Het enige verschil is dat ik mezelf wel te dun vind...
Nou ja, ik kan ook eten wat ik wil zonder ook maar iets zwaarder te worden, dus ik kan het ookniet helpen.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 20:23
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Er zijn hier al tien tallen keren voorbij gegaan, over deze topic dikker worden,zwaarder worden.

Dat kan jij natuurlijk ook niet weten, daarom raad ik je aan gebruik de zoekfunctie.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 21:19
Verwijderd
Ik ben ooit van 38 kilo naar 50 kilo gegaan in één jaar (ben dat jaar wel ook 5 cm gegroeid). Om dat te bereiken at ik:
Ontbijt (7 uur): 2 borden brinta met suiker, kaneel en rozijnen of 3 a 4 boterhammen met (veel) zoet beleg, 2 glazen sap of melk
Tussendoor (10 uur): banaan of peer, 2 boterhammen met hartig beleg, 2 mueslirepen (of kapiteinkoek-repen), glas sap
Middageten (1 uur): 6 a 8 boterhammen met hartig beleg, glas sap
Tussendoor (4 uur): 3 a 4 boterhammen met (veel) zoet beleg, 3 keer per week een ei erbij, 1 a 2 koekjes, soms 1 of 2 pannenkoeken oid, maar nooit pannekoeken én ei, plus 2 glazen sap
Avondeten (6 uur): zo veel als mijn maag kon hebben, 1 glas sap, verder water (anders moet ik steeds opstaan om sap te pakken, water hebben we altijd gewoon op tafel staan)
Tussendoor: iets van snoep, peer of banaan of sinaasappel of kiwi, beker (evt warme) melk of anijsmelk of chocolademelk

Eet je minder dan ik at, dan kun je eens proberen mijn patroon aan te houden (eventueel kun je sap vervangen door frisdrank, ik hou niet zo van frisdrank, en de koekkige dingen vervangen door candybars, hou ik ook niet zo van) en te kijken of dat werkt, of om naar een dietiste te gaan (want ik weet niet of mijn zelf opgestelde eetschema wel gezond is)
Eet je nu ook al zoveel maar kom je toch niet aan, dan raad ik je hoe dan ook aan naar een dietiste te gaan...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 22:15
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
het enige naddeel is dat ik niet zo van brood hou en ik wel veel eet maar van brood niet meer dan 4/5 boterhammen door me keel kan krijgen

maar alles is natuurlijk te proberen

ik eet wel heel veel en ooik tussendoortjes ik heb weleens een dieet van de dieetiste gekregen bendaar een klein beetje dikker door geworden maar daarna niet meer dusjah, maar ik heb ook zoiets omdat mijn stofwisseling zo snel is en ik dus nog veel meer zou moeten gaan eten als nu dan gaat ie toch nog sneller werken??? en verbrand ik nog veel meer dat helpt dan toch nooit neem ik aan
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...

Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 22:18.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 22:43
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik zelf heb ook zon probleem

ik was 3 maanden geleden no 63 kilo (ik ben 1.95) en nu ben ik 69 kilo. Nog steeds te weing dus. Ik hoop over een week 70 kilo te zijn, en aanhet eind van het jaar 80, hopenlijk lukt het

Het heeft alleen geen zichtbaar effect op mij
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Tsunami, opdracht Nederlands
Miekje*
8 05-08-2008 08:57
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten Uw Koninklijke Vadzigheid
bracelance
10 19-12-2004 18:13
Lifestyle Algemeen dreads-topic - Deel 6
Verwijderd
488 20-03-2004 16:11
Lichaam & Gezondheid dun.....why the fuck...
FastDuck
38 02-04-2003 14:35
Lichaam & Gezondheid dun zijn of willen zijn is ongezond en slecht. dik zijn of willen zijn dan niet?
stella
14 14-08-2002 11:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.